dudaroc Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 C02 pus pe Transalp 600, fix aceeasi experienta am avut, crampoanele inalte si moi nu fac combinatie cu greutatea vacutelor. Dansa motoreta in toate partile de parca se dejanta cauciucul. Singura solutie pe care am gasit-o a fost sa merg cu presiune scazuta si pe asfalt si pe teren tare (1.4-1.6). Dar acum, dupa ce crampoanele s-au tocit central pana pe la jumate (de la mers pe asfalt, sub 1000km) este mult mai ok, nu mai danseaza pe crampoane, iar aderanta pe stanca si pe grohotis este superba pentru o motoreta atat de grea. Pe asfalt umed sa nu va aventurati totusi, eu eram asta toamna pe ploaie cu Mitas C02 pe spate si C11 cu transalpul in rond la Alba Iulia si ma depasea spatele oricat de gentil eram cu acceleratia, nu mai vorbesc de franare... Totusi, ca anvelopa de 50/50 reala recomand Michelin T63 sau Mitas E09, sunt aproape identice ca profil, cauciucul un pic mai bun la Michelin (aderenta mai buna pe strada si pe ud) si profilul mi s-a parut extraordinar in nisip (are un crampon central lat din loc in loc) dar mai slab in noroi (se incarca repede si se descarca greu) iar E09 in loc de acel crampon lat are 3 crampoane individuale si cel putin mie mi s-a parut mult mai ok in noroi dar nu se compara in nisip cu T63ul (pana la urma copiaza profilul Desert-ului de pe vremea Dakar-ului in Africa). Ca pret stiu ca erau foarte apropiate deci depinde de tine, s-ar putea ca E09 sa tina mai mult la asfalt, pare sa fie un cauciuc mai dur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Am avut pe 800 T63 pe fata si E09 Dakar pe spate. Mentionez ca ambele cauciucuri au fost puse pe mobra deodata. T63-ul s-a uzat mai repede decat E09 Dakar. Probabil ca franez destul de agresiv cu fata, dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 E09 din ce am inteles, in ultimii ani sunt facute mai de calitate. Este M+S , dar la temperaturi de 4-5 grade spatele rupe aderenta la franare relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Un posibil KTM 690 Adventure http://www.advpulse.com/adv-bikes/spy-photos-ktm-690-adventure/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salutare. Cam ce greutate (la plin) are un 640 LC4 varianta enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Știe cineva vreun mecanic priceput in bucuresti care poate merge cu mine sa verific un ktm lc4? (contra cost bineinteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 jumba aka stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Vinde cineva un KTM 640 enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Mai este vreun posesor de SXC 625 pe aici? » Post actualizat in 08 Sep 2016 09:50Si are cineva de vanzare vreo roata spate de lc4 gen "cush drive hub", adica pinionul sa nu fie fix pe butuc, sa aibe cauciucurile alea ca la motocicletele pe strada. Din cate stiu eu daca pinionul e fix, se cam strica cutia/butuc. E careva care a mers pe asfalt mult cu pinionul fix pe butuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.