schumydan Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 ar trebui sa iasa si pinionul, incearca sa il incalzesti si sa ii dai cu wd 40 cat e cald, sau prinde-l cu presa cu gheare sa fie in tensiune si da-i un soc cu un ciocan in cap la surubu de la presa, tre sa iasa da-l naibii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Pentru userul SUZIE-GSX Cauta la tirgul unde vind rusii moldoveni si ai sa gasesti prese mai mici pentru extras piese.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Salut, pe ddrmoped. De gasesti tot ce i-ti lipseste, piulita de riguare la numai 80 de centi, piston intre 38-40 mm la 16 europeni, cilindru, bobine pt. aprindere si lumini...inclusiv o schema de ansamblu al motorului SR2. Platoul tau este fleasca, (dar nu este vina ta ci spiritul romanesc) la simsoneta, bobina de indictie este incorporata in platou deci ce ai tu acolo ar trebui sa fie o b.i. iar ce i-ti lipseste sunt doua bobine ce produc curent pt. lumini si claxon i-ti mai lipseste si un condesator sau nu vad eu bine (sunt pe telefon) Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) salut- condensatorul este, e infipt acolo, seamana cu ala de la trabanturi... din lipsa bobinelor trag concluzia ca era nevoie sa se mearga DOAR ziua... dar DOAR cu asta care este, se poate merge, nu?? adica prin campul magnetic se face un curent care e ridicat de secundar la 12 mii volti sau cat pzdms e acolo.. o sa intru si pe site-ul ala.. numa' ca iau painea de la gura la unii... carte mi-am facut rost, am printat, pana acum am trei. (diferite, desigur). -voshoij-- nu stiu unde naiba ar fi targul asta de care zici, aici, in satul meu.. nu stiu decat p'ala din vitan si p'ala din v. cascadelor.. si, ce-a mai ramas din ala de la obor.. acu'.. e posibil sa se fi asimilat aia asa de bine de sa nu-i mai recunosti.. RECTIFICARE-- pistonul este de 38 mmm.. NU 48, cum am pus din graba ieri.. ar trebui sa iasa si pinionul, incearca sa il incalzesti si sa ii dai cu wd 40 cat e cald, sau prinde-l cu presa cu gheare sa fie in tensiune si da-i un soc cu un ciocan in cap la surubu de la presa, tre sa iasa da-l naibii am facut si asta... cald- cu autogenul...presa cu gheare ( mica, pt. ca doar cracii aleia au intrat sub pinion..) i-am dat si la capatzana... si numic. -o bestie mica, ce mai... cisu68-- mersi.. tot in targ tre' sa caut... Editat Decembrie 12, 2012 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Nu vad prea bine ce ai tu acolo pe platou dar cred ca este o bobina de carpati care scoate 6-8 volti dar daca functioneaza este bine si asa doar ca i-ti mai trebuie o bobina de inductie ca sa ai scinteie. Uneori platind mai scump poti scapa mai ieftin. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 asta am pe placa firele vin asa: din condensator in bobina din condensator la platina din condensator in afara- firul rosu mi se pare ciudat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 salut ,asa si trebuie si cu firul rosu te duci la plus la bobina de inductie si asta este scanteia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) io cred ca nu. un fir de la bobina e lipit la masa. celalalt duce la condensator- deci pe acolo ar iesi PLUS. alt fir de la condensator, deci unde vine PLUS, iese afara.. deci iese PLUS.- este firul ala rosu. DAR firul de la platina, care ,,pune la masa'' prin ciocanel... NU are ce cauta la PLUS de la condensator. Asta trebuie sa duca la ,,minus'' de la bobina. si firul care iese din bobinajul ala de pe platou la PLUS de la bobina, prin contactul cu cheie. mai trebuie sa iasa un fir.. ..sa incerc cu o bobina de inductie de scuter sau de grup electrogen??? nu??? la cine gasesc io restul bobinelor??? ..incerc duminica, daca nu e ger, in vitan. Editat Decembrie 14, 2012 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) tu ai curent alternativ acolo nu continuu, bobina de la magnetou trebuie sa o privesti ca si un generator o 'baterie', daca stii cum se leaga o aprindere 'pe direct' numai platina ptr scanteie atunci nu ar trebui sa fie asa greu. pune o poza mai clara, mai focalizata pe platou sa vedem cum vin firele acolo firul care iti lipseste este la masa dupa cum ai spus si tu Editat Decembrie 14, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 salut, la contactul cu cheie duci minusul(acum depinde si de contact),corpul platinei este o masa,restu ce este izolat ciocanelu,capul de la condesator si firulde la bobina sint un plus,ti se pare ciudat sa vezi ca la condesator este legata si platina si bobina dar asa lucreaza,la ce ai tu acolo nu merge bobina de scuter mai de graba una de dacie daia veche racita pe ulei,sau de moto6v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 nu ma dumiream de ce imi da omu' ala si o bobina de dacie... o sa caut in scheme... sa deslusesc schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 uite pozele de care ziceam cu tobele una este fara cot, care este de simsoneta, iar cealalta cu cot este mai lunga si mai ruginita, si lovita pe burta,nu stiu de la ce este cea cu cot cel mai bine ar fii sa dai o fuga pana in ploiesti sa vezi despre ce este vb pretul este de 50 ron cea fara cot, iar cealalta 30 ron numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 ...acum am vazut. am inteles. iti multumesc. dau o fuga incolo, da' pana la busteni.. sa vad dupa rebelion.. crezi ca poti sa-mi dai pe pm. nr. de tel al posesorului, sa-l intreb unde, cand, cum si ce???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Dragilor, va prezint si eu Simsonelul meu. Lipsesc diferite componente cum ar fi: -portbagaj in spate -aparatoarea de lant -capotajele de peste motor -scaunul de simson -aparatoarea din fata de Simson (ca actuala este de la un Carpati) Astfel ca pentru mine a inceput vanatoarea de piese de Simson. Cine ar fi binevoitor sa ma ajute cu diferite componente care i-mi lipsesc mi-ar face tare bine.Platesc! Pozele vorbesc de la sine.Motoreta nu e intr-o stare tocmai grozava! Va dura o vreme indelungata pana cand voi reusi sa o complectez cu cele ce lipsesc.Sper ca pana la urma voi reusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 condensatorul ala o sa cam foota buha pe acolo.eu deobicei leg bobina - platina,trag firul de la platina pana la borna + a bobinei de inductie,tot acolo leg si firul condensatorului,iar condensatorul il prind cu ajutorul colierului,pe borna minus a bobinei de inductie,unde se leaga de regula masa. am observat astfel ca,porneste mai usor,se distinge o functionare mai 'rotunda' a motorului,nu-mi mai pusca platina,nu se mai incalzeste condensatorul in draci. am evitat astfel problema specifica pornirii greoaie la cald,la toate 'mobrele' carora le-am adaptat aprindere de mobra. [cu volanta de minibora - cand am avut]bafta! Normal,la ruperea platinii apare scanteie(circuit oscilant bobina-condensator).Cu cat este mai departe condensatorul de bobina,ai pieredere pe fir datorita rezistentei firului....rezultatul il vezi la platini cat de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Multumesc, am inteles. Cum veni iar frigul, am si timp liber ca sa lucrez la motor.. Am desfacut pinionul ala de pe ambielaj- am nimerit presa care trebuia-, am luat rulmenti noi la ambielaj, mai trebuie sa curat motorul cu benzina ceva si... trebuie incheiat. (au iesit saibe si role de p'acolo de nu mai stiu care de unde era..). Ma ajuta careva din Bucuresti sa-l fac la loc? Daca da, sa spuna cat ma costa si cum facem. cu multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Cumpar un ax roata spate pentru SR2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Inca caut axul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Daca are nevoie cineva de piese de simsoneta .Are un domn la mine in oras . Dl.Marian Vlad nr de telefon . 0720008151. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorian Dorin Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Buna tuturor... sunt nou pe forum... Am un simson,sr2 pe care vreau sa il restaurez in totalitate ,dar lipsesc cateva piese... _carburator _capac cutie scule _ tablele de aluminiu de pe motor .... ma poate ajuta cineva? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Salut. Am gasit la cineva de vanzare un SR2 din 1960 cu cv, in stare de functionare ff buna, porneste usor, merge, electrica ok. Se circula cu el. Vopsea originala. Piese de schimb... piston, ambielaj, platini, sticla de far... etc. Pret si alte detalii discutati cei interesati la nr. 0746 682sapte6cinci Poze o sa primesc curand si voi posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare, Caut sa cumpar un set motor complet pentru simsoneta mea. Va astept cu ofertele pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristopher Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Caut sa cumpăr aprindere simsoneta sr2 » Post actualizat in 18 Nov 2016 07:49 Cumpăr capacele laterale de la motor alea de aluminiu . » Post actualizat in 18 Nov 2016 07:50 Si perbagaj » Post actualizat in 18 Nov 2016 14:53 Porbagaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antique_house Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Salut! Caut o sa si segmenti pt o simsoneta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salutare. Caut manual reparatie SImson SR2. Ma puteti indruma spre vreun site sau daca are cineva de vanzare manual fizic? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.