angelmic Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Minsk-ul meu a luat-o razna! Consuma aproape cat o masina 5-6% ! Sa fie cumva carb-ul de vina? Ce alte probleme ar putea duce la un consum atat de mare? Mentionez ca sunt oarecum incepator intr-ale motocicletelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 -carb dereglat sau nu mai inchide cuiul pontou -toba neetansa -toba infundata -filtru aer lipsa -gaura la rezervot si curge peste noapte -vecin cu scuter si furtun -segmenti uzati multe altele, alege tu zi mai multe despre cum se comporta, ca altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 (editat) -carb dereglat sau nu mai inchide cuiul pontou -toba neetansa -toba infundata -filtru aer lipsa -gaura la rezervot si curge peste noapte -vecin cu scuter si furtun -segmenti uzati multe altele, alege tu zi mai multe despre cum se comporta, ca altfel Incearca prima oara cu nivelul in carburator si mai ales cuiul pontou sa inchida. La ij cuiul pontou avea o garnitura care se ducea periodic si necesita inlocuire (dar nu stiu cum e la tine). Cu jupiterul 4, cand am reparat motorul, am reusit din cauza nivelului si a cuiului sa scot consum de 15% . Daca nu pornea la prima pedala, la a doua era inecata. Daca nu se rezolva dupa reglajul carbului, incearca-le pe celalalte specificare de ZIDU ca sunt perfect valabile Ideea ar fi sa le incerci pe rand, prin eliminare, ca sa si stii de la ce a fost. Tine-ne la curent! Succes! Editat Noiembrie 20, 2007 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 am reusit eu 20% din cauza de carburator vechi si tobe nasoale la ij 56 -cu 2l de benzina nu am facut 10 km sau 6% la un moped de 49cc la care ramasese toba intr-o bordura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 habar nu am care e treaba cu astea. am ajutat un prieten mai demult si am reusit ceva. schimba jigloarele(cumparale pe cele mai mici si va functiona). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 mane, am un prieten care a avut acceasi problema, tot la minsk! era din cauza filtrului de benzina pe care il montase! l-a scos si si-a revenit. acuma` vezi si tu care ii problema! numai bine si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 dublarea peste noapte a consumului nu tine de diametrul jiglerelor cu care mergea foarte bine inainte e vorba de una din cauzele zise de mine (eventual, suplimentar - nu mai inchide socul corect - desi asta se intampla mai des la mobrele cu soc pe cablu - nu cum e la minsk) piticule tu tii la nr de posturi, macar de data asta ai recunoscut ca nu ai idee. tot e un pas inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 mane, am un prieten care a avut acceasi problema, tot la minsk! era din cauza filtrului de benzina pe care il montase! l-a scos si si-a revenit. acuma` vezi si tu care ii problema! numai bine si spor la treaba! e posibil ca montarea unui filtru de benzina sa duca la cresterea consumului? cum asa? eu tocmai aveam de gand sa montez unul iarna asta, dupa ce mizeria din benzina mi-a infundat un carburator. sa renunt la idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 e posibil ca montarea unui filtru de benzina sa duca la cresterea consumului? cum asa? eu tocmai aveam de gand sa montez unul iarna asta, dupa ce mizeria din benzina mi-a infundat un carburator. sa renunt la idee? in nici un caz nu se intampla. oricum la minsk cel mai bun e decantorul din robinet sau daca rezervorul e jegos - un "" prezervativ" de sita de alama peste teava de plin si aia de rezerva din rezervor. Daca vreti faceti topic separat sa explicam pe indelete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 -vecin cu scuter si furtun daca rezervorul e jegos - un "" prezervativ" de sita de alama peste teava de plin si aia de rezerva din rezervor. fa tu unul si zi cum se face ala mai usor, sau de unde se ia, pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 fa tu unul si zi cum se face ala mai usor, sau de unde se ia, pls se ia sita de la obor sau vii pe la mine ca mai am o bucata pe undeva si e dinaia fina de tot prin care nu trece nici apa. am asa ceva la ij si si dupa ce a trecut pe acolo peste o tona de benzina nu am avut gunoaie in carb niciodata (vb serios, am trecut cu mult de o tona de benzina in ultimii 2 ani). p.s. jawa, cz si parca asi mzurile aveau asa ceva din fabrica (toate alea cu robinet fara decantor) avantaj - nu se mai infunda tevile de la robinet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Inclusiv M72 si M61 cu robinet cu decantor are sita-prezervativ. Asta nu inseamna ca nu ajunge jeg in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Inclusiv M72 si M61 cu robinet cu decantor are sita-prezervativ. Asta nu inseamna ca nu ajunge jeg in carburator. ... dar nu asa mult ar trebui sa verifici si placile de ambreiaj si reglajul lui. patinarea lui ar fi un motiv pentru un consum exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Si eu am avut la minsk problema asta....am facut 10 km si s-o golit rezervoru desi aveam destula benzina...din cate imi mai amintesc aveam segmentii foarte uzati, pt ca nici nu tragea calumea, cred ca era chiar rupt unu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 ... dar nu asa mult ar trebui sa verifici si placile de ambreiaj si reglajul lui. patinarea lui ar fi un motiv pentru un consum exagerat. ... mai dal in suparare mah....... nu cred ca baiatu e asa "pe langa" sa nu-si dea seama ca ii patineaza ambreajul!..... --- Mesaj completat în 26 Nov 2007 18:08 -------------OFF TOPIC! apropo..... I'M BACK!...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.