Sari la conținut

Diferenta Intre Honda Vtr Firestorm S Yamaha R1


virilu
 Share

Postări Recomandate

Intrebare intrebatoare....Am un prieten, care o tine una si buna pe a lui. Ca R1 nare adversar in trafic, eu iam spus ca se inseala, pentru ca vtr trage de jos, in scimb in trafic el nu are unde sai dea multe ture ca sa aibe cuplul. IDeea acestui topic e sa aflu si alte pareri de la seniori...nu am nici cea mai mik dorinta de competitie...vreau sa stiu pentru mine. Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intrebare intrebatoare....Am un prieten, care o tine una si buna pe a lui. Ca R1 nare adversar in trafic, eu iam spus ca se inseala, pentru ca vtr trage de jos, in scimb in trafic el nu are unde sai dea multe ture ca sa aibe cuplul. IDeea acestui topic e sa aflu si alte pareri de la seniori...nu am nici cea mai mik dorinta de competitie...vreau sa stiu pentru mine. Va multumesc

 

Intr-adevar VTR Firestorm trage de jos si intr-adevar are cuplu mare, insa tot nu are sanse in fata unui R1 sub nici o forma. Am un prieten cu Firestorm insa nu prea ma face nici pe mine, care am doar un CBR600 F4i de 115 cai...cu atat mai putin un R1. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare....Am un prieten, care o tine una si buna pe a lui. Ca R1 nare adversar in trafic, eu iam spus ca se inseala, pentru ca vtr trage de jos, in scimb in trafic el nu are unde sai dea multe ture ca sa aibe cuplul. IDeea acestui topic e sa aflu si alte pareri de la seniori...nu am nici cea mai mik dorinta de competitie...vreau sa stiu pentru mine. Va multumesc

 

 

Pana la urma cred ca diferenta o face "factorul uman", cat de multa experienta si mai ales cat de bine isi cunoaste fiecare pilot motorul pentru a exploata atuurile fiecarui tip 4L - 2V.

 

Oricum, ambele modele NU au fost concepute pentru "trafic" (orase aglomerate), nu are rost sa'si puna cineva problema care e mai "tare" in oras... asa se creeaza noi topicuri la categoria "accidente".

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cred ca diferenta o face "factorul uman", cat de multa experienta si mai ales cat de bine isi cunoaste fiecare pilot motorul pentru a exploata atuurile fiecarui tip 4L - 2V.

 

Oricum, ambele modele NU au fost concepute pentru "trafic" (orase aglomerate), nu are rost sa'si puna cineva problema care e mai "tare" in oras... asa se creeaza noi topicuri la categoria "accidente".

 

Ride Safe!

:cheers:

Cat de corect.

 

In plus... R1 e cel mai cadavru dintre toate de jos. Daca zicea Fireblade sau Gixxer il mai credeam. Conteaza si ce se intelege prin trafic. Ca una e bulevard cu 4 benzi si alta e centrul istoric din SB. Tot trafic e. Daca prinzi vreo doo semafoare sau ambuteiaje din alea la care nu ai cum sa te bagi cu SSul si ala cu supermoto ii da peste 2 borduri si 3 trotuare ti-o rupt fashu (te o facut) si te asteapta la terasa cu tigara aprinsa si cafeiu pe masa pana ajungi si tu cu SSul cu koaiele si bucile fripte + crampe musculare. :lol:

 

PS: Nu am nimic cu SSul. Sunt "Laser frate". :D Unde rulz.. rulz si n-ai ce i face. Adica pe circuit, eventual autostrada si pe unele sosele. Dar unii deja bat campii. R1 e cel mai tare in trafic, la touring, pe circuit, la commuting, la liniute, la agatat fufe, la uili, la burnout...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-ma sa te contrazic, eu mam intrecut q cbr600f4i, si nu pra a avut nici o sansa..., fazer, si ninja de 636...

tocmai dasta am postat aici... tu te gandesti? 600cc...cu 1000?? nu poti sa compari stai linistit.

 

 

 

cu atat mai mult ca e 600cc-4L fata de 1000cc-2V. e MARE diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STRADA NU E CIRCUIT, insa cum poti sa ii explici asta unui pusti cand in capul lui sunt numai tampenii de genul "R1 nu are adversar in trafic " ? :cheers:

 

Daca prindeti un trafic de genul bara la bara , sau mazga pe jos, vreau si eu sa vad cat de tare e acest MIT R1, pana si un scuter va face atunci... asa ca prietenul tau e un simplu bou ! :D

 

Si referitor la VTR-ul tau, cred ca un 600 te face linistit, numai cu conditia sa fie un motociclist la ghidon, nu un pampalache ...

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma consider grozav, nicidecum, oricine isi are nasul, dar undeva nasul e intotdeauna mai mare, am sa continui sa o tin tot pe a mea...pana intradevar imi va dovedi cva q moto de 600 ca nu e cum credeam eu. Pana atunci...salutam motoarele..si asteptam soarele;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze cama bag dar am R1 si m-am confruntat cu diverse situatii in trafic. In primul rand conteaza mai mult pilotul decat motorul pentru ca daca mergi pe autostrada si un incepator poate sa-i dea 300 la ora daca ii explici cum sa se lase sub parbriz si sa deschida gazul. Depinde de trafic, R1 este intradevar mort in ture joase si un scuter dibaci te face de plangi(se strecoara mai usor, urca o bordura si tu stai cu caisele fierband si cu ochii in apa care nu scade sub 100). Repet, masura lucrurilor nu este intotdeauna motorul ci pilotul. Referitor la 600 vs Vtr... cel mai bine este sa mergeti pe un circuit(vine primavara, Seres,..) si sa va masurati puterile acolo. Totusi, ca si putere VTR-ul si 600 Fi sunt cam egale, 600-le tureaza mai mult si cu powercomander...

Bafta si uite ca s-a inseninat :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va agitati, va contraziceti ..bine ca nu va injurati.

se stie, e de toti acceptat faptul ca e mai greu de mers la viteze mici prin trafic cu un bicilindric, care are nevoie sa stea mai sus in ture. cu un 4 cilindri e mai usor de mers la viteze mici, avand un mers al motorului mai regular. eu cu aprilia rsv al unui amic in traficul din roma am crezut ca mor, ca dau cu el de pamant. in schimb cu rr 900 mergeam fara probleme, si mult mai usor. dezavantajul v2 in trafic si la viteze mici este erogatia puterii, efectul on-off, frana de motor exagerata. un 4 cil e smooth

 

oricum in trafic, spaima voastra sunt eu cu scooterul meu de 150 4t :finger: nu'i nimic de facut.

acum puteti sa va ofticati si sa incepeti sa ma injurati, desi nu se cuvine.

seara placuta tuturor :baldy:

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-ma sa te contrazic, eu mam intrecut q cbr600f4i, si nu pra a avut nici o sansa..., fazer, si ninja de 636...

tocmai dasta am postat aici... tu te gandesti? 600cc...cu 1000?? nu poti sa compari stai linistit.

cine cu 636? hai sa ne dam :baldy:

 

ideea in sine este ca ... conteaza 100% cine conduce ...

 

dar oricand un supermoto , iti va da tie pe vitezana m*ie prin oras ...daca vrei iti si demonstrez :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate valuri pentru nimic

Omul a pus oproblema simpla si toata lumea face vendeta din ea. Cel mai simplu e sa iesiti pe un circuit unda ne va dati singuri si sa vedeti atunci care pe care: VTR sau R1?

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@virilu , bah tu faci R1 in trafic si cu 125-ul nu stiu de ce iti mai trebuia comparatia asta :finger:) , nu-l mai bagati frate in seama tipu e nebun el la baneasa se baga cu mine in spate intre masinile din coloana care stateau la semafor si cele care veneau din contra sens , am sters si cateva oglinzi si asta la 90Km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului sa va explic cum sta treaba. Cand Virilu zice trafic zice defapt DN1 :crack: :lol:

Ce credeati ca numeste trafic ora 16.30 in plina capitala ??? Nicidecum .. Daca nu ti-a fost deajuns cat ti-am explicat ca un R1 te spulbera, nu te depaseste, o voi face si aici. Daca cineva poate sa ma contrazica il voi ruga insistent sa o faca . La plecarea de pe loc sustii ca a ta va face ravagii si R1 va ramane mult in spate . Total neadevarat amice si ti-am si explicat dc . Daca pe R1 e un pampalau ..ai dreptate . Dar daca stie ce are de facut si pleaca cu ea din 7 8 mii de ture .. Game over inainte de inceput .. R1 in 20 25 metri max va pune la asfalt o herghelie de 160 170 cai (la roata) ceea ce vtr-ul nici macar nu aspiara sa aiba . Din momentul ala pana la 290 R1 se va duce glont iat tu cu vtr mai ghiulea asa ..

 

Referitor la dat cu fazerul tin iar sa te contrazic , daca te referi la datul cu mine . Am iesit de la Tancabesti amandoi si am facut stanga , NU ERA NIMENI PE SOSEA , si am accelerat energic amandoi . Eu primul si tu in spate si asa am mers pana pe la 200 cand in fata au aparut primele masini iar manutza mea, desi animata de sublimul sentiment al acceleratiei, a actionat aproape instinctiv maneta de frana destul de energic . Dar ce vad ochii mei ?? Un tip cu un vtr ma depaseste de parca stateam pe loc si trece cu aproximativ 220 250km/h pe langa moa facand un slalom intre oglinzi (repet : intre oglinzi nu masini .. OGLINZI ) care ar fi facut invidios pe oricine cu ganduri sinucigase .

 

Inchei cu a-ti ura sarbatori fericite cat si un calduros bine ai venit printre noi cei posesori de A si B !!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era orice tip...era un inconstient...EU;)) Fiecare merge pe barba lui q motocicleta, O sa mai fie ocazii sa ne dam, puternik, in vara mia promis un tip suparat, q r1...ca imi arata el..:crack:) abia astept. INsa pana atunci sa speram ca vine vara. Nu conteaza motoru, in trafic, pilotul face toti banii..poate sa aiba zeci de ture...poate sa aibe 500 de cai..nu conteaza...caii aia..trebuie si ei dirijati cu cap..:crack:).

Acum insa mai e cale lunga pana la vara, reflexele, se ''racesc''..insa in primavara...o incalzire de cateva zile..si o sa fiu din nou...in forma;)). eu doar am intrebat, insa...eu ascult toate parerile, si intrun final astept sa vad cu ochii mei...ca vtr e lasat in urma in trafic..si ma voi gandi serios in schimbarea motocicletei..poate o racheta=))..vedem;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...