Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

fost proprietar de Aprilia RSV / Tuono pot sa va zic cateva lucruri nu este pt incepatori cuplu foarte mare care nu iarta , geometrie diferita de japoneze , fiabilitate scazuta ( sub japonenze) , confort 0 , piesele scumpe ... dar este ceva diferit si fiecare face cum crede. Actualmente sunt fericitul posesor al unui TLR 1000 ... mult peste Aprilia din toate punctele de vedere... pt alte detalii si informatii tehnice PM sau yahoo msg kahnkillsraziel...

Editat de madmaxfzr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 214
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in afara de faptul ca sunt mai scumpe piesele nu sunt de acord cu tine :finger:

Si eu am cautat cel putin o luna peste tot inclusiv review-uri pe net si pareri de la multi utilizatori de V-uri... dar nah acum fiecare cu preferintele lui... fiabiliatea probabil este asa cum zici tu sub cea a japonezelor dar nu e nici pe departe ceva care sa cedeze atat de repede... merge lejer fara nici o interventie asupra motorului cel putin 50-60mii km... asta zic din auzite si review-uri...a mea are doar 23.000 deci nu am ce sa zic de fiabilitate deocamdata. Eu o am de 6 luni si am facut cred ca vreo 5000-6000km in tara cu ea si nu am avut nici macar o problema...

Acum cu fiabilitatea depinde mult de cel ce o conduce si cat de mult tine la ea... daca schimbi uleiul la timp, filtre etc... prelungesti mult viata motorului...

Eu am mers doar pe TL1000 odata si nu m-a impresionat deloc in comparatie cu RSV-ul... e tare ciudata la capitolul stabilitate in special... TLR nu am avut ocazia sa conduc deci nu ma pronunt :bigstar:

Mai vb !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TLR ul il poti compara cu RSV Mille R daca vrei sa fii mai obiectiv.

 

Ai dreptate ca indiferent daca e TLR,RSV,sunt motoare puternice, cuplu mare si pun probleme incepatorilor, dar asta e o dilema deja discutata de prea multe ori.

 

Fiecare se avanta unde vrea, pe propria piele. Morala o invata dupa.

 

Da-mi voie sa am indoieli cu privire la superioritatea TLR ului fata de RSV (fie el RSV simplu).

 

Iar ca si confort, RSV ul e superior multor sportive.

 

Just my 2 cents...

 

 

Sal.Desi am dat acum o sapt TL1000R, raman un f mare fan al modelului.Cat despre RSV nu am aceeasi parere.Am mers cam 2000 km acum 2-3 ani cu una de imprumut si TLR e mult mai ok din toate pct de vedere.E doar parerea mea.Gandeste-te ce performante ar fi avut TLR daca s-ar mai fi produs si in prezent.Numai bine.Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Are loc si motorul meu in discutia asta ?

 

CAGIVA 1000 RAPTOR

an 2002

 

Salutare.Chiar te rog. Sunt chiar curios cum merge animalu'.Nu am avut ocazia sa conduc asa ceva pana acum.Astept detalii.Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cine nu sti V-urile eu consider ca ruleaza grav au alt cuplu pun altfel puterea SUNA ALTFEL si parca se misca altfel eu sunt doritor de VTR SP-2 si APRILIA RSV MILLE ! desigur am facut un test cu VTR SP-2 pot spune e un adevarat motor insa nu am avut ocazia sa ma sui pe RSV ! cu toate ca detin R1 4 in linie mie multi imi spun ca R1 e mai tare ca RSV si ca VTR insa eu nu cred nimic din asta pt ca am vazut ca si pe circuit si pe multe locatii unde si VTR SI RSV au cuplu mai mare R1 nu face fata si totusi parerea e inversa! spuneti-mi si mie ce sa cred dintre cei care aveti V-uri ? si ca sfat daca imi yau RSV se merita ??????? VA ROG DATI UN RASPUNS! un PV sau aici pe forum!

Editat de NitrosOxide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cine nu sti V-urile eu consider ca ruleaza grav au alt cuplu pun altfel puterea SUNA ALTFEL si parca se misca altfel eu sunt doritor de VTR SP-2 si APRILIA RSV MILLE ! desigur am facut un test cu VTR SP-2 pot spune e un adevarat motor insa nu am avut ocazia sa ma sui pe RSV ! cu toate ca detin R1 4 in linie mie multi imi spun ca R1 e mai tare ca RSV si ca VTR insa eu nu cred nimic din asta pt ca am vazut ca si pe circuit si pe multe locatii unde si VTR SI RSV au cuplu mai mare R1 nu face fata si totusi parerea e inversa! spuneti-mi si mie ce sa cred dintre cei care aveti V-uri ? si ca sfat daca imi yau RSV se merita ??????? VA ROG DATI UN RASPUNS! un PV sau aici pe forum!

 

Salut man.Eu cel mai bine ma simt pe V2.Nu sunt de parere ca o motoreta buna e una care "baga mult".Daca vrei viteza maxima si alte chestii de genul asta, opteaza pt un 4 in linie si sa fie cat mai nou.Dar, daca doresti si altceva decat a baga mana in gaz incearca un V2, e total diferit chit ca e speed, chopper, etc.

2 IS BETTER THEN 4. Asta ca sa moara invidiosii. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Chiar te rog. Sunt chiar curios cum merge animalu'.Nu am avut ocazia sa conduc asa ceva pana acum.Astept detalii.Ciao!

 

Pai ,uite cum faci ca sa mergi pe raptor .

 

Dai carenele jos de pe TL si.........voila....CAGIVA RAPTOR !!!

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am avut primul SV 1000 nu am prea reusit sa postez pe acest topic

Dar....sunt fericitul posesor al unui SV1000(si imi permit sa spun R) cu urmatoarele modificari:Tobe AJKO,Buloane de protectie,parbriz Fabbri,si,zic eu cel mai important,Furca fata upside-down de GSXR 1000 cu frane radiale si aripa fata tot de GSXR

Sunt pur si simplu uimit de ce poate sa faca fata de cel pe care l-am avut inainte

Enjoy!

Poate ne intalnim odata cei cu V2 din Bucuresti.Ar fi interesant!

Salutari!

 

NU pot sa pun poze!La naibaaa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are loc si motorul meu in discutia asta ?

 

CAGIVA 1000 RAPTOR

an 2002

 

Citisem undeva ca are acelasi motor ca , cel de la TL1000s ... este adevarat ? se potrivesc intre ele ? :blink:

Un motor nu gasesc si eu pe la nimeni ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am avut primul SV 1000 nu am prea reusit sa postez pe acest topic

Dar....sunt fericitul posesor al unui SV1000(si imi permit sa spun R) cu urmatoarele modificari:Tobe AJKO,Buloane de protectie,parbriz Fabbri,si,zic eu cel mai important,Furca fata upside-down de GSXR 1000 cu frane radiale si aripa fata tot de GSXR

Sunt pur si simplu uimit de ce poate sa faca fata de cel pe care l-am avut inainte

Enjoy!

Poate ne intalnim odata cei cu V2 din Bucuresti.Ar fi interesant!

Salutari!

 

NU pot sa pun poze!La naibaaa!!!!

 

 

:laugh: Salutare.Super buna ideea ta.Daca mai subscriu si altii aici poate organizam o chestie impreuna.Tinem legatura.Ciao!

 

Citisem undeva ca are acelasi motor ca , cel de la TL1000s ... este adevarat ? se potrivesc intre ele ? :blink:

Un motor nu gasesc si eu pe la nimeni ? :)

 

Da man.Se potrivesc.Au pana si aceeasi carte de reparatii.Sunt identice.Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu am auzit nimic despre sv 650 e tot v2. am auzit ca sv1000 si tl 1000 au acelasi motor asa e?eu am un sv650s dar as vrea 1000 tl sau sv desi am tot auzit ca de pe la 30000km incep sa aibe probleme cu ambielajul :P . Imi plac la nebunie dar imi fac griji in privinta asta.

Stie cineva ceva despre defectele astea? :angryfire: SV650-ul meu merge super dar este (din auzite) mai fiabil decat cel de 1000. Ce sfaturi imi dati?

Merci?hai pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TL-ul meu are acuma 44.000 km si nu am absolut nici o problema cu el. la TL-urile din 97 era o problema daca mergeai viteza maxima timp indelungat se strangea uleiul in capacul motorului de la cilindru 2 si prin urmare cel din fata ramanea fara ulei si asa crapa motorul. dar pentru asta trebuie sa mergi cu peste 200 km/h mult si bine. si cum noi nu avem autostrazi pe la noi, nu ai aceasta problema. iti recomand calduros un TL , poate chiar asta :angryfire:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-102736.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Baieti, cu regret, trebuie sa ma despart de TL 1000 R-ul meu...este din 2000...38600 km, 4000 Euro neg. Este in stare buna, ulei, bujii, filtre schimbate....daca sunt doritori...nu ezitati.

 

Ma gasiti la 0745/128.359 sau id mess: ciprianbadila

 

Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 4 months later...

va salut!

 

am si eu un v2 exceptional de vanzare

 

-evacuare GPR

-bugspoiler

-suspensie spate pe gaz

-aripa fata din carbon

-capac monopost

-parbriz acerbis

-cauciucuri noi

-semnalizari caarbon

-suport nr. sport

 

toate abtibildurile sunt sub un strat de lac

jantele de asemenea le-a schimbat fostul proprietar

 

momentan am nr. provizorii valabile

 

tel: 0740163397 sau id: corr3ctor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vreau si eu sa acizitionez un TL1000R si vreau sa stiu daca a avut vreadata injectie! Sunt cam paralel cu detaliile aste! Si propietarii de asemeanea modele, puteti sa imi spuneti si mie ce considerati necesar sa stiu??

Scuze pentru greseli sau exprimare, sunt obosit!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...