Sari la conținut

BMW GS vs HONDA AFRICA TWIN


sherky
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am o mica nelamurire si anume: oscilez intre BMW 1100GS si Honda Africa Twin ... as vrea sa stiu care sunt diferentele de confort, fiabiliate, eventuale probleme tehnice, consum, etc. intre aceste doua motoare ... ma gandesc ca ambele se preteaza pentru drumurile din Romanica ...

Pretul de achizitie nu difera prea mult de la un model la celalalt ... cei drept Africa Twin e un pic mai ieftina ... dar si mai veche ...

Intrebare de baraj: in ce masura sunt bune pentru un incepator ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt bune pentru un incepator. Sunt motoare foarte grele, ambele au peste 200kile cu mult, ambele au cuplu de la ture joase - pot surprinde neplacut pe cineva neobisnuit cu mobrele.

Gs de 1100 are 95 Nm, trage aproape de 2 ori mai violent decat africatwin. are sprint 0-100 sub 4s si ambele trag TARE de la 2000 rpm - adica daca gadili gazul aiurea esti racheta imediat. Nu ai ce cauta pe asa ceva fara macar un an de experienta pe mobre mai usoare. Ambele mobresunt foarte inalte - adica nu ai ce cauta pe ele sub 1.80 decat daca stii sa tii in echilibru o motocicleta.

Daca vrei v2 pentru inceput mai bine te orientezi spre transalp, sau din aceeasi clasa f650gs simplu sau dakar (ultimele 2 trag mai tare putin decatafricatwin dar sunt mai manevrabile si cel putin gs-ul simplu ceva mai jos), suzuki dr650 sau freewind, yamaha xt 600, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ai da cu Uralul un an nu ai mai fii chiar incepator.

Ca idee R 1100 GS la mers este un Ural cu putere de 2 ori mai mare si cuplu de 2 ori mai mare. Rupe aderenta foarte usor la plecare, in mers este foarte stabila pe orice drum dar iti trebuie mana. Fa-ti-o cu Uralul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri