Sari la conținut

Sfat


Postări Recomandate

Am nevoie de niste sfaturi pentru a face cea mai buna alegere. De la sport acum vreau si enduro si cine stie ce va mai urma. Dar problema cea mai mare normal ca este banutzu. Asa ca m-am hotarat din motive obiective ce tin de un credit sa iau una noua. In primul rand eu o iau doar pentru a ma da pe coclauri fara drumuri foarte lungi pe asfalt, avand o casa de vacanta in zona Bran. M-am gandit ca pentru inceput sa iau o morisca de cilindree mica si cea mai ieftina care o gasesc ca sa ma familiarizez cu un enduro si sa nu atarne greu la economii. Asa ca am ajuns la urmatoarele motociclete: 1. jawa 125 sport 3513 euro TTI si 2. mz 125 sx 3783 euro TTI

Dupa parerea voastra care ar fi cea mai buna investitie dintre cele 2 vis-a-vis de ceea ce v-am spus mai sus?

Sa stati usor si sa nu aruncati cu pietre, sa incepeti cu faze de genul ca sunt niste bashini amandoua, etc. pentru ca asta e puterea mea financiara la ora asta, mai ales ca o sa-mi mai trebuiasca inca un echipament, alti bani alta distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau eu KTM125LC2 din '98, 4300km, 129kg, inmatriculat, pornire la buton, 2300EURO. pt primul an iti e de ajuns.

Foarte tentant, dar nu am banuti, de aceea si vreau una noua ca sa pot face leasing sau credit, pentru second nu se fac credite din pacate. Un 250 m-ar coafa perfect. Mai exista o posibilitate uite stau si ma gandesc acum. Un credit de consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BCR acorda credit si pentru SH, daca dispui de un avans de 25%, parca ... ceea ce in cazul de fata e ~500E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calmeaza-te! Vad ca experientza pe moto ai. Un 125 ar fi prea mic pt. tine. Vezi ca sunt firme de leasing care acorda si pt. SH.

Eu asa am facut: deoarece nu aveam cash, am luat un credit pt. nevoi personale pe care l-am dat avans pt. leasing. In felul asta m-am ales cu doua rate shi cu un motor de 500 de 40 HP, din '97, care merge super.

Editat de floricel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca BCR-u face leasing pentru SH e super, daca nu credit de nevoi personale. Ca pana la urma ies si mai ieftin si asta conteaza cel mai mult banu' fir-ar mamicutza lu' ala de a zis ca banii nu aduc fericirea . Bun sa zicem ca iau un SH mai mare, care clar ma incanta mai mult decat un 125 cc. cu 15 CP. Cam la ce motorete sa ma uit pentru inceput? (si aici ma refer la greutate si cai), ca sa ma pot bucura de frumusetile patriei si sa pot s-o dau pe-o roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca BCR-u face leasing pentru SH e super, daca nu credit de nevoi personale. Ca pana la urma ies si mai ieftin si asta conteaza cel mai mult banu' fir-ar mamicutza lu' ala de a zis ca banii nu aduc fericirea . Bun sa zicem ca iau un SH mai mare, care clar ma incanta mai mult decat un 125 cc. cu 15 CP. Cam la ce motorete sa ma uit pentru inceput? (si aici ma refer la greutate si cai), ca sa ma pot bucura de frumusetile patriei si sa pot s-o dau pe-o roata?

pai poti sa optezi pt suzuki dr 350 (perfect pt inceput)-1999 euro am eu, sau dr 650, pt enduro mai serios 2999 euro, am tot eu.

de asemenea mai pot sa iti aduc la alegere din germania un ktm sau orice altceva. :wave: ce zici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu vfr-u direct nimic, mi-am luat gandul de la ea si totodata mi-am luat un zx6r, fac si eu ca pasarea phoenix renasc din cenusa :wave: . Si acum mi-a intrat piticul cu enduro dar deja am ajuns la capatul, fundului cu banii. Nu ma arunc tocmai de aceea am cerut niste sfaturi ca eu in ale enduroului sunt habarnist si vreau sa iau ce pot eu mai bun de banii de care dispun, de fapt de banii care-i pot imprumuta de la banca. Din ce am mai citit sunt tot felul de modele, unele mai de strada, altele mai de coclauri si altele de hard enduro, unele crizate, altele plictisitoare, asa ca trebuie sa iau o decizie cat mai inteleapta dintr-o postiura de nepriceputeanu, din pacate. Eu de aceea ziceam sa incep cu un 125 4t chiar daca e jawa sau mz, ca sa simt pe pielea mea toate lucrurile astea, dar totusi sunt prea putini cai la un pret cam maricut. Asa mie imi zboara gandul la dr-u de 350 pe care-l vad in fata ochilor dinainte sa-mi iau prima motocicleta, dar are racire pe aer, unii ca ba altii ca da cu racirea asta. Oricum graba nu este pentru ca n-o fi iarna la Bucuresti dar la Bran va asigur ca este, drept pentru care mai am timp de prospectiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O Jawa 125 in mod cert nu merita, chiar de ai fi la prima moto, ceea ce inteleg ca nu e cazul.

 

De recomandat ceva la clasa 350, si nu nou pt ca pierzi prea multi bani la revanzare.Un SH bun, DR 350 e cel mai recomandat pt ca face fata si la coclau si e destul de fiabil. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca incepator la enduro in primul rand tre` sa tii cont de greutatea sculei si apoi de raportul putere/greutate Cred ca 350 4T sau 125 2T e bun pt. inceput .Nu-ti face probleme cu racirea ca sunt calculate ele pt. asa ceva .

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca BCR-u face leasing pentru SH e super, daca nu credit de nevoi personale. Ca pana la urma ies si mai ieftin si asta conteaza cel mai mult banu' fir-ar mamicutza lu' ala de a zis ca banii nu aduc fericirea . Bun sa zicem ca iau un SH mai mare, care clar ma incanta mai mult decat un 125 cc. cu 15 CP. Cam la ce motorete sa ma uit pentru inceput? (si aici ma refer la greutate si cai), ca sa ma pot bucura de frumusetile patriei si sa pot s-o dau pe-o roata?

al meu are 34CP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca, cu racirea pe aer ma mint si tine, dar trebuie sa fie neaparat 4t, jawa si mz-u sunt si jawa are motor de honda.

Dar au putini CP pentru cat sunt de grele si tre` sa mai pui si greutatea ta. Dupa cum vezi nimeni nu a recomandat 4T la 125 de cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis ca vreau ca motorul sa aibe 4t oricare ar fi acela si am facut referire la jawa si mz ca alea aveau motorul in 4t. Am zis de la inceput ca mi se par cam putini caluti la cele doua si ca nu stiu daca vor face fata la ce as pune eu un enduro sa faca, tocmai de aceea am cerut parerea voastra, pentru care va multumesc mult. Am pornit de la modelele astea pentru simplu fapt ca astea erau noi si le puteam lua in leasing, dar dupa ce oamenii mi-au deschis ochii cu creditul de consum, va fi sigur un sh. Acum ramane de vazut care inima mea zice dr de 3 jumate. Apropo dr-u cum se comporta pe asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

vad ca au publicitate nu gluma astia de la java.

toata lumea vb de motorul de 125/4t! ce sa faci cu el frate Calibra, e ca si cum ai avea motor de dacie pe calibra :cheers: si din cate vad tu nu esti la prima moto

4t/350cmc, vreo 30cp ar fi alegerea perfecta

vezi ca se schimba treaba la 180 de grade cand te cai pe teren cu motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo dr-u cum se comporta pe asfalt?

 

Pai ce sa zic, in 300 de km (primii mei 300 de km) numai asfalt m-a tinut destul de vertical. Am reusit sa merg cu viteze rezonabile (~15kmh) si pe piatra cubica acoperita cu gheata.

 

Avand cursa imensa la amortizare la orice frina mai sanatoasa simteam cum ma arunca peste cap.

 

Oricum datorita cauciucurilor de enduro aderenta nu e grozava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mai mult de 60 de kg, 125 cmc in 4 T e prea slab chiar si pentru un incepator. Un motor in doi timpi nu e prea bun la incepatori fiindca trage numai sus, in ture, unde nu o controlezi prea bine si roata are tendinta de patinare. Indeal un 350 - 400 in 4 T trage bine de jos, merge si la anul dupa ce devii mai profesor si nici nu-l strici asa usor. Ideal un DR 350 (cam urat dar fiabil), DR400Z sau XR de la Honda. Un XT 350 e cam grea dar e mai aratoasa si merge destul de bine. Lasa panaramele de Ijme, Jawe ca innebunesti cand ti se strica cate ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XT 600, Suzuki DR 650, Honda Dominator 650 - cam astea sint cele mai bune optiuni pentru enduro, au destula viteza si se manevreaza binisor, iar la drum merg f bine. Cu cauciucuri mixte te descurci ok.

Le gasesti la 1500-2500 Euro inmatriculate (in functie de an, desigur).

Fiabilitatea este "legendara", ca sa citez parerea majoritatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...