robychopper Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 poza asta o am de mai bine de 6 ani ......si este exact cea cemi place este SIMPLU DE TOT MOTORUL furca springer,ghidon inalt......transmisia primara va fii pe CUREA fara carcasa .....imi place enorm de mult linia motorului....si ce imi place si mai mult ca este pe cit se poate de simplu.....un ADEVARAT CHOPPER PT MINE....pe spate va avea un cauciuc de 250/60/15 aripa scurta asemanatoare cu cea din poza...PE fata roata pe 21 sper sa va placa si voua.....va cunosc pe citiva de aici care stiu sigur ca va place acest motor NUMELE MOTORULUI....VA FII ORHIDEA SALBATICA SALUT roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Super fain dar as face ceva in plus: as duce furca fata mult mai inainte. Cu springer ar arata mai salbatic, ca si orhideea In rest e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 2, 2005 Autor Share Postat Februarie 2, 2005 Super fain dar as face ceva in plus: as duce furca fata mult mai inainte. Cu springer ar arata mai salbatic, ca si orhideea In rest e ok! imi place enorm asa cum este cu furca springer originala desi oricum pina atunci voi vedea eu cum o sal fac......dar linea motorului ar fii asta ca si cel din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Maaarfa!Si vrei sa-l aduci in Romania?Sunt curios cum o sa-l inmatriculezi... Banuiesc ca va fi foarte colorat,avand in vedere numele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Superb motorul si eu visez de cand l-am vazut la ceva asemanator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Si cand va fi gata motorul? Asteptam POZE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 chopper adevărat but not on my taste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator bono Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 OLD SCHOOL CHOPPERS ... I like that. Succes, ai tot sprijinul meu pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Old School, Best School!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 3, 2005 Autor Share Postat Februarie 3, 2005 Maaarfa!Si vrei sa-l aduci in Romania?Sunt curios cum o sa-l inmatriculezi... Banuiesc ca va fi foarte colorat,avand in vedere numele... pai o sa fie inmatriculat si omologat pe spania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 3, 2005 Autor Share Postat Februarie 3, 2005 Si cand va fi gata motorul? Asteptam POZE!!! pai BONO luna asta se apuca de facut cadrul meu la cluj sii de luna asta eu incep sami cumpar piesele pt motor....bloc motor de evo 1340 si cilindri vor fii prima achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 4, 2005 Share Postat Februarie 4, 2005 Nu inteleg treaba cu ghidonu' ? Cum poti conduce cu miinile aproape deasupra capului ? In oras la manevre rapide nu te incurca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 4, 2005 Autor Share Postat Februarie 4, 2005 Nu inteleg treaba cu ghidonu' ? Cum poti conduce cu miinile aproape deasupra capului ? In oras la manevre rapide nu te incurca ? cum sa intelegi tu asta cind dupa poza care o ai in avatar vad ca esti endurist nu esti chopperist,pai nu sunt deasupra capului sunt la nivelul umarului.....asa imi plcae mie este chopper nu este enduro nici speeder......fiecare cu cei place:))CHOPPERS FOREVERimportant este sami placa mie si eu sa ma simt bine cind merg cu el....am mers cu motor cu ghidon inalt in oras si chiar merge super ok:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 5, 2005 Share Postat Februarie 5, 2005 Am inteles conashule ! Da intreb si eu ca m-am intrebat de multe ori daca sa intreb sau nu ? Unele cioperase imi plac si mie , dar alea mai cuminti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 adica iti face Bono cadrul la Cluj si apoi ti-l aduce la Bacelona sa-l omologheze???? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 Am inteles conashule ! Da intreb si eu ca m-am intrebat de multe ori daca sa intreb sau nu ? Unele cioperase imi plac si mie , dar alea mai cuminti. Se poate, fara problema. Ghidonul meu pe Pannonia e in inaltimea ochilor, si n-am avut nici o problema. Iar chopperii mai cuminti, nu sunt choppere... Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 6, 2005 Autor Share Postat Februarie 6, 2005 adica iti face Bono cadrul la Cluj si apoi ti-l aduce la Bacelona sa-l omologheze???? B. il face bono si mil trimite aici cu restul ma descurc eu:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 (editat) Astia-s legi, domnilor! Asa ar trebui sa fie si la noi..!!! Nu ca tai cadrul si cei de la RAR te trimit acasa, ca n-au cu ce sa masure rigiditatea .. Roby, spor la treaba!! Editat Februarie 6, 2005 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 6, 2005 Autor Share Postat Februarie 6, 2005 chestia ca aici se omologheaza orce inafara de rigid.....dar tre sa ai un proiect de la un atelier unde ai facut cadrul....eu o sa dau niste bani la un prieten de al meu ce are atelier aici in barcelona si cind e gata motorul mil omologheaza el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2005 Autor Share Postat Februarie 15, 2005 azi ma jucat o idee cu photo paintul si uitati ce a iesit....nu este tot facut de mine cadrul si motorul nu leam facut eu ce ziceti va place idea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 Zeiss! Si din schema pare ca pozitia de pilotare o sa fie comoda. Nu-mi plac chopperele pe care stai ghebos, de zici k ti-e rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 Personal prefer ghidonul de pe Simsonul de la Cargo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 15, 2005 Share Postat Februarie 15, 2005 Hehe...O singura problema:daca vrei sa-l folosesti prin frumoasa noastra patrie,fa-l cu garda la sol mai mare...as zice MULT mai mare...ti-e clar de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 Dar de Kawa VN750 asta ce zici? E pe gustul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.