Sari la conținut

Schimbat Ambielaj Voshod


Redresor
 Share

Postări Recomandate

Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste.

 

Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema:

 

1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda.

 

2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie.........

post-9285-1193751109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste.

 

Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema:

 

1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda.

 

2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie.........

trage aer fals !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo man....tu sper ca ai degresat bine inainte sa dai cu siliconu' ala :ok: eu am patit la fel cu siliconul...daca nu degrezezi zona bine de tot risti sa nu prinda si trage aer fals duzina(sau, la cutie, sa pierzi uleiul)

 

vezi sa nu fi astupat gaurelele prin care amestecul ajunge in camera de ardere(nu le am eu cu termenii stiintifici),,,am patit-o si p'asta odata...verifica astea mai intai, abia apoi desfa motorul....ori astea, ori ai ceva "gaura de cheie" pe unde intra aerul aiurea...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri de la ora 4 pana la ora 2 noaptea am lucrat la Voshod.I-am schimbat ambielajul, rulmentii,simeringurile,etc. Acum nu mai porneste.

 

Ma gandesc ca din doua parti ar putea veni problema:

 

1.Cand am pus rulmentii de pe ambielaj nu i-am mai curatat de vaselina din fabrica,prietenul meu spunand ca nu are nimic.Eu voiam sa ii curat pentru ca auzisem de la altcineva (o fi prostie) ,ca benzina din carburator intra intai in rulmenti apoi e comprimata.Acum cand dau pedale ,bujia nu e uda.

 

...e prostie !Si nu are de aface sula cu prefectura!

Amestecul(nu benzina), intra mai intai in carter , nu in rulmenti!Aberatie!

La motoarele in 2T admisia se face in carter , si de acolo prin ferestrele de transfer ajunge in camera de ardere....

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 17:01 -------------

 

2.Prezoanele de la carburator aveau filetul terminat asa ca cineva mi-a dat alte filete si a bagat alte prezoane.Prezoanele astea au 2 dimensiuni:o jumatate mai groasa care e separata cu un fel de saiba de jumatatea subtire.Pana la saiba respectiva se infileteaza prezoanele in carter, ea ramanand afara.De aceea nu mai pot sa pun izolatorul de temperatura.Cu o garnitura normala,carburatorul nu sta bine pentru ca saibele respective au grosime de aprox 2mm,deci flansa ar ramane 2mm departe de carter.Ne-am gandit sa modificam o garnitura mai groasa (3mm).I-am largit gaurile si am reusit sa astupam diferenta care ramanea.Cand am pus izolatorul termic , am iobservat ca garnitura noastra are gaura mai mare decat galeria de admisie si decat izolatorul termic (poza),dar am zis noi ca merge.Acum ma gandesc (o fi prostie) ca benzina din carburator ramane in garnitura,avand in vedere ca are gaura mai mare decat celelate.Ca si cum s-ar prelinge toata benzina in garnitura inainte sa ajunga in galeria de admisie.........

Aer fals!

Ai nevoie de doua prezoane cu doua cote fara nici un fel de prostii de saibe!

Iei 2 suruburi la cota mare care ti se potrivesc, nu mai cauti nici un strungar(ca i-am cautat eu si majoritatea au murit sau nu se pot deranja sa faca ceva....) si pe un flex sau polizor daca esti instarit, le iei frumos rotund la cota mica pe care o filetezi cu o filiera din comertul socialist...Nu te mai rogi de nimeni...

Pui o garnitura de etansare din doua straturi de carton de dosar cu silicon intre ele, si strangi cu masura..

Daca ai facut acelasi gen de lucrari si la imbinarea carterului atunci te poti relaxa , si sa te apuci sa-l mai desfaci odata...

Parca la calitatea pistoanelor de la Gashparovich erai foarte avizat! :ok:

 

...poate nu ar strica un pic de tema de casa citita, ca , uneori ai niste abordari foarte originale cu privire la mersul benzinei prin motorul de voshod....fara suparare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu le-am etansat si cu silicon ca sa fiu sigur ca nu a ramas spatiu .....;)

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 15:48 -------------</small><br/>scanteia e perfecta

uitate si tu, pe sub motor , pe la garnitura de la MIJLOC e prelinsa benzina? daca nu.,, e de la carb, sau semeringuri:) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cu vaseliuna pe la imbinarea care o suspeectezi - o naclaiesti cu strat gros si vezi daca porneste. daca a pornit sau a udat bujia o opresti sischimbi garnitura, ca nu e bine sa o tii pornita cu aer fals

 

 

 

parca ti-am zis sa nu il repari daca merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da cu vaseliuna pe la imbinarea care o suspeectezi - o naclaiesti cu strat gros si vezi daca porneste. daca a pornit sau a udat bujia o opresti sischimbi garnitura, ca nu e bine sa o tii pornita cu aer fals

parca ti-am zis sa nu il repari daca merge

 

 

zi-i omului sa innece carbul si sa impunga cu socul tras mult, fara sa dea la pedala. remember cum am facut la voshod-ul lui Boo-Boo? poate nu are nici un aer fals, doar cartere uscate rau. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-i omului sa innece carbul si sa impunga cu socul tras mult, fara sa dea la pedala. remember cum am facut la voshod-ul lui Boo-Boo? poate nu are nici un aer fals, doar cartere uscate rau. :ok:

nu are legatura, ala nu avea carbul reglat mai deloc si era sigur bine etansat. co toate carterele uscate o ia daca dai multe pedale. Si presupun ca o sti si el sa o porneasca pe frig .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-i omului sa innece carbul si sa impunga cu socul tras mult, fara sa dea la pedala. remember cum am facut la voshod-ul lui Boo-Boo? poate nu are nici un aer fals, doar cartere uscate rau. ;)

mama, bine ca ai zis de voschodu ala, ca trebuie sa strangem ceata de betivani mestesugari sa il facem bine, si uitasem...ZIDU'-le tata, cand ne-auzim la o bere sa mesterim la Cacutz?Zicea BooBoo ca nu ne lasi singuri :pow:

 

PS: pazea ca a venit Denis :ok:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama, bine ca ai zis de voschodu ala, ca trebuie sa strangem ceata de betivani mestesugari sa il facem bine, si uitasem...ZIDU'-le tata, cand ne-auzim la o bere sa mesterim la Cacutz?Zicea BooBoo ca nu ne lasi singuri ;)

 

PS: pazea ca a venit Denis :ok:

ala merge bre, nu are absolut nimic. a fost incheiat foarte bine de 2 meseriasi adevarati. are nevoie de reglaje

 

 

eu mai misc abia peste o luna din casa

pana nu ia carnet nici nu are rost, bine, de beri studiem :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala merge bre, nu are absolut nimic. a fost incheiat foarte bine de 2 meseriasi adevarati. are nevoie de reglaje

eu mai misc abia peste o luna din casa

pana nu ia carnet nici nu are rost, bine, de beri studiem :)

pai mi-o zis ca nu mai vrea sa porneasca :pow: tre sa recunosc, si i-am zis si ei, mie imi suradeau berile ;) daca zici ca si-au bagat mana in el doi mari meseriasi, clar e o problema minora ce se rezolva cu cheia de bujie ;)

 

spor la treaba Augustine, si sa ne anunti ce-ai facut...nu desfa motoru deocamdata...verifica si celelalte posibilitati :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mi-o zis ca nu mai vrea sa porneasca ;) tre sa recunosc, si i-am zis si ei, mie imi suradeau berile :ok: daca zici ca si-au bagat mana in el doi mari meseriasi, clar e o problema minora ce se rezolva cu cheia de bujie :pow:

 

tre sa stii sa o pornesti: sanzi carbul corect si sa ii dai la pedala cu simt de raspundere. aaa si bineinteles sa pui benzina proaspata ca are mai mult de un an de cand sta. Cum ziceam pana nu ia carnet nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa stii sa o pornesti: sanzi carbul corect si sa ii dai la pedala cu simt de raspundere. aaa si bineinteles sa pui benzina proaspata ca are mai mult de un an de cand sta. Cum ziceam pana nu ia carnet nu are rost.

Scuzati OT-ul, domnilor... :pow:

 

@ZIDU', are rost! De azi! ;) :ok: Aaa, si are 11 luni de cand n-a fost pornit, Cacutzu'- micutzu'. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...e prostie !Si nu are de aface sula cu prefectura!

Amestecul(nu benzina), intra mai intai in carter , nu in rulmenti!Aberatie!

La motoarele in 2T admisia se face in carter , si de acolo prin ferestrele de transfer ajunge in camera de ardere....

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 17:01 -------------</small><br/>

Aer fals!

Ai nevoie de doua prezoane cu doua cote fara nici un fel de prostii de saibe!

Iei 2 suruburi la cota mare care ti se potrivesc, nu mai cauti nici un strungar(ca i-am cautat eu si majoritatea au murit sau nu se pot deranja sa faca ceva....) si pe un flex sau polizor daca esti instarit, le iei frumos rotund la cota mica pe care o filetezi cu o filiera din comertul socialist...Nu te mai rogi de nimeni...

Pui o garnitura de etansare din doua straturi de carton de dosar cu silicon intre ele, si strangi cu masura..

Daca ai facut acelasi gen de lucrari si la imbinarea carterului atunci te poti relaxa , si sa te apuci sa-l mai desfaci odata...

Parca la calitatea pistoanelor de la Gashparovich erai foarte avizat! :ok:

 

...poate nu ar strica un pic de tema de casa citita, ca , uneori ai niste abordari foarte originale cu privire la mersul benzinei prin motorul de voshod....fara suparare...

 

La mine prezoanele sunt cum spuneati, cu 2 cote, doar ca sunt deparate de un guler de metal de 2mm grosime,care ramane in afara.......

 

Circuitul benzinei mi l-a spus cineva si mi s-a parut si mie ciudat.......(ca am si scris la inceput ca o fi prostie).... ;)

 

Motorul stiu sa il pornesc cand e frig afara.M-as bucura eu sa fiu atat de prost........

 

Prima data o sa incerc sa rectific prezoanele de la carb.........si mai suspectez si simeringul de pe partea dreapta (Mi s-a parut mie ca intra prea usor pe axul ambielajului,dar am zis ca e nou....) :pow:

 

Si nu ma supar cand imi atrage cineva atentia :) .......ar fi culmea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

semeringurile rusesti trebuie "ajustate" inainte de montare, trebuie strans arcul de obicei...

 

 

p.s. @zidu: "doi mari mesteri"? ;) ahahaaaahaaaaaa :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...