Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca am schimbat culoarea inainte de autentificare este vreo problema ? Trebuie sa fac ceva ? Nu imi trece culoarea actuala ?

 

LE: Dupa ceva cautari am aflat:

 

După vopsirea vehiculului în culoarea preferată, trebuie să vă prezentaţi la sediul unei reprezentanţe R.A.R. pentru modificarea culorii în cartea de identitatea vehiculului. 

Actele necesare la R.A.R. pentru modificarea cărţii de identitate a vehiculului (C.I.V.) sunt:
- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de către solicitant pe propria sa răspundere, va fi semnată în prezenţa angajatului R.A.R. care efectuează prestaţia);
- act de identitate solicitant;
- cartea de identitatea vehiculului.

Menţionăm că pentru modificarea culorii în cartea de identitate a vehiculului este necesară obţinerea în prealabil a unei programări, la numărul de telefon 021 9672, în cazul când vă hotărâţi să veniţi cu autovehiculul la reprezentanţa R.A.R. Bucureşti.
Editat de Chrome
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am gasit un motor adus de un cetatean roman din italia, acesta spune ca a platit vama dar nu a inmatriculat motorul. As dori sa stiu ce acte ar trebui sa primesc eu de la cetateanul roman pentru ca toata procedura de inscriere la financiar si inmatriculare sa decurga fara probleme. Am incercat sa caut un thread care sa raspunda la aceasta intrebare dar fara succes. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am gasit un motor adus de un cetatean roman din italia, acesta spune ca a platit vama dar nu a inmatriculat motorul. As dori sa stiu ce acte ar trebui sa primesc eu de la cetateanul roman pentru ca toata procedura de inscriere la financiar si inmatriculare sa decurga fara probleme. Am incercat sa caut un thread care sa raspunda la aceasta intrebare dar fara succes. Multumesc anticipat.

Care vama?????? poate a vrut sa spuna ca a dat spaga la vames sa sa treaca motorul(poate cu probleme in acte)

1.Trebuie sa ai certificatul de inmatriculare cu stampila pusa pe el scris asa:" Radiat in vederea inmatricularii intr-un stat membru UE" si nu ar trebui sa aiba numerele de italia pentru ca la radiere in italia iti opreste si numarul de inmatriculare

2.Certificatul de proprietate al motocicletei,la fel scris pe el ca e radiata si urmeaza sa fie inmatriculata intr-un stat membru UE

3.Contract de vanzare cumparare(diclarazione di vendita)

SAU

Daca a venit cu numerele de italia inseamna ca nu e radiata,si trebuie trimise actele+numarul de inmatriculare in italia(trebuie sa fie proprietarul acolo) pt radiere

Editat de 9iuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp am voie sa circul dupa ce am cumparat mobra fara sa o inmatriculez pe numele meu ?

 

cat vrei tu, doar sa scrie pe talon "instrainat catre X". X fiind tu, in cazul de fata. ideal, totusi, e sa o inmatriculezi la politie pe numele tau. in caz ca ramai fara talon, doar proprietarul din acte il poate ridica de la politie.

sal, cred ca 30 de zile, sper sa ai asigurarea omului si sper sa aibe itp valabil

gresit. 30 zile sunt pt administratia financiara si, chiar daca depasesti acel termen, in cel mai rau caz platesti o amenda nu foarte mare, nu cred sa depaseasca 100 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are numerele de inmatriculare. Si de la cetateanul roman, care a incheiat contractul de vanzare-cumparare cu italianul, nu imi trebuie nici un act de la fisc? Tipul asta imi spune ca imi da toate actele de italia si eu il inmatriculez ca si cum l-as fi cumparat direct de la italian. Este ok treaba asta? O sa ma duc oricum si pana la administratia financiara sa intreb ce acte imi trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la fisc nu iti trebuie nimic, iti trebuie contractul de V-C intre prporietarul din acte si proprietarul actual+inca un certificat de V-C intre tine si cetateanul roman.

Si eu tot asa am facut cum ai vrea tu sa faci doar ca am fost eu in italia si am cumparat-o,am facut contract de V-C pe numele meu am trimis mobra in romania si acolo nu am inmatriculato pe numele meu ci pe numele unui unchi,am facut un contract de V-C direct intre italian si unchiul meu.Dar eu am fost 100%sigur ca nu am probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok si unchiul tau avea pana contractul de V-C intre tine si el sau intre el si italian? Si contractul intre el si italian a fost facut cu semnatura "frauduloasa" ? (ca banuiesc ca nu a venit italianu aici sa semneze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok si unchiul tau avea pana contractul de V-C intre tine si el sau intre el si italian? Si contractul intre el si italian a fost facut cu semnatura "frauduloasa" ? (ca banuiesc ca nu a venit italianu aici sa semneze)

Am facut contract de V-C intre italian si unchiul meu.

Da eu am semnat in locul italianului :D pentru ca in italia nu se practica contractele de vanzare cumparare(doar la noi se cere)

De retinut: O data ce moto a fost radiata din italia (proprietarul italian)isi pierde dreptul de proprietar daca timbrat pe certificat "radiata pt export UE"

Deci nu e o problema ca am facut contractul direct intre italian si unchiul meu,puteam sa fac si varianta corecta:contract v-c intre italian si mine apoi contract intre mine si unchiul meu

Editat de 9iuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are numerele de inmatriculare. Si de la cetateanul roman, care a incheiat contractul de vanzare-cumparare cu italianul, nu imi trebuie nici un act de la fisc? Tipul asta imi spune ca imi da toate actele de italia si eu il inmatriculez ca si cum l-as fi cumparat direct de la italian. Este ok treaba asta? O sa ma duc oricum si pana la administratia financiara sa intreb ce acte imi trebuie.

 

Atata timp cat nu s-au scos numere de RO, rosii sau normale, nu ai probleme, poti sa faci direct intre italian si proprietarul actual (cel care inmatriculeaza). Doar noi romanii complicam lucrurile,ne place asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceias problema , cu ITP`ul ca si colegu de mai sus , ideea e urmatoarea : daca fac itp`ul inainte sa o radieze nu ies mai ieftin ? adica 100-150 itp`ul si 100 autetificarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu doar identificarea costa 1mil. daca motoru este deja inscris pe romania niciodata nu te costa atat de mult.doar daca este adus din afara si trebuie sa ii faci carte.atunci costa 5mil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ma gandeam si eu ca are deja carte dc sa platesc atat de mult .... doar se schimba proprietarii si atat , ITP`u si atutentificarea nu ar trebuii sa depaseasca 250 ron + 180 ron asigurarea pe 6 luni 430 + celelante taxe cam 550 ron toata afacerea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ma gandeam si eu ca are deja carte dc sa platesc atat de mult .... doar se schimba proprietarii si atat , ITP`u si atutentificarea nu ar trebuii sa depaseasca 250 ron + 180 ron asigurarea pe 6 luni 430 + celelante taxe cam 550 ron toata afacerea .

si eu aveam asigurarea asa de ieftina cum zici tu dar mi-au triplat-o pentru ca am sub 30 de ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator antique_house

Buna ziua, sunt nou pe forum si imi pare foarte bine ca am dat de aceasta comunitate. Imi cer scuze daca ceea ce voi intreba s-a mai discutat si mi-a scapat din vedere. Sunt interest de o motoreta de genul carpati, simoson sau mobra, dkw hummel, jawa 20...din ce am gasit majoritatea sunt fara acte. Vreau sa stiu ce acte imi trebuiesc pentru a putea circula cu ele pe strada. Au vreun regim special fiind vehicule istorice? este sufficient un contract de vanzare cump? caut un proiect pentru restaurare. multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu mai multe neclaritati si nevoie de ajutorul vostru.

 

Am achizitionat o motocicleta adusa din Elvetia, care are vama facuta in Ungaria.

1. Este vreo problema daca contractul este intre mine si proprietarul din Elvetia, insa pe actele de vama apare o alta persoana (cetatean ungur) ? Tre sa facem contracte de vanzare cumparare intre noi?

2. Aveti idee daca la RAR imi trebuie contractul si vama traduse si autentificate ? Contractul de vanzare-cumparare este in germana, iar vama este in maghiara.

3. Aveti idee daca la politie imi trebuie contractul si vama traduse si autentificate ?

4. Stiam ca trebuie sa prezint la politie actele autovehicului (transport) pe care a intrat moto in tara. Mai este valabil sau este posibil ca aceasta dovada sa fie cuprinsa in actele de vama facute in ungaria ?

 

Multumesc anticipat pt raspunsuri !

Editat de 1ntruder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...