cristi_d80 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 vand kawasaki zzr 1400 2008 abs,carte service,stare f buna 12800 km,cauciucuri bune in proportie de 60%,srvice-ul facut recent. pret de criza 8200 euro.mai multe detalii si poze pe pm. tel0743627809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 eu ma intreb oare unde o sa ne oprim.... Sper sa nu aveti nevoie de ziduri si copaci sa o faceti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zx9 02 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 pozele promise cu seaua si tobele.Mesaj completat Gata bre baieti, dihania a scos nasul afara. Treaba sta cam asa: carenaj integral 2009 Special Edition, tobe Yoshimura R77 carbon, EVO Shift Star kit pentru cutia de viteze (face toti banii), niste carboane NexRay si inca mici alte fineturi. Salut ! Mai ai cumva vreo bucata de Akrapovic ??? preferabil stricata... Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 salut, din pacate tobele s-au dus la preakuviosul Betzigash, care le-a pus, hehehe, pe Hayabusa Intre timp mai bag o poza dreaq, ca la noi e activitate zero. Ce naiba, nici Tytus nu mai misca obiectivul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zx9 02 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 salut, din pacate tobele s-au dus la preakuviosul Betzigash, care le-a pus, hehehe, pe Hayabusa Intre timp mai bag o poza dreaq, ca la noi e activitate zero. Ce naiba, nici Tytus nu mai misca obiectivul ala.... Soarta cea crunta si nemiloasa ! Oricum, merci mult ! Frumoasa foc, mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 merci, merci Mesaj completat O motoreta foarte capabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 inscrie-te A I C I si roaga-i pe baieti sa iti verifice seria sasiului, a motorului etc. Sunt de treaba americanii si sunt disperati dupa motocicleta asta. In plus, acolo poti vedea ultimele racnete in materie de tuning pentru ZX 14. PS: welcome aboard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Cica nu e activitate, uite cum deranjeaza posesorii de ZZR-uri animalele din padure! P.S. Two Brothers mi se pare ca au cel mai misto sunet, chiar daca in filmuletz poate nu suna chiar cum suna in realitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 tre sa ma filmez si eu, sa vezi si Yoshimura ce stie sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Cica nu e activitate, uite cum deranjeaza posesorii de ZZR-uri animalele din padure! Nu recunosc nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 http://my.sportbikeclub.com/_2WT-Tested-Th...4205/46089.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Cica nu e activitate, uite cum deranjeaza posesorii de ZZR-uri animalele din padure! P.S. Two Brothers mi se pare ca au cel mai misto sunet, chiar daca in filmuletz poate nu suna chiar cum suna in realitate! cum se audeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 cum se audeeee 10x Mesaj completat Salut!De vreo cateva zile sunt posesorul unei astfel de "monstruozitati" Inainte de achizitie am citita cam tot ce s-a scris pe aici (pe forum) si prin alte parti, dar contactul cu realitatea a fost socant (in sensul bun) Acum as vrea sa il pregatesc pentru sezon si pentru ca a fost adus din SUA si are vreo 7000 de km(4800 mile), iar fotul stapan nu isi mai aduce aminte cand i-a schimbat uleiul (carte de service nu are), as vrea sa ii fac revizia tehnica; So....ce imi recomandati in materie de ulei, solutii de curatat si gresat lantul Altceva.... ....am pe fata cauciuc original BT(uzat tare), iar pe spate Avon Storm av56 de 200/50(mai merge vreo 3-4mii km) Stiu ca e recomndat sa ai caciucurile de acelasi fel, deci de unde imi recomandati un Avon pentru fata? Si cand va fi sa le schimb pe amandoua odata, ce tip de cauciucuri imi recomandati pe viitor avand in vedere ca nu ma dau in vant dupa circuit, ci sunt adeptul calatoriilor lungi? Si inca ceva..... nu am crashpad-uri. Ce imi recomndati? ...si de unde ? Multumesc Revin cu niste poze Felicitari pentru achizitie,teoretic reviziile sunt la 1mie,6mii,12k,18k etc Ulei eu folosesc Motul 300V factory line 15w50. Curatat: http://www.louis.de/_20d193cbbdd82568f37e4...114&lang=en +motorina Uns: http://www.louis.de/_20d193cbbdd82568f37e4...tnr_gr=10004198 De Avon nu am auzit(doar in materie de cosmetice vandute de un personaj sinistru),pentru drumuri mai lungi si mers ne-agresiv iti recomand MICHELIN PILOT ROAD 2 cu 2ct http://two-wheels.michelin.com/ Crashpad-uri :astea le am eu,sunt multumit de ele+ca pot sa prind camera de ele: http://www.louis.de/_20d193cbbdd82568f37e4...tnr_gr=10021800 Cu placere,bafta si pune poze. Test de iarna cu mobra mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 10x Mesaj completat Test de iarna cu mobra mea: cat ai dat pe motoscope ??...si de unde?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 cat ai dat pe motoscope ??...si de unde?? http://www.louis.de/_30f67603e1f1c3b533c03...tnr_gr=10034670 Mesaj completat "My precious" Mesaj completat La demontare/montare carene sau fairings am pierdut 2 suruburi Puteti sa imi dati vreo sursa de unde as putea achizitiona un set de astfel de suruburi Multumesc anticipat! Suruburi de carene partea de sus/mijloc(identice cu cele de prinderea parbrizului): http://www.louis.de/_30f67603e1f1c3b533c03...tnr_gr=10006100 Suruburi complete carenaj(exemplu): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-07-08-09...sQ5fAccessories Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 belea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hans Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 to GGC * Comunica-i prietenului ghinionist adresa primului mecanic bun de mobreta. Daca a dat chix cu o treaba relativ simpla, nu cred ca ar fi indicat sa isi bage nasul in treburi mai complexe cum ar fi diagnosticarea si repararea defectelor. Ii doresc pe viitor mai multa pricepere in servisarea calutzului propriu. Si intotdeauna RTFM !!!! cum s-ar zice, asfalt uscat/ud/deloc !!!(dupa caz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Tot mai multe zvonuri despre aparitia unui nou model in 2012! Cica va fi lansat oficial in Octombrie anul asta! http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-kawasaki-zx14-leak/ Daca ar arata intradevar asemanator cu linia Zx10-ului actual ar fi foarte frumusel! Editat Septembrie 9, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 mi se pare ca asas cum arata acum e cel mai bine. Nu imi place noua fata, e mult mai agresiv cu 4 faruri plus pozitiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Intre timp se zice ca pozele sunt fake-uri, se pare ca nu va arata asa, se va face o modificare dar se va pastra fatza de spider care l-a consacrat. Mie unul mi-ar fi placut sa arate exact asa cum l-au desenat japonezii astia si mai piarda vreo 30kg, macar. N-avem decat sa asteptam pana pe 10 octombrie sa vedem noul animal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pe mine designul oricum nu cred ca ma va incanta mult. In schimb is cuios cum se aude si cum se simte motorul cu supercharger. Saracele cauciucuri spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/September/sep1611-new-1440cc-kawasaki-zzr1400-teaser-video/ Se pare ca se face doar un mic facelift, raman farurile spider. Nu va avea supercharger doar multa electronica...cui ii trebuie toata electronica aia nu stiu!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS )))))))))))))))))))))))))) in viata mea n-am auzit asa ceva si daca imi spunea cineva ziceam ca face misto de mine:))))))) mah da chiar sa sa n-ai habar de nimic .....cum mah sa nu stii care-i uleiul si care-i antigelu ca nu seamana in veci ......fara suparare frate da nu m-am putut abtine )))))))))))))))))))daca nu stii e plin internetu de toate imformatiile de care ai nevoie trebe doar sa cauti ..............si zici ca te-ai uitat si la nivel ha? ))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salut, Am decis sa cumpar un zzr 1400, am citit tot topicul vostru, am ramas uimit de ce foto a-ti pus, arata minunat daca mai are rost inca o parere pozitiva:) Acum am cateva intrebari, daca doriti sa-mi raspundeti: -am citit cum ca sunt ceva probleme cu fisurile cadrului, stiti ceva mai multe? -pana la urma, se poate rezolva problema cu caldura? sau e acceptabila? -m-am orientat la asa ceva : http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3399145 http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3391348 http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3288999 http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3330351 http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3434190 http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zzr-1400/zzr-1400/index.html?msg=3387432 Va rog sa imi spuneti daca si care sunt fiabile sau merita investitia. multumesc anticipat pentru timp si bunavointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.