Jump to content

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


Recommended Posts

:) In poza 1 se vede si motorul meu pe fundal, auzi, dar motorul din prima poza e acelasi cu cel din urmatoarele?Ca mie imi pare alta culoare!

L-am admirat si eu pe ala din poza 1 la sunt riding, foarte frumos! :drink:

 

La stunt au fost 2 ZX14, cel din prima poza nu imi apartine si este chiar albastru inchis acela (are si bari pentru colburi, daca te uiti atent),motorul meu era la peste 1 motor stanga de al tau,de vede putin in funda(stopul)l, 10x de aprecieri :D

 

da, e acelasi motor, datorita vopselei absolut pixdoase, Midnight Sapphire Blue, care e neagra daca nu bate soarele pe ea. In soare are perle albastre. O combinatie data draq

Acelasi motor este :lol: ,dar "caroseria" difera,oricum vopseaua "Midnight Sapphire Blue" este ceva de vis la 2008.

Exemplu pe motorul meu:

dsc7937.jpg

dsc7950.jpg

:)

Edited by Tytus
Link to post
Share on other sites
  • Replies 538
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La stunt au fost 2 ZX14, cel din prima poza nu imi apartine si este chiar albastru inchis acela (are si bari pentru colburi, daca te uiti atent),motorul meu era la peste 1 motor stanga de al tau,de vede putin in funda(stopul)l, 10x de aprecieri :blink:

 

 

Acelasi motor este :P ,dar "caroseria" difera,oricum vopseaua "Midnight Sapphire Blue" este ceva de vis la 2008.

Exemplu pe motorul meu:

dsc7937.jpg

dsc7950.jpg

:D

e criminal...am vrut sa o vopsesc si eu pe a mea tot asa...dar inca mai cad :D si e pacat sa stric frumusete de vopsea, dar ramane pt la anul sigur :P

Link to post
Share on other sites

revin cu niste poze, am montat si cover-urile carbon look pentru partea aia urata a cadrului, cu gaurile alea najpa.

post-2608-1244298063_thumb.jpg

post-2608-1244298070_thumb.jpg

post-2608-1244298075_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
ce frumos mirosi boierule :rock:

Nici cu tine nu imi e rusine patroane :P

 

e criminal...am vrut sa o vopsesc si eu pe a mea tot asa...dar inca mai cad :rock: si e pacat sa stric frumusete de vopsea, dar ramane pt la anul sigur :D

10x,merita sa o vopsesti asa cand o sa fii sigura pe tine,bafta riderito :P

 

revin cu niste poze, am montat si cover-urile carbon look pentru partea aia urata a cadrului, cu gaurile alea najpa.

Arata bine estetic,nu zic nu,dar eu nu imi pun,asta tine de gusturi personale.

 

 

Brontozaurul a vazut si marea:

dsc8027.jpg

dsc8034.jpg

dsc8069.jpg

dsc8156e.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Thunderstorms Lightning:

 

Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k.

 

Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon.

 

Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS :disappointed:

 

Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte.

 

dsc8595.jpg

dsc8598.jpg

dsc8605.jpg

dsc8609.jpg

dsc8613.jpg

Link to post
Share on other sites
Thunderstorms Lightning:

 

Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k.

 

Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon.

 

Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS :box:

 

Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte.

 

dsc8595.jpg

dsc8598.jpg

dsc8605.jpg

dsc8609.jpg

dsc8613.jpg

Prea frumos :) :) :D:D

Edited by freak
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut

voi puneti becuri xenon pe faza lunga? :laugh:

Un bec xenon de 35W consuma 3,8A(un halogen H1 de 55w - 4,8A) insa la aprindere xenonul consuma 10A timp de aprox 20s(am masurat cu amperemetrul) de aceea pe masini nu se aprind faruri xenon in plus pe faza lunga -alternatoarele si bateriile voastre o sa transpire serios.

Link to post
Share on other sites
Guest rock46hunt
Thunderstorms Lightning:

 

Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k.

 

Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon.

 

Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS :laugh:

 

Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte.

 

dsc8595.jpg

dsc8598.jpg

dsc8605.jpg

dsc8609.jpg

dsc8613.jpg

 

Salut!

Eu fiind un carcotas iti spun direct,garajul unde ai facut fotografiile, nu da bine cu motoreta si ce este asa de interesant sa pui xenoane la motoreta...

Vad ca le laudati tare pe motorete...si sinteti aparte de celalti ZZ-R-isti...daca nu erau cele din-nainte voi acum pe cine mai laudati?

Fratilor...tot kawasaki zz-r se numesc si ale voastre,de ce sint mai cu coarne ale voastre?(de viteza)?

Acum nu mi-o luati in nume de rau,am pus si eu niste intrebari...scuze daca se simte careva jignit...

Cu bine,domnilor! :laugh:

Link to post
Share on other sites

@pinionunebun: Da, becurile xenon de la motoretele noastre sunt aceleasi si pe lunga si pe scurta.

 

@rock46hunt: ZZR1400 este un ZZR un pic mai aparte decat celelalte ZZR-uri, fiind competitorul direct al Busei. In plus, nu sunt deloc atat de numeroase pe la noi cum sunt ZZR1100 sau vitezanele Ninja, trebuie sa fii de acord. In Bucuresti dai cu tunul sa vezi 3-4 max.

Link to post
Share on other sites

as fi foarte curios sa simt cuplul de pe cbr-urile astea.

nu de alta dar am mers cu o busa si ma impresionat foarte tare.

eu fiind fan kawasaki nu pot lasa asta sa treaca

Link to post
Share on other sites
as fi foarte curios sa simt cuplul de pe cbr-urile astea.

nu de alta dar am mers cu o busa si ma impresionat foarte tare.

eu fiind fan kawasaki nu pot lasa asta sa treaca

Huoooo....nu zici ca de fapt te bate gandul sa tradezi si sa treci la Honda Sp, sa faci de ras firma Wakasaki!Tz tz tz... :lol:

Link to post
Share on other sites

nu as trada niciodata KAWASAKI pt un alt in line 4

nu ma ce face

vreau v2

iar kawasaki nu produce numa ciopere.

dar nu e sigur ca imi trag vtr

ma bate gandul

da se pot schimba multe pana atunci

poate imi pica in mana ceva zx10r 2004 la pret de criza si bye bye honda

adica doamne da

ca virgula cred ca daca imi iau honda im i ascund numerele de pe ea sa nu ma recunoasca nime

scuze pt offtopic

Link to post
Share on other sites

Baieti, am gasit A C I L E A un tutorial facut de un meseriash in vederea setarii ca lumea a suspensiilor de ZZR 1400. La rear suspension nu prea m-am prins exact cate invarte aa, poate va giniti voi.

 

Pana una alta, la fatza a facut cam asha:

 

1. A strans la maxim piulitzele de tensionare a arcurilor din furca fatza: post-2608-1248339702_thumb.jpg

 

2. La Rebound damping, a strans suruburile de reglaj la maxim in sensul acelor de ceasornic, dupa care le-a dat 11 clickuri in sens invers, pe softest: post-2608-1248339118_thumb.jpg

 

3. La Compression damping force adjustment, a strans clockwise la maxim suruburile de jos, dupa care a dat in sens invers 6 click-uri DE LA PRIMUL CLICK care s-a auzit. Deci ar veni 7 de la pozitia stransa maxim: post-2608-1248339356_thumb.jpg

 

Daca se gineste careva ce a facut exact la spate, sa scrie acilea.

 

Hope it was helpful.

Link to post
Share on other sites

din ce am inteles eu setarile astea se fac in functie de greutatea fiecaruia(tipul avand 124 kg).de aceea nu cred ca aceste setari se potrivesc pt toti.oricum daca face cineva setarile astea sa scrie aici ce impresie are despre noua ajustare.bafta :angryfire:

Link to post
Share on other sites

am ajustat eu front-ul conform alora, dar am lasat mai moale fatza, la 8 clickuri, tocmai ca sunt mai usor decat cioroiul ala gras. Si da, se simte, motoreta preia mult mai frumos hopurile si denivelarile. Zilele astea ma duc sa fac teste de frane brushte pe zone mai denivelate sa vad daca sare kourul de pe sosea si tre sa umblu si acolo cumva.... si ma rog, mai tre a o testez in niste curbe mai nasoale sa vad daca se aseaza mai bine saracia....

Edited by Carturaru'
Link to post
Share on other sites
nu as trada niciodata KAWASAKI pt un alt in line 4

nu ma ce face

vreau v2

iar kawasaki nu produce numa ciopere.

dar nu e sigur ca imi trag vtr

ma bate gandul

da se pot schimba multe pana atunci

poate imi pica in mana ceva zx10r 2004 la pret de criza si bye bye honda

adica doamne da

ca virgula cred ca daca imi iau honda im i ascund numerele de pe ea sa nu ma recunoasca nime

scuze pt offtopic

 

Totusi imi cer mii de scuze dar nu am inteles ce ai vrut sa spui mai sus.... :polite: :unsure:

Link to post
Share on other sites

am mers eu, honda mea imi place mai mult, deeehhh, nu fac liniute cu motorul. cuplul este fenomenal, sunetul motorului la fel, nu exceleaza pe viraje si franele nu-mi plac deloc, chiar daca am mers pe varianta cu abs.... ahhh, si regretul meu e ca nu se fac verzi...... cred ca ar arata demential.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Iar am dat peste articolele astea cu recall din America,se pare ca si cateva modele din UK, nu stiu daca sunt afectate si modele din piata Europeana. E vorba de modelele 2006-2007.

Sunt poze cu posibila defectiune si descriere a locurilor unde pot aprarea fisuri,eu in locul vostru m-as uita putin pe sub motocicleta sa vad daca nu cumva are astfel de chestii vizibile.

Uite aici:

 

http://www.bikeland.org/board/viewthread.p...9&set_time=

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Balaurul si puiul:

dsc7324.jpg

 

Am facut o tura pe Cheia,m-a muncit balaurul la un drum dus, cat pegasul GSR dus-intors,oricum e mai manevrabil decat ma asteptam pentru gabaritul lui,nu se face de ras pe Cheia,consum mediu 7.7%(tot),iar guma spate stock este 80% dusa dupa 4k! km.

dsc7713.jpg

dsc7750o.jpg

dsc7716.jpg

dsc7733.jpg

dsc7726.jpg

dsc7739.jpg

dsc7815m.jpg

cum a fost pe cheia?

cand mai iesi da si tu un semn sa facem un test comparativ :D

Link to post
Share on other sites
cum a fost pe cheia?

cand mai iesi da si tu un semn sa facem un test comparativ :D

 

F cald(mai ales la costum(nu cu cravata))

Dupa ce termin ce am de facut la el te anunt sa comparam :D

Bafta :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...