Sari la conținut

Postări Recomandate

Astazi fierul habsburgic va pleca inapoi la proprietar. Impresiile finale adunate dupa aproape 1000 km impreuna or sa vina mai tarziu.

Am sa aduc in actualitate topicul dat fiind ca avenit timpul mai rece si imi arde de ceva namol :friends: Sunt pe cale sa achizitionez un KTM LC4 pt endureala, maine ma duc sa-i fac proba. Il invit pe domnul Lupu sa-mi impartasesca si mie impresiile finale care ma gandesc ca sunt negative din moment ce a returnat motorul.Multam fain, anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 208
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am sa aduc in actualitate topicul dat fiind ca avenit timpul mai rece si imi arde de ceva namol :friends: Sunt pe cale sa achizitionez un KTM LC4 pt endureala, maine ma duc sa-i fac proba. Il invit pe domnul Lupu sa-mi impartasesca si mie impresiile finale care ma gandesc ca sunt negative din moment ce a returnat motorul.Multam fain, anticipat.

 

Salut!

Sunt curios si eu de ce a returnat "omu" motorul, vechiului proprietar atat de subit.

Eu astept sa ne impartasesti tu parerile si impresiile daca maine mergi la un test drive cu LC4-ule.

 

Ca si orice in viata, exista plusuri si minusuri. Totul depinde de tine. De ce anume te astepti de la motorul asta si ce vri exact sa faci cu el?

 

Maine intru pe forum sa vad ce impresii ti-ai format. Have fun, tomorow :cheers:

 

Din pacate topicul asta e destul de mort, nu se scrie ceva decat sporadic......desi cunosc destui proprietari de LC4-uri. Poate il mai reinviem. :rolleyes:

Editat de Kirk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... De ce anume te astepti de la motorul asta si ce vri exact sa faci cu el?

Salut.In primul rand am Muresul,padurea si coclaurii la 5 minute de mers pe jos fata de casa.Imi este mai usor sa ma arunc pe un enduro ,acum ca vine frigul, si sa ma relaxez 30 min-1 ora decat sa parcurg 100-200 km cu BMW'ul sau Suzuki(asta fiind plimbarea mea saptamanala,de intretinere, pe vreme de iarna daca nu este gheata sau zapada).Alt avantaj ar fi faptul ca este inscris asa ca pot sa ma aventurez si pana la munca cu el, chiar daca este vremea mai urata fara sa ma enervez ca stropesc carenele si stau dupa aceea sa le bibilesc cu solutii de curatat si cu ceara.

Cam asta sunt cerintele mele, am sa postez maine sa-ti spun cum a fost.Multumesc pentru urari :friends:

 

 

LE:

 

Dap..azi a fost prima mea plimbare cu un KTM...si acum impresii de noob:

Pro:

-trage de rupe, poti sa mergi pe o roata vit 1,2,3, ma asteptam sa necesite turatii mai mare dar se simte si se aude frumos pornind de jos.

-cutia de viteza -intra foarte usor, abia o atingi si gata ai schimbat viteza

-mobra este foarte usoara (in comparatie cu balenele mele)

-motorul simplu si accesibil

Contra:

-vibratii in scarite la turatii mai mari (cizmele mele Sidi nu erau tocmai adecvate pt asa ceva) dar acestea se simt la orice monocilindru.

 

Concluzia:

Am batut palma, am baut aldamasul si iaca asa am intrat si eu in lumea enduro :banana:

post-57230-0-78267800-1321645916_thumb.jpg

post-57230-0-86294000-1321719097_thumb.jpg

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma chiar cu a 3-a inca nu am reusit sa ma ridic pe o roata :grinbandit:

Vibratiile sunt absolut normale pt. LC4. O sa te obisnuiesti si o sa-ti si placa.

Ma bucur ca ai batut palma si ai si tu acum un LC4.

Timpul ne va spune daca esti multumit sau nu, de el.

 

Noroaie placute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca am uitat sa scriu ceea ce promisesem iata ca o fac acum.

 

Am returnat motorul atunci fiindca proprietarul care mi-e prieten s-a rugat de mine sa i-l dau inapoi. :lol: Poate parea hilar dar asa este. Asa ca m-am conformat.

 

A fost o experienta foarte placuta. Inafara de faptul ca mi se desfacea constant scutul motorului de la vibratii :crack: si ca mi-era cam anapoda pornirea aia la pedala pe stanga (nu are electric starter 620-ul) nu m-a deranjat altceva. Consum foarte bun, ulei nu a mancat deloc, vanoasa cat cuprinde, rezervor baban.

Motorul merge si acum foarte bine la proprietar. La un moment dat vroia sa il vanda fiindca si-a ridicat un etaj la casa si avea nevoie de bani dar nu mai stiu daca il vinde sau nu. Nu era prea hotarat.

 

@Rob_debruce: foarte frumoasa jucaria, sa o stapanesti cu placere si sa te duca unde vrei. Ai grija sa aiba mereu ulei la Full si suruburile stranse.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

Sunt posesor de aproximativ 2 ani de Ktm Lc 4 Sm (din 2002) si pot spune ca este o motoreta care consuma extrem de putin in oras(3-4 l) iar la partea mecanica singura problema care am avut-o a fost coroana de pornire pe care am reparat-o.Este o motoreta extrem de distractiva punandu-ti tot timpul zambetul pe fata.

 

Singurul lucru care nu il suport este faptul ca nu reusesc sa ma acomodez cu el la drum lung, este foarte obositor cand parcurgi peste 150 km fara oprire, este o motoreta strict pentru oras dupa parerea mea.

post-38645-0-06351200-1322077235_thumb.jpg

post-38645-0-11222300-1322077238_thumb.jpg

post-38645-0-91120700-1322077252_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

and so we start

 

ktm lc4

incadrat la categoria HARDENDURO in programul celor de la Matinhofen este o motoreta indestructibila, merge si cu motorina (da domnu Angi nu sta asa mirat, merge, prost dar merge :P ) secretul utilizarii in off road este explatarea cuplului imens la ture joase, daca mergi subturat simti exploziile pistonului transmise la roata :))). echipata cu suspensii WP permite o varietate mare de reglaje in functie de terenul abordat.

 

triks and tips: un carburator de EXC face minuni pe modelele 620-640, urmeaza pasul 2- schimbarea manetei de accelerate standard cu una rapida= un alt salt al motocicletei... deja am ajuns la momentul in care trebuie sa avem grija si de racirea motorului, de aceea exista pompe de apa HIGH FLOOW ce asigura o circulare marita a lichidului de racire. cu o biela forjata, un ambielaj sonda(de sx 620 supercompetition)si ceva axa cu came de la HOTCAMS nu va mai ramane decat sa echipati motoreta cu slikuri de curse ca cu altceva nu mai stati pe strada :)))))

 

mai in gluma mai in serios am construit pentru prietenul meu Dan un KTM 620 SUPERCOMPETITION cam asa:post-1864-0-45346600-1322079106_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor!

Sunt posesor de aproximativ 2 ani de Ktm Lc 4 Sm (din 2002) si pot spune ca este o motoreta care consuma extrem de putin in oras(3-4 l) iar la partea mecanica singura problema care am avut-o a fost coroana de pornire pe care am reparat-o.Este o motoreta extrem de distractiva punandu-ti tot timpul zambetul pe fata.

 

Singurul lucru care nu il suport este faptul ca nu reusesc sa ma acomodez cu el la drum lung, este foarte obositor cand parcurgi peste 150 km fara oprire, este o motoreta strict pentru oras dupa parerea mea.

 

Sa-l stapanesti sanatos! Consuma foarte putin fiindca e echipat standard cu carbelitor Mikuni BST. Daca nu vrei explozii demente si preferi consumul mic lasa-l asa.

Nu e o motocicleta de drum (prea) lung. E vibratorie, seaua nu e facuta pentru touring, etc. Pana la urma are alt scop. Totusi pana la urma totul tine de antrenament :lol:

La cat mai multi km vibratorii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop si eu ktm 620 supercompetion din 1998.probleme la el am avut pana acum doar cu pornirea am reglat tacheti si a mers.acum nu mai vrea sa porneasca nu stiu ce are am sa il duc cand fac rost de bani la domunul doctor Jumba despre care am auzit numai lucruri bune.si-a luat omor grupa mare de la mine motocicleta asta .este extrem de distractiva. intredevar are pe vino incoa in ea.o am de doi ani am reglat tachetii si am spalat carburatorul la dementor.faza tare a fost ca dupa ce am spalat carburatorul la ktm am bagat-o in duba si am plecat la munte acolo m-am dat 10 min si sa oprit motorul am observat ca nu avea surubul de la aer :grinbandit: am scos un surub din peretele dubei nu avea aceasi pas dar l-am pus si a mers motocicleta fara probleme :banana: am sa revin cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza tare a fost ca dupa ce am spalat carburatorul la ktm am bagat-o in duba si am plecat la munte acolo m-am dat 10 min si sa oprit motorul am observat ca nu avea surubul de la aer :grinbandit: am scos un surub din peretele dubei nu avea aceasi pas dar l-am pus si a mers motocicleta fara probleme :banana: am sa revin cu poze

 

Ha ha ha ha asta e tare de tot! :cheers: Geniala! :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am nevoie de un carburator pentru un lc4 ra,din 1994.

carburatorul care il are acum mi-a dat 10000....batai de cap.nu-l pot regla nici cum,in sensul ca la relanti si in accelerare scoate fum negru,si arde atata benzina de zici ca e seria 7 cu motor de 6000.daca il fac sa mearga bine in ture joase,adica sa nu mai scoata fum si sa stea stabil la relanti cum tragi de gaz moare instant.

e pus la punct,refacut scaunul supapelor tot ce trebe dpdv mecanic.mie mi-a dat cu virgula carburatorul,ca au umblat multi inaintea mea si nu-i pot da de cap.

asa ca as vrea sa achizitionez un carburator complet functional sa vad ce zice motoru atunci.

ati mai avut astfel de probleme legate de carburatie?sa fie de la altceva.

multumesc mult,orice sfat e binevenit.am inteles ca nu-s pretentioase,ca merg si cu gaz lampant dar uite ca asta a mea nu vrea nici in ruptul capului sa mearga corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai finala sebring sau mi se pare?

Habar n-am ce scrie pe toba..nu cred dar ma uit maine si-ti spun. Azi, cu colindul prin padure, aproximativ 5 ore si vreo 40 km :friends: musai trebuie sa-mi schimb cizmele..saracele sidi, ingrijite si cremuite tot timpul, azi noroi pe ele cat incape..

 

Azi,ultima iesire.. pe anul acesta :friends:

post-57230-0-31054600-1324737903_thumb.jpg

post-57230-0-34130500-1324737928_thumb.jpg

post-57230-0-56194800-1324737943_thumb.jpg

post-57230-0-34400500-1324737966_thumb.jpg

post-57230-0-44238600-1324737977_thumb.jpg

post-57230-0-69178800-1325350326_thumb.jpg

post-57230-0-22659800-1325350341_thumb.jpg

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am nevoie de un carburator pentru un lc4 ra,din 1994.

carburatorul care il are acum mi-a dat 10000....batai de cap.nu-l pot regla nici cum,in sensul ca la relanti si in accelerare scoate fum negru,si arde atata benzina de zici ca e seria 7 cu motor de 6000.daca il fac sa mearga bine in ture joase,adica sa nu mai scoata fum si sa stea stabil la relanti cum tragi de gaz moare instant.

e pus la punct,refacut scaunul supapelor tot ce trebe dpdv mecanic.mie mi-a dat cu virgula carburatorul,ca au umblat multi inaintea mea si nu-i pot da de cap.

asa ca as vrea sa achizitionez un carburator complet functional sa vad ce zice motoru atunci.

ati mai avut astfel de probleme legate de carburatie?sa fie de la altceva.

multumesc mult,orice sfat e binevenit.am inteles ca nu-s pretentioase,ca merg si cu gaz lampant dar uite ca asta a mea nu vrea nici in ruptul capului sa mearga corect.

 

 

pai gasesti pe la 100-120 euro, pe ebay poti sa pui si bst 39 si se mai linisteste problema putin. daca e corect tu ai un carburator delorto care daca e uzat tare e cam pa-pa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...

De curand am si eu un ktm lc4 620 si am niste intrebari pentru posesori mai vechi prima este daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cu sokurile porneste nu e problema da am un soc la mana si mai e ceva pe carburator cica trebe sa il trag dupa ce porneste si sunt interesat sa aflu ce este , a doua ar fi sunt niste distantiere la roata spate care intra in rulment cred si vreu sa schimb rulmenti cand o sa incerc sa i scot nu se duc draku distantieri aia ? ca am dat roata jos si stau acolo ficsi , a treia ar fi cand merg cu el daca i dau blana dintr- o data dupa jumatea acceleratiei parca patineaza ambreiajul sau ceva de genu nu stiu sigur asa intrebe mai o patit cineva asa ? patru cred ca am kilometrajul dat peste cap ca merge aiurea de tot la treapta 1 la relantiu arata si 100kmh :)) si toate firele ce vin acolo la becuri sunt rupte daca poate sa imi arate cineva o poza cum sunt legate la ei sa pot sa le leg si eu mersi , si pentru final cat ulei intra in telescoape . mersi astept raspunsurile voaste , asfalt uscat .

 

o da am uitat sa va arat cum arata exac ca asta /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=764259

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

poi am bagat 40 % antigel si 60 apa asa am inteles ca se baga . dar ma gandesc sa bag mai mult sa fie ungerea mai buna pentru pompa cam 50/50

 

De curand am facut praf KTM-ul sunt in cautare de ambelaj complet si piston ceva sfaturi idei inainte sa incep sa desfac motorul si de unde as putea face rost de piese , reprezentantele ktm din romania oare aduc piese la motoare asa vechi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...