Sari la conținut

Naked De La Hyosung


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

Este dragut la ce pret o fi? Dar ce zici de asta care este nemtzarie nu chinezarie

 

Deci nu confunda tehnica coreana cu cea chinezeasca.

Am citit un test cu MZ 1000 S parca se cheama in Univers moto. Motoreta e destul de ok cu exceptia motorului 2 in linie care are o curba de putere foarte ciudata si explozii de putere neasteptate > derapaje si riscuri mari. Stiu ca ala a fost cel mai criticat punct in rest era ok.

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cursa e mai mare cu 0,6 pentru ca????????

... asa a vrut mushchiu lor.

 

ontopic: I say screw non-japan bikes. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-ar surprinde ca Hyosung sa fie la fel de japoneza ca si SV-ul

Hyosung a inceput ca furnizor de componente pentru Suzuki. Nu o luati ca o afirmatie dar exista posibilitatea ca intre Suzuki si Hyosung sa existe un acord de colaborare.

Ca idee, prin unele testele facute de revistele din lume am gasit opinii cum ca motorul de Hyosung ar fi chiar mai bun decat originalul, iar in altele puterea cica ar fi mai slaba decat cea declarata...

Pe de alta parte, de pe forumuri am inteles ca motoarele nu au mari probleme de fiabilitate. Am gasit cateva cazuri de supape de evacuare blocate in ghiduri, pe care importatorul local le-a remediat si cica acum ar fi schimbat materialele de la supape si ghiduri. Despre SV-uri pe de alta parte am citit ca le cam pica ambielajul daca le omori la greu deci...

 

In alta ordine de idei, citi in nr MotoLife nr 63 din Decembrie un test cu un Hyosung in haine italiene - Italjet Grifon 650

 

--- Mesaj completat în 27 Nov 2007 20:10 -------------

faru ala de la hyosung e cam furat de la kawa z750/1000

asa cum Kawa a copiat farul ala de pe la altii

va luati frate de niste detalii...

 

Ce mai conteaza ca are cadru mixt otel/aluminiu

ce mai conteaza ca are furca inversata asa cum nici SV 650 si nici Kawa ER6 nu au

ce mai conteaza ca are etriere cu patru pistoane si nu etriere flotante cu doua (asta daca e adevarat ca nu am apucat sa verific)

 

Da' sa fie 5 la 10.000 sa cupere tot prostru'

 

dati voi cate 4.000 pe motoare din '90 ca sa nu va bagati in grupul amaratilor proprietari de coreene

si dati 10.000 pe golf chel cu xx.000 km si garantie din parti in loc sa dati aceeasi bani pe o masina noua (Logan, Hyundai, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai conteaza ca are cadru mixt otel/aluminiu

ce mai conteaza ca are furca inversata asa cum nici SV 650 si nici Kawa ER6 nu au

ce mai conteaza ca are etriere cu patru pistoane si nu etriere flotante cu doua (asta daca e adevarat ca nu am apucat sa verific)

 

Da' sa fie 5 la 10.000 sa cupere tot prostru'

 

dati voi cate 4.000 pe motoare din '90 ca sa nu va bagati in grupul amaratilor proprietari de coreene

si dati 10.000 pe golf chel cu xx.000 km si garantie din parti in loc sa dati aceeasi bani pe o masina noua (Logan, Hyundai, etc.)

 

Cadru mix -> poate explici de ce e mai bun ca unul 100% turnat in aluminiu sau decat unul 100% din teava.

Furca inversata -> OK, cu conditia ca ciclistica per ansamblu sa fie suficient de buna pentru a beneficia de 2-300 de grame mutate de pe roata pe cadru.

Etriere cu 4 pistonase -> te referi la etriere monobloc? Ma indoiesc amarnic, si nici nu ar avea nevoie la 200/h sau cat prinde.

 

Mai departe - da, pot renunta la marca preferata pentru a cumpara un lucru nou in loc de SH, dar vreau sa raman intr-o gama de marci care imi spun ceva, mai ales la motoare unde alegerea are o puternica latura emotionala.

Hyosung nu-mi atinge nici o coarda, si la 1000€ cat e diferenta intre Hyosung si Suzuki noi eu as lua Suzuki. Din fericire nu am de facut aceasta alegere :baldy:

 

Nu sustin ca toata lumea trebuie sa-si cumpere Ducati :finger: dar nici sa nu o dam in "halatu, halatu".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul mixt ofera rigiditate acolo unde e nevoie si reducerea maselor acolo unde nu ai nevoie de rigiditate

 

furca inversata de la Hyosung are si avantajul ca e reglabila

 

Etrierele cu patru pistoane nu trebuie sa fie musai monobloc pt a fi mai bune decat alea cu doua pistoane. Daca tu ai un Monster S2R de 800 o sa vezi ca la etriere ai pe o parte doua pistoane pe cealalta parte doar trei gheare care tin placuta... se numesc etriere flotante si ofera aceeasi suprafata de franare ca si cele cu patru pistoane dar un raspuns mai lent si un feed-back mai slab. Nu contest ca un Brembo flotant s-ar putea sa fie mai bun decat un etrier coreean cu patru pist. dar SV&the pack nu au Brembo

 

Pe de alta parte nu acomparat nimeni Hyosung GT650 cu Ducati S2R. Numai daca te uiti la diferenta de pret... o sa vezi vreo 3000 de Euro. Partial este justificata de diferenta de cilindree, partial de nivelul tehnologic, restul doar de nume. Daca in schimb te uiti la 695 diferenta de doar de 1000 Euro.

 

Sa vedem anul viitor diferentele intre GT650X si Ducati M696.

Am o vaga banuiala ca sub noua comenduire Ducati se indreapta catre statutul de Euro-Honda. Repet, e doar o banuiala.

 

App... ati vazut noul Monster?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul mixt ofera rigiditate acolo unde e nevoie si reducerea maselor acolo unde nu ai nevoie de rigiditate
Nu cred. Eu cred ca e element de design pentru ca altfel il gaseai pe supersport-uri, ceea ce nu e cazul. Noul Monster (ca ai adus vorba) are cadru mixt iar 1098 nu.

 

furca inversata de la Hyosung are si avantajul ca e reglabila
Inca o data, e OK cu conditia ca restul motorului sa-ti permita sa mergi la un nivel la care sa conteze reglajele.

 

Etrierele cu patru pistoane nu trebuie sa fie musai monobloc pt a fi mai bune decat alea cu doua pistoane. Daca tu ai un Monster S2R de 800 o sa vezi ca la etriere ai pe o parte doua pistoane pe cealalta parte doar trei gheare care tin placuta... se numesc etriere flotante si ofera aceeasi suprafata de franare ca si cele cu patru pistoane dar un raspuns mai lent si un feed-back mai slab.
Da, ma doare ca un Ducati care contine litera "R" in denumire a scazut sub Brembo Gold ca frane, dar te asigur ca "inca" franeaza incredibil. Raspunsul prompt si feedback-ul mai vin si din conceptia pompei si din conductele race cu full metal sleeving care nu se umfla.

 

Pe de alta parte nu acomparat nimeni Hyosung GT650 cu Ducati S2R.
Pai sincer nici nu ma simtisem inclus in comparatie :finger:

Oricum mi-am luat motorul de nou si pentru asta am sacrificat o mare parte din caii pe care ii puteam cumpara cu 9000€ (dupa cum am spus iti dau dreptate cu lucrurile noi).

 

Daca in schimb te uiti la 695 diferenta de doar de 1000 Euro.
Cu asta ce vrei sa zici, ca n-are rost sa-ti cumperi Hyosung, nu? :baldy:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GT650X are (cal putin pana acum) acelasi sistem de franare ca GT650-ul actual. Adica 2 discuri cu etriere cu cate doua pistonase pe fata si un disc cu etrier cu doua pistonase pe spate.

 

Super-moto-ul de 450 va avea monodisc wave cu frana brembo radiala cu patru pistonase.

 

X -ul va avea nou (din ce-mi dau eu seama) cadru, bascula si tobele, coada, si rezervorul.

Va primi injectie electronica si va avea cu 2 CP mai mult decat GT-ul actual care e pe carb-uri.

 

Cadrul vechi de la GT650 era recunoscut ca fiind performant dar destul de greu. Probabil noul cadru va rezolva problema.

 

Am studiat mult timp GT-ul de 650, pentru ca vroiam... si inca vreau sa-mi iau unul. Daca vreti ceva lamumiri, poate va pot fi de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paulcannibal

 

MZ 1000 SF nu are curba de cuplu ciudata si nici explozii de putere necontrolate. Am mers si noi cu el si nu am remarcat asa ceva.

 

Nu pot sa te contrazic pentru ca habar nu am, nu am mers cu asa ceva, doar mi-am adus aminte ce am citit din Univers Moto. O sa caut exact articolul si o sa-l citez, sper sa nu ma fi inselat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gasesti cadru mixt la moto supersport? io zic sa te uit la Ducati MotoGP... ca in partea mediana nu gasesti un cadru ci carterul cutiei de viteze e o alta treaba. Sau poti sa te uiti la ultimile creatii Bimota. In fine... sunt mai multe motivatii.

1. de natura economica... poti dezvolta mai multe modele pe aceeasi platforma (vezi cazul aprilia svhiver/dorsoduro) si asta la curse valoreaza nici cat o ceapa degerata

2. de natura estetica (no comment)

3. la o motocicleta stradala rigiditatea excesiva nu este tocmai o calitate... partea forntala din otel ofera cadrului posibilitatea de a prelua socuri fara a se deforma permanent in vreme ce un cadru de aluminiu nu prea se bucura de aceeasi proprietate.

 

Noul Monster are un cadru mixt deasemenea, dar cu mult peste cel de la coreeana dpdv tehnologic. M-am dat cu M695 si mi se pare un motor bestial chiar daca 73 CP par putini unora, dar sincer mi-a placut mai mult la vremea lui Ducati M620 SD pentru ca avea un singur disc si etrier cu patru pistoane, forta franei era suficienta, feelingul brici iar greutatea in minus sesizabila. Oricum mi s-a acrit sa aud pe X si Y vorbind despre sute de cai la nushce motor dar sustinand pe de alta parte ca e mai bine pt motor si pt sine sa nu treci de 4-5-6.000 rpm, adica de vreo 60-70. "Do I miss a point or what?"

 

Imi place la nebunie Monsterul si sunt unul din fanii acestui model. Asta nu pentru emblema pe care o poarta pe rezervor ci pt concept, insa nu imi plac unele modele care copie conceptul exagerand detaliile. Pt ca rezulta o varza. In aceeasi idee imi place si Hornetul 2006 dar si Z1000, dar nu imi place GSR si Fazer pt ca nu au facut nimic altceva decat sa puna in acest concept (street performance) mai multa putere cu mai putina bicicleta si a iesit o varza. E drept una gustoasa, dar tot varza este.

 

Parerea mea e ca o motocicleta se masuara din mai multe puncte de vedere. Chiar nu ma intereseaza numarul din dreptul cailor putere, cel din dreptul kilelor sau alte numere luate fiecare in parte. Nu am un fetish cu numere. :finger:

 

Revenind la subiect, GT650X mi se pare un pachet interesant si abia astept sa pot face un test cu una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gasesti cadru mixt la moto supersport? io zic sa te uit la Ducati MotoGP... ca in partea mediana nu gasesti un cadru ci carterul cutiei de viteze e o alta treaba. Sau poti sa te uiti la ultimile creatii Bimota. In fine... sunt mai multe motivatii.

1. de natura economica... poti dezvolta mai multe modele pe aceeasi platforma (vezi cazul aprilia svhiver/dorsoduro) si asta la curse valoreaza nici cat o ceapa degerata

2. de natura estetica (no comment)

3. la o motocicleta stradala rigiditatea excesiva nu este tocmai o calitate... partea forntala din otel ofera cadrului posibilitatea de a prelua socuri fara a se deforma permanent in vreme ce un cadru de aluminiu nu prea se bucura de aceeasi proprietate.

Poate ca nu ai un fetis cu cifrele, dar iti place sa te masturbezi intelectual la greu.

Argumente mai scoase din joben imi e greu sa-mi inchipui. Pai din ce ce voiai sa faca cutia de viteze??? Din teava? La Ducati motorul are si un oarecare rol portant, dar asta nu insemana cadru mixt.

Cadru fara deformari permanente??? Ce producator recomanda indreptarea unui cadru stramb??? Tu te-ai urca pe un motor cu cadrul indreptat?

Platforma comuna??? Sunt 101% sigur ca habar nu ai ce vorbesti, dar ti se pare ca suna bine.

Da, stiu cum arata si Bimota, si TNT si noul Monster si percep cadrul mixt ca element de design (care la Monster si TNT imi place dar la Bimota si Hyosung mi se pare hidos). Daca tie iti place sa fi un consumator docil si nunumai sa inghiti bla-blaul productorului dar sa mai si inventezi singur avantaje fi sanatos.

 

Si cand iti iei Hyosung facem un test pe amckart cu cadrul tau mixt, furca ta reglabila si franele tale cu 50 de pistonase, fata de cadrul meu de teava, furca ne-reglabila si etrierii cu 2 pistonase (puterea fiind cam aceeasi).

Hai pa si mare grija, ca dimineata erau portiuni de gheata in Bucuresti :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este dragut la ce pret o fi? Dar ce zici de asta care este nemtzarie nu chinezarie

Tehnic vorbind atunci nici Mz-ul nu e 100% nemtarie pentru ca a fost preluata (in `96 parca) de corporatia malaieziana Hong Leong....

Editat de Jorjel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu ai un fetis cu cifrele, dar iti place sa te masturbezi intelectual la greu.

Argumente mai scoase din joben imi e greu sa-mi inchipui. Pai din ce ce voiai sa faca cutia de viteze??? Din teava? La Ducati motorul are si un oarecare rol portant, dar asta nu insemana cadru mixt.

Cadru fara deformari permanente??? Ce producator recomanda indreptarea unui cadru stramb??? Tu te-ai urca pe un motor cu cadrul indreptat?

Platforma comuna??? Sunt 101% sigur ca habar nu ai ce vorbesti, dar ti se pare ca suna bine.

Da, stiu cum arata si Bimota, si TNT si noul Monster si percep cadrul mixt ca element de design (care la Monster si TNT imi place dar la Bimota si Hyosung mi se pare hidos). Daca tie iti place sa fi un consumator docil si nunumai sa inghiti bla-blaul productorului dar sa mai si inventezi singur avantaje fi sanatos.

 

Si cand iti iei Hyosung facem un test pe amckart cu cadrul tau mixt, furca ta reglabila si franele tale cu 50 de pistonase, fata de cadrul meu de teava, furca ne-reglabila si etrierii cu 2 pistonase (puterea fiind cam aceeasi).

Hai pa si mare grija, ca dimineata erau portiuni de gheata in Bucuresti :finger:

Nu vroiam sa faca cutia din tevi dar ca sa o foloseasca pe post de cadru intermediar au facut unele concesii - nervuri de ranforsare, zone supradimensionate (o sa zici ca nu fac astia supradimensionare la GP dar io vb de supradimensionare fata de o cutie care nu ar fi indeplinit acest rol)

De ce ti se pare hidos cadrul de la Bimota?

 

Cand zic deformare permanenta nu ma refer la o deformare care nu mai poate fi indreptata ci vorbesc de elasticitate, aia "nepremanenta" fiind o deformare indreptabila. :baldy:

La o motocicleta stradala e bine sa ai un cadru care poate prelua socuri (la urcarea unei borduri, la trecerea peste sinede tranvai, la sarituri peste scari). Daca ai fi studiat un pic de inginerie ai sti ca cea mai buna cale de a preveni o deformare este sa permiti o usoara elasticitate.

Pt cultura ta generala, o deformare urmata de indreptare cu ciocanul/nicovala/presa hidraulica se numeste deformare permanenta urmata de o alta deformare permanenta.

Da M-as urca pe o motocicleta cu cadru indreptat daca as sti ca indreptarea se face cum trebuie. Mai stiu eu pe unul care vorbea de tratamente termice pt cadrul din aluminiu. Te-ai intrebat vreodata cum se construieste un cadru din otel? Prin indoire si sudare... :( Ca nu sunt firme care fac asta pt ca e mai convenabil sa schimbi un cadru decat sa il indrepti (pt ca te costa ceva o presa de indreptat) asta e cu totul alta discutie.

Platforme comune inseamna platforme comune, adica motor, cadru, unele componente ale suspensiei, ghidon, comenzi sau orice mama dracu' se foloseste in comun la mai multe modele. Reducere de costuri (se aplica si la Ducati). Crede-ma ca stiu ce vb. Si daca nu ma crezi, ma doare la basca pana la urma. Nu lua frate totul adliteram... nu stiu prea multe motociclete cu platforma incorporata :baldy:

Nu am pretentia ca trebuie sa fim ingineri cu totii ca sa putem merge cu motocicleta dar daca nu stii mai bine taci.

Nu sunt un consumator din ala care pune botu' la blablauri de marketing. Nu mananc iaurt Danone, nu halesc cacaturi de mancaruri ecologice, nu pun botu' la tampenii din astea. Nu ma cunosti pt ca daca m-ai cunoste ai sti.

 

@jorjel: tehnic nici o motocicleta nu mai este 100% ceva... spre exemplu BMW foloseste relee Shingden (sau ceva de genu) iar Bosch face sisteme de injectie in Malaezia (sau pe acolo)

Majoritatea motoarelor sub 250 cmc dar nu numai sunt fabricate in China. Care by the way nu fura cu nerusinare ci fabrica replici folosind repere pe care le produc si pt Yamaha, Suzuki & Co.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o motocicleta stradala e bine sa ai un cadru care poate prelua socuri (la urcarea unei borduri, la trecerea peste sinede tranvai, la sarituri peste scari).

...

Platforme comune inseamna platforme comune, adica motor, cadru, unele componente ale suspensiei, ghidon, comenzi sau orice mama dracu' se foloseste in comun la mai multe modele. Reducere de costuri (se aplica si la Ducati). Crede-ma ca stiu ce vb. Si daca nu ma crezi, ma doare la basca pana la urma.

Poate doar la Hyosung e cadrul in pericol cand treci peste sina de tramvai sau sari o bordura :baldy: :( :lol:

 

N-ai fost pana la urma clar daca un cadru mixt e mai rezistent, mai elastic, mai usor, mai ieftin ca un cadru clasic sau toate la un loc :finger:

Cred ca nici producatorii nu stiau peste ce comoara au dat :baldy:

 

Las-o asa cum a cazut si nu o mai da in inginerii... daca ai fi ajuns pe linia de productie de la Ducati sau le-ai fi auditat costurile intelegeam sa te dai croco. Altfel stai linistit ca oameni priceputi la "inginerie" exista destui ca merge politehnica la foc continuu, mai rari sunt profesionistii specializati pe domenii de activiate.

Daca am putea si tu si eu sa intelegem pentru un minut cu ce se mananca in realitate dezvoltarea gamei, productia si comercializarea motocicletelor, am ramane muti de uimire ce profani suntem defapt.

 

Asa ca pentru mine e simplu. La 1000€ diferenta nu-mi iau Hyosung pentru ca are niste bife in dreptul unor caracteristici cu utilitate indoielnica.

 

 

P.S. Aia cu durerea la basca nu era nevoie sa o mentionezi, ca in afara de admini nu mancam nici unul nici o paine de pe forum ci postam sa ne delectam. Viata e afara in strada, nu in matrix :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate doar la Hyosung e cadrul in pericol cand treci peste sina de tramvai sau sari o bordura :baldy: :( :lol:

 

N-ai fost pana la urma clar daca un cadru mixt e mai rezistent, mai elastic, mai usor, mai ieftin ca un cadru clasic sau toate la un loc :finger:

Cred ca nici producatorii nu stiau peste ce comoara au dat :baldy:

 

Las-o asa cum a cazut si nu o mai da in inginerii... daca ai fi ajuns pe linia de productie de la Ducati sau le-ai fi auditat costurile intelegeam sa te dai croco. Altfel stai linistit ca oameni priceputi la "inginerie" exista destui ca merge politehnica la foc continuu, mai rari sunt profesionistii specializati pe domenii de activiate.

Daca am putea si tu si eu sa intelegem pentru un minut cu ce se mananca in realitate dezvoltarea gamei, productia si comercializarea motocicletelor, am ramane muti de uimire ce profani suntem defapt.

 

Asa ca pentru mine e simplu. La 1000€ diferenta nu-mi iau Hyosung pentru ca are niste bife in dreptul unor caracteristici cu utilitate indoielnica.

P.S. Aia cu durerea la basca nu era nevoie sa o mentionezi, ca in afara de admini nu mancam nici unul nici o paine de pe forum ci postam sa ne delectam. Viata e afara in strada, nu in matrix :lol:

 

credeam ca am fost destul de clar... e mai rigid in zonele in care trebuie sa fie rigid si mai elastic in zonele in functie de planul de productie poate fi mai ieftin sau poate fi mai scump.

Iar intru in detalii de inginerie asa ca mai bine "Las-o asa cum a cazut" ca imi racesc deshtele de poamana

 

Cred ca imi face bine ca la cat mi-au inghetat zilele astea pe ghidon, un exercitiu nu strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...