Sari la conținut

Simson Sr2


Black Wolf
 Share

Postări Recomandate

am incercat cu o presa cu bratze.. NU pot desface pinionul care e pe ambielaj--

imi trebuie- cumpar sau imprumut, o presa, numai pentru scos pinionul ala.

 

am scos pistonul si cu migala, am facut biela sa se miste- acum trebuie sa desfac pinionul ca sa scot ambielajul doar pentru a schimba rulmentii blocati si simeringurile.

pistonul are 48 mm...

intreb-- daca pun piston de la altceva- alt tip de motoreta- se potriveste la dimensiune?? adica, boltz, distanta calota-boltz-fusta...

 

..ulei in cutie- scrie la carte ca.. 500 ml...

 

bobinele de curent- de unde le iau?? are cineva p'aci??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut.pinionul ala al scoti cu presa tip gheara daca ajungi la strungar ai spui de presa tip gheara si el stie este o chestie ca o teava care inbraca pinionul si cu surub cu pas marunt imposibil sa nu sara,piston de 48 este cam mare asa avea carpatiu din cate stiu tu esti cam la 80cm/2,pistoanele de honda care mergeau perfect sint pana la 47,8 incearca sa masori mai bine si vezi in zona ferestrelor din cilindru sa nu fie uzura acolo,cu bobine u pe aici pe forum care vand magnetou de carpati dar ce te mai complici adaptaza unu de scuter si ai scapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha.

carpatiul cati segmenti are pe piston?? ca al meu are trei.- posibil sa fie cu ,,tunning'' al meu.

adica, daca s'a facut carpatiul dupa asta, de ce nu s'ar pune de carpati pe simson??

 

-prese d'aia- am, dar muuult prea mari, sunt pentru auto.. de aia solicit, sa nu mai stau pe la strungar, mai bine iau gata-facuta sau imprumut.

..daca nu are nimeni, merg sa caut (si) la targ, p'aci, in sat.

 

..pistonul- nu zici tu sa bag de honda, de 49???

..nu stiu cum arata magnetoul de scuter.

..zii si mie, vad ca le stii...daca am doar bobina aia pe placa, aia e bobina care face curent ca sa am scanteie, nu???adica, nu e numai bobina de inductie... deci pot merge cu ea.. desigur fara sa am lumini..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobina ai da doar scanteie inpreuna cu o bobina de inductie ,daca nu sti cum arata un magnetou de scuter uite aici unu de piaggio pus pe MZ asta ca sa ai ideie,pai daca ai mai mari prese incearca sa mai sudezi niste fier la ele sa o ajustezi pe pinionul tau.

post-54357-0-74798100-1355249307_thumb.jpg

post-54357-0-37357500-1355249339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa iasa si pinionul, incearca sa il incalzesti si sa ii dai cu wd 40 cat e cald, sau prinde-l cu presa cu gheare sa fie in tensiune si da-i un soc cu un ciocan in cap la surubu de la presa, tre sa iasa da-l naibii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pe ddrmoped. De gasesti tot ce i-ti lipseste, piulita de riguare la numai 80 de centi, piston intre 38-40 mm la 16 europeni, cilindru, bobine pt. aprindere si lumini...inclusiv o schema de ansamblu al motorului SR2. Platoul tau este fleasca, (dar nu este vina ta ci spiritul romanesc) la simsoneta, bobina de indictie este incorporata in platou deci ce ai tu acolo ar trebui sa fie o b.i. iar ce i-ti lipseste sunt doua bobine ce produc curent pt. lumini si claxon i-ti mai lipseste si un condesator sau nu vad eu bine (sunt pe telefon) Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut-

condensatorul este, e infipt acolo, seamana cu ala de la trabanturi...

din lipsa bobinelor trag concluzia ca era nevoie sa se mearga DOAR ziua... dar DOAR cu asta care este, se poate merge, nu?? adica prin campul magnetic se face un curent care e ridicat de secundar la 12 mii volti sau cat pzdms e acolo..

o sa intru si pe site-ul ala.. numa' ca iau painea de la gura la unii...

carte mi-am facut rost, am printat, pana acum am trei. (diferite, desigur).

 

-voshoij-- nu stiu unde naiba ar fi targul asta de care zici, aici, in satul meu.. nu stiu decat p'ala din vitan si p'ala din v. cascadelor.. si, ce-a mai ramas din ala de la obor.. acu'.. e posibil sa se fi asimilat aia asa de bine de sa nu-i mai recunosti..

 

RECTIFICARE-- pistonul este de 38 mmm.. NU 48, cum am pus din graba ieri..

 

 

 

 

ar trebui sa iasa si pinionul, incearca sa il incalzesti si sa ii dai cu wd 40 cat e cald, sau prinde-l cu presa cu gheare sa fie in tensiune si da-i un soc cu un ciocan in cap la surubu de la presa, tre sa iasa da-l naibii

 

 

 

 

 

am facut si asta... cald- cu autogenul...presa cu gheare ( mica, pt. ca doar cracii aleia au intrat sub pinion..) i-am dat si la capatzana... si numic. -o bestie mica, ce mai...

 

cisu68-- mersi.. tot in targ tre' sa caut...

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad prea bine ce ai tu acolo pe platou dar cred ca este o bobina de carpati care scoate 6-8 volti dar daca functioneaza este bine si asa doar ca i-ti mai trebuie o bobina de inductie ca sa ai scinteie. Uneori platind mai scump poti scapa mai ieftin. Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca nu.

 

un fir de la bobina e lipit la masa.

celalalt duce la condensator- deci pe acolo ar iesi PLUS.

alt fir de la condensator, deci unde vine PLUS, iese afara.. deci iese PLUS.- este firul ala rosu.

DAR firul de la platina, care ,,pune la masa'' prin ciocanel... NU are ce cauta la PLUS de la condensator. Asta trebuie sa duca la ,,minus'' de la bobina. si firul care iese din bobinajul ala de pe platou la PLUS de la bobina, prin contactul cu cheie.

mai trebuie sa iasa un fir..

..sa incerc cu o bobina de inductie de scuter sau de grup electrogen???

 

nu???

 

la cine gasesc io restul bobinelor???

..incerc duminica, daca nu e ger, in vitan.

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai curent alternativ acolo nu continuu, bobina de la magnetou trebuie sa o privesti ca si un generator o 'baterie', daca stii cum se leaga o aprindere 'pe direct' numai platina ptr scanteie atunci nu ar trebui sa fie asa greu.

pune o poza mai clara, mai focalizata pe platou sa vedem cum vin firele acolo

 

firul care iti lipseste este la masa dupa cum ai spus si tu

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, la contactul cu cheie duci minusul(acum depinde si de contact),corpul platinei este o masa,restu ce este izolat ciocanelu,capul de la condesator si firulde la bobina sint un plus,ti se pare ciudat sa vezi ca la condesator este legata si platina si bobina dar asa lucreaza,la ce ai tu acolo nu merge bobina de scuter mai de graba una de dacie daia veche racita pe ulei,sau de moto6v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

uite pozele de care ziceam cu tobele

una este fara cot, care este de simsoneta, iar cealalta cu cot este mai lunga si mai ruginita, si lovita pe burta,nu stiu de la ce este cea cu cot

cel mai bine ar fii sa dai o fuga pana in ploiesti sa vezi despre ce este vb

pretul este de 50 ron cea fara cot, iar cealalta 30 ron

numai bine

post-53313-0-05183600-1356527194_thumb.jpg

post-53313-0-08860600-1356527217_thumb.jpg

post-53313-0-56250300-1356527227_thumb.jpg

post-53313-0-58432300-1356527240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...acum am vazut.

am inteles.

iti multumesc.

dau o fuga incolo, da' pana la busteni..

sa vad dupa rebelion..

crezi ca poti sa-mi dai pe pm. nr. de tel al posesorului, sa-l intreb unde, cand, cum si ce????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dragilor, va prezint si eu Simsonelul meu.



Lipsesc diferite componente cum ar fi:

 

-portbagaj in spate

-aparatoarea de lant

-capotajele de peste motor

-scaunul de simson

-aparatoarea din fata de Simson (ca actuala este de la un Carpati)



Astfel ca pentru mine a inceput vanatoarea de piese de Simson.

Cine ar fi binevoitor sa ma ajute cu diferite componente care i-mi lipsesc mi-ar face tare bine.Platesc!



Pozele vorbesc de la sine.Motoreta nu e intr-o stare tocmai grozava! :(



Va dura o vreme indelungata pana cand voi reusi sa o complectez cu cele ce lipsesc.Sper ca pana la urma voi reusi.

post-27109-0-57991700-1358191122_thumb.jpg

post-27109-0-38382500-1358191499_thumb.jpg

post-27109-0-73723000-1358191991_thumb.jpg

post-27109-0-01851300-1358192267_thumb.jpg

post-27109-0-77531800-1358192457_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

condensatorul ala o sa cam foota buha pe acolo.eu deobicei leg bobina - platina,trag firul de la platina pana la borna + a bobinei de inductie,tot acolo leg si firul condensatorului,iar condensatorul il prind cu ajutorul colierului,pe borna minus a bobinei de inductie,unde se leaga de regula masa. am observat astfel ca,porneste mai usor,se distinge o functionare mai 'rotunda' a motorului,nu-mi mai pusca platina,nu se mai incalzeste condensatorul in draci. am evitat astfel problema specifica pornirii greoaie la cald,la toate 'mobrele' carora le-am adaptat aprindere de mobra. [cu volanta de minibora - cand am avut]

bafta!

Normal,la ruperea platinii apare scanteie(circuit oscilant bobina-condensator).Cu cat este mai departe condensatorul de bobina,ai pieredere pe fir datorita rezistentei firului....rezultatul il vezi la platini cat de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Multumesc, am inteles. :hug:

 

Cum veni iar frigul, am si timp liber ca sa lucrez la motor..

 

Am desfacut pinionul ala de pe ambielaj- am nimerit presa care trebuia-, am luat rulmenti noi la ambielaj, mai trebuie sa curat motorul cu benzina ceva si... trebuie incheiat. (au iesit saibe si role de p'acolo de nu mai stiu care de unde era..).

 

Ma ajuta careva din Bucuresti sa-l fac la loc? Daca da, sa spuna cat ma costa si cum facem.

 

cu multumiri. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...

Salut.

 

Am gasit la cineva de vanzare un SR2 din 1960 cu cv, in stare de functionare ff buna, porneste usor, merge, electrica ok.

Se circula cu el. Vopsea originala.

Piese de schimb... piston, ambielaj, platini, sticla de far... etc.

 

Pret si alte detalii discutati cei interesati la nr. 0746 682sapte6cinci

 

Poze o sa primesc curand si voi posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...