Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salut Dupa ce mi-am schimbat preferintele (vroiam naked Ducati 620ie prea joasa pentru mine) si am luat carnetu, intentionez ca in primavara anului viitor sa-mi cumpar o motocicleta sm. Vreau sa o folosesc 90 % urban si 10% ocazional enduro. Sunt interesat de yamaha wr 450 si ktm 450 exc pentru ca sunt mai usoare. Am aprox 1,95 si 74kg, stau cu ambele picioare jos. Prin transformarea in sm cu kit trebuie facuta omologare RAR ? Ca sa merg legal cum se inmatriculeaza cu roti cross sau supermoto? Nu am gasit raspuns in alte topicuri. Pe site-urile de afara (Italia, Germania) am vazut de vanzare astfel de motociclete gata transformate in sm si cred ca se pot inmatricula. Daca motorul este adus din afara uzat sau nou, transformat in sm, cum e cu intretinerea acestuia? Sunt in Bucuresti service-uri pentru astfel de motociclete in afara de reprezentante? Alta varianta ar fi yamaha xt 660 supermoto sau enduro dar mi se pare prea grea. Voi ce ziceti? Am vazut ca yamaha a scos un wr versiune sm dar de 250cm3. Astept orice pareri si opinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salut! WR si EXC nu au nici o legatura cu urban!!!... sunt motoare de enduro (enduro nu softenduro sau on/off!). Faptul ca unii pun roti supermoto pe ele nu le face supermoto. KTM si Yamaha au modele speciale pt supermoto. Pe talon e trecuta dimensiunea anvelopelor, deci teoretic nu prea poti sa le schimbi. Practic, sincer ma indoiesc ca se uita cineva. xt660 acopera perfect ce spui tu (la fel si ktm 690 supermoto ) . Si nu e greu pentru categoria sa. Daca esti asa de inalt si ajungi bine cu picioarele jos chiar nu ai pt ce sa iti faci griji de greutate. Numai bine si bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 @lostheaven: sper sa nu te superi pe mine ca ma bag si eu aici, dar am zis sa nu mai fac alt topic In primul rand, trebe sa va spun ca nu prea sunt initiat in ceea ce tine de domeniul off-road. Acum, eu as vrea sa ma "lepad" de sportive si sa trec la ceva care sa aiba si abilitati de off-road Asta din cauza ca m-am saturat sa ajung undeva, sa vad un indicator spre un obiectiv interesant, dupa care sa-mi dau seama ca n-am cum sa ajung pentru ca drumul nu e pentru sportive. Practic imi trebuie o motociceta care sa se descurce in oras (pentru mers la servici), sa se descurce pe sosele (pentru excursii) si, nu in ultimul rand, sa se descurce si in afara soselelor, adica pe drumuri frestiere, de pamant, in orice caz macar o forma minima de drum. Daca ar fi sa exprimam procentual, probabil ar fi ceva gen 60% oras, 30% sosea, 10% off. Si acum intrebarea: ar fi bun un supermoto pentru genul asta de utilizare? Adica, daca ar avea anvelope nu doar de strada, un supermoto face fata si pe off-road mai bland? Sau ar trebui sa iau si un set de roti de enduro pentru asemenea scopuri? Ca idee, eu ma gandeam la KTM LC4, pentru ca imi plac ca design si din ce am mai citit sunt si robuste si de incredere. Orice sfat/parere e bine venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 @shorty: Descrierii tale i se potriveste cel mai bine un enduro-touring (BMW f sau gs, Suzuki Freewind/DR RS/V-Strom, Honda Dominator/Transalp/Varadero , Aprilia Pegaso, Yamaha XT/XTZ (toata gama)...lista merge mai departe). De supermoto nu stiu ce sa zic, iar cu LC4 nu m-am dat, dar lumea in general vorbeste de bine despre el. Depinde f mult cat de lungi vor fi drumurile in afara orasului, daca vei avea pasager(a), bagaje, etc. Un supermoto de exemplu sta mai prost la capitolele astea dar e bun in oras... Numai bine, spor la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 ba un husaberg 550 este bomba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Si tocmai de aceea, nerecomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 ba un husaberg 550 este bomba atata reclama ai facut la motoru asta, sigur nu esti dealer pe romania de husaberg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 eu am un ktm smr cu care - pana acum 2 zile - ma dadeam exclusiv pe asfalt sau drum de tara. acu' 2 zile am vazut pozele lu' @motofum si jucaria lui prin noroi, zapada si alte chestii nasoale. am incercat si eu, sa vad. merge...nu ca un enduro dar isi face treaba. ca idee, cred ca folosesc motoru la maxim 25% din ce poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salut Dupa ce mi-am schimbat preferintele (vroiam naked Ducati 620ie prea joasa pentru mine) si am luat carnetu, intentionez ca in primavara anului viitor sa-mi cumpar o motocicleta sm. Vreau sa o folosesc 90 % urban si 10% ocazional enduro. Sunt interesat de yamaha wr 450 si ktm 450 exc pentru ca sunt mai usoare. Am aprox 1,95 si 74kg, stau cu ambele picioare jos. Prin transformarea in sm cu kit trebuie facuta omologare RAR ? Ca sa merg legal cum se inmatriculeaza cu roti cross sau supermoto? Nu am gasit raspuns in alte topicuri. Pe site-urile de afara (Italia, Germania) am vazut de vanzare astfel de motociclete gata transformate in sm si cred ca se pot inmatricula. Daca motorul este adus din afara uzat sau nou, transformat in sm, cum e cu intretinerea acestuia? Sunt in Bucuresti service-uri pentru astfel de motociclete in afara de reprezentante? Alta varianta ar fi yamaha xt 660 supermoto sau enduro dar mi se pare prea grea. Voi ce ziceti? Am vazut ca yamaha a scos un wr versiune sm dar de 250cm3. Astept orice pareri si opinii. Inainte de motocicleta actuala am avut KTM LC4, la care am avut si roti de endurro si de sm. Cu RAR-ul treaba e simpla: ce este in carte la dimensiunile cauciucurilor trebuie sa fie si pe motor, poti incerca sa ii omologhezi ambele dimensiuni, dar e pierdere de timp si bani. Pe strada nu o sa zica nimeni nimic daca ai alte dimensiuni de roti. Ca intretinere, daca motocicleta e in stare buna nu prea ai ce sa ii faci in afara de ulei, placute de frana, din cand in cand un semering si stransul de suruburi (asta e KTM-ul-vibreaza de inebunesti). Eu am renuntat la el din cauza greutatii si vibratiilor. yahama de 250cm3 as zice sa o iei daca nu ai de gand sa iesi cu ea din oras (din cate stiu are pe undeva pe la 25CP) si pe autostrada o sa te cam rogi de ea. @lostheaven: sper sa nu te superi pe mine ca ma bag si eu aici, dar am zis sa nu mai fac alt topic In primul rand, trebe sa va spun ca nu prea sunt initiat in ceea ce tine de domeniul off-road. Acum, eu as vrea sa ma "lepad" de sportive si sa trec la ceva care sa aiba si abilitati de off-road Asta din cauza ca m-am saturat sa ajung undeva, sa vad un indicator spre un obiectiv interesant, dupa care sa-mi dau seama ca n-am cum sa ajung pentru ca drumul nu e pentru sportive. Practic imi trebuie o motociceta care sa se descurce in oras (pentru mers la servici), sa se descurce pe sosele (pentru excursii) si, nu in ultimul rand, sa se descurce si in afara soselelor, adica pe drumuri frestiere, de pamant, in orice caz macar o forma minima de drum. Daca ar fi sa exprimam procentual, probabil ar fi ceva gen 60% oras, 30% sosea, 10% off. Si acum intrebarea: ar fi bun un supermoto pentru genul asta de utilizare? Adica, daca ar avea anvelope nu doar de strada, un supermoto face fata si pe off-road mai bland? Sau ar trebui sa iau si un set de roti de enduro pentru asemenea scopuri? Ca idee, eu ma gandeam la KTM LC4, pentru ca imi plac ca design si din ce am mai citit sunt si robuste si de incredere. Orice sfat/parere e bine venit Cum s-a mai zis pe aici tie iti cam trebuie un enduro-touring, SM poate face oras si ceva soft enduro, dar in afara cam lasa de dorit (lipsa comfort, viteza de croaziera relativ mica ~130, protectie 0 la vant) limita mea e pe undeva pe la 300km. LC4 e un compromis destul de bun pentru ce ai tu nevoie, mai ales daca ii pui si o calcatura mai lunga, pentru iesit din oras, dar cum am zis si mai sus vezi ca vibreaza, mai ales fata de o vitezana. Mr. Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 xr650r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 pai daca tu ai mers p vitezane pana acu, lc4 o sa ti se para babutza la drum intins, parerea mea ar fi un enduro mare, gen 950...sau un 600 mai confortabil, cum ar fi tenere-u nou....La gume exista profile mixte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowboarderro Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 WR si EXC nu au nici o legatura cu urban!!!... sunt motoare de enduro (enduro nu softenduro sau on/off!). Faptul ca unii pun roti supermoto pe ele nu le face supermoto. KTM si Yamaha au modele speciale pt supermoto. explicami si mie care sunt modelele alea speciale de supermoto si d c daca pui roti de sm pe wr.ktm.kxf,klx,crf,rmz,......d c nu sunt supermoto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salut!WR si EXC nu au nici o legatura cu urban!!!... sunt motoare de enduro (enduro nu softenduro sau on/off!). Faptul ca unii pun roti supermoto pe ele nu le face supermoto. KTM si Yamaha au modele speciale pt supermoto. Pe talon e trecuta dimensiunea anvelopelor, deci teoretic nu prea poti sa le schimbi. Practic, sincer ma indoiesc ca se uita cineva. xt660 acopera perfect ce spui tu (la fel si ktm 690 supermoto ) . Si nu e greu pentru categoria sa. Daca esti asa de inalt si ajungi bine cu picioarele jos chiar nu ai pt ce sa iti faci griji de greutate. Numai bine si bafta la alegere! wr-urile sunt cele mai bune de transformat supermoto (peste tot la toate cursele de supermoto din LUME yamaha participa la supermoto cu wr) eu am avut wr 400 sm super motoreta ....este perfecta de oras! cam pretentioasa la intretinere, dar pt ce poate sa faca ...merita Mesaj completat WR si EXC nu au nici o legatura cu urban!!!... sunt motoare de enduro (enduro nu softenduro sau on/off!). Faptul ca unii pun roti supermoto pe ele nu le face supermoto. KTM si Yamaha au modele speciale pt supermoto. explicami si mie care sunt modelele alea speciale de supermoto si d c daca pui roti de sm pe wr.ktm.kxf,klx,crf,rmz,......d c nu sunt supermoto? banuiesc ca nici nu stie prin definitie ce e un sm ) deci nu te mai obosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) explicami si mie care sunt modelele alea speciale de supermoto si d c daca pui roti de sm pe wr.ktm.kxf,klx,crf,rmz,......d c nu sunt supermoto? Poate s-a prins din octombrie pana acum. Dar ce a vrut sa zica era ca o mobra de enduro cu suspensii de enduro cu pinioane de enduro si cu roti de supermoto nu e o mobra de supermoto 100%. wr-urile sunt cele mai bune de transformat supermoto (peste tot la toate cursele de supermoto din LUME yamaha participa la supermoto cu wr) Singura diferenta intre Yamaha, cea mai buna mobra de transformat in supermoto, si restul, e ca Yamaha nu comercializeaza mobra de supermoto separat, cum fac Husqvarna, KTM, Husaberg. Iar SMR-urile de la KTM si Husqvarna sunt tot EXC-uri, respectiv TE-uri transformate. Desi se poate spune lejer ca KTM participa cu EXC si Husqvarna cu TE. Editat Septembrie 21, 2009 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowboarderro Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Poate s-a prins din octombrie pana acum. Dar ce a vrut sa zica era ca o mobra de enduro cu suspensii de enduro cu pinioane de enduro si cu roti de supermoto nu e o mobra de supermoto 100%. Singura diferenta intre Yamaha, cea mai buna mobra de transformat in supermoto, si restul, e ca Yamaha nu comercializeaza mobra de supermoto separat, cum fac Husqvarna, KTM, Husaberg. Iar SMR-urile de la KTM si Husqvarna sunt tot EXC-uri, respectiv TE-uri transformate. Desi se poate spune lejer ca KTM participa cu EXC si Husqvarna cu TE. o motocicleta 100 % supermoto este o motocicleta: de enduro sau cross cu modificariile de rigoare,asha cum suzuki a facut cu drz-ul sau rmz mai nou, asha cum a facut si kawasaki cu klx sau honda cu crf,acum ca au aparut modele mai fiabile de supermoto asta e alta problema, insa in mare parte stiu doar strada sau putin offroad scopul unui supermoto in general este sa ii pui roti de enduro ,iar din cand in cand si sa fugi cu el in padure iar cu un lc8 sau aprilia nu prea e fun prin padure, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Nu inteleg ce nu intelegi. De asemenea nu inteleg cui explici tu ce si cum e cu supermoto. Totusi sunt curios de unde ai dedus tu ca scopul unui supermoto in general este sa ii pui roti de enduro ,iar din cand in cand si sa fugi cu el in padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowboarderro Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Nu inteleg ce nu intelegi. De asemenea nu inteleg cui explici tu ce si cum e cu supermoto.Totusi sunt curios de unde ai dedus tu ca pai am tot citit diverse opini pe aici si mia dat si eu cu parerea, m-am saturat de cati meseriasi sunt pe aici toata lumea in sus ktm,husqvarna,si mai ales ccm =)) promit sa nu mai postez sfaturi ,ii las pe alti care au invatat sa se dea pe magheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 promit sa nu mai postez sfaturi Care e sfatul, ca de asta nu ma prind eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowboarderro Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Care e sfatul, ca de asta nu ma prind eu. nu ma refeream numai la topicul asta eu nu inteleg d c te legi de mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 nu ma refeream numai la topicul asta eu nu inteleg d c te legi de mine.... mihai se leagat de toata lumea si nici acum nu si-a pus cric la mobra deci ala nu e supermoto daca nu are cric :) las baieti ca ne vedem la o tura si ne distram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) Ma leg de astia mai cunoscatori Tu ce tot cauti ma pe la universitate? Esti cumva profesor pe acolo si te-am ratat eu cumva? Si daca te framanta problema, sa stii ca cricul e acolo, cum a fost tot timpul. Desi nu stiu pe ce planeta robustetea cricului e un criteriu de fiabilitate sau de orice altceva Poate pe planeta LC4. Editat Octombrie 21, 2009 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Ma leg de astia mai cunoscatori Tu ce tot cauti ma pe la universitate? Esti cumva profesor pe acolo si te-am ratat eu cumva? Si daca te framanta problema, sa stii ca cricul e acolo, cum a fost tot timpul. Desi nu stiu pe ce planeta robustetea cricului e un criteriu de fiabilitate sau de orice altceva Poate pe planeta LC4. calm calm nu te agita ca faci spuma era cred ca cea mai evidenta caterinca.... daca nu te prinzi ...sa stii ca lc4 e mai fiabil ca un ccm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 calm calm nu te agita ca faci spuma era cred ca cea mai evidenta caterinca.... daca nu te prinzi ...sa stii ca lc4 e mai fiabil ca un ccm Aveai impresia ca te-am luat in serios? Nu ai remarcat asocierea antagonica deloc subtila intre tine si un profesor la universitate? Eu zic sa-ti faci un topic special unde sa faci caterinca la care sa razi si sa te aplauzi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Aveai impresia ca te-am luat in serios? Nu ai remarcat asocierea antagonica deloc subtila intre tine si un profesor la universitate? Eu zic sa-ti faci un topic special unde sa faci caterinca la care sa razi si sa te aplauzi singur. amin! Editat Octombrie 22, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 ba un husaberg 550 este bomba Performante ... de acord 100% Fiabilitatea lasa mult de dorit + piese mai scumpe decat la KTM (se poate spune ca sunt usor inrudite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.