Purghy Postat Ianuarie 14, 2005 Share Postat Ianuarie 14, 2005 Salut! Caut si eu prelata pentru motor si nu stiu de unde naiba sa iau ceva mai ieftin, mai jegos si mai putin atragator (pentru hoti). Ideea e ca nu vreau sa dau multi bani pe ea dar vreau sa se potriveasca. Stiti voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 15, 2005 Share Postat Ianuarie 15, 2005 polietilena neagra sau alb opac de pe la mase plastice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian... Postat Ianuarie 16, 2005 Share Postat Ianuarie 16, 2005 Metoda mea: folie cu 70.000 kg si peste ea aruncata in dezordine cea mai jegoasa si rupta bucata de "prelata" din material textil. Nimeni nu va fi curios sa vade ce se ascunde acolo. O bucata de 4/3 m se va potrivi astfel incat motocicleta va fi bine infasata si ascunsa atat de intemperii cat si de privirile indiscrete. Daca metoda asta iti displace dai mai multi banuti si ai ceva "elegant". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 Unde se gaseste chestia asta " mase plastice " ? In Bricostore nu am gasit. Alte surse...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 eu am gazit prelata (ma rog, folie dintr-un plastic destul de gros, tare, si opac) la un magazin de vopseluri, tamplarie, cuie, etc, fix langa statia autobuzului 300, de la piata domenii, vis a vis de piata Domenii, (in sensul de mers catre piata Victoriei). Materialul se vinde la metru oarecum, adica are o latime de 4 metri, deci o bucata de lungime 1 metru si latimea standard de 4 metri costa cam 35.000 lei. eu am luat 3 metri din astia liniari, cu latimea de 4 metri, deci 3x4 metri. si mi-a ajuns de 2 prelate, una pentru Virago, si una pentru Ij. ) P.S. ieftin si bun. doar culoarea ma cam deranjeaza, ca e un verde galbui mustar...:bleah: Da' noi sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 P.S. ieftin si bun. doar culoarea ma cam deranjeaza, ca e un verde galbui mustar...:bleah: Da' noi sa fim sanatosi. Nu asta era ideea ???? Shi pentru pretentiosi am vazut in bricostore prelata de cauciuc de firma (parca firestone, nu mai stiu ) nici nu am indraznit sa ma uit la pretz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 Shi pentru pretentiosi am vazut in bricostore prelata de cauciuc de firma (parca firestone, nu mai stiu ) nici nu am indraznit sa ma uit la pretz 680.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 (editat) la un moment dat se gaseau prin brico/practiker niste prelate dintr-un material impletit ca sacii de rafie, cu capse metalice cu gauri (pe margini) de 5x4 m la 280.000 lei Editat Ianuarie 18, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 La ce raion ? Ca aia de pe acolo sunt mai rau ca plantele ornamentale. I-am intrebat de prelata si m-au trimis la perdele... De fapt orice ii intrebi, tot la perdele te trimit. Cred ca asa i-a invatzat marketingul pe ei. In alta ordine de idei. Am vazut prin brico-store lantz foarte gros, dar parea totusi dintr-un material prost, moale. Unde se gasesc blocatoare de-astea de roata mai sanatoase si suficient de lungi (cat sa inconjoare pomul o data), ideal din otzel multifilar (cablu ca de macara), nu din lantz. De confectionat de-asta din cablu de otzel e cam imposibil, nu ai cum sa pui terminalele pe cablul de otzel, trebuie o presa puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 erau pe langa raionul auto, dar ma tem ca era ceva ocazional/temporar, pt ca erau puse in niste lazi pe langa rafturi. erau de mai multe dimensiuni, pana la 8x10 m cablu de otel cred ca poti sa faci mai usor daca folosesti niste bucati de teava de fier de grosime adecvata, incalzite la rosu cu un aparat autogen si batute cu ciocanul peste capetele buclei cablului, in lipsa de presa (sau poti gasi prese hidraulice pe la diferite service-uri la care poti rezolva problema contra unei "beri pt baietii") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2005 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2005 (editat) Servus.. Eu dau un sfat despre ceva de calitate..daca te ajuta cu ceva Am cumparat material de pe Calea Mosilor,aproape de intersectia cu Republicii cum te duci spre Obor pe mina dreapta exista un magazin cu tot felul de materiale textile si vinil.. Este un material special pentru asa ceva,negru cu insertie de fibra de sticla pe mijloc care nu se topeste cind prelata vine in contact cu motorul si tobele incinse(va spun din proprie experienta.. cumparat de la Romana prelata in fite si cind am luat-o dimineata o lasasem toata pe tobe.. si,bineinteles dadusem o gramada de parale pe ea!!) Toata chestia m-a costat cam vreun milion jumate cu tot cu mina de lucru,dar a meritat banii.. LUIGI V. Editat Ianuarie 21, 2005 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 nu vreau sa va descurajez, dar prelatele gen folie de plastic, rafie, etc. provoaca mari neplaceri prin condens. Nici prin minte nu va trece cam cu infloreste rugina pe tot ce nu e protejat concret anticoroziv. prelatele se fac din ceva textil pe dedesupt (gen flausat) si impermeabil pe deasupra. Nu stiu de unde se poate lua (din ro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 De confectionat de-asta din cablu de otzel e cam imposibil, nu ai cum sa pui terminalele pe cablul de otzel, trebuie o presa puternica. O presa de cam 2 tone forta sau mai mult o poti face din grinzi de fier in u shi un cric hidraulic. Am vazut intr-un atelier de tinichigerie. Da pm daca vrei sa iti explic in amanunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 si eu zic ca se poate, dar cred nu se merita atata munca pt. a confectiona un cablu, doua.... poate doar daca le faci in serie cel mai ieftin iesi la un service "de cartier" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Ianuarie 24, 2005 Share Postat Ianuarie 24, 2005 nu vreau sa va descurajez, dar prelatele gen folie de plastic, rafie, etc. provoaca mari neplaceri prin condens. Nici prin minte nu va trece cam cu infloreste rugina pe tot ce nu e protejat concret anticoroziv. prelatele se fac din ceva textil pe dedesupt (gen flausat) si impermeabil pe deasupra. Nu stiu de unde se poate lua (din ro). nici noi nu vrem sa ne descurajezi, dar sa avem in vedere urmatoarele aspecte: 1. nu lasi motorul cu anii sub prelata aia, cel putin pe mine nu ma rabda inima; 2. purgy, norocoasa cu viraga de doi jumate, este proaspata motorista, si cred ca ar fi in stare sa doarma pe motor, numa sa nu se puna praful, adica e innebunita de mult, mai ales ca este proaspata posesoare; abia l-a luat... asa ca oricum cel mult la 2 zile, ii mai iei prelata de pe ea, o mai cureti cu o carpa, ii mai dai o cheie... 3. condensul despre care vorbesti, este ceva de groaza, si ai dreptate, se formeaza super repede si pe unde nu te astepti, corodeaza ca termitele dupa aia. Dar, numa daca faci "mumie" din motor, adica numa daca il imbraci peste tot, sa nu aiba pe unde sa intre un pic de aer, se formeaza condens. Vremea destul de rece, mergi juma de ora, incinzi motorul, tzevile, si normal ca se formeaza condens, chiar si fara prelata. Dar se pare ca pe ij-ul meu, tinut numai afara (in nici un garaj , aplecatoare ceva cu acoperis macar), cu prelata pe el, controlat la cam o saptamana, sters de praf cu atentie, nu s-a format condens. E drept, nici nu am mers cu el de cand am Viraga, si oricum prelata am pus-o de asa natura incat are pe unde sa se ventileze fieru'; am apelat la prelata asta, mai mult sa nu ploua direct pe ea, si mai ales sa o feresc de ochii nemernicilor. Intr-adevar, o prelata mai acatarii, costa ceva, si este mult mai indicata decat improvizatiile din plastice. P.S. intamplare in care a fost implicata o prelata din material textil: se dau 2 yamaha virago, una cu prelata respectiva(textila) pe ea, una fara nimic care sa o acopere. Ambele in parcaj subteran, foarte aproape de iesire/intrare. Trece un dobitoc cu o dacie papuc, carosata, (subliniez, parcaj subteran, cu sistem de stingere a incendiilor, automat, cu detectoare de fum, si "aspersoare" care scuipa apa cu o presiune de 8 atmosfere), fix pe sub capul unui aspersor prins de tavan, il rupe, isi rupe si dobitocul caroseria(tavanul, sau cum dreq ii zice), ca se credea pe circuit, a mers tare, si evident, incepe si tashneste apa direct pe cele 2 motociclete, la cam 8 metri distanta de aspersorul respectiv (dar fix in raza lui de actiune). Ca de obicei, cand se depresurizeaza unul din aspersoare, pornesc si celelalte. Si in cazul asta, au pornit toate din tot parcajul subteran, au udat o groaza de masini scumpe, si cele cateva motoare parcate acolo. Apar la locul cu "pricina", intreb cine dreq mi-a spalat motorul asa de dezordonat si mai ales de ce, si mi se explica cu tact, toata intamplate. Primesc asigurari de la directorul "incintei" ca probabil ni se va face o reducere pe luna urmatoare la plata abonamentului pentru parcare, ca nu e vina nimanui din angajati, ci doar a dobitocului, evident nu-mi stapanesc furia si incep si injur de toate neamurile lor, mai mai sa-i lipesc una directorului care se purta ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, dupa care pleaca in tromba de la locul "faptei". Cu cine dreq sa mai ma cert, ca bietii negri de pe plantatie chiar nu aveau nici o vina, decat aceea ca nu prea pazesc 24/24, conform contractului incheiat, acea zona. Scot motorul la aer si un pic de soare, o pornesc foarte usor, din prima, si astept sa picure toata "zeama" de pe ea. Nici macar nu era apa curata, au ramas urme de noroi si rugina cand s-a uscat complet. Am spalat-o temeinic, am sunat si pe bietul posesor de viraga, sa vina sau sa zica ce fac cu prelata de pe motorul lui, ca daca trecea o zi doua, cu prelata uda leoarca pe ea, sigur racea bietul motor, si se tragea la fatza,devenea mai palid asa... tuse alea alea Vine omu nervos, ii pune pe negri sa sune pe director sa-si miste curu inapoi la garaj, sa mai dea o serie de explicatii, ca de ce dreq nu a sunat proprietarii, sa vina sa curetze fiarele, sa nu rugineasca. Asta mai avea nitzel si footea o casca in gura directorului, daca aparea, dar a fost inspirat si nu a aparut la munca. Nervosi durere mare, am dat o tura, sa se usuce bine fiarele, si dupa aia, ca ni se uscasera si noua gaturile, am pus de-o bere prin preajma. si am decis sa venim intr-o zi lucratoare, sa il "calarim" nitzel pe director, sa ne explice de ce dreq nici macar nu ne-a sunat sa ne zica de incident, ca doar de aia platim o groaza de bani. Morala: viraga cu prelata "textila" ruginea mult mai repede decat a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Februarie 1, 2005 Autor Share Postat Februarie 1, 2005 Profund, draga Ares, foarte profund... Mie nu mi-ai povestit faza cu tasnitorile... Eu cred ca se incinsesera atat de tare motoarele acolo singure-singurele, in parcaj, gandindu-se ca mai e putin si vine vara si vor fi "calarite" bine (brrrr.... hmmm...) ca a pornit apa din "senin". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 simcer imi pare rau de sculele"spalate". despre masini nu-i bai. motoarele sunt mult mai sensibile. Ca o remarca, indiferent din ce-i prelata (repet, cea mai cea e din sandvish pasla plus impermeabil), trebe musai sa-i asiguri ventilatie naturala. Altfel, e ca la cuptorul de ruginit, mai bine fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.