ahonen Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 (editat) a ajuns si in amerika http://216.239.59.104/search?q=cache:Hwsb4...+kawasaki&hl=ro - "rekord Member Los Angeles, CA, United States "Joined: Aug 20, 2002 Mobra (I bet that no one ever heard about it) 50 cc. Learned by myself, ridden in the forest (stump ? what stumPPPP), mud, snow, ice (who had time to wait for spring?), not to mention rain. Bought a second one for parts..Then a Tula 200 cc, big tires and the worst mechanical nightmare ever made..I forgot everything about riding for ten years, when my son was born. Last year rented a Dyna for a day, saw a Volusia in a Saturday, fell in love at first sight and bought it the next day. Editat Mai 24, 2005 de ahonen Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brigandul Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 MOBRA a fost produsa in licenta germana si anume ZUNDAPP. Primele modele erau dotate cu aprinderea originala Bosch. Pana si cablajele electrice erau originale si aveau imprimate pe ele "Bosch". Dupa seria "0" cu furca triunghiulara s-a renuntat la subansamblele germane si au inceput sa apara defecte la aprindere, cutia de viteze, rupea spite, etc. Per total, Mobra a fost o motoreta... "super" ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Mobretina nu m-a suparat pana acum, a mers super si la Ploiesti, nu an avut probleme dar ma mai gandesc si eu... spuneati ca o sa puneti o lista cu ceva piese???? Asfalt uscat si toate cele bune! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versace_v12power Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 am nevoie si eu de o mobra sau un motor de mobra care are ceva informatii datimi si mie un mail dau o bere versace_v12power@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Si eu am o Mobra S50 ...Am cumparat-o de la un batran, practic a avut in jur de 10000 de km, eu am parcus in cinci ani cu el inca 25000 km... Cred ca sunt printre putinii care au avut curaj sa mai mearga cu acest tip de motor la drum lung. Am facut multe drumuri de Timisoara- Oradea pe care le-am parcus in aprox 4 ore. Nu stiu daca mai este cineva ca mine, sa fi avut curaj sa mearga in strainatate cu Mobra.. Eu am avut.. Am mers de la Timisoara pana la Budapesta cu doua persoane, bagaje..325 km, in 11 ore...(am cumparat si carte verde :-)))) Mobra este un motor foarte bun, nu ma lasat la drum nici odata!!!!!! Chestia cu reparatul este iar o vrajala! Daca carpesti, si nu te pricepi, si te crezi mai destept decat un mecanc normal ca nu te tine.. Proasta calitate a pieselor a facut acest motor sa se creada ca nu este bun de nimic. Segmenti am schimbat doar odata. Partile slabe a acestui motor sunt: -Ca are doar 4 viteze. -spitele se rup, genti foarte slabe. -Daca circuli mult in oras se strica cutia de viteze, mai precis pana de schimbator(ca sa repari trebuie desfacut tot bloc motorul) -arcuri tratate prost, se rup toate Poti sa vezi niste poze: www.mobra.home.ro Este de vanzare, pret modic, conditie sa fie transcris. (are vopsea originala este din 1975) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Felicitari omule! Am sa beau in cinstea ta si a Mobrei mioritice. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 Felicitari pentru Nagy, uite ca mai sunt oameni care stiu ca Mobra are valoare! Am facut si eu drumuri mai lungi cu Mobra mea (200-250 km) dintre care mai mult de 100 la munte si nu am avut probleme, asa ca asa -zisii cunoscatori care spun ca trebuie sa stai toata ziua cu patentul in mana nu stiu ce vorbesc. Eu cred ca o Mobra reglata foarte bine, pe care sa nu o forjezi, te rasplateste din plin in sensul ca te duce si te aduce de unde vrei tu.(chiar si din varfu' muntelui). Asfalt uscat, salutari cu faru' si poate ne intalnim pe sosele Alecs Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 9, 2005 Share Postat Iunie 9, 2005 E buna mobra, dar totusi la munte nu am avut curaj sa merg. Am urcat cateva pante, dar cu bagaj cu 2 persoane numai cu viteza 1 a mers (urca asa unde vrei, am urcat si pe dig... dar mergea prea incet).. Nu pot sa imi imaginez cu poti sa urci pe serpentine 20-30 km, iti ia ceva timp, nu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iunie 9, 2005 Share Postat Iunie 9, 2005 Intr-adevar de urcat urca unde vrei iar referitor la viteza depinde de mai multi factori...de obicei eu am urcat pantele abrupte cu a II-a pentru ca in viteza I se tura foarte tare(aprox. 25-30 km/h) si aveam si pasager insa cu siguranta ca daca batea foarte tare vantul din fata nu mai urcam cu a II-a. Daca esti singur e si mai usor, urca de nu ai treaba! Rost de piese de unde mai faceti? Salutari cu faru' Alecs Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 despre s 50 nu prea stiu ce sa zic, pt ca nu am mers destul sa imi fac o impresie despre ea. in schimb hoinarul este o idee mult mai simpla si mai buna decat mobra, singura problema pe care am avut-o pana acum fiind cauzata de platina... platina noua, mers cu ea aprox 20 km, s-a bulit... or fi si piesele astea proaste (adica sigur), dar cu un hoinar bine reglat si cu piese de uzina nu ar trebui sa ai probleme. apoi mai intervine un factor: "sa-l nimeresti", ca doar asa e la noi... in rest numa' bine de mobrele noastre Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Si eu am avut mobra..... am modificat putin ....... o sa bag si o poza..... (in curand) da cred ca no sa vand niciodata ptr banii ce primesc pa ea ......mai bine tiu acolo in garaj ...... si ma uit la ea ...... ca am foarte frumoase amintiri cu Mobra ,..... a fost de vro 7-8 ani .... Eu am fost pe batrana doamna asta in Ungaria ...Cehoslovacia ...... da in anul "81...... si interesant ca am fost 3 pe motor...... cred ca intelegeti....(my birthday 1981 12 14) ptr ca si tatal meu e motociclist si cred ca din cauza asta de mai sus a intrat si in sangele meu ...... Asfalt uscat fratilor..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Ops am uitat sa spun ca Tata si Mama a fost pe motor ce am povestit mai sus.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Eu am un kart cu motor de s50. Am o problema cu capacul de la ambreaj:dupa ce montez capacul,arcul ramane la locul lui dar nu pot sa schimb vitezele...are oare o pozitie in care se monteaza? A doua nelamurire:cate tipuri de arcuri sau cleme exista la cele doua cleme ale clichetului de la schimbator?pana acum am gasit doua....(am doua motoare). Multumesc anticipat! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Alta intrebare:cum se desface blocul(carcasa cutiei de viteze) in doua?care pinioane trebuie scoase?cel de pe arbore se poate scoate dar cel de la ambreaj(adica carcasa aia) nu se poate.Si trebuie sa desfac si clichetul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Cu arcurile acelea am avut si eu probleme... Cea mai groasa este sa tina pedala pe orizontala (se rupe pe la 5000 km)... cea subtire (zis mustata) are legatura cu schimbatorul, misca clicetul... (nu stiu de unde se vede daca e uzata dar schimbal pune unul nou) !!! Carcasa de ambreaj nu iese, are o siguranta pe dinauntru...trebuie sa scoti pinionul mic, si lamele de ambreiaj, si aprinderea, pinionul de la lant, si toate suruburile (mare atentie la cel de sub cilindru), surubul de la capatul pedalei, dupa aia trebuie incalzit treptat si se desface cu manutza... Nu utiliza scula cea mai performanta a romanului - ciocanul!!!! Loveste numai cu ciocan de cauciuc, sau lemn mai tare... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 SI la remontare,care e pozitia clichetului sau a subansamblului selectorului?Pt ca dupa ce pun capacul nu mai schimba vitezele... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Fratilor, vin si eu cu o intrebare: ce sa-i fac ca se tureaza ca naiba la ralanti? am dat jos carburatorul am curatat canalul de la jiglorul de aer, la fel si pe cel de benzina, am curatat filtrul de aer... Surpriza: tinea ralanti-ul fara filtrul de aer dar dupa ce l-am montat aceeasi chestie, se tura de ziceai ca crapa... l-am dat iarasi joc dar fara nici un efect ... si acum se tura. Am strans jiglorul de aer la maxim iar cel de benzina este la minim... cred ca trage aer fals pe undeva ... dar pe unde??? jubarul este totusi bun, nu stiu ce sa-i mai fac, ma mai gandesc. Dati-mi si mie o idee ce sa ii mai fac ca este enervant de tot sa se ambaleze in halul asta mai ales la semafor si cand schimb vitezele(cand strang ambreiaju' se tureaza de se sperie toata strada). Toate cele bune, Alecs Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 uite-te la galerie, sa nu traga aer pe acolo! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 verifica garniturile, suruburile alea de reglaj sa fie originale, sa nu fie fisurat difuzorul carburatorului, nu stiu ce sa mai zic, mai incearca sa umblii si la nivelul acului de dozaj, dar singurul loc pe unde ar putea trege aer fals (pt ca asta e probl) este garnitura... fa alta dintr-o coperta de caiet si da cu un pic de vaselina pe ea inainte sa o pui. baga eventual si nishte silicon Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 si da cu un pic de vaselina pe ea inainte sa o pui. baga eventual si nishte silicon Eu zic sa dea cu silicon inainte de vaselina ca da mai bine in fisa tehnica. Nu citira-ti ca farar filtru sta cum trebe iar cand il pune se tureaza e clara treaba ca e filtrul infundat e ca si cum ar trage socul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 E clar ca amestecul e prea sarac........verifica tot sistemul de alimentare,tevile de la rezervor,filtrul de benzina,jicloarele,acu` de dozaj(e in trepte sau cu filet?) si verifica capacul carburatorului,cel in care intra cablul de acceleratie,sa vezi daca nu trage pe acolo aer fals... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Va multumesc pentru sfaturi insa ceea ce va pot spune este ca am facut toate acestea, am schimbat garnituri, am pus originale, nu facute din coperta de caiet, m-am uitat la galerie, am strans toate suruburile si... nimic se tureaza... Treaba cu filtru a fost o singura data pt ca dupa aceea l-am dat iarasi jos si se tura la fel, foarte tare...!!!??? Ma gandesc ca ar putea fi simeringul de pe partea cu aprinderea (din cate m-am mai interesat datorita temperaturii foarte mari simeringul asta se uzeaza mult mai repede decat celalat care face etanseitatea intre cutia de viteze si carter si care sta in ulei)... O sa o desfac si o sa va spun ce a fost, Multumesc mult pentru sfaturi Toate cele bune si salutari cu faru', Alex G. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 Oare de unde as putea eu sa cumpar garnituri originale?Stau in Oradea.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 25, 2005 Autor Share Postat Iunie 25, 2005 (editat) mai am avut si eu problema asta odata la mobra si baiu era de la garnitura de la carter , tragea aer fals pe la carter, verifica carcasa sa nu fie ciobita si punei ogarnitura pe care o poti face dinntr-un dosar de carton ca sant ceva mai groase decat coperta de la caiet si pune pe ambele crcase un strat cam de un milimetru de silicon il lesi sa se uste cam o jumatate de ora dupa care pui garnitura , montezi motoru strangi bine surubele si ar trebui sa nu se mai tureze in nestire , in cazu in care se tureaza tot asa repeti operatiunea cu garnitura de la cilindru si de la galeria de admisie pe cilindru ,daca tot se tureaza incearca sa faci rost de un alt carburator sa vezi cu ala cum se comporta si daca merge inseamna ca e din carburator iar daca tot se tureaza nu am idee ce ar putea fi problema . Spor la treaba . Numa Bine Editat Iunie 25, 2005 de badogistu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 Nu stiu unde in Oradea poti sa gasesti garnituri originale..., eu in Buzau am gasit la un "tataie", care si-a facut tineretea pe mobra, si care in cursul timpului a adunat piese de rezerva. Mi-a parut rau pentru el cand mi-a spus ca nu are posibilitati financiare sa isi preschimbe permisul vechi(inainte de anii '70!!!) si sa isi schimbe numarul vechi cu cel nou... cu toate ca si-a pastrat Mobra in stare de functionare, chiar daca nu o foloseste porneste la prima pedala, si este cu piese 100% originale. El mi-a spus sa nu fac garnituri din coperti de caiet si alte chestii din astea, ca o sa caute el originale... si mi-a gasit. Apropo in Oradea nu gasesti pe nimeni care sa fi avut asa ceva si pe care nu o mai foloseste? poate iti poate da piese, poate mai are de rezerva noi... Problema cu accelerarea am rezolvat-o: am desfacut cilindru'(spre surprinderea mea mergeam doar cu 1 segment!!!! si mergea saraca... ) am pus un piston si niste segmenti cat de cat buni, am schimbat simeringul de pe partea cu aprinderea si nu s-a mai accelerat. Maine merg la Ploiesti sa iau un niste segmenti pentru un set nou pe care intentionez sa-l pun. Toate cele bune, Salutari cu faru' Alecs Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate