paul_biker Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) GT 650X Motor de pe Suzuki SV , 77cp, injectie, racire pe ulei, dublu disc de 300mm si etriere cu 4 pistonase. F dragut as zice Editat Noiembrie 18, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berzelius Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) Este dragut la ce pret o fi? Dar ce zici de asta care este nemtzarie nu chinezarie Editat Noiembrie 18, 2007 de berzelius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 faru ala de la hyosung e cam furat de la kawa z750/1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) Este dragut la ce pret o fi? Dar ce zici de asta care este nemtzarie nu chinezarie Deci nu confunda tehnica coreana cu cea chinezeasca. Am citit un test cu MZ 1000 S parca se cheama in Univers moto. Motoreta e destul de ok cu exceptia motorului 2 in linie care are o curba de putere foarte ciudata si explozii de putere neasteptate > derapaje si riscuri mari. Stiu ca ala a fost cel mai criticat punct in rest era ok. Editat Noiembrie 18, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 motorul nu e de suzuki SV! E productie si design coreean, desi cilindreea si arhitectura sunt la fel ca la suzuki. Normal, de ce sa-l cumpere cand pot sa-l copieze ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 numai buna de stunt-uri...daca o fi 5 la 10.000, imi iau si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 numai buna de stunt-uri...daca o fi 5 la 10.000, imi iau si io. domnul plim ministlu nu face acte calitabile, sa stii! treci pe la magazin sa le vezi cand ai timp. preturile adica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Hyosung Bohrung x Hub: 81,5 x 62,0 mmSuzuky SV 650 Bore/Stroke: 81.0 x 62.6 mm Pai alezajul e mai mare cu 0,5 mm c-au copiat un motor de Suzuki uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 Pai alezajul e mai mare cu 0,5 mm c-au copiat un motor de Suzuki uzat Good one! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Si cursa e mai mare cu 0,6 pentru ca???????? ... asa a vrut mushchiu lor. ontopic: I say screw non-japan bikes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Tot Italienele sunt mai bune.......... decat japo... poate la femei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 italiencele sunt mai bune ca japonezele, chinezoaice si alte cele, dar cand vine vorba de motociclete, vorbim deja de BMW. scuzati de off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 nu m-ar surprinde ca Hyosung sa fie la fel de japoneza ca si SV-ul Hyosung a inceput ca furnizor de componente pentru Suzuki. Nu o luati ca o afirmatie dar exista posibilitatea ca intre Suzuki si Hyosung sa existe un acord de colaborare. Ca idee, prin unele testele facute de revistele din lume am gasit opinii cum ca motorul de Hyosung ar fi chiar mai bun decat originalul, iar in altele puterea cica ar fi mai slaba decat cea declarata... Pe de alta parte, de pe forumuri am inteles ca motoarele nu au mari probleme de fiabilitate. Am gasit cateva cazuri de supape de evacuare blocate in ghiduri, pe care importatorul local le-a remediat si cica acum ar fi schimbat materialele de la supape si ghiduri. Despre SV-uri pe de alta parte am citit ca le cam pica ambielajul daca le omori la greu deci... In alta ordine de idei, citi in nr MotoLife nr 63 din Decembrie un test cu un Hyosung in haine italiene - Italjet Grifon 650 --- Mesaj completat în 27 Nov 2007 20:10 ------------- faru ala de la hyosung e cam furat de la kawa z750/1000 asa cum Kawa a copiat farul ala de pe la altii va luati frate de niste detalii... Ce mai conteaza ca are cadru mixt otel/aluminiu ce mai conteaza ca are furca inversata asa cum nici SV 650 si nici Kawa ER6 nu au ce mai conteaza ca are etriere cu patru pistoane si nu etriere flotante cu doua (asta daca e adevarat ca nu am apucat sa verific) Da' sa fie 5 la 10.000 sa cupere tot prostru' dati voi cate 4.000 pe motoare din '90 ca sa nu va bagati in grupul amaratilor proprietari de coreene si dati 10.000 pe golf chel cu xx.000 km si garantie din parti in loc sa dati aceeasi bani pe o masina noua (Logan, Hyundai, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Ce mai conteaza ca are cadru mixt otel/aluminiu ce mai conteaza ca are furca inversata asa cum nici SV 650 si nici Kawa ER6 nu au ce mai conteaza ca are etriere cu patru pistoane si nu etriere flotante cu doua (asta daca e adevarat ca nu am apucat sa verific) Da' sa fie 5 la 10.000 sa cupere tot prostru' dati voi cate 4.000 pe motoare din '90 ca sa nu va bagati in grupul amaratilor proprietari de coreene si dati 10.000 pe golf chel cu xx.000 km si garantie din parti in loc sa dati aceeasi bani pe o masina noua (Logan, Hyundai, etc.) Cadru mix -> poate explici de ce e mai bun ca unul 100% turnat in aluminiu sau decat unul 100% din teava. Furca inversata -> OK, cu conditia ca ciclistica per ansamblu sa fie suficient de buna pentru a beneficia de 2-300 de grame mutate de pe roata pe cadru. Etriere cu 4 pistonase -> te referi la etriere monobloc? Ma indoiesc amarnic, si nici nu ar avea nevoie la 200/h sau cat prinde. Mai departe - da, pot renunta la marca preferata pentru a cumpara un lucru nou in loc de SH, dar vreau sa raman intr-o gama de marci care imi spun ceva, mai ales la motoare unde alegerea are o puternica latura emotionala. Hyosung nu-mi atinge nici o coarda, si la 1000€ cat e diferenta intre Hyosung si Suzuki noi eu as lua Suzuki. Din fericire nu am de facut aceasta alegere Nu sustin ca toata lumea trebuie sa-si cumpere Ducati dar nici sa nu o dam in "halatu, halatu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 cadrul mixt ofera rigiditate acolo unde e nevoie si reducerea maselor acolo unde nu ai nevoie de rigiditate furca inversata de la Hyosung are si avantajul ca e reglabila Etrierele cu patru pistoane nu trebuie sa fie musai monobloc pt a fi mai bune decat alea cu doua pistoane. Daca tu ai un Monster S2R de 800 o sa vezi ca la etriere ai pe o parte doua pistoane pe cealalta parte doar trei gheare care tin placuta... se numesc etriere flotante si ofera aceeasi suprafata de franare ca si cele cu patru pistoane dar un raspuns mai lent si un feed-back mai slab. Nu contest ca un Brembo flotant s-ar putea sa fie mai bun decat un etrier coreean cu patru pist. dar SV&the pack nu au Brembo Pe de alta parte nu acomparat nimeni Hyosung GT650 cu Ducati S2R. Numai daca te uiti la diferenta de pret... o sa vezi vreo 3000 de Euro. Partial este justificata de diferenta de cilindree, partial de nivelul tehnologic, restul doar de nume. Daca in schimb te uiti la 695 diferenta de doar de 1000 Euro. Sa vedem anul viitor diferentele intre GT650X si Ducati M696. Am o vaga banuiala ca sub noua comenduire Ducati se indreapta catre statutul de Euro-Honda. Repet, e doar o banuiala. App... ati vazut noul Monster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 @paulcannibal MZ 1000 SF nu are curba de cuplu ciudata si nici explozii de putere necontrolate. Am mers si noi cu el si nu am remarcat asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 cadrul mixt ofera rigiditate acolo unde e nevoie si reducerea maselor acolo unde nu ai nevoie de rigiditateNu cred. Eu cred ca e element de design pentru ca altfel il gaseai pe supersport-uri, ceea ce nu e cazul. Noul Monster (ca ai adus vorba) are cadru mixt iar 1098 nu. furca inversata de la Hyosung are si avantajul ca e reglabilaInca o data, e OK cu conditia ca restul motorului sa-ti permita sa mergi la un nivel la care sa conteze reglajele. Etrierele cu patru pistoane nu trebuie sa fie musai monobloc pt a fi mai bune decat alea cu doua pistoane. Daca tu ai un Monster S2R de 800 o sa vezi ca la etriere ai pe o parte doua pistoane pe cealalta parte doar trei gheare care tin placuta... se numesc etriere flotante si ofera aceeasi suprafata de franare ca si cele cu patru pistoane dar un raspuns mai lent si un feed-back mai slab.Da, ma doare ca un Ducati care contine litera "R" in denumire a scazut sub Brembo Gold ca frane, dar te asigur ca "inca" franeaza incredibil. Raspunsul prompt si feedback-ul mai vin si din conceptia pompei si din conductele race cu full metal sleeving care nu se umfla. Pe de alta parte nu acomparat nimeni Hyosung GT650 cu Ducati S2R.Pai sincer nici nu ma simtisem inclus in comparatie Oricum mi-am luat motorul de nou si pentru asta am sacrificat o mare parte din caii pe care ii puteam cumpara cu 9000€ (dupa cum am spus iti dau dreptate cu lucrurile noi). Daca in schimb te uiti la 695 diferenta de doar de 1000 Euro. Cu asta ce vrei sa zici, ca n-are rost sa-ti cumperi Hyosung, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 GT650X are (cal putin pana acum) acelasi sistem de franare ca GT650-ul actual. Adica 2 discuri cu etriere cu cate doua pistonase pe fata si un disc cu etrier cu doua pistonase pe spate. Super-moto-ul de 450 va avea monodisc wave cu frana brembo radiala cu patru pistonase. X -ul va avea nou (din ce-mi dau eu seama) cadru, bascula si tobele, coada, si rezervorul. Va primi injectie electronica si va avea cu 2 CP mai mult decat GT-ul actual care e pe carb-uri. Cadrul vechi de la GT650 era recunoscut ca fiind performant dar destul de greu. Probabil noul cadru va rezolva problema. Am studiat mult timp GT-ul de 650, pentru ca vroiam... si inca vreau sa-mi iau unul. Daca vreti ceva lamumiri, poate va pot fi de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 28, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2007 @paulcannibal MZ 1000 SF nu are curba de cuplu ciudata si nici explozii de putere necontrolate. Am mers si noi cu el si nu am remarcat asa ceva. Nu pot sa te contrazic pentru ca habar nu am, nu am mers cu asa ceva, doar mi-am adus aminte ce am citit din Univers Moto. O sa caut exact articolul si o sa-l citez, sper sa nu ma fi inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 nu gasesti cadru mixt la moto supersport? io zic sa te uit la Ducati MotoGP... ca in partea mediana nu gasesti un cadru ci carterul cutiei de viteze e o alta treaba. Sau poti sa te uiti la ultimile creatii Bimota. In fine... sunt mai multe motivatii. 1. de natura economica... poti dezvolta mai multe modele pe aceeasi platforma (vezi cazul aprilia svhiver/dorsoduro) si asta la curse valoreaza nici cat o ceapa degerata 2. de natura estetica (no comment) 3. la o motocicleta stradala rigiditatea excesiva nu este tocmai o calitate... partea forntala din otel ofera cadrului posibilitatea de a prelua socuri fara a se deforma permanent in vreme ce un cadru de aluminiu nu prea se bucura de aceeasi proprietate. Noul Monster are un cadru mixt deasemenea, dar cu mult peste cel de la coreeana dpdv tehnologic. M-am dat cu M695 si mi se pare un motor bestial chiar daca 73 CP par putini unora, dar sincer mi-a placut mai mult la vremea lui Ducati M620 SD pentru ca avea un singur disc si etrier cu patru pistoane, forta franei era suficienta, feelingul brici iar greutatea in minus sesizabila. Oricum mi s-a acrit sa aud pe X si Y vorbind despre sute de cai la nushce motor dar sustinand pe de alta parte ca e mai bine pt motor si pt sine sa nu treci de 4-5-6.000 rpm, adica de vreo 60-70. "Do I miss a point or what?" Imi place la nebunie Monsterul si sunt unul din fanii acestui model. Asta nu pentru emblema pe care o poarta pe rezervor ci pt concept, insa nu imi plac unele modele care copie conceptul exagerand detaliile. Pt ca rezulta o varza. In aceeasi idee imi place si Hornetul 2006 dar si Z1000, dar nu imi place GSR si Fazer pt ca nu au facut nimic altceva decat sa puna in acest concept (street performance) mai multa putere cu mai putina bicicleta si a iesit o varza. E drept una gustoasa, dar tot varza este. Parerea mea e ca o motocicleta se masuara din mai multe puncte de vedere. Chiar nu ma intereseaza numarul din dreptul cailor putere, cel din dreptul kilelor sau alte numere luate fiecare in parte. Nu am un fetish cu numere. Revenind la subiect, GT650X mi se pare un pachet interesant si abia astept sa pot face un test cu una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 nu gasesti cadru mixt la moto supersport? io zic sa te uit la Ducati MotoGP... ca in partea mediana nu gasesti un cadru ci carterul cutiei de viteze e o alta treaba. Sau poti sa te uiti la ultimile creatii Bimota. In fine... sunt mai multe motivatii. 1. de natura economica... poti dezvolta mai multe modele pe aceeasi platforma (vezi cazul aprilia svhiver/dorsoduro) si asta la curse valoreaza nici cat o ceapa degerata 2. de natura estetica (no comment) 3. la o motocicleta stradala rigiditatea excesiva nu este tocmai o calitate... partea forntala din otel ofera cadrului posibilitatea de a prelua socuri fara a se deforma permanent in vreme ce un cadru de aluminiu nu prea se bucura de aceeasi proprietate. Poate ca nu ai un fetis cu cifrele, dar iti place sa te masturbezi intelectual la greu. Argumente mai scoase din joben imi e greu sa-mi inchipui. Pai din ce ce voiai sa faca cutia de viteze??? Din teava? La Ducati motorul are si un oarecare rol portant, dar asta nu insemana cadru mixt. Cadru fara deformari permanente??? Ce producator recomanda indreptarea unui cadru stramb??? Tu te-ai urca pe un motor cu cadrul indreptat? Platforma comuna??? Sunt 101% sigur ca habar nu ai ce vorbesti, dar ti se pare ca suna bine. Da, stiu cum arata si Bimota, si TNT si noul Monster si percep cadrul mixt ca element de design (care la Monster si TNT imi place dar la Bimota si Hyosung mi se pare hidos). Daca tie iti place sa fi un consumator docil si nunumai sa inghiti bla-blaul productorului dar sa mai si inventezi singur avantaje fi sanatos. Si cand iti iei Hyosung facem un test pe amckart cu cadrul tau mixt, furca ta reglabila si franele tale cu 50 de pistonase, fata de cadrul meu de teava, furca ne-reglabila si etrierii cu 2 pistonase (puterea fiind cam aceeasi). Hai pa si mare grija, ca dimineata erau portiuni de gheata in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) Este dragut la ce pret o fi? Dar ce zici de asta care este nemtzarie nu chinezarie Tehnic vorbind atunci nici Mz-ul nu e 100% nemtarie pentru ca a fost preluata (in `96 parca) de corporatia malaieziana Hong Leong.... Editat Noiembrie 29, 2007 de Jorjel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Poate ca nu ai un fetis cu cifrele, dar iti place sa te masturbezi intelectual la greu. Argumente mai scoase din joben imi e greu sa-mi inchipui. Pai din ce ce voiai sa faca cutia de viteze??? Din teava? La Ducati motorul are si un oarecare rol portant, dar asta nu insemana cadru mixt. Cadru fara deformari permanente??? Ce producator recomanda indreptarea unui cadru stramb??? Tu te-ai urca pe un motor cu cadrul indreptat? Platforma comuna??? Sunt 101% sigur ca habar nu ai ce vorbesti, dar ti se pare ca suna bine. Da, stiu cum arata si Bimota, si TNT si noul Monster si percep cadrul mixt ca element de design (care la Monster si TNT imi place dar la Bimota si Hyosung mi se pare hidos). Daca tie iti place sa fi un consumator docil si nunumai sa inghiti bla-blaul productorului dar sa mai si inventezi singur avantaje fi sanatos. Si cand iti iei Hyosung facem un test pe amckart cu cadrul tau mixt, furca ta reglabila si franele tale cu 50 de pistonase, fata de cadrul meu de teava, furca ne-reglabila si etrierii cu 2 pistonase (puterea fiind cam aceeasi). Hai pa si mare grija, ca dimineata erau portiuni de gheata in Bucuresti Nu vroiam sa faca cutia din tevi dar ca sa o foloseasca pe post de cadru intermediar au facut unele concesii - nervuri de ranforsare, zone supradimensionate (o sa zici ca nu fac astia supradimensionare la GP dar io vb de supradimensionare fata de o cutie care nu ar fi indeplinit acest rol) De ce ti se pare hidos cadrul de la Bimota? Cand zic deformare permanenta nu ma refer la o deformare care nu mai poate fi indreptata ci vorbesc de elasticitate, aia "nepremanenta" fiind o deformare indreptabila. La o motocicleta stradala e bine sa ai un cadru care poate prelua socuri (la urcarea unei borduri, la trecerea peste sinede tranvai, la sarituri peste scari). Daca ai fi studiat un pic de inginerie ai sti ca cea mai buna cale de a preveni o deformare este sa permiti o usoara elasticitate. Pt cultura ta generala, o deformare urmata de indreptare cu ciocanul/nicovala/presa hidraulica se numeste deformare permanenta urmata de o alta deformare permanenta. Da M-as urca pe o motocicleta cu cadru indreptat daca as sti ca indreptarea se face cum trebuie. Mai stiu eu pe unul care vorbea de tratamente termice pt cadrul din aluminiu. Te-ai intrebat vreodata cum se construieste un cadru din otel? Prin indoire si sudare... Ca nu sunt firme care fac asta pt ca e mai convenabil sa schimbi un cadru decat sa il indrepti (pt ca te costa ceva o presa de indreptat) asta e cu totul alta discutie. Platforme comune inseamna platforme comune, adica motor, cadru, unele componente ale suspensiei, ghidon, comenzi sau orice mama dracu' se foloseste in comun la mai multe modele. Reducere de costuri (se aplica si la Ducati). Crede-ma ca stiu ce vb. Si daca nu ma crezi, ma doare la basca pana la urma. Nu lua frate totul adliteram... nu stiu prea multe motociclete cu platforma incorporata Nu am pretentia ca trebuie sa fim ingineri cu totii ca sa putem merge cu motocicleta dar daca nu stii mai bine taci. Nu sunt un consumator din ala care pune botu' la blablauri de marketing. Nu mananc iaurt Danone, nu halesc cacaturi de mancaruri ecologice, nu pun botu' la tampenii din astea. Nu ma cunosti pt ca daca m-ai cunoste ai sti. @jorjel: tehnic nici o motocicleta nu mai este 100% ceva... spre exemplu BMW foloseste relee Shingden (sau ceva de genu) iar Bosch face sisteme de injectie in Malaezia (sau pe acolo) Majoritatea motoarelor sub 250 cmc dar nu numai sunt fabricate in China. Care by the way nu fura cu nerusinare ci fabrica replici folosind repere pe care le produc si pt Yamaha, Suzuki & Co. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 La o motocicleta stradala e bine sa ai un cadru care poate prelua socuri (la urcarea unei borduri, la trecerea peste sinede tranvai, la sarituri peste scari).... Platforme comune inseamna platforme comune, adica motor, cadru, unele componente ale suspensiei, ghidon, comenzi sau orice mama dracu' se foloseste in comun la mai multe modele. Reducere de costuri (se aplica si la Ducati). Crede-ma ca stiu ce vb. Si daca nu ma crezi, ma doare la basca pana la urma. Poate doar la Hyosung e cadrul in pericol cand treci peste sina de tramvai sau sari o bordura N-ai fost pana la urma clar daca un cadru mixt e mai rezistent, mai elastic, mai usor, mai ieftin ca un cadru clasic sau toate la un loc Cred ca nici producatorii nu stiau peste ce comoara au dat Las-o asa cum a cazut si nu o mai da in inginerii... daca ai fi ajuns pe linia de productie de la Ducati sau le-ai fi auditat costurile intelegeam sa te dai croco. Altfel stai linistit ca oameni priceputi la "inginerie" exista destui ca merge politehnica la foc continuu, mai rari sunt profesionistii specializati pe domenii de activiate. Daca am putea si tu si eu sa intelegem pentru un minut cu ce se mananca in realitate dezvoltarea gamei, productia si comercializarea motocicletelor, am ramane muti de uimire ce profani suntem defapt. Asa ca pentru mine e simplu. La 1000€ diferenta nu-mi iau Hyosung pentru ca are niste bife in dreptul unor caracteristici cu utilitate indoielnica. P.S. Aia cu durerea la basca nu era nevoie sa o mentionezi, ca in afara de admini nu mancam nici unul nici o paine de pe forum ci postam sa ne delectam. Viata e afara in strada, nu in matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Poate doar la Hyosung e cadrul in pericol cand treci peste sina de tramvai sau sari o bordura N-ai fost pana la urma clar daca un cadru mixt e mai rezistent, mai elastic, mai usor, mai ieftin ca un cadru clasic sau toate la un loc Cred ca nici producatorii nu stiau peste ce comoara au dat Las-o asa cum a cazut si nu o mai da in inginerii... daca ai fi ajuns pe linia de productie de la Ducati sau le-ai fi auditat costurile intelegeam sa te dai croco. Altfel stai linistit ca oameni priceputi la "inginerie" exista destui ca merge politehnica la foc continuu, mai rari sunt profesionistii specializati pe domenii de activiate. Daca am putea si tu si eu sa intelegem pentru un minut cu ce se mananca in realitate dezvoltarea gamei, productia si comercializarea motocicletelor, am ramane muti de uimire ce profani suntem defapt. Asa ca pentru mine e simplu. La 1000€ diferenta nu-mi iau Hyosung pentru ca are niste bife in dreptul unor caracteristici cu utilitate indoielnica. P.S. Aia cu durerea la basca nu era nevoie sa o mentionezi, ca in afara de admini nu mancam nici unul nici o paine de pe forum ci postam sa ne delectam. Viata e afara in strada, nu in matrix credeam ca am fost destul de clar... e mai rigid in zonele in care trebuie sa fie rigid si mai elastic in zonele in functie de planul de productie poate fi mai ieftin sau poate fi mai scump. Iar intru in detalii de inginerie asa ca mai bine "Las-o asa cum a cazut" ca imi racesc deshtele de poamana Cred ca imi face bine ca la cat mi-au inghetat zilele astea pe ghidon, un exercitiu nu strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.