POWER MOTORS Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Salve.Dupa cum am vazut aici, in afara de motoare clasice de viteza, nimeni nu pomeneste nimic de alte V2, in afara de Ducati. Avand in vedere ca-i iarna si stam si noi mai mult pe forum, eram curiosi sa aflam parerea voastra despre motoarele V2-viteza,indiferent de cilindree.Noi cei de la Power Motors avem 3 bucati Suzuki TL 1000R ('99;'00;'01) si suntem incantati de ele.Mentionam ca trecerea am facut-o anul asta, dupa o mare perioada de 4 cil. So, asteptam ceva replici din partea voastra.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 un V2 nu este de viteza, exceptia ducati,... cruiser sau chopper,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) un V2 nu este de viteza, exceptia ducati,... cruiser sau chopper,... Pai omul tocmai ti-a dat un alt exemplu: Suzuki TL 1000 R si iti mai dau eu cateva: Honda VTR 1000, Aprilia RSV Mille, noul KTM RC8, plus nakedurile KTM Super Duke si Suzuki 1000 SV (care sigur nu-s nici cruiser nici chopper ) Dar ce mai conteaza doar ZZR 1400 le face varza pe toate nu? Editat Noiembrie 24, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) eu am mers doar pe tl 1000r si vtr1000f ... parca vtr-ul mi s-a parut mai tare .... mai "V" in adevaratul sens ca sa zic asa .. oricum toate v-urile sunt ...speciale Editat Noiembrie 24, 2007 de claudiu suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 26, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2007 Pai omul tocmai ti-a dat un alt exemplu: Suzuki TL 1000 R si iti mai dau eu cateva: Honda VTR 1000, Aprilia RSV Mille, noul KTM RC8, plus nakedurile KTM Super Duke si Suzuki 1000 SV (care sigur nu-s nici cruiser nici chopper ) Dar ce mai conteaza doar ZZR 1400 le face varza pe toate nu? Salut man.I agree la lista de mai sus Poate pt om, motoarele V2 se pot pune doar pe choppere si Ducati.Fiecare cu parerea lui.Ai dreptate cu ZZR 1400.Am facut un drive test in Germania si am ramas impresionat.Abia astept sa fac un test si cu noua Busa sa pot face o comparatie. Cat despre V-uri, e cu totul o alta senzatie.Si noi avem mai multe motorete in stoc (si choppere si enduro si naked-uri si vitezane) si desi mai mergem si cu ele, parca nimic nu se compara cu placerea de a conduce un TL.Nu vorbim aici de top speed, dat pe o roata si alte chestii de genul asta.E vorba doar de placerea de a conduce un V2 de 150 cai (le-am mai pus noi ceva caluti in plus).Numai bine.Ciao! --- Mesaj completat în 26 Nov 2007 11:30 ------------- eu am mers doar pe tl 1000r si vtr1000f ... parca vtr-ul mi s-a parut mai tare .... mai "V" in adevaratul sens ca sa zic asa .. oricum toate v-urile sunt ...speciale Salve man.Si eu m-am dat cu amandoua, dar la mine a fost inversa senzatia.Iti dai seama ca depinde si de starea motorului ( poate ala cu care am mers eu era mai obosit un pic), nu pot sa stiu. Oricum V2 rules!Sunt toate super tari.Ne-am hotarat ca la anul sa mai aducem inca 2 in Romania, ca si asa sunt putine ( eu stiu doar de 9 TL 1000R in tara). Ciao! --- Mesaj completat în 26 Nov 2007 11:34 ------------- un V2 nu este de viteza, exceptia ducati,... cruiser sau chopper,... Salut man.Dupa mine e total gresit ce spui tu mai sus.E doar o parere.Mai vb.Numai bine.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Dar....Aprilia SL100 Falco??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 26, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2007 Dar....Aprilia SL100 Falco??? Salutare.Man, nu comentez ca nu am condus motorul asta.Vazandu-i fisa tehnica, cred ca ar fi misto de rulat cu ea.La noi nu am vazut inca una pe strada (poate gresesc si stau prea mult prin magazin) si nici nu am prea auzit multa lume vorbind despre ea.Oricum arata f ok. Numai bine.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Dar....Aprilia SL100 Falco??? Asta vroiam sa intreb si eu de Aprilia... nu am vazut prea multe posturi de motoarele de 1L de la aprilia si ma refer in special la V`rile de 60 de grade dupa Falco ,Rsv(2000-2002 parca) Caponord, Rst Futura Eu am o Futura si as dori sa stiu care este diferenta intre aceasta sau aceste motoare(v`rile) ca banuiesc ca difera clasa (toring,sport ,etc) si motoarele de la o japoneza sau un alt motor in V de la aceias clasa si anume ma refer la fiabilitate la ciclistica si la tot comportamentul in clasa fiecaruia...v`am spus prea multe posturi despre futura si despre motoarele de 1L de la apriclica nu am vazut asa ca m`am gandit a ar fi intreresant sa discut aci --- Mesaj completat în 26 Nov 2007 12:54 ------------- eu am mers doar pe tl 1000r si vtr1000f ... parca vtr-ul mi s-a parut mai tare .... mai "V" in adevaratul sens ca sa zic asa .. oricum toate v-urile sunt ...speciale Intrebare : de ce ti sa parut VTR mai tare pt ca TL e mai powerfull din toate punctele de vedere : 135.00 HP (98.5 kW)) @ 9500 RPM 106.00 Nm (10.8 kgf-m or 78.2 ft.lbs) @ 7500 RPM eu as spune ca e mai "V" TL parera mea ...acum nu stiu ... probabil nu conteaza puterea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 26, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2007 Asta vroiam sa intreb si eu de Aprilia... nu am vazut prea multe posturi de motoarele de 1L de la aprilia si ma refer in special la V`rile de 60 de grade dupa Falco ,Rsv(2000-2002 parca) Caponord, Rst Futura Eu am o Futura si as dori sa stiu care este diferenta intre aceasta sau aceste motoare(v`rile) ca banuiesc ca difera clasa (toring,sport ,etc) si motoarele de la o japoneza sau un alt motor in V de la aceias clasa si anume ma refer la fiabilitate la ciclistica si la tot comportamentul in clasa fiecaruia...v`am spus prea multe posturi despre futura si despre motoarele de 1L de la apriclica nu am vazut asa ca m`am gandit a ar fi intreresant sa discut aci <small>--- Mesaj completat în 26 Nov 2007 12:54 -------------</small><br/> Intrebare : de ce ti sa parut VTR mai tare pt ca TL e mai powerfull din toate punctele de vedere : 135.00 HP (98.5 kW)) @ 9500 RPM 106.00 Nm (10.8 kgf-m or 78.2 ft.lbs) @ 7500 RPM eu as spune ca e mai "V" TL parera mea ...acum nu stiu ... probabil nu conteaza puterea Salutare.Eu o singura data am mers pe o Aprilia RSV Mile si mi-a placut mult.A fost o plimbare super ok.S-a comportat f bine.La putere practic e ca un TL si manevrabilitatea e buna. Acum ce sa zic, marea majoritate spun ca italienele (vezi Ducati si Aprilia) sunt mai putin fiabile decat japonezele.Nu am detinut niciodata una ca sa va pot spune din experienta,iar comenzile de piese sunt mici la noi la firma pt italience, ca sa ne facem o idee despre ce piese ar cadea mai repede la ele.Stiu sigur ca livrarile sunt mai greoaie si preturile sunt in proportie de 70% mai scumpe ca la japoneze. Despre fiabilitatea mot din Italia, nemtii ne-au zis la randul lor ca au probleme cu ele in service mai mari decat pt cele din Japonia.Ca design sunt insa f misto marea lor majoritate (e o parere personala). Cat despre unghiul de 60 gr sau 90 gr, eu optez pt unul de 90 gr fara discutii.E mai aproape de ceea ce vreau eu de la un moto. Hai ca mai vb.Numai bine man.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 eu am mers doar pe tl 1000r si vtr1000f ... parca vtr-ul mi s-a parut mai tare .... mai "V" in adevaratul sens ca sa zic asa .. oricum toate v-urile sunt ...speciale Salutare, io nu am avut a mea personala nici un V2 dar m-am dat cu VTR din 98, 99 si 2004, TL 1000S din 99 si TL 1000R din 2000. Ca putere TL-ul se simte mai in vana decat Honda, pare mai nervos. TLS-ul mi-a placut mai mult, e parca mai manevrabil fata de R, franeaza mai bine; TLR-ul are aceeeasi problema ca GSXR-ul de 1000, K1 si K2- are de dus dar nu are de oprit. Pe Cheia la urcare cu TLR-ul e o mega senzatie, tragi de gaz putin la jumatatea curbei si parca esti pe sine, te scoate instantaneu si tine trasa. In schimb la coborare (modelul cu care m-am dat eu era stock) se inmoaie frana fata si nu este tocmai ok. Foarte misto ambreiajul hidraulic, scapi de durerea de mana. Bafta si felicitari pentru topic, intradevar la noi nu se stiu prea multe despre TL R/S. Am o revista frantuzeasca cu un TLR modificat, o sa incerc sa scanez si sa postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 Salutare, io nu am avut a mea personala nici un V2 dar m-am dat cu VTR din 98, 99 si 2004, TL 1000S din 99 si TL 1000R din 2000. Ca putere TL-ul se simte mai in vana decat Honda, pare mai nervos. TLS-ul mi-a placut mai mult, e parca mai manevrabil fata de R, franeaza mai bine; TLR-ul are aceeeasi problema ca GSXR-ul de 1000, K1 si K2- are de dus dar nu are de oprit. Pe Cheia la urcare cu TLR-ul e o mega senzatie, tragi de gaz putin la jumatatea curbei si parca esti pe sine, te scoate instantaneu si tine trasa. In schimb la coborare (modelul cu care m-am dat eu era stock) se inmoaie frana fata si nu este tocmai ok. Foarte misto ambreiajul hidraulic, scapi de durerea de mana. Bafta si felicitari pentru topic, intradevar la noi nu se stiu prea multe despre TL R/S. Am o revista frantuzeasca cu un TLR modificat, o sa incerc sa scanez si sa postez. Salut man.Multumim pt urari.Noi abia acum pe iarna avem mai mult timp sa stam pe forum si pe alte rubrici in afara de cea cu vanzari piese, din cauza asta ne-am gandit ca ar fi o idee buna sa mai vorbim pe tema V2-urilor si cu alti fani sau detinatori. Pe Cheia am fost si noi o data cu TL-urile, baietii s-au distrat dar al meu a avut buba la vremea respectiva si a fost un cosmar drumul de la Ploiesti mai departe (m-am intors cu el pe platforma).Cat despre frane eu zic ca sunt destul de ok (are totusi 6 pistonase) iar cu niste furtunase racing e chiar ff bine.Eu sunt inscris la mai multe cluburi cu TL-uri de peste ocean (in Usa s-a vandut peste 60% din productia acestui model) si acolo TL este vazut ca avand frane f bune ( peste Vtr si Ducati), dar poate este doar mandria lor. Daca vreti sa vedeti niste TL-uri modificate si sa aflati mai multe despre aceasta motoreta (inclusiv de ce are supranumele de "widow maker") puteti accesa: http://www.tlplanet.com/ Asa este, ai dreptate, la noi daca nu este motor cu 4 cil si denumirea nu se termina cu "R", orice motor e catalogat drept nasol ( daca nu prinde 300 km/h, iarasi e nasoala). Mi-a parut bine, mai vorbim.Numai bine.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 intrebari pt detinatorii de TL R: -cam ce consum scoateti???? -vesnica problema legata de TL....vibratiile din ghidon....sunt rezolvate cu amortizorul de ghidon stock??? -as avea vreo sansa ca la 65 de kile si 1.78 sa o manevrez destul de usor prin oras??? nu de alta, dar...imi place la nebunie TL1000R-ul si...cand l-am vazut pt. prima data pe al lui Doru(BoneS) am luat-o razna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) Apropo de viteza/ manevrabilitate sa nu uitam ca domnul Colin Edwards a fost, inainte sa intre in motoGP, campion mondial la superbikes pe o Honda VTR SP2(ultima data in 2002, cand exista K2, R1 pe injectie si 954). Poate e vorba doar de piloti si nu de motoare??? Am R1 si imi place cum suna un V2, nu cred ca m-as da pe el. SP-1, SP-2, TL-R, RSV, sunt motoare mai exclusiviste, motoare pt oameni care s-au dat pe viteza o vreme si vor un motor pentru suflet, motor la care sa-i simti cuplul, care sa-l simti pe curbe si care sa-ti aduca un alt fel de satisfactie fata de "300" pe linie dreapta. .... parerea mea Bafta si asfalt uscat Editat Noiembrie 28, 2007 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 intrebari pt detinatorii de TL R: -cam ce consum scoateti???? -vesnica problema legata de TL....vibratiile din ghidon....sunt rezolvate cu amortizorul de ghidon stock??? -as avea vreo sansa ca la 65 de kile si 1.78 sa o manevrez destul de usor prin oras??? nu de alta, dar...imi place la nebunie TL1000R-ul si...cand l-am vazut pt. prima data pe al lui Doru(BoneS) am luat-o razna Salut man.Iata ceva raspunsuri din partea noastra: -noua ne iau TL-urile in oras cam 9-10, eu cel putin nu i-am dat niciodata in oras mai mult de a 4-a (dar cred ca daca se merge mai "chitros" se ajunge si la 7-8, cazul lui Edy ).In afara, cu nevasta-mea in carca la o viteza de 140-160 imi ia cam 6/suta. -noi le-am luat deja cu amortizoarele de ghidon schimbate, eu am un LSL (stiu ca e cam nasol) dar face fata si e ok la drum -mos, eu am cu 5 cm mai mult ca tine si sunt la fel de slabanog.Nu am avut ceva probleme de mers cu ea pana acum.Cred ca probleme cu ea le au aia mult mai pitici ca noi (gen Alex ).Are totusi 197 kg la gol, nu e prea usurica.Daca vrei poti sa faci un drive test cu una de-a noastra. Motorul lui Doru e la noi si proiectul lui de restaurare se termina luna viitoare (i-am schimbat cadrul, furca, carene, etc).Va fi negru mat cu tobe TwoBrother, angel eyes,xenon,etc.De la Doru eu am luat pt a mea tobele Yoshimura si sunt dementiale ca sound (le-am scos silencerul) si cocoasa aia marfa cu Eddy mascota. Mos, vezi ca mai aducem inca 2-3 in tara prin primavara? Te bagi ? Oricum in curand o sa facem un club de V2-isti.Ciao! --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 12:03 ------------- Apropo de viteza/ manevrabilitate sa nu uitam ca domnul Colin Edwards a fost, inainte sa intre in motoGP, campion mondial la superbikes pe o Honda VTR SP2(ultima data in 2002, cand exista K2, R1 pe injectie si 954). Poate e vorba doar de piloti si nu de motoare??? Am R1 si imi place cum suna un V2, nu cred ca m-as da pe el. SP-1, SP-2, TL-R, RSV, sunt motoare mai exclusiviste, motoare pt oameni care s-au dat pe viteza o vreme si vor un motor pentru suflet, motor la care sa-i simti cuplul, care sa-l simti pe curbe si care sa-ti aduca un alt fel de satisfactie fata de "300" pe linie dreapta. .... parerea mea Bafta si asfalt uscat Salutare man.No comment.Perfect adevarat ceea ce ai scris tu aici.Bafta multa.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Salut man.Iata ceva raspunsuri din partea noastra:-noua ne iau TL-urile in oras cam 9-10, eu cel putin nu i-am dat niciodata in oras mai mult de a 4-a (dar cred ca daca se merge mai "chitros" se ajunge si la 7-8, cazul lui Edy ).In afara, cu nevasta-mea in carca la o viteza de 140-160 imi ia cam 6/suta. -noi le-am luat deja cu amortizoarele de ghidon schimbate, eu am un LSL (stiu ca e cam nasol) dar face fata si e ok la drum -mos, eu am cu 5 cm mai mult ca tine si sunt la fel de slabanog.Nu am avut ceva probleme de mers cu ea pana acum.Cred ca probleme cu ea le au aia mult mai pitici ca noi (gen Alex ).Are totusi 197 kg la gol, nu e prea usurica.Daca vrei poti sa faci un drive test cu una de-a noastra. Motorul lui Doru e la noi si proiectul lui de restaurare se termina luna viitoare (i-am schimbat cadrul, furca, carene, etc).Va fi negru mat cu tobe TwoBrother, angel eyes,xenon,etc.De la Doru eu am luat pt a mea tobele Yoshimura si sunt dementiale ca sound (le-am scos silencerul) si cocoasa aia marfa cu Eddy mascota. Mos, vezi ca mai aducem inca 2-3 in tara prin primavara? Te bagi ? Oricum in curand o sa facem un club de V2-isti.Ciao! Pai...pe tine(horia) te stiu din vedere! ne-am intalnit pe la Sckhreech si pe la Arc, dar...oricum esti mai inaltut si mai...bine facut decat sunt eu! dar...ma gandesc ca...Doru...este la fel de "firicel" ca mine! , deci...nu ar fi atat de greu sa manevrez monstruletul! -ca si consum....ce sa zic...este un consum normal pt un motor e 1L -deci la motorul lui Doru ati schimbat si cadrul! frumos era lucrat cadrul ala! stiu de tobe si de capacul monopost! le-am vazut la Arc! bine...le stiam oricum de la Doru! Sincer...ma bate din ce in ce mai mult gandul ca in primavara sa ma bag si eu in "club" Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 Pai...pe tine(horia) te stiu din vedere! ne-am intalnit pe la Sckhreech si pe la Arc, dar...oricum esti mai inaltut si mai...bine facut decat sunt eu! dar...ma gandesc ca...Doru...este la fel de "firicel" ca mine! , deci...nu ar fi atat de greu sa manevrez monstruletul! -ca si consum....ce sa zic...este un consum normal pt un motor e 1L -deci la motorul lui Doru ati schimbat si cadrul! frumos era lucrat cadrul ala! stiu de tobe si de capacul monopost! le-am vazut la Arc! bine...le stiam oricum de la Doru! Sincer...ma bate din ce in ce mai mult gandul ca in primavara sa ma bag si eu in "club" Bafta multa! Salutare.Man, imi pare rau dar nu imi aduc aminte.Sorry.Fac sapaturi la Andrei .Am mai pus ceva kg pe mine,m-ai prins, am vreo 77 acum.Dar oricum, vb ta, daca l-a condus Doru fara probleme... Cadrul a trebuit sa-l schimbam ca era crapat nasol in fata, stiu ca era misto cromat, asta e.Azi ne vin si carenele pt el. Cat despre clubul nostru, esti binevenit.Te asteptam.Numai bine.Ciao! --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 09:39 ------------- Io am RSV din 2002, injectie. Ce sa va spun, ca puncte forte cred ca se stiu deja: designul, frinele, cuplul si felul cum trage in curbe. Despre fiabilitate, eu nu am avut probleme majore pina acum. Oricum eu la a mea cind o ponesc nu plec de pe loc pina nu se inclzeste ca lumea motorul spre deosebire de japoneze unde dupa ce-i dadeam "cheie" in 10 secunde eram plecat. Piesele dupa cum s-a spus si mai sus sint cu muuuuuult mai scumpe decit la orice japoneza. Viteza maxima la care am ajuns eu cu ea este de vreo 280 km/h, poate chiar si putin mai mult, pt. ca in momentul ala cascam ochii la drum si m-am uitat la ceas cind deja luasem mina din gaz. Am mai scris pareri si aici: /index.php?...st&p=493648 /index.php?...st&p=536468 Salut.Asa este, RSV e un model care ne-a placut si noua f mult.Eu am testat unul si e super ok.Cam asta-i viteza de top si la TL, tot pe la 280 (am avut si noi curiozitatea sa-i dam max pe drum la mare).Cat despre piese de schimb la a ta.. , ma refer aici si la shand (unde nu prea gasim mare lucru) dar si la cele noi (pt care trebuie sa faci un mic imprumut la banca daca are buba mare). Chiar ne bucuram f mult ca mai avem posibilitatea sa vb cu voi pe tema motoarelor V2 si nu numai.Tinem legatura. Va multumim pt interes.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Horia...ce probleme ati avut in timp cu TLR-urile??? Minore sau...majore! As vrea sa stiu si eu ce "pica" in mod regulat la ele! Bine....poate stii si din experientele celorlalti posesori sau e pe forumurile din afara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 Horia...ce probleme ati avut in timp cu TLR-urile??? Minore sau...majore! As vrea sa stiu si eu ce "pica" in mod regulat la ele! Bine....poate stii si din experientele celorlalti posesori sau e pe forumurile din afara! Sincer man,dar nu prea am avut probleme cu ele.In afara de o singura data cand am mers cu ea la Cheia si cred ca din cauza benzinei de cacao(luata de nevoie de la celebra benzinarie "Ionescu ") mergea ff naspa (nu tragea absolut deloc in ture si in final nu a mai mers deloc).Am dus-o pe platforma acasa,i-am curatat rezervorul, benzina buna si apoi curatat injectoarele si am facut-o ca noua. In rest chiar nimic si am mers cu ea anul asta cam 8000 km.Stiu ca pe la 25000 km ( a mea are 19000) trebuie facuta o verificare a motorului.Cel putin asta recomanda americanii, eu personal o sa o duc la Bogdan (Baneasa-Zoo) care e tatic in asa ceva si trebuie sa recunosti cand unul e de o mie de ori mai priceput ca tine intr-un domeniu. Alte probleme semnalate pe forumurile din afara sunt: -sonda de presiune ulei ( e un (cuvant urat), costa noua 22 euro) -mananca anvelopa spate destul de repede -e mai nasol la cazaturi, capacele de la motor sunt din plastic -merg pt ea piese de la Gsxr 1000-1300 -termocupla se strica repede (la asta sunt si eu martor) -durata de viata a motorului se spune ca este mai mica decat la un 4 cil Man, cam asta-i tot ce stiu eu.Ti-am zis si eu si baietii ne-am plimbat mult cu ele anul asta si nu am avut nici o problema majora.Piese shand se gasesc mai greut dar se gasesc. In rest e un motor ok.Ciao! --- Mesaj completat în 03 Dec 2007 12:01 -------------Stephon, te-am identificat man.Nu mai ai scapare.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 sa va raspund intr-un tarziu si eu.. mi s-a parut mai tare vtr decat tlr pentru ca tragea din ture mai joase asa cum trebuie sa o faca un v. tlr-ul e mult mai puternic si trage mai bine dar trebuie urcat mai mult in ture succes cu amandoua cui vrea sa le incerce ps : vtr-ul face wheelie demential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) Vineri cel tarziu trec si eu pe un TL 1000 S / 00 (+ Power Commander II) Ce se stie despre acest model ? Am inteles ca piana in 99 avea probleme si necesita amortizor de ghidon. Consumul pe injectie la S difera fata de R ? Editat Decembrie 3, 2007 de ovi84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 vb. de V2, sa nu uitam ca suzuki mai are un SV 650, un intruder si un V-strom !!! mai ales SV 650 este de neegalat la raportul placere-pret-performante !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 sa va raspund intr-un tarziu si eu.. mi s-a parut mai tare vtr decat tlr pentru ca tragea din ture mai joase asa cum trebuie sa o faca un v. tlr-ul e mult mai puternic si trage mai bine dar trebuie urcat mai mult in ture succes cu amandoua cui vrea sa le incerce ps : vtr-ul face wheelie demential Salut man.Oricum amandoua sunt motoare f ok.Cat despre observatie, ai dreptate ( cred ca e o dif cam de 1000 ture).Ciao! --- Mesaj completat în 03 Dec 2007 14:52 ------------- Vineri cel tarziu trec si eu pe un TL 1000 S / 00 (+ Power Commander II) Ce se stie despre acest model ? Am inteles ca piana in 99 avea probleme si necesita amortizor de ghidon. Consumul pe injectie la S difera fata de R ? Salve man.Felicitari!!! Uite ca isi mai ia lumea si motoare bune Da, asa este baga-i un amortizor de ghidon si se rezolva (pune ceva mai bun).Eu pe al meu, fata de S (am mers pe amandoua) in oras scot cu un litru in plus.La drum lung amandoua scot la fel 6 litri/suta. In mare sunt cam la fel, cu un plus de putere si carene pt R. Modelul R a fost mai bine vandut decat S-ul, iar ca tara S-ul s-a vandut cel mai bine in Grecia si USA. Felicitari si daca poti da o fuga pe la noi sa-l admiram cand intri in posesia lui.Ciao! PS: De unde l-ai luat? Pret ? Km ? Daca ai nevoie de cartea tehnica sau alte inf te putem ajuta cu placere. --- Mesaj completat în 03 Dec 2007 15:03 ------------- vb. de V2, sa nu uitam ca suzuki mai are un SV 650, un intruder si un V-strom !!! mai ales SV 650 este de neegalat la raportul placere-pret-performante !!! Salut.Asa este. Si noi avem un DL 650 si unul de 1000 in magazin si sunt super ok.Ma rog, nu prea sunt genul meu dar am mers pe ele si isi merita banii, desi modelul de 650 are ceva bube la injectie si de nou. Si Intruder de 800 avem si e ok.Pe SV 1000 am mers si practic e f asem ca ciclistica cu TL 1000S, in proportie de 85% fiind acelasi motor. Oricum sunt multe modele de V-uri inca neapreciate cum trebuie la noi in tara.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Salut man.Iata ceva raspunsuri din partea noastra: -noua ne iau TL-urile in oras cam 9-10, eu cel putin nu i-am dat niciodata in oras mai mult de a 4-a (dar cred ca daca se merge mai "chitros" se ajunge si la 7-8, cazul lui Edy ).In afara, cu nevasta-mea in carca la o viteza de 140-160 imi ia cam 6/suta. -noi le-am luat deja cu amortizoarele de ghidon schimbate, eu am un LSL (stiu ca e cam nasol) dar face fata si e ok la drum -mos, eu am cu 5 cm mai mult ca tine si sunt la fel de slabanog.Nu am avut ceva probleme de mers cu ea pana acum.Cred ca probleme cu ea le au aia mult mai pitici ca noi (gen Alex ).Are totusi 197 kg la gol, nu e prea usurica.Daca vrei poti sa faci un drive test cu una de-a noastra. Cumpar TLR,prefer galben-negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 ........ Salve man.Felicitari!!! Uite ca isi mai ia lumea si motoare bune Da, asa este baga-i un amortizor de ghidon si se rezolva (pune ceva mai bun).Eu pe al meu, fata de S (am mers pe amandoua) in oras scot cu un litru in plus.La drum lung amandoua scot la fel 6 litri/suta. In mare sunt cam la fel, cu un plus de putere si carene pt R. Modelul R a fost mai bine vandut decat S-ul, iar ca tara S-ul s-a vandut cel mai bine in Grecia si USA. Felicitari si daca poti da o fuga pe la noi sa-l admiram cand intri in posesia lui.Ciao! PS: De unde l-ai luat? Pret ? Km ? Daca ai nevoie de cartea tehnica sau alte inf te putem ajuta cu placere. ...... Salut Eu trebuia sa iau 954 (prieten cu Robert) dar din pacare nu am facur rost de finantarea de care vorbeam la telefon dar in schimb se pare ca a aparut o ocazie si lam luat pe acesta cu 1000e avans si restul in rate de 300e pe luna. Motorul din cate am stat eu si lam studiat are urmatoarele imbunatatiri: Amortizor de ghidon, power comander II , galerie + evacuari Shark, monopost + sa, suruburi la culoare (aurii, da foarte bine in combinatie cu rosu), furtunase raicing pe fata. PS. Am sa trec si pe la sediul vostru, oricum ne auzim tot la telefon ca sa pot sa va gasesc acolo. Chiar vreau sa vad si eu 954`le. Numai bine si sper sa fiu multumit in totalitate de performantele motorului chiar daca ca motor aveam de suflet Honda. Anul de fabricatie este 2000 si este pe injectie --- Mesaj completat în 04 Dec 2007 09:54 -------------Uite si jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POWER MOTORS Postat Decembrie 4, 2007 Autor Share Postat Decembrie 4, 2007 Cumpar TLR,prefer galben-negru Salutare domnu. PS: De la el am luat microbu' cu V2. El e omu mic si negru cu chopper. --- Mesaj completat în 04 Dec 2007 10:19 ------------- Salut Eu trebuia sa iau 954 (prieten cu Robert) dar din pacare nu am facur rost de finantarea de care vorbeam la telefon dar in schimb se pare ca a aparut o ocazie si lam luat pe acesta cu 1000e avans si restul in rate de 300e pe luna. Motorul din cate am stat eu si lam studiat are urmatoarele imbunatatiri: Amortizor de ghidon, power comander II , galerie + evacuari Shark, monopost + sa, suruburi la culoare (aurii, da foarte bine in combinatie cu rosu), furtunase raicing pe fata. PS. Am sa trec si pe la sediul vostru, oricum ne auzim tot la telefon ca sa pot sa va gasesc acolo. Chiar vreau sa vad si eu 954`le. Numai bine si sper sa fiu multumit in totalitate de performantele motorului chiar daca ca motor aveam de suflet Honda. Anul de fabricatie este 2000 si este pe injectie <small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 09:54 -------------</small><br/>Uite si jucaria Salutare.Felicitari pt achizitie.Chiar arata f bine, iar tobele ar trebui sa scoata un sunet belea. E intretinuta f bine si daca si la pret a fost totul ok, atunci . Te asteptam pe la noi cand poti. Ne pare rau ca nu s-a putut cu noi pt 954.Oricum nu o sa fi dezamagit de TL1000S.Numai bine.Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.