Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


freak
 Share

Postări Recomandate

nu as trada niciodata KAWASAKI pt un alt in line 4

nu ma ce face

vreau v2

iar kawasaki nu produce numa ciopere.

dar nu e sigur ca imi trag vtr

ma bate gandul

da se pot schimba multe pana atunci

poate imi pica in mana ceva zx10r 2004 la pret de criza si bye bye honda

adica doamne da

ca virgula cred ca daca imi iau honda im i ascund numerele de pe ea sa nu ma recunoasca nime

scuze pt offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Baieti, am gasit A C I L E A un tutorial facut de un meseriash in vederea setarii ca lumea a suspensiilor de ZZR 1400. La rear suspension nu prea m-am prins exact cate invarte aa, poate va giniti voi.

 

Pana una alta, la fatza a facut cam asha:

 

1. A strans la maxim piulitzele de tensionare a arcurilor din furca fatza: post-2608-1248339702_thumb.jpg

 

2. La Rebound damping, a strans suruburile de reglaj la maxim in sensul acelor de ceasornic, dupa care le-a dat 11 clickuri in sens invers, pe softest: post-2608-1248339118_thumb.jpg

 

3. La Compression damping force adjustment, a strans clockwise la maxim suruburile de jos, dupa care a dat in sens invers 6 click-uri DE LA PRIMUL CLICK care s-a auzit. Deci ar veni 7 de la pozitia stransa maxim: post-2608-1248339356_thumb.jpg

 

Daca se gineste careva ce a facut exact la spate, sa scrie acilea.

 

Hope it was helpful.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am inteles eu setarile astea se fac in functie de greutatea fiecaruia(tipul avand 124 kg).de aceea nu cred ca aceste setari se potrivesc pt toti.oricum daca face cineva setarile astea sa scrie aici ce impresie are despre noua ajustare.bafta :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajustat eu front-ul conform alora, dar am lasat mai moale fatza, la 8 clickuri, tocmai ca sunt mai usor decat cioroiul ala gras. Si da, se simte, motoreta preia mult mai frumos hopurile si denivelarile. Zilele astea ma duc sa fac teste de frane brushte pe zone mai denivelate sa vad daca sare kourul de pe sosea si tre sa umblu si acolo cumva.... si ma rog, mai tre a o testez in niste curbe mai nasoale sa vad daca se aseaza mai bine saracia....

Editat de Carturaru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu as trada niciodata KAWASAKI pt un alt in line 4

nu ma ce face

vreau v2

iar kawasaki nu produce numa ciopere.

dar nu e sigur ca imi trag vtr

ma bate gandul

da se pot schimba multe pana atunci

poate imi pica in mana ceva zx10r 2004 la pret de criza si bye bye honda

adica doamne da

ca virgula cred ca daca imi iau honda im i ascund numerele de pe ea sa nu ma recunoasca nime

scuze pt offtopic

 

Totusi imi cer mii de scuze dar nu am inteles ce ai vrut sa spui mai sus.... :polite: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Iar am dat peste articolele astea cu recall din America,se pare ca si cateva modele din UK, nu stiu daca sunt afectate si modele din piata Europeana. E vorba de modelele 2006-2007.

Sunt poze cu posibila defectiune si descriere a locurilor unde pot aprarea fisuri,eu in locul vostru m-as uita putin pe sub motocicleta sa vad daca nu cumva are astfel de chestii vizibile.

Uite aici:

 

http://www.bikeland.org/board/viewthread.p...9&set_time=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Balaurul si puiul:

dsc7324.jpg

 

Am facut o tura pe Cheia,m-a muncit balaurul la un drum dus, cat pegasul GSR dus-intors,oricum e mai manevrabil decat ma asteptam pentru gabaritul lui,nu se face de ras pe Cheia,consum mediu 7.7%(tot),iar guma spate stock este 80% dusa dupa 4k! km.

dsc7713.jpg

dsc7750o.jpg

dsc7716.jpg

dsc7733.jpg

dsc7726.jpg

dsc7739.jpg

dsc7815m.jpg

cum a fost pe cheia?

cand mai iesi da si tu un semn sa facem un test comparativ :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

topicul asta nu prea e f f activ, actiatii aia cu soimii par mai exaltati, poate putem sa ne mai povestim si noi mai multe.

 

Eu acum imi cumpar una dar nush ce gasesc la ora actuala modelul 2009 verde cica e 11000 EUR cu tva sa vedem mai stau putin si ii dau drumul dosarului la leasing pe 2 ani.

 

Sa ne auzim cu bine la primavara.

 

Daca aveti planuri la anul pt ture mai mari luati-ma si pe mine in calcul.

 

Cu prietenie,

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu 2 oglinzi, dintre care stanga foarte putin stearsa, seaua veche stock in stare ireprosabila, precum si panourile alea de plastic care incep de la bord pana sub mansoane.

 

care mai vrea, mai am doar oglinda pe dreapta si panierul de plastic de sub ghidonul stang. Seaua s-a dat, un panier si o oglinda au ajus la preakuvioasa Tytus B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,mai am si eu rezervorul care trebuie vopsit,oglinzile care si ele trebuiesc vopsite,o parte din codita care si ea este un pic zgariata si cam atat.Daca vreti dati de stire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, si in curand, cum ar veni iarna asta, va pot furniza TOATE carenele de pe ea, codite, bot, aripi etc, culoare midnight sapphire blue, intrucat m-am plictisit si vreau ceva izmene aftermarket, infinit mai pixda B)

 

Deci care are vreun gand, sa guitze acum, ca odate aruncate pe ebay vor dispare ca pasarika morgana.....

 

[evident tot ce este deja carbon si aftermarket (oglinzi, panierele de sub ghidon, panel-urile laterale, rear wheel hugger, fender eliminator) nu se vinde]

Editat de Carturaru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

SATANISTULE

da si tu un tel cand mai iesi chiar si in oras eu sambata si duminica sunt in bucuresti

si nu am cu cine sa mai ies toti tovarasii mei au tras linie anul asta

eu nu asa ca ..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

baieti posesori, avand in vedere ca imi refac motoreta aproape de la zero, in urma unui accident de k.k.t, o sa raman cu o gramada de piese pentru cei care simt ca ar vrea sa isi faca o rezerva de asa ceva, fara sa mai fuga pe ebay. Carenele complete, culoare midnight sapphire blue, unele necesita revopseala, altele sunt neatinse, aripa fata (necesita revopseala), unele piese din motor (o sa dau mai multe amanunte cand il desface mecanicul), farurile fata (ambele dotate cu angel eyes, cel pe stanga are niste zgarieturi, dar nu nasoale), semnale si stop spate in satre excelenta, semnal fata dreapta excelent, oglinda dreapta in stare f. buna etc, seaua aftermarket pe gel care are doar o taietura usor de cosmetizat de Darian, de exemplu, etc. Contactati-ma acilea sau pe PM, daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Carturare..si-a bagat draku coada daca tot tavalesti motoru'ala.

Vinde-o sau lasa-te!

Stii..cind e sa ai ghinion intalnesti cuie si-n pixda!

Luigi

PS:Mai fa-ti si tu semnu'crucii din cind in cind!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...