Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 208
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, foarte interesant si punctul asta de vedere. Nikasilul s-a folosit prima data in industria de automobile sportive (inventie nemteasca, ce mama dreaq :) ), KTM-ul l-a introdus in urma cu vreo 15 ani la motociclete.

Chiar sunt curios daca "precursorul LC4-lui", adicatelea KTM ER600 Enduro (1990 - 1992) avea Nikasil in constructie; si sunt curios fiindca au fost destul de robuste motoarele astea.

 

Totusi pe unde am citit, numai BMW-ul si Jaguar-ul s-au vaitat in mod special de Nikasil. Nu se specifica plangeri sau nemultumiri din industria moto.

 

Alta "balarie" e faptul ca mai sunt si alti producatori de motociclete care folosesc Nikasil: Suzuki si Kawa fiind cele mai bune exemple, si nu prea s-au auzit probleme de fiabilitate la scara asa larga. Bine, ca Suzuki si-a "branduit" un Nikasil modificat prin adaugare de fosfor, e alta treaba.

 

Dupa cum am mai spus eu odata, mare parte din "legenda slabei fiabilitati a LC4-lui" au creat-o chiar proprietarii care nu au acordat atentia sporita intretinerii acestei motociclete. Ea mananca ulei, vibreaza, rupe simeringuri de pompa de apa, deci are si ea niste "doleante" mai speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,am mare problema.Sunt la un pas sa vand motoreta ce o detin,vreau enduro,vreau KTM,dar,nu stiu foarte multe lucruri despre dansul.Asadar va rog sa imi spuneti cate ceva despre fiabilitate,manevrabilitate,costuri in general dar si drumuri lungi

Eu in afara de servici,ceva forestiere dar si drumuri gen Arad,Baia Mare,etc. nu il mai folosesc

In cazul in care nu cer prea mult de la voi,va multumesc si astept parerile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi sariti in cap, KTM-istilor, dar daca vrei sa faci Bucuresti - Satu Mare confortabil, nu te uita la austrieci. La fel daca vrei fiabilitate (vezi discutia de mai devreme, am fost si eu foarte mirat atunci cand am vazut LC4 Adventure cu 35.000km si piston nou). Iar la 4500E sigur gasesti un R 1100 GS, un Africa Twin, un Varadero, un Transalp 650 sau un F650GS, toate bine echipate. Sigur, toate mult mai orientate catre sosea decat ceea ce vrei tu, dar oricum petreci 95% din timp pe asfalt, chiar daca vrei sa te mai noroiesti din cand in cand. Iar pe drum nu ai nevoie de 300mm de cursa, 200 fiind suficienti pentru soselele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Angi, stiam demult ca NU e sanatos sa mergi cu LC4 asa departe, dar asta deja nu ma intereseaza asa tare. Vreau doar sa fac in asa fel incat sanatatea asta sa ma tina cat mai mult.

 

 

Fie cum spui tu.Ma intreb totusi oare ce i-o fi determinat pe tipii astia s-o taie cu KTM-uri?:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=239330

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie cum spui tu.Ma intreb totusi oare ce i-o fi determinat pe tipii astia s-o taie cu KTM-uri?:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=239330

 

Sponsorizarea. :bounce:

 

 

 

Lasand la o parte gluma, LC4 Adventure sau nu e totusi o motocicleta bunicica, care isi face scopul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, la modelele ADV dupa 2004 (cu aripa jos) exista un kit de adaptare pentru protectiile de jambe, respectiv niste piese de tabla banuiesc.

Are cineva asa ceva, sau macar vre-o schita?

 

Mersi,

 

MArk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de cateva luni sunt posesorul unul KTM Lc4 din 1997 , primul motor de fapt.

O mare problema am, s-a dus aprinderea. Mai exact statorul.

Trebe sa recunosc ca numai la endureala l-am bagat, iar la vibratiile puternice de care e renumit, am inteles ca nu trebuie sa ma mir ca a cedat aprinderea.

 

As indrazni sa cer sfaturi in legatura cu remedierea defectului. Poate cineva are o aprindere de vanzare.

 

Postez si o poza facuta cu o zi inainte sa se imbolnveasca.

 

post-48861-1245366704_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Schimb Yamaha SuperTenere 750 cu KTM LC4 / ER-EGS 600 - 620. Daca are cineva vreun gand, sa dea PM. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

e pustiu rau aici ...legat de lc4 2002 supermoto ....poate sa zica cineva ceva?

 

cum este cu vibratiile...ce urmeaza sa cada de pe ea? ce trebuie strans si verificat mai des? :) ma bate gandu pe la vara sau primavara sa fac o tura mai lunga de peste 2000 km poate veniti cu niste sfaturi cu ce trebuie verificat si genu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am avut LC4 timp de 2ani. Nu am patit sa se desfaca singur nici macar 1 surub. si vibra, evident. Le-am marcat cu lac de unghii si cum le-am strans asa au stat, si nici Loctite nu am folosit.

-------

Si pt cei cu fiabilitatea, nu am avut nici o problema cu motorul, singura 'problema' era lipsa electromotorului.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a pus pata pe un lc4 adventure dar din cate am citit pana acuma si la ce vreau eu sal folosesc nu pare o solutie prea buna :rolleyes: as avea de facut un drum din uk pana in ro insemnand 2500 km asfalt autostrada apoi vroiam un tur al Romaniei.ca pret este echivalent cu un transalp ...acuma nush ce sa aleg mai ales ca dupa isprava asta am sal vand oricare ar fi el ktm sau transalp dar nici nu as vrea sa surubaresc in timpu concediului si mai ales ca o mare parte va fi pe asfalt poate 30% enduro....poate ma ajutati cu un sfat chiar nu detin cunostinte despre enduro insa banuiesc ca transalpu ar fi decizia corecta dar imi face cu ochiu si ktm'u :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calaresc 640 adventure de mai bine de 4 ani cred ....si.... tre sa zic ca nu-i 'onda.

nu l-as schimba pentru nici o 'onda. Sa nu intelegi gresit, as vrea sa iau, dar pur si simplu nu exista ceva la "categoria" asta.

 

este adevarat, deocamdata nu am decat ceva mai bine de 60 000 km pe 640 adventure... sunt pareri si pareri, pana la urma nu este nici o diferenta fata de 640 enduro cu exceptia rezervorului si mastii fata. Probabil este vorba si despre intretinere, mod de utilizare si altele.

referitor la suruburi care "se desurubeaza" singure... e un mit. pe cuvant. nu mi s-a intamplat nici macar o singura data. aaaa...da, daca ai o cutie cu suruburi cu piulite in topcase, din 100 de buc. se desurubeaza cel putin 50 :rolleyes:. dar (pana acum) nu de la motoreta.

 

aaa... ca nu porneste dupa 1 luna de pauza de iarna... ca mai da ulei pe la nu's ce semering, ca vibreaza... asta este, daca nu-ti convine, ia-ti altceva. asta este. nasol tare de tot e ca nu au scos 690-ul adventure, dar asta e o nemultumire la nivel global si pur si simplu ma depaseste "explicatia" acestui fapt. sunt cateva presupuneri, dar, cea oficiala nu o stiu.

 

as sublinia ca aceasta motoreta este una pe care ori o iubesti ori o urasti.

 

oricum, asfalt uscat si bafta la alegere.

Editat de BiG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a pus pata pe un lc4 adventure dar din cate am citit pana acuma si la ce vreau eu sal folosesc nu pare o solutie prea buna :rolleyes: as avea de facut un drum din uk pana in ro insemnand 2500 km asfalt autostrada apoi vroiam un tur al Romaniei.ca pret este echivalent cu un transalp ...acuma nush ce sa aleg mai ales ca dupa isprava asta am sal vand oricare ar fi el ktm sau transalp dar nici nu as vrea sa surubaresc in timpu concediului si mai ales ca o mare parte va fi pe asfalt poate 30% enduro....poate ma ajutati cu un sfat chiar nu detin cunostinte despre enduro insa banuiesc ca transalpu ar fi decizia corecta dar imi face cu ochiu si ktm'u :D

 

Transalpul e mai confortabil si mai de sosea iar Lc4 e mai de coclauri. E mai distractiv ktm pe coclauri dar vad ca tu vrei multa sosea. Pentru asta e mai bun Transalpul. Chiar si pe drumuri forestiere nu vei avea mari probleme cu Transalpul

Una peste alta, pentru 2500 de autostrada + un tur al Romaniei, eu zic sa-ti iei clar Transalpul. Confort mai bun, 2 cil mai buni pentru sosea si in mod normal nu prea ai ce surubari la Transalp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pustiu rau aici ...legat de lc4 2002 supermoto ....poate sa zica cineva ceva?

 

cum este cu vibratiile...ce urmeaza sa cada de pe ea? ce trebuie strans si verificat mai des? :bow: ma bate gandu pe la vara sau primavara sa fac o tura mai lunga de peste 2000 km poate veniti cu niste sfaturi cu ce trebuie verificat si genu

 

Service'ul e mama fiabilitatii. Ai grija de motocicleta si ingrijeste-o si si ea va avea grija de tine. Aia inseamna ulei bun, verificat filtru de aer, verficat frane, furca aerisita si curatat motocicleta de fiecare cand e nevoie. In rest dai timp la pornire sa se incalzeasca si dai atata cat trebuie, unde trebuie.

 

mi s-a pus pata pe un lc4 adventure dar din cate am citit pana acuma si la ce vreau eu sal folosesc nu pare o solutie prea buna :bow: as avea de facut un drum din uk pana in ro insemnand 2500 km asfalt autostrada apoi vroiam un tur al Romaniei.ca pret este echivalent cu un transalp ...acuma nush ce sa aleg mai ales ca dupa isprava asta am sal vand oricare ar fi el ktm sau transalp dar nici nu as vrea sa surubaresc in timpu concediului si mai ales ca o mare parte va fi pe asfalt poate 30% enduro....poate ma ajutati cu un sfat chiar nu detin cunostinte despre enduro insa banuiesc ca transalpu ar fi decizia corecta dar imi face cu ochiu si ktm'u :ok:

 

Mergi pe mana Transalpului. KTM'ul e o motocicleta fantastica, m-am dat pe una si stiu ce e pe langa Dominator. Dar Dominatorul meu care ii tot de 650 si intr-un cilindru vibreaza mult mai putin. Si aia la un drum asa de lung pe asfalt conteaza mult. In plus si faptul ca ai 2 cilindrii conteaza mult la mersul pe asfalt.

 

 

 

Toamna lunga ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

schimb rezervor 19L si sa silicon confort cu cele originale,fara diferenta post-21500-1279212954_thumb.jpg

Mesaj completat

chiar nu e nimeni care s-a saturat sa mearga din benzinarie in benzinarie ??? ;)

Mesaj completat

gata,am scapat de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Readuc in "vigoare" topicul asta notand acilea ca dupa atata coiala mi-am luat in sfarsit KTM, asa cum imi doream de ceva vreme, sacrificand din nefericire DR-ul (adica l-am vandut :) ).

 

Janghina habsburgica este un 620 din '97 cu rezervor Acerbis de 24? litri (asta asa ca diferenta fatza de stock).

 

Impresii: la vechimea ei sigur nu mai are motorul in starea originala (cel putin la interne) insa acum se aude foarte bine (pentru un KTM, bineinteles), motorul e foarte placut chiar si la mers constant daca faci un pic abstractie de vibratii (deci daca te obisnuiesti, oricum nu-s chiar deranjante la drumuri scurte-medii) si e un motor foarte elastic (nu ma asteptam). Cutia precisa schimba foarte bine si fara nici un zgomt (click - click - click fara probleme).

La capitolul "vana" se stie ca trage tare, "inchinje" bine. Asta chiar si cu pinion de 38 pe spate (fatza de 42 stoc sau 45 cum prefera proprietarii pt on-off).

Imi place ca are personalitate. E clar ca are ceva al lui, o aroma ceva, il are pe vino incoa si nu e plictisitor si anost ca majoritatea japonezelor :lol: (si nu ma refer neaparat la performante).

 

post-2624-1281356553_thumb.jpg

 

Mai am de lucru pe la el:

- fatza aia nu e definitiva desi nu ma deranjeaza dar o sa ii pun originala (cand l-am luat avea fatza de EXC 400 si arata ca dreaq de disproportionat);

- melcul vitezometrului face figuri;

- ii tre' handguarduri;

- cam atat deocamdata... :crack:

 

Al doilea motiv pt care l-am luat e ca vreau sa demolez mitul lipsei de fiabilitate a KTM-ului folosind janghina asta exact la ce a fost proiectata: dual-sport - commuting - soft enduro si facandu-i servisarea ca la carte si nu "dupa ureche".

 

Bun deci topicul asta n-o sa mai stea pierdut printre randuri cat sunt "de garda".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doilea motiv pt care l-am luat e ca vreau sa demolez mitul lipsei de fiabilitate a KTM-ului

 

Culbutor schimbat la 10.000 km REALI fara sa fie chinuit motorul sub nicio forma si cu schimbul de ulei si ce mai trebuie facute la zi, cum ti se pare?

Deasemenea, un alt LC4 care plange ulei pe la absolut toate garniturile la 25.000 km ti se pare ok?

 

Iti doresc sa te duci pana pe luna si inapoi cu motoreta ta fara sa strangi macar un surub. Pe mine n-ai cum sa ma convingi. Am avut ktm si n-o sa mai am vreodata :)

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti doresc sa te duci pana pe luna si inapoi cu motoreta ta fara sa strangi macar un surub. Pe mine n-ai cum sa ma convingi. Am avut ktm si n-o sa mai am vreodata

 

Sarumana de urare! Nu doresc totusi sa conving pe nimeni, este o chestie pe care vreau sa mi-o demonstrez mie personal, acum sa vad daca si pot. Nu ma sperie culbutori rupti, nu ma sperie "motor care plange" and so forth. Am luat-o sa ma distrez, sa ma simt eu bine iar chestia ca surubaresc, remediez probleme (de fabrica sau facute de fostii proprietari) chiar imi place, o fac cum vreau eu si o cunosc pe toata.

Americanii sunt foarte multumiti de ele. De ce oare? Inca nu am raspuns la intrebarea asta. La fel de multumiti sunt si de DR-urile SE (care clar sunt fiabile, e demonstrat si parademonstrat mai ales la ei acolo unde misuna peste tot).

Inca un motiv pentru care mi-am luat-o e... plictiseala. M-am plictisit de atatea japoneze, vroiam altceva. Alta senzatie, alt stil de mers, ceva surubareala mai multa eventual, mai multa implicatie personala. Nu o relatie "rece" in care dai cheie si pleci unde vrei, sobru, anost. ;)

 

Ceva incurajari si sfaturi? Anyone? :D :blbl:

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva incurajari si sfaturi? Anyone? :baldy: ;)

 

Sfat 1: cand se rupe culbutorul in satul de tigani ia-o ca pe o fatalitate si lasa-i sa o duca la fier vechi

Sfat 2: ghidonul ala nu e prea estetic, mai bine ar arata cu un apehanger

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat 1: cand se rupe culbutorul in satul de tigani ia-o ca pe o fatalitate si lasa-i sa o duca la fier vechi

 

Ah moi dar cred ca ma confunzi Yubby ce sa caut eu in satul de tzigani cand pleaca Myo acolo? :baldy:

Mesaj completat

Sfat 2: ghidonul ala nu e prea estetic, mai bine ar arata cu un apehanger

 

Pai n-ai vazut cate raisere are in zlbz, e total unsafe. O sa ii trantesc un Renthal anyway. dar asta cand vine Myo din "delegatie"

Mesaj completat

Care le are cu reglajele la suspensiile astora? Poate ma lumineaza si pe mine mai repede decat stau eu sa le banghesc. Deci sunt suspensiile tari, pe asfalt sunt super, pe curbe, etc dar pe denivelari zici ca merg cu carutza si cu suspensie rigida. Unde are reglaje? De ce invart?

Mesaj completat

Care le are cu reglajele la suspensiile astora? Poate ma lumineaza si pe mine mai repede decat stau eu sa le banghesc. Deci sunt suspensiile tari, pe asfalt sunt super, pe curbe, etc dar pe denivelari zici ca merg cu carutza si cu suspensie rigida. Unde are reglaje? De ce invart?

 

Ha ha, e tare ca se vorbeste singur pe topicul asta. Puii mei, n-a avut/nu are nimeni LC4 se pare. Bun lasa ca le-am rezolvat si singur. ;)

Mesaj completat

Astazi fierul habsburgic va pleca inapoi la proprietar. Impresiile finale adunate dupa aproape 1000 km impreuna or sa vina mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...