Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 235
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare.

Daca acceptati si un Ducati printre voi o s azic si eu ceva.

 

Am un Ducati 750 ss, luat din Germania la 7000 km , anu trecut , acum are 18 000, nu am avut nicio problema pana acum , dar am si intretinut-o ca la carte. Asta cu mecanicii care zic ca sunt praf e o mare prostie sau in general cu italienele. Adevarat ca nu sunt mai fiabile ca japonezele dar le bate la design si daca le intretii klumea nu ai probleme cu ele.

 

De Ducati sunt foarte multumit , pe curbe mai ales unde nu prea are concurenta. E un motor cu o manevrabilitate extraordinare si zic eu cu un sunet deosebit ( are tobe Remus carbon).O problema care am observato eu la ea , e prea sensibila la gropi, adica rulmenti, ax , etc.

 

As dori niste sfaturi pareri despre Honda VTR 1000 SP1.

 

RIDE SAFE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut horia. sunt posesor de moto @V.

Am Un TLR din 99 de care sunt foarte mandru si pe care nu cred ca-l voi da niciodata.

Mai am un Ducati 749 pe care il voi vinde pentru ca nu se ridica la asteptarile mele.

Si nu in ultimul rand, am cumparat(este pe vine) Honda VTR SP2 2006, ultima pe stoc de la Honda Motorcycle.

Ce pot sa spun inafara de faptul ca 2V ramane 2V doar pentru cei pasionati si cunoscatori, ca acest tip de motoare nu prinde la noi pentru ca nu este genul de motociclete "terasiste", ele sunt concepute pentru a curge kilometri.

Nu am cuvinte decat de lauda. Am avut o tentativa de a vinde TLR-ul dar nu, asa ceva nu se poate. Si oricat am incerca sa explicam celor ce detesta 2V, ca 2V e ALTCEVA, nu toata lumea din comunitatea moto accepta laudele la adresa lor. Dar sincer....vorbele de partea lor, placerea de partea mea. In rest numai de bine si iaca, vine vremea de plimbari. La cat mai multi km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traiasca v2;)) Nu am de gand sa ma laud, insa sincer, motoarele in v, si la masina sunt ff admirate. am mers q multe motoare...in linie..insa la depasiri..inebunesti cand vezi ca dai de acceleratia aia...si se duce ca un 125cc...trebuie multe ture....nu e ff interesant..in schimb la v2 in orice treapta esti..cand bagi mana in ea..simti o explozie..e ff satisfacatoare senzatia..eu am un honda vtr firestorm, nu e vreo smecherie, insa,are tot ce pot sa vreau de la un moto, comod, stabil, si are o ciclistica ff buna. Nu l-as da pt nimic in lume. Singurul dezavantaj..consumul...atat;))..maxim..mia luat 15..nu glumesc=))...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

io in general as recomanda motorul mai nou (chiar daca e mai putin performant). dupa parerea mea cbr-ul f2 sau f3 e cam depasit, chiar daca inca e foarte popular

 

un prieten are cbr 600f4, din 2000 , are cu ~30 cp mai mult decat SV-ul dar pana la o viteza de 160 - 170 te poti tii dupa el.

mie la consum mi-o luat ~5% indiferent de stilul de mers (atat in oras, cat si in afara la mers linistit adica intre 4000 - 6000 rpm, cat si la forja, peste 6000 - 7000 RPM)

 

un alt avantaj e ca cu a II-a de exemplu poti sa meri si cu 20 km/h si cu 110 km/h.

are greutatea destul de mica, foarte usor o controlezi.

 

nasol e ca la viteze mai mari nu te poti tine de supersportive, de asemenea suspensia fata mi se pare prea moale, cica se poate rezola usor, io inca nu am incercat.

 

cel mai bine e sa probezi unu, sa vezi cum te simti pe ea :cheers:

Io pe a mea ma simt ca pe un tractor :hug: cand m-am dat cu cbr 600 f4 parca eram pe un avion (asta din cauza sunetului mai degraba). daca nu pui o toba sport SV-ul nu suna cine stie ce fain, cel putin mie nu-mi place

 

bafta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu comparatia f4 vs sv650s...eu am sv650s 06 iar un prieten are f4...sunt 2 motociclete foarte diferite....cu un f4 te asezi mai bien la drum lung,e mai grea cu vreo 30kg...si incepe sa traga de pe la 7 in sus....in oras nu exista comparatie intre ele ,parerea mea :sv-ul e mult mai manevrabil,are cuplu si putere la orice turatie...si cu toate ca cbr-ul are cu 30 cp mai mult ,puterea e atinsa in ture mari...

ca o comparatie un f4 are la 5000rpm 25 cp si un sv 45....cu svul te ridici imediat de fata intr-a 1a,si a2a... (a3a am vazut pe youtube insa nu am experimentat) :burnout: cu cbr-ul trebe sa te dai bine de tot la ea sa o ia pe o roata intr-a 1a..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, in oras e mai avantajos sv-ul, afara unde poti sa tragi tare de gaz si poti sa mergi tare parca e mai fain cbr-ul :burnout:

io cu al meu rar m-am dus cu 200 km/h, trebe mai mult drum, un f4 cred ca mere lejer cu 200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele:

 

 

SV650s ('99 -'01)

 

Honda VTR (firestorm,nu SP) ('98-'01)

 

Suzuki TL 1000 (S cred, R se pare ca-i mai scump) ('97-'00)

 

Aprilia RSV Mille ('98- '01)

 

As dori ca posesorii sa fie cat se poate de obiectivi, pt ca fiecare este tentat sa-si laude motorul nu neaparat din snobism, ci din tentatia de a fi subiectiv.

 

M-ar interesa pareri cu privire la intretinere,costuri,consum,fiabilitate, cuplu,putere,stabilitate,manevrabilitate, etc..

 

Rog lupii moralisti sa se abtina de la intrebari /remarci stupide si sa incerce sa fie ontopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ca alta treaba nu am decat sa dau teze de doctorat cu tine. .

 

Pune mana pe google si cauta. . .pierde vreo 100 de nopti pe google si poate te lamuresti. .sa zicem.

 

Oricum parerile solicitate sunt similare, redundante, aproximative, si cvasi-irelevante pentru tine intrucat nu dispui de nici un motor,se pare, deci nu poti face comparatie intre ce ai calarit pana acum si modelele insirate mai sus.

 

Aaa, si fa-ti topic separat daca vrei o tona de informatii.

 

Asta asa ca tonul cum ai pus problema deranjeaza. .dai din deget si astepti sa curga roadele regatului.

 

PSN: Si citeste naibii atent primele 8 pagini inainte de a posta.. . :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ca alta treaba nu am decat sa dau teze de doctorat cu tine. .

 

Pune mana pe google si cauta. . .pierde vreo 100 de nopti pe google si poate te lamuresti. .sa zicem.

 

Oricum parerile solicitate sunt similare, redundante, aproximative, si cvasi-irelevante pentru tine intrucat nu dispui de nici un motor,se pare, deci nu poti face comparatie intre ce ai calarit pana acum si modelele insirate mai sus.

 

Aaa, si fa-ti topic separat daca vrei o tona de informatii.

 

Asta asa ca tonul cum ai pus problema deranjeaza. .dai din deget si astepti sa curga roadele regatului.

 

PSN: Si citeste naibii atent primele 8 pagini inainte de a posta.. . :angryfire:

 

 

" Rog lupii moralisti sa se abtina de la intrebari /remarci stupide si sa incerce sa fie ontopic."

 

Omul vrea sa-si cumpere motor si tu sari pe el, daca nu ai chef sa scrii sau "te deranjeaza tonul"..nu raspunde..nu-ti pierde timpul cu astfel de lucruri, sunt sigur ca ai alte probleme mai importante de facut.

Cred ca mai sunt si altii care vor sa afle niste informatii de la detinatorii motoarelor mentionate...si care aceste informatii ajuta foarte mult in alegerea unui motor pentru un incepator.

 

Daca nu ai motor nu ai voie sa intreb despre un motor anume, sa-ti faci o parere?

 

Cred ca "tonul tau deranjeaza" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic.

 

 

insider, ți-ai facut clonă( ttymo) si te aprobi singur......cât de loser trebuie sa fi. Măcar daca lu ttymo ăsta ii puneai sa aibă un cbr era mai plauzibil, asa prea bate la ochi la profil: none,none,none,Iasi. Amandoi. :angryfire:

 

@ceilalti : uitați-vă la posturile clonei sa vedeti cum il aprobă pe insider. Patetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic.

insider, ți-ai facut clonă( ttymo) si te aprobi singur......cât de loser trebuie sa fi. Măcar daca lu ttymo ăsta ii puneai sa aibă un cbr era mai plauzibil, asa prea bate la ochi la profil: none,none,none,Iasi. Amandoi. :angryfire:

 

@ceilalti : uitați-vă la posturile clonei sa vedeti cum il aprobă pe insider. Patetic.

 

 

esti prea prost ma ! esti tampit de-a dreptul !

 

Id-ul meu de mess este : tymo05

intra si vb sa-mi vezi fatza ma ..daca vrei iesim la o bere sa discutam !

 

Il aprob pe insider ca in aceeasi dilema sunt si eu...si MULTUMESC celor care mi-au raspuns la cele doua intrebari si care m-au facut sa-mi indrept atentia catre SV.

 

Inca odata ma repet ..esti prea prost..(cuvant urat) ma!...Nu ti-e rusine de tine! Cum poti sa te mai suporti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca am suparat pe altii, da nu m-am putut abtine ..m-am enervat prea tare din cauza unui prost care vinde telefoane mobile pe forum moto.

 

Voiam doar niste informatii despre sv 650 s si le-am primit si care imi sunt de folos....iar alte pareri...opinii din partea voastra in legatura cu motoare in V2 imi sunt de folos...ma ajuta sa-mi dau seama....sa invat mai mult !

 

Daca nu ai motor de cand te-ai nascut nu poti sa intrebi nimic! nu poti sa iti zici si tu o parere ! sar altii cu gura care se cred zmei !

 

Renunt la multe lucruri ca sa strang bani de moto si sa-mi fac credit in banca sa-mi iau ce-mi doresc ....o moto! si nu pot sa arunc 4000 euro...iar peste 4 luni daca nu imi place moto...sa o schimb..sa-mi iau alta!...nu iti da nimeni o moto de 4000 de euro sa faci teste cu ea...sa vezi daca e pe placul tau....e si firesc acest lucru! De aceea vreau sa ma documentez foarte bine, sa ma hotorasc, sa stiu ce vreau si ce e mai potrivit pentru mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca am suparat pe altii, da nu m-am putut abtine ..m-am enervat prea tare din cauza unui prost care vinde telefoane mobile pe forum moto.

 

Voiam doar niste informatii despre sv 650 s si le-am primit si care imi sunt de folos....iar alte pareri...opinii din partea voastra in legatura cu motoare in V2 imi sunt de folos...ma ajuta sa-mi dau seama....sa invat mai mult !

 

Daca nu ai motor de cand te-ai nascut nu poti sa intrebi nimic! nu poti sa iti zici si tu o parere ! sar altii cu gura care se cred zmei !

 

Renunt la multe lucruri ca sa strang bani de moto si sa-mi fac credit in banca sa-mi iau ce-mi doresc ....o moto! si nu pot sa arunc 4000 euro...iar peste 4 luni daca nu imi place moto...sa o schimb..sa-mi iau alta!...nu iti da nimeni o moto de 4000 de euro sa faci teste cu ea...sa vezi daca e pe placul tau....e si firesc acest lucru! De aceea vreau sa ma documentez foarte bine, sa ma hotorasc, sa stiu ce vreau si ce e mai potrivit pentru mine!

 

 

Deci pana la urma te-ai dat de gol ca esti de fapt Insider :angryfire: Cum naiba scrii post dupa post si tot 6 posturi iti raman la avatar. . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AK Raptor deci esti mult prea prost, nu te-a pus nimeni sa-mi raspunzi, din moment ce esti incometent si n-ai nici o treaba cu V2.

 

Am cautat destul pe google, nu e nevoie sa-mi spuna unu ca tine ce sa fac, pur si simplu vroiam si opinia personala a unor utilizatori de pe forum, posesori.

 

 

Disabled_cata esti prea ratat ca sa fii adevarat. tymo imi este amic, poate doar in conceptia ta de ratat eu mi-as face o clona la care sa trec FROM: Iasi. In fine,nu vreau sa-ti spulber visele cum ca tymo ar fi clona,esti liber sa crezi ce doresti,in continuare.

 

 

AK_raptor ia-te de o mana cu disabled_cata, ai dreptate, tymo e clona mea, acu puteti face o hora in 2 fericiti.

 

 

Cred ca incepe sa mi se faca greață de forumul asta unde toti ratatii sar cu atac la persoana.

 

Nu se poate intreba nimic,nu se poate discuta nimic, pt ca vine cate un ratat sa te apostrofeze ca nu ai moto,ca nu ai aia, ca esti din Iasi, ca esti din Brasov, ca etc.

 

Faceti forumul si comunitatea de rusine, vai de steaua voastra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt insider si ttymo: un alt avantaj al SV-ului fata de un 4cil in linie e ca o intreti mai ieftin :angryfire:

schimbi doar 2 buji , 2 fise eventual.

reglezi doar 2 carburi, bagi mai putin ulei in ea cand o schimbi :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt insider si ttymo: un alt avantaj al SV-ului fata de un 4cil in linie e ca o intreti mai ieftin :angryfire:

schimbi doar 2 buji , 2 fise eventual.

reglezi doar 2 carburi, bagi mai putin ulei in ea cand o schimbi :angryfire:

 

 

Multumesc! Despre asta nu stiam !...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt insider si ttymo: un alt avantaj al SV-ului fata de un 4cil in linie e ca o intreti mai ieftin :angryfire:

schimbi doar 2 buji , 2 fise eventual.

reglezi doar 2 carburi, bagi mai putin ulei in ea cand o schimbi :angryfire:

 

Si intretinerea are un cuvant de spus (ma refer la costurile ei), dar daca vrei ceva cu adevarat, iti cumperi..

 

Eu cred ca tu nu ti-ai luat SV doar pt ca schimbi 2 bujii in loc de 4 :angryfire:

 

Oricum,orice informatii sunt binevenite..

 

Ma intereseaza o comparatie intre un RSV mille din 2001 si un TL1000 R din 99-00 (din mai multe puncte de vedere)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...