Jorj Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 In cazul asta eu sunt cel mai norocos aici. Trec pe langa casa lui in fiecare zi cand fac naveta la scarbici iar cand cumpar ceva vad piesa inainte sa scot banul (pana acum am avut parte de piese bunicele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 GASHPAROVICH ... TARE! PE ASTA N-AM MAI AUZIT-O! da... cam e ultimul care mai aduce piese "pi stoc" sau tunarul , sau vultur , parca asa il cheama si daca dispare si GASPAR... ca are o varsta... >>>>>>sfarsitul motoarelor rusesti...<<<<<<<<<<<<< este ruslan in galati care nu e batran si aduce aceleasi gioarse... zicea ca isi face magazin cand il freca politia la cap, sa dea factura si garantie... pe dreq, a scapat de politie. mai e unu', victor tot in galati da' e cam ciufut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 cu ruslan e si mai naspa treaba.daca iei ceva de la el, nu se potriveste si vrei sa schimbi piesa nu recunoaste ca ai luat-o de la el.De parca ar fi douazeci de tarabe si ai uitat de unde ai luat.Abia cand il ameninti ca nu mai iei niciodata de la el isi aduce aminte brusc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 cu ruslan e si mai naspa treaba.daca iei ceva de la el, nu se potriveste si vrei sa schimbi piesa nu recunoaste ca ai luat-o de la el.De parca ar fi douazeci de tarabe si ai uitat de unde ai luat.Abia cand il ameninti ca nu mai iei niciodata de la el isi aduce aminte brusc... sau poti sa vorbesti cu mine sa iau eu de la el. e mai ciudatel dar mie nu imi face faze deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 cred si eu ca nu face "faze"... ca doar nu cred ca vrea sa faca cunostinta cu fratele tau , "pilot de taxiu" (P.S.- conduce binisor) ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Mi le-a schimbat de fiecatre data, da ideea e ca fzele sunt de cacao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 sunteti pregatiti sa decartati? stiti ca piesele de bmw sunt similare cu cele de m, de exemplu? 120e un contact. eu am luat doua la 30$, dar te pishi pe ele. robinetul rusesc s-a rupt in mainile mele. sper ca cel german nu o va face. si putem continua. p.s. robinetul costa 33e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 eu astept postul in care cineva care e satul de piese indoielnice ucrainiene o sa vrea sa isi deschida un atelier... cu un strung luat de la o mare fabrica "privatizata", cu doi mosi care stiu meserie si se plicitiseau stand flamanzi in frig acasa... ma rog... utopie... ca si ideea de comunism, egalitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Nu e utopie ce zici tu, dar nu s-ar rezolva problema pieselor.Un strungar bun gasesti in orice oras sau comuna mare,dar la strung nu prea ai ce sa faci.Faci un surub, faci o piulita, o bucsa, mai rectifici una alta dar cam atat.Un pinion nu prea ai cum sa faci, iar daca-l faci n-ai tehnologia necesara ca sa-l si tratezi ca sa tina.Sa zicem ca torni si un piston, iarasi nu ai tehnica necesara sa-ti iasa cel putin la fel ca unu facut intr-un atelier specializat.De cilindri nu mai vorbesc... La rulmenti si la semeringuri se mai potrivesc marimile europene de la noi. Nu vreau sa te descurajez,dar cam asta e situatia.trista dar reala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 5, 2007 Autor Share Postat Octombrie 5, 2007 (editat) ma baieti nu stiu cum sa va zic dar...eu cred ca am incheiat capitoul comuniste in viata mea...tocmai mi-am achizitionat un Moto Guzii California Stone din 2004 cu 10000 de km on bord....toata ziua m-am plimbat cu el azi prin oras...este de vis...cuplul ala si sunetul si cardanul si motorul in V....si sa nu uitam injectia aia.... CU ocazia asta imi vand Uralul ....care vine cu banu sa-l ia, e al lui...nu mai are aprindere ca s-a bulit dar...capitoul gaspar s-a incheiat in viata mea... asa ca neamule... care vrei un Ural bun??.... Numai bine@ Editat Octombrie 5, 2007 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 eu astept postul in care cineva care e satul de piese indoielnice ucrainiene o sa vrea sa isi deschida un atelier... cu un strung luat de la o mare fabrica "privatizata", cu doi mosi care stiu meserie si se plicitiseau stand flamanzi in frig acasa... ma rog... utopie... ca si ideea de comunism, egalitate... Nu mai exista mosi!Mosii au murit! ...aia mai tineri prefera sa sponsorizeze sistemele de asigurarri sociale din spania , sau italia plantand muscate din zori si pana-n sera... Nu mai exista nici utilaje din 'marile privatizari....s-a preferat imbarcarea lor la Constanta ca si fier vechi(banu' trebuie sa circule repede!)(am umblat ceva timp sa pun mana pe un strung , de care o fi....numai gunoaie foarte scumpe, cele bune 'privatizandu-se pe sest cu mult inainte...).Oraselul meu este al doilea din judet ca si marime , dar nu gasesti un singur strungar care sa fie in stare sa-ti faca o piesa corect!(nici macar unul!...i-am probat pe toti ) Orice am nevoie in domeniul asta, si vreau sa fie facut dupa specificatiile mele(fara sa trebuiasaca sa supraveghez eu lucrarea , sau sa tot stau dupa capul 'meseriasului ' ...) trebuie sa ma duc in Cluj la un atelier privat...deci cel putin 2 zile de umblat pe drumuri... Un pinion de alternator , prelucrat corect , rectificat, +tratament, face 1.500.000-1.800.000, (fara TVA, banii pe masa ochii la usa...socotit corect in fata mea, cu material si ore de functionate ale utilajelor...) Acelasi pinion (care nu chiar merge la nipru...), pentru Urlalul de 750 , de la ural romania , 37 euro+transport+tva... Deci, ai nevoie demai mult de 2 mosi ca faci o treba calumea, si va costa , cam ca si piesele bune... Dar , visez si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 A trebuit sa cumpar un grup de MT16 (difera de MT11, Ural, M72 doar prin flansa de prindere) fiindca coroana avea dintii sparti in mai multe locuri. Nici pinionul de atac nu era prea intreg, si asta de la mers melteneste fara ulei, ca la Romanica. (Sa se stie ca Niprul daca-l cumperi cu 10-15 000km functional, cu ulei destul si bun si un mic simt al limitei Niprul inghite oricat de multi km si crapa abia cand jocurile au ajuns foarte mari). Buun. Lauda domnului Gaspar ca dupa ce i-am explicat 10 minute ca vreau de MT16, ce este MT16, ce insemana grupul, etc. a cautat si a gasit. La telefon mi-a zis ca l-a gasit in depozit si se uita pe !factura! sa-mi zica cat ma costa. =>le ia dintr-un depozit de piese de schimb si aia ii dau factura. Intrucat grupul este ceea ce sa cheama un angrenaj hipoidal adica conic si cu dinti curbi, tehnologie complicata de fabricatie, el nu poate fi facut decat intr-o intrepindere mare, probabil KMZ Dnepr. Depozitul este depozitul de desfacere al fabricii. Am pus fata in fata un pinion de Ural new old stock si cel de MT16. Materialul este acelasi, rugozitatea celui nou este mai mare inclusiv pe dinti (deci o rezistenta mecanica mai mica si posibilitatea aparitiei fisurilor in timp marita). Dintii sunt pe flanc cu cel putin o treime mai ingusti decat cei vechi. Astfel ca datorita danturii coroanei punand pinionul de atac pe coroana se pupa aproape pana la baza dintelui si din cate vad exista pericolul "subtaierii" dintelui coroanei. In concluzie nu am mari sperante ca angrenajul asta va rezista. M-a costat 150 RON, deci cam 50$... <small>--- Mesaj completat în 06 Oct 2007 09:30 -------------</small><br/>@sangre: Ma bucur, MG California este BMW-ul italian. A si inca ceva, Uralul tau 650 este unul dintre cele mai bune pe care le-am ascultat si vazut. Ar fi mers fara bube oricat. Nororc ca nu a apucat sa crape ceva grav. Care-l iei nu mai baga mana daca nu este cazul si nu prea te stii priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 6, 2007 Autor Share Postat Octombrie 6, 2007 Merci Aleko...Intr-adevar Moto Guzii care l-am luat am avut marea sansa sa gasesc un om extraordinar ca mi l-a pastrat si care a avut grija de motor si care l-a respetat...am facut cu el 100 de km pana acuma ...merge...n-am cuvinte... Cat despre URAL nu-l dadeam daca aveam de unde sa iau piese bune si nu bulite....in afara de Ural Moto... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Merci Aleko...Intr-adevar Moto Guzii care l-am luat am avut marea sansa sa gasesc un om extraordinar ca mi l-a pastrat si care a avut grija de motor si care l-a respetat...am facut cu el 100 de km pana acuma ...merge...n-am cuvinte... Cat despre URAL nu-l dadeam daca aveam de unde sa iau piese bune si nu bulite....in afara de Ural Moto... Numai bine! daca te-au speriat preturile de la ural moto sau alte chestii stai nitel sa vezi preturi la guzgan si bani pe i ntretinere (bine, la 100 km / saptamana mai putin, ca aproape nu il scoti). Sa iti spun eu preturi de reprezentanta bmw ? apropo, mobra ta mergea bine inainte sa umbli in ea fara sa stii ce faci. daca scultai acum aveai cateva mii bune de km pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 (editat) hai sa va spun si eu ceva legat de motoarele rusesti... daca le puneti motul sau repsol indiferent daca sunt 2t sau 4t si daca nu sunteti retardati asa cum sunteti majoritatea posesorilor de comuniste nu se strica! a!!! da, un avans, un joc la supape, un schimb la 2500 km, un amestec de 40ml/litru amestec pt. 2t., cuiul mai sus, adica amestec imbogatit, aprindere electronica, BUJII BUNE, ADICA NGK de pe louis cel putin daca nu denso (denso sunt cele mai bune, clar scurt si la obiect, iridium obligatoriu), fise tesla si bobine bosch sau denso (bosch sunt mai ieftine dar sa fie originale altfel sunt degeaba), carburatoarele reglate cum trebuie si nu dupa metoda vreunui mosh senil si degeaba (ORICE MOSH ESTE DEGEABA SI DEPASIT!!!! DACA NU MA CREDETI S|UNTETI RETARZI!!!!!) si ulei sintetic ORIUNDE si va va tine motorul, oricare ar fi el! se va trezi dark rider 82 probabil care o sa va spuna ca nepra e nasoala dar ala e dement! a urcat mult, mult prea mult compresia si ii incinge motorul enorm, de asta i-a si murit de atatea ori!!! P.S. STRESSU AICI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Editat Octombrie 6, 2007 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 hai sa va spun si eu ceva legat de motoarele rusesti... daca le puneti motul sau repsol indiferent daca sunt 2t sau 4t si daca nu sunteti retardati asa cum sunteti majoritatea posesorilor de comuniste nu se strica! a!!! da, un avans, un joc la supape, un schimb la 2500 km, un amestec de 40ml/litru amestec pt. 2t., cuiul mai sus, adica amestec imbogatit, aprindere electronica, BUJII BUNE, ADICA NGK de pe louis cel putin daca nu denso (denso sunt cele mai bune, clar scurt si la obiect, iridium obligatoriu), fise tesla si bobine bosch sau denso (bosch sunt mai ieftine dar sa fie originale altfel sunt degeaba), carburatoarele reglate cum trebuie si nu dupa metoda vreunui mosh senil si degeaba (ORICE MOSH ESTE DEGEABA SI DEPASIT!!!! DACA NU MA CREDETI S|UNTETI RETARZI!!!!!) si ulei sintetic ORIUNDE si va va tine motorul, oricare ar fi el! se va trezi dark rider 82 probabil care o sa va spuna ca nepra e nasoala dar ala e dement! a urcat mult, mult prea mult compresia si ii incinge motorul enorm, de asta i-a si murit de atatea ori!!! "ating si rup coarda sensibila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 De acord dar numai pana la un punct.Pe lanaga motorul propriu-zis mai sunt si alte chestii care crapa sau care prind uzuri.Plus ca la ora actuala nu mai gasesti (inafara de ural) sa iei un motor rusesc nou.Iar pe un motor sh se vede mai mult sau mai putin amprenta fostilor proprietari.Si chiar daca omul a mers impecabil si a intretinut motorul perfect intervin uzurile si defectiunile normale.Si din punctul asta se ajunge la capitolul piese de schimb.La orice auto/moto/utilaj etc piesa nou schimbata e mai slaba calitativ decat cea din fabrica.Chiar daca iti iei motor sh si schimbi absolut toate piesele naspa cu unele noi tot nu o sa ai un motor nou.Iar peste toate astea vine calitatea pieselor de schimb. Sa zicem ca protejezi motorul si cutia(aici e relativ pt ca pinioanele tot se uzeaza).Dar o motocicleta n-are doar atat.Mai are suruburi, piulite, rulmenti, semeringuri, lant plus pinioane, ambielaj, unele mai au magnetou,amortizoare, etc.Orice ulei sau unsoare ai pune pe chestiile astea din cauza materialului tot se vor duce.Si cand faci una, mergi si se strica alta, iar timpul in care repari e mai mare decat timpul in care te plimbi atunci ti se cam face lehamite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 kamaz stie. asa e. lucru de fabrica e una, piese after market alta poveste. iar uzurile programate in masinle noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 20 milioane la Gaspar motorul nou de MT11, geambasii ucrainieni vand si motoare noi de MT12 (M72 cu mici diferente). Kama3 cand ai nevoie de vreo piesa sa nu uiti sa ma intrebi ca eu ti-am ramas dator. Eu sunt foarte multumit de motocicletele marca Nipru si Ural cu care am peste 30 000 km in cel mai tampit trafic bucurestean sau la ture medii de 500- 600 km. Nu cred sa fi stat mai mult de cateva zile cu vreuna desfacuta ceea ce e foarte important. Eu nu suport sa ma stiu cu un motor nefunctional mai ales ca nu am garaj sau curte. La mine in aceeasi zi trebuie sa mearga, si de obicei va merge. Tocmai fiindca sunt presat de spatiu nici nu imi rezolv problemele mai serioase foarte ingrijit, mai degraba pe fuga, dar ele saracele inghit si asta. Fiindca sunt motoare simple, piese se gasesc, documentatie este ah si prieteni sa dea o mana de ajutor desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 6, 2007 Autor Share Postat Octombrie 6, 2007 daca te-au speriat preturile de la ural moto sau alte chestii stai nitel sa vezi preturi la guzgan si bani pe i ntretinere (bine, la 100 km / saptamana mai putin, ca aproape nu il scoti). Sa iti spun eu preturi de reprezentanta bmw ?apropo, mobra ta mergea bine inainte sa umbli in ea fara sa stii ce faci. daca scultai acum aveai cateva mii bune de km pe moto Ma Zidule...sincer chiar ai o parere gresita despre mine....normal ca prefer sa cumpar (daca sau cand va fi cazul) piese pentru Guzii cu preturile alea ale lor enorme dar sa fim sinceri ...fiabilitatea...nu se discuta in cazul asta...iar cat despre stricatul motorului cum draku sa fac eu motoru cand tot ce cumparam de la gaspar era bulit...normal ca nu intelegeam ce putea sa aibe cand eu stiam ca am toate cacaturile noi pe el (releu, contact, alternator si altele) ....si noi fiind erau bulite. La cati bani am bagat in Ural ..Doamne! cred ca i-am triplat valoarea... si pentru ce?!?!...ca sa fac schimbul de ulei la 2000 de km sau mai bine la 10000 cum se face la guzzan si multe altele... tocmai de-aia am renunta la capitoul asta... iar cat despre plimbatul cu motoru...hmm...azi am bagat 300 de km cu Guzzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 hai sa va spun si eu ceva legat de motoarele rusesti... daca le puneti motul sau repsol indiferent daca sunt 2t sau 4t si daca nu sunteti retardati asa cum sunteti majoritatea posesorilor de comuniste nu se strica! a!!! da, un avans, un joc la supape, un schimb la 2500 km, un amestec de 40ml/litru amestec pt. 2t., cuiul mai sus, adica amestec imbogatit, aprindere electronica, BUJII BUNE, ADICA NGK de pe louis cel putin daca nu denso (denso sunt cele mai bune, clar scurt si la obiect, iridium obligatoriu), fise tesla si bobine bosch sau denso (bosch sunt mai ieftine dar sa fie originale altfel sunt degeaba), carburatoarele reglate cum trebuie si nu dupa metoda vreunui mosh senil si degeaba (ORICE MOSH ESTE DEGEABA SI DEPASIT!!!! DACA NU MA CREDETI S|UNTETI RETARZI!!!!!) si ulei sintetic ORIUNDE si va va tine motorul, oricare ar fi el! se va trezi dark rider 82 probabil care o sa va spuna ca nepra e nasoala dar ala e dement! a urcat mult, mult prea mult compresia si ii incinge motorul enorm, de asta i-a si murit de atatea ori!!! P.S. STRESSU AICI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esti tare baby... Sa stii ca rusii merg in Siberia numai cu ulei Repsol si acum mai nou folosesc Aral 0W-40. Fac schimbul de ulei la 40.000. (patruzeci mii) Km. Fise de bujii Carbuni-Oala-Children. Au scos ai dracului un tip de bujie cu excitatie directa, flacari ies din cilindri. Ai dracului ca nu pot sa ma abtin, au facut numai pentru ei sistem antitangaj la supape, mai tare decit cel desmodromic, nu exista sa nu inchida supapele. Au mai facut un sistem mircarcas (asa iese din traducere) care controleaza admisia amestecului carburant in cilindri. Salut chinuiala de reglat carburatoare, vor nu vor, reglate nereglate, merg motoarele ca apucate de nabadai. Si culmea, folosesc toata tehnologia asta pe Dnepr s-au Ural, nu conteaza vechimea motorului. Pai sa nu te faca sa emigrezi in Rusia? Chiar daca este in Siberia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Esti tare baby... Sa stii ca rusii merg in Siberia numai cu ulei Repsol si acum mai nou folosesc Aral 0W-40. Fac schimbul de ulei la 40.000. (patruzeci mii) Km. Fise de bujii Carbuni-Oala-Children. Au scos ai dracului un tip de bujie cu excitatie directa, flacari ies din cilindri. Ai dracului ca nu pot sa ma abtin, au facut numai pentru ei sistem antitangaj la supape, mai tare decit cel desmodromic, nu exista sa nu inchida supapele. Au mai facut un sistem mircarcas (asa iese din traducere) care controleaza admisia amestecului carburant in cilindri. Salut chinuiala de reglat carburatoare, vor nu vor, reglate nereglate, merg motoarele ca apucate de nabadai. Si culmea, folosesc toata tehnologia asta pe Dnepr s-au Ural, nu conteaza vechimea motorului. Pai sa nu te faca sa emigrezi in Rusia? Chiar daca este in Siberia. dezorientati fatuca! ...si asa ne vorbeste dintr-o poza cu fundul care poate este mai functional decat cap'sorul...ati uitat sa-i spuneti despre frectie!Tot rusii au patentat un sistem si o solutie speciala(full sintetica!) cu care frectioneaza motoarele(si pe ei in situatiile limita....) Solutia asta are efecte miraculoase, regenereaza , reinoieste , opreste scurgerile, invioreaza si face sa se intareasca(diverse chestii....)poate reusim sa comandam un flacon si sa i-l trimitem....pentru dat pe cap, normal! ca, funduletul se prezinta bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 vi-l puneti pe stress "in cap" si stiu ...ca sunt "dement" in privinta motorului... as aduce motorul in starea lui initiala , dar , a disparut cheful... s-a instalat starea de lehamite... sorry... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 mda, bine ca a mai aparut ceva pasiune pe aici tocmai cand ieri s-a anuntat pe forum ca unu s-a dus in spania si a mancat o inghetata. mi-ati facut chef sa ma plimb cu niprul, care are un prieten ceva care sa care 2 nipruri vreo 3000 km intr-o duba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 dezorientati fatuca! ...si asa ne vorbeste dintr-o poza cu fundul care poate este mai functional decat cap'sorul...ati uitat sa-i spuneti despre frectie!Tot rusii au patentat un sistem si o solutie speciala(full sintetica!) cu care frectioneaza motoarele(si pe ei in situatiile limita....) Solutia asta are efecte miraculoase, regenereaza , reinoieste , opreste scurgerile, invioreaza si face sa se intareasca(diverse chestii....)poate reusim sa comandam un flacon si sa i-l trimitem....pentru dat pe cap, normal! ca, funduletul se prezinta bine.. mai citeste odata, vezi care s-a semnat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.