kerosen Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) @kerosen 4,5% acelasi consum ca la K68 pe Ural 750 solo la 100-110, 140-160 in depasiri. Atentie 750. 5,5-6 la Ural 650, Nipru MT16 cu atas, bagaje si drum mixt munte-campie in 70-75. Ai dreptate cu sensibilitatea mai mare a vacumaticelor, dar din momentul in care rotesti mansonul si pana accelereaza efectiv exista un decalaj. 4,5 litrii % consum cu MT-10 din 1976 care are compresie de 6,8 nu URAL-ul SOLO nou cu compresie de 8,5 sau chiar mai mult. si consumul e mult mai mic decat cu carburatoarele originale, cu care trecea de 6, asta am vrut sa zic. ideea e sa vezi cum se comporta carburatoare diferite pe ACELASI motor, si nu sa compari motoare diferite. decalajul dintre momentul cand rotesti mansonul de acceleratie si momentul cand accelereaza e dat doar de lungimea galeriilor de admisie, de calitatea proasta a cablurilor (in special camasile) de acceleratie, sau de nesincronizarea carburatoarelor. la carburatoarele ne-vacuumatice e un lucru destul de normal decalajul asta. la motorul meu nu era nici un decalaj, cand atingeai mansonul, carburatoarele intrau in ture. Editat Decembrie 7, 2007 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 un pic de "off-topic" : care vreti o cutie de viteze de nipru+un tren fix de rulare nou+pinioane pt. treapta-4-a cu raport 1,13? cred ca dezmembrez niprul... care doreste da-ti P.M. ca e luna cadourilor --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 23:36 -------------am avut si eu o baterie de carburatoare vacumatice de pe un zx-9R de pe la GIM din arad, dar se pare ca ori am fost eu prea pr.ost(neinformat) , ori nu erau bune pt. niprul meu... oricum ,intr-o zi mi s-a facut scarba sa le tot vad prin garaj si le-am vandut la un pretz bun , zic eu! sper sa le foloseasca "fericit" cine le-a luat!( parca mircea il chema ) ciao si nu uitati : piese de nipru la super-oferta ! OFICIAL: ma apuc de biciclete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 decalaj exista cand nu sint treburile cum trebuie facute, mai ales actionarea cu cablul de acceleratie. daca se folosesc materiale elastice e normal sa fie decalaje. din pacate nu vad reactia nehotaratilor, ca in cazut celor cu o parere formata nu cred ca era cazut de un topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 nici nu se compara rusestile cu vacumaticele japan...si la consum si la mers,randamentul motorului,la nimic nu se compara. de ex cit ar fi de reglate k-urile in a4-a la 20- 30 km/h tragi de gaz la maxim si ai ingenunchiat-o instant... cu vacumaticele sa vezi ce demaraj are de nici nu zici k e a4-a. si nu e greu sa le pui,si daca isi pune cineva ar fi indicat sa faca zbiru la acc cu "spliter",adica sa ai un singur zbir la maneta de acc si undeva sub rezervor sa se bifurce.(era fixat de piulitele alea doua care prind motorul de tabla aia) asa am facut si nu am avut treaba cu reglajele. de la maneta pina la spliter am folosit un cablu de acc de NOVA,superNOVA(100 de mii era) pt k zbiru e f flexibil si camasa pe interior are un tub de plastic/teflon si aluneca f bine....se poate scoate daca vrei. de la spliter la carburi tot asa camasi cu teflon si zbire f moi nuuu dinalea de la rusi tzapene. si mergea acc la fel k la o moto japan,f usor. cineva a scris bine mai sus:daca sunt puse bine nu ai treaba deloc......asa e! nu ai nici o treaba nu te baga.. spor la modificat k merita. --- Mesaj completat în 08 Dec 2007 11:16 ------------- salutare! referitor la modificare e mult mai bun un carb mikuni sau keihin, asta din cate am incercat si eu. problema este ca trebuie ca galeria carb sa fie apropiata daca nu chiar la fel in diametru cu galeria de pe chiulasa. toti au incercat diferite carburi unele au mers, altele nu. eu am avut niste carburi keihin, fusesera puse pe un nipru si au fost date jos pt ca nu mergeau, motorul nu tragea. eu le-am dat unu prieten care le-a modificat jiglerul principal(el avea puse pe nipru niste mikuni) si le-a reglat dupa motorul lui, mergeau bine, trageau, dupa care mi le-a trimis. ok, eu acum pt ca nu am mai avut chef sa stau sa le pun pe motorul meu le-am dat lui Madmex din ploiesti care cum le-a pus cum a plecat cu ele in bulgaria fiind ff multumit de ele. asa ca sunt sanse mari ca o modificare de gen sa mearga, dar trebuiesc tinute cont de unele reglaje, dar cum sunt atatea modele de carburatoare de fiecare data trebuie totul luat de la capat. filtrele de aer sport necesita ca apoi sa reglezi si carburatoarele eu la kawasaki am pus filtre de astea si motorul nu mai tragea; am ridicat cuiele de la subar cu un cant si acum merge super.acum nu stiu daca la tipul asta de carb poti ridica cuiele, dar se poate verifica desfacand capacul membranei. bafta! zi ma k ti le-am facut io ma sa moara dusmanii mei...si le-a forjat Laur ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Ba una peste alta un topic bun. De ce nu comparam fiarele la inca o intrunire de comuniste la anul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 mah io fieru' l-am dat acu v-o 3 ani si omu mere si acu cu carburile alea si ci CDI-u pe ele....sii merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 un pic de "off-topic" : care vreti o cutie de viteze de nipru+un tren fix de rulare nou+pinioane pt. treapta-4-a cu raport 1,13? cred ca dezmembrez niprul... care doreste da-ti P.M. ca e luna cadourilor <small>--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 23:36 -------------</small><br/>am avut si eu o baterie de carburatoare vacumatice de pe un zx-9R de pe la GIM din arad, dar se pare ca ori am fost eu prea pr.ost(neinformat) , ori nu erau bune pt. niprul meu... oricum ,intr-o zi mi s-a facut scarba sa le tot vad prin garaj si le-am vandut la un pretz bun , zic eu! sper sa le foloseasca "fericit" cine le-a luat!( parca mircea il chema ) ciao si nu uitati : piese de nipru la super-oferta ! OFICIAL: ma apuc de biciclete! ma dei vorba de aceasi GIM pe care-l stiu si eu, atunci sigur ai "nimerit" unde trebuia nu ma mir ca ai abandonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 salut,am eu niste carburatoare BING originale pt BMW dar ii bun shi pt Nipru sau Ural sau Dnepre...daca intereseaza pe cineva is de vanzare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 (editat) salut,am eu niste carburatoare BING originale pt BMW dar ii bun shi pt Nipru sau Ural sau Dnepre...daca intereseaza pe cineva is de vanzare.. Dnepr=Nipru=Kosack=vaca din ukraina zi un pret la ele poate si niste poze ceva... pe de alta parte ma uitam la poza din profil... cam mult fum la mobra... iti mananca ulei :: Editat Decembrie 10, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 uite aici shi poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 ma dei vorba de aceasi GIM pe care-l stiu si eu, atunci sigur ai "nimerit" unde trebuia nu ma mir ca ai abandonat. mda... e "cam" ACELASI GIM ...da' sa mor eu daca aveau ceva carburatoarele..erau bune da-le dreaqului (in afara de unul care avea o mica mica crapatura.. de-a lungul unei galerii care comunica cu camera de nivel constant...deci...vacuum din poula la acel carburator...) da' restul erau OK..cred ca eu sunt de vina... cu toata documentatia HAYNES de la vecinu' care are coispe manuale de reparatie HAYNES pentru toate natiile de motoare... MAS_OYAMA: ti-am pus pachetul azi dupa-amiaza...P.S. : a fost omor la posta...am zis ca nu mai ies de acolo viu... al dreaqului de posta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 (editat) uite aici shi poza zi un pret de la ce model de bmw sunt? Editat Decembrie 11, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 ii de la bmw r80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 salut. vreau sa imi pun si eu mikuni pe dnepr. sunt carburatoarele noi, insa ce zice manuel, mi se pare ok. ce nu pricep insa, sunt termenii folositi de el, in ceea ce priveste folosirea unui singur cablu pt acceleratie. cum il "desparteai" sa plece catre carburatoare? era un singur cablu prin cu capetele in carburatoare si o piesa care tragea de cablu, la jumatate, actionata fiind de acceleratia din pe ghidon? nu se accelereaza diferit carburatoarele in cazul asta? imi inchipui ce a explicat el, ca o actionare in T. Vine un cablu de la ghidon si ala trage cel de-al doilea cablude la jumate, iar asta al doilea are capete prinse in carburatoare. corect? astept un PM de la oricine poate sa ma lamureasca. multam si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 salut @bubaq fericitari pt adaptare! A cumparat si eu un carburator mikuni dar nu am manualul ai putea sami zici de unde tia procurat?nu stiu nici tipul ca nu scrie pe ea. azi am motato dar inca nu am montat senzorul hall pt aprindere si nu o pot incerca + am probleme cu cablul de acceleratie, lam adaptat la maneta dar nu imi merge bine ramane 'agatata' un pic si nu se tretrage nici daca imping maneta(conducta lam intins) + conducta este prea lunga. 1. doresc sa pun in cablu original ETZ dar nu se potriveste 'capul' ce intra in shibar, ii cam mic cel de ETZ + si cablul ii cam lung(nu conducta in care circula)!vreau sal tau mai scurt dar dupa aceea cum pun 'capatul'? 2. imi trebuie o descriere a carburatorului?nu stiu ce functie are acesta(vezi poza): Restul pozelor le gasiti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 am niste keihinuri de vanzare...poate vrea careva.. ..se vad in filmulet: prmul venit prima oferta ala le-a luat....eu n-am ce sa fac cu ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Cred ca ai avut ghinion la K68-uri, posibil sa fi primit unul turnat prost, ca am mai nimerit un caz la cineva, de-aia recomand VDC03 ucrainean si nu Pekar rusesc. deci! pekar rusesti nu sunt bune sa inteleg?ca eu chiar vroiam sa fac comparati teste, sa ma pot afirma si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Cred ca ai avut ghinion la K68-uri, posibil sa fi primit unul turnat prost, ca am mai nimerit un caz la cineva, de-aia recomand VDC03 ucrainean si nu Pekar rusesc. deci! pekar rusesti nu sunt bune sa inteleg?ca eu chiar vroiam sa fac comparati teste, sa ma pot afirma si eu EU ZIC SA O FACI PE INJECTIE ELECTRONICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 tocmai m-am pricopsit cu 2 carburatoare de honda cx500 as vrea sa le adaptez pe nipru,problema o reprezinta modul de etansare pe flansele de legatura,cu ce le etansati in interiorul flanselor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 tocmai m-am pricopsit cu 2 carburatoare de honda cx500 as vrea sa le adaptez pe nipru,problema o reprezinta modul de etansare pe flansele de legatura,cu ce le etansati in interiorul flanselor? presupun ca un o-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 tocmai m-am pricopsit cu 2 carburatoare de honda cx500 as vrea sa le adaptez pe nipru,problema o reprezinta modul de etansare pe flansele de legatura,cu ce le etansati in interiorul flanselor? da carei treaba cu Pekaru , nu sunt bune sau...? sau sunteti in teste ca si mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 eu am pus garnitura si silicon rosu, ar fi ideal sa ai dispozitivele originale de prindere, care ar trebui sa fi flexibile (cauciuc) si sa le prinzi cu colier. in cazul asta flansa de adaptare se pune intre prinderea originala si admisia de pe chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 garnitura ai pus-o intre chiulasa si flansa,siliconul intre carburator si flansa? pekaru pe care il aveam eu nu merge reglat sub nici o forma,imi face bujiile negre tuci,am incercat toate posibilitatile,asa ca renunt la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 nu, in flanse, si garnitura si silicon, e mult de bibilit stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 nu, in flanse, si garnitura si silicon, e mult de bibilit stai linistit. intre chiuloasa si flansa garnitura de klingherit de preferat klingherit de 4mm se poate si cel de 2mm in mai multe straturi, silicon intre ele, iar intre flans si carburator am pus o garnitura de klingherit si apoi una de cauciuc armat cu ata. Florin! da ziceai ca ai mers si cu 120km/h si motorul a mers si mai rotund dupa ce ai pus si "hyper chargerul rusesc"? acum ai buji afumate , sigur de acolo pleaca problema? ca io nu mai inteleg.. cei care au mai luat Pekar sunt patiti la fel? ce pot sa spun de japoneze! Aleko zicea sii dau dreptate, din cauza ca sunt vacumatice, relantiul il faci a dracu de greu, in cazul meu imposibil daca nu e un pic turat reglajul relantiului, nu merge vibreaza!!!! del ia dracu. cind bagi mina in gaz nu cade in nas adevarat,dar e un gol pina cind raspunde(asemenea turbo-ului la masina), de asemenea tot adevrat e ca, atunci cind trece de acel gol dusai mobra. Pornirea la rece nu mia facut probleme, la cald nici asa. carburatoare honda cb 500 din 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.