Sari la conținut

Problema Mare La Minsk


angelmic
 Share

Postări Recomandate

-carb dereglat sau nu mai inchide cuiul pontou

-toba neetansa

-toba infundata

-filtru aer lipsa

-gaura la rezervot si curge peste noapte

-vecin cu scuter si furtun

-segmenti uzati

multe altele, alege tu

 

 

 

 

zi mai multe despre cum se comporta, ca altfel :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-carb dereglat sau nu mai inchide cuiul pontou

-toba neetansa

-toba infundata

-filtru aer lipsa

-gaura la rezervot si curge peste noapte

-vecin cu scuter si furtun

-segmenti uzati

multe altele, alege tu

zi mai multe despre cum se comporta, ca altfel :cheers:

 

:lol: :D :D

Incearca prima oara cu nivelul in carburator si mai ales cuiul pontou sa inchida. La ij cuiul pontou avea o garnitura care se ducea periodic si necesita inlocuire (dar nu stiu cum e la tine). Cu jupiterul 4, cand am reparat motorul, am reusit din cauza nivelului si a cuiului sa scot consum de 15% :P . Daca nu pornea la prima pedala, la a doua era inecata.

Daca nu se rezolva dupa reglajul carbului, incearca-le pe celalalte specificare de ZIDU ca sunt perfect valabile :(

Ideea ar fi sa le incerci pe rand, prin eliminare, ca sa si stii de la ce a fost.

Tine-ne la curent! Succes!

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane, am un prieten care a avut acceasi problema, tot la minsk! era din cauza filtrului de benzina pe care il montase! :lol: l-a scos si si-a revenit. acuma` vezi si tu care ii problema! numai bine si spor la treaba! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dublarea peste noapte a consumului nu tine de diametrul jiglerelor cu care mergea foarte bine inainte :cheers:

 

e vorba de una din cauzele zise de mine

(eventual, suplimentar - nu mai inchide socul corect - desi asta se intampla mai des la mobrele cu soc pe cablu - nu cum e la minsk)

 

 

piticule tu tii la nr de posturi, macar de data asta ai recunoscut ca nu ai idee. tot e un pas inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane, am un prieten care a avut acceasi problema, tot la minsk! era din cauza filtrului de benzina pe care il montase! :D l-a scos si si-a revenit. acuma` vezi si tu care ii problema! numai bine si spor la treaba! :lol:

e posibil ca montarea unui filtru de benzina sa duca la cresterea consumului? :D cum asa? :cheers:

eu tocmai aveam de gand sa montez unul iarna asta, dupa ce mizeria din benzina mi-a infundat un carburator. sa renunt la idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil ca montarea unui filtru de benzina sa duca la cresterea consumului? :lol: cum asa? :cheers:

eu tocmai aveam de gand sa montez unul iarna asta, dupa ce mizeria din benzina mi-a infundat un carburator. sa renunt la idee?

in nici un caz nu se intampla.

oricum la minsk cel mai bun e decantorul din robinet sau daca rezervorul e jegos - un "" prezervativ" de sita de alama peste teava de plin si aia de rezerva din rezervor. Daca vreti faceti topic separat sa explicam pe indelete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :lol: :D

 

fa tu unul si zi cum se face ala mai usor, sau de unde se ia, pls

se ia sita de la obor sau vii pe la mine ca mai am o bucata pe undeva si e dinaia fina de tot prin care nu trece nici apa.

am asa ceva la ij si si dupa ce a trecut pe acolo peste o tona de benzina nu am avut gunoaie in carb niciodata (vb serios, am trecut cu mult de o tona de benzina in ultimii 2 ani).

 

 

 

p.s. jawa, cz si parca asi mzurile aveau asa ceva din fabrica (toate alea cu robinet fara decantor)

avantaj - nu se mai infunda tevile de la robinet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclusiv M72 si M61 cu robinet cu decantor are sita-prezervativ. Asta nu inseamna ca nu ajunge jeg in carburator.

 

... dar nu asa mult :cheers:

 

ar trebui sa verifici si placile de ambreiaj si reglajul lui. patinarea lui ar fi un motiv pentru un consum exagerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut la minsk problema asta....am facut 10 km si s-o golit rezervoru desi aveam destula benzina...din cate imi mai amintesc aveam segmentii foarte uzati, pt ca nici nu tragea calumea, cred ca era chiar rupt unu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar nu asa mult :P

 

ar trebui sa verifici si placile de ambreiaj si reglajul lui. patinarea lui ar fi un motiv pentru un consum exagerat.

:finger: ... mai dal in suparare mah....... :( :lol:

nu cred ca baiatu e asa "pe langa" sa nu-si dea seama ca ii patineaza ambreajul!..... :lol:

 

 

--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 18:08 -------------
OFF TOPIC!

apropo..... I'M BACK!...... :baldy: :baldy: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...