IceLord Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Baieti,Sa va expic cum sta treaba cu chopperele din puncul meu de vedere. Am 41 de ani si mi-am luat una bucata chopper Intruder de 1800 cc Clasic (nu M). L-am luat in leasing, platesc cat ptr o masina iar nevasta a aflat de treaba asta abia la sfarsitul lui Iulie. In ordine cronologica vorbind, in 2006 am luat A-ul, in 2007 mi-am luat un scuter de 125cc ptr ca am cedat nervos din cauza traficului, anul asta pe la inceput am "manipulat" un DragStar de 400 vreo 2 luni( era a lu' fratiorul mai mic care nu avea carnet), moment in care m-am indragostit de dansele si dupa care ...gata...scanteia! La inceput ma cam temeam de dansul...ca era mare si nu aveam experienta. Si vreau sa va zic ca am fost sfatuit ca primele drumuri sa le fac pe autostrada ptr a ne cunoaste mai bine. L-am luat pe 5 Iunie si deja astazi am 4500km iar peste o saptamana o sa am 7500. Deci cine doreste sa-si ia chopperel trebuie sa fie indrogastit de tipul asta de vehicul...si bine ar fi daca gaseste printre prieteni cineva care sa-l initieze si care sa-l lase sa conduca ( chiar si prin poligon). Stiu ca erau ceva firme( cei de la Yamaha ..parca) care organizau cursuri ptr cei care si-au luat carnetul( A-ul) dar care nu au experienta in condus... O chestie interesanta la care am participat cu juma de norma . Ideea este ca mai bine faci din prima un efort si-ti ei ceva bun( si eventual nou) decat sa investesti in motoare care sa trebuiasca se le revinzi mai incolo. Hai sa aveti cu totii asfal bun si uscat! Va pup, am plecat in Alpi! Sa ai drum bun! Frumosa poveste si interesanta, presupun ca fiecare dintre noi are o astfel de poveste!Si a mea e destul de lunga si am povestit-o pe alt topic! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Salut! Am si eu o problema, problema e financiara, dar o transpunem in problema de inaltime. Am 1,85 m (picioare de 85 de cm) si 65 de kg si as vrea si eu un cruiser, obligatoriu 2V. Chestia e ca nu prea sunt bani, adica sunt cam 2000 de euro. Virago se incadreaza in pretul asta, dar e prea mica. Ceva sfaturi? Daca nu gasesc ceva pana in octombrie cand iau permisul o sa schimb clasa si iau un naked si am scapat de probleme! Aaaa si va rog mult nu va bateti joc de mine cu motoare de 125 cc. * eu am un Intruder, la inaltimea mea e numa' bun. Am 1,69m. Nu stiu cum ti-ar veni tie, dar daca esti curios, poti sa incerci. Intruderul meu e de 400 cc si cred ca in toamna asta am sa ma despart de el, cu regret. E prima mea motocicleta si m-a purtat cu vitejie peste 10.000 km fara sa ceara nimic dect benzina si ulei. Nu stiu inca la cati bani am sa-l vand, dar voi face un pret corect, dupa cum e piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) * eu am un Intruder, la inaltimea mea e numa' bun. Am 1,69m. Nu stiu cum ti-ar veni tie, dar daca esti curios, poti sa incerci. Intruderul meu e de 400 cc si cred ca in toamna asta am sa ma despart de el, cu regret. E prima mea motocicleta si m-a purtat cu vitejie peste 10.000 km fara sa ceara nimic dect benzina si ulei. Nu stiu inca la cati bani am sa-l vand, dar voi face un pret corect, dupa cum e piata. Explica-mi si mie te rog de ce sa te desparti de el daca a functionat ireprosabil dupa cum spui. Nu inteleg trendu asta cu schimbatul mobrei la cativa ani. Banuiesc ca nu te-ai "ingrosat" asa incat intruderu sa nu mai faca fata. E drept eu is f incepator dar nu ma vad schimband ascutitoarea mea de care-s foarte multumit decat daca crapa ceva in ea. E drept eu sint dintr-aia mai retro care nu gasesc vreun motiv pentru care unu pe 2 roti ar trebui sa depaseasca vreo masina in trafic inafara cazului in care masina e stationata sau merge f incet din tot felu de motive. Raman perplex cand citesc istoriile de la rubrca accidente in care frecvent se zice "dupa ce am depasit mai multe masini...". E prea mult pt priceperea mea. Cu acestea fiind zise ma intreb retoric de ce sa schimbi o mobra care iti place si nu ti-a cerut nimic mai mult decat portia de fuel si ulei. Editat August 7, 2008 de llucianf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Explica-mi si mie te rog de ce sa te desparti de el daca a functionat ireprosabil dupa cum spui. Nu inteleg trendu asta cu schimbatul mobrei la cativa ani.Banuiesc ca nu te-ai "ingrosat" asa incat intruderu sa nu mai faca fata. E drept eu is f incepator dar nu ma vad schimband ascutitoarea mea de care-s foarte multumit decat daca crapa ceva in ea. E drept eu sint dintr-aia mai retro care nu gasesc vreun motiv pentru care unu pe 2 roti ar trebui sa depaseasca vreo masina in trafic inafara cazului in care masina e stationata sau merge f incet din tot felu de motive. Raman perplex cand citesc istoriile de la rubrca accidente in care frecvent se zice "dupa ce am depasit mai multe masini...". E prea mult pt priceperea mea. Cu acestea fiind zise ma intreb retoric de ce sa schimbi o mobra care iti place si nu ti-a cerut nimic mai mult decat portia de fuel si ulei. Iti dau exemplul meu si cred ca explicatia se potriveste si colegei care a scris mai sus. Iei un moto, te obisnuiesti, faci dumuri nu foarte lungi nici foarte scurte, apoi ajungi si faci drumuri mai lungi. Majoritatea isi iau un second la inceput pt ca esti incepator si daca ai vreun incident sa nu strici noutate de motor. Apoi mai este cazul cand devi stapan pe tine si doresti ceva mai puternic care sa te poarte cat mai departe de locul de bastina, si mai este situatia, cand nu-ti permiti tocmai modelul pe care-l doresti, faci un compromis, iti iei un moto apropiat, il tii o perioada si intre timp mai strangi niste bani + banii pe moto vechi si iti iei modelul visat. De asemenea, luand cazul meu, pt ce fac cu el VN800 este suficient chiar daca vreau sa ma duc in norvegia pe el, insa se intampla ca atunci cand cunosti o fata (mai ales la inceputuri) si dupa o perioada oricat de mult ai iubi-o si oricat de frumoasa ar fi, tot vezi una care (poate nu e mai frumoasa decat a ta) dar iti aduce acel entuziasm, te scoate din rutina si regasesti o pasiune. In cazul meu flirtez cu aceasta frumusete si va fi cu siguranta a mea in urmatorul an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) E foarte fain vulcanu ala insa nu vreau sa ma gandesc cat e de grea. Pe mine greutatea ma sperie. A fost unul din criteriile luate in calcul. Mie cele 140k ale viroagei mele de 125 mi se par colosale. Nu le simti in mers insa la manevrarea pe spatii mici, la siguranta cu care o manuiesti conteaza enorm. Cel putin la cei 100km cat am eu facuti cu mobra prin oras. Ma intreb cum va descurcati voi cand o bagati si o scoateti din garaj sau cand la o adica tre sa o ridici de pe jos. Cum procedati chemati vecinii? Zau nu-mi imaginez. Ca nu cred ca sinteti toti culturisti. Totusi sa manevrezi prin parcare 2-300 de kile cat o avea vulcanu ala e deja proba olimpica. E ceva ce-mi scapa? E drept nu am pus mana decat pe 2 mobre cea a scolii si a mea. Ambele de 125. Editat August 7, 2008 de llucianf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 E foarte fain vulcanu ala insa nu vreau sa ma gandesc cat e de grea. Pe mine greutatea ma sperie. A fost unul din criteriile luate in calcul. Mie cele 140k ale viroagei mele de 125 mi se par colosale. Nu le simti in mers insa la manevrarea pe spatii mici, la siguranta cu care o manuiesti conteaza enorm. Cel putin la cei 100km cat am eu facuti cu mobra prin oras. Ma intreb cum va descurcati voi cand o bagati si o scoateti din garaj sau cand la o adica tre sa o ridici de pe jos. Cum procedati chemati vecinii? Zau nu-mi imaginez. Ca nu cred ca sinteti toti culturisti. Totusi sa manevrezi prin parcare 2-300 de kile cat o avea vulcanu ala e deja proba olimpica. E ceva ce-mi scapa? E drept nu am pus mana decat pe 2 mobre cea a scolii si a mea. Ambele de 125. Salut Eu am un VN1500 Classic, sunt incepator. Parerea mea e ca intreadevar e greu de tot mobra, dar pana acum nu am avut nici o problema. In primul rand la manevre trebuie sa te gandesti din timp (cum parchezi, unde etc.) Daca lasi intr-o groapa de exemplu, acolo ramane. Nu e nici un motociclist de aici care sa-l scoate singur. In rest este o motocicleta de vis. Nu trece o clipa sa nu gandesc la ea(sper ca nu citeste sotia mea ). Greutatea este rasplatit pe drum. Asfalt uscat baieti! Si sa veniti la Odorhei la intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Salutare , zic si eu si sa nu se interpreteze ca dau cu parul...., ipoteza de lucru: Costica = VN 800 Classic 254Kg Eu mandru posesor de Costica = 108Kg (la momentul T0 al achizitiei.) Am vreo 6 prieteteni care sunt motoclisti. Nici unul dintre ei nu are chopper/cruiser. Unu are un Vmax de 1200 altu un fazer de 1000, altul un fzr de 600, un BMW.... etc. Toti mai experimentati ca mine. Eu mi-s cel mai proaspat. M-am uitat la motoarele lor... frumoase nu zic... Da' parca nu-i nici unu pe gustul meu.... Secventa 1.:Zice mintea mea in gandul ei: chopper/cruiser este ce-mi trebe' mie. Evident ca m-am uitat prima intai la un Vulcan de 2500cc (nu aveam inca carnet). Ca deh arata bine pe site...(inca balesc la el) ... Mi-am zis eu ... daca eu is precum bivolu' nu ma face pe mine 2500cc si 300+kg Secventa 2: Fratele Ove (6+ ani pe doo roti "furculitza" de 1000cc) zice : mai boul baltii.... ai mers vreodata PE CEVA CU DOUA ROTI macar sa vezi cum arata? Marsh de aici.... la scoala de soferi cat A. Rezultatul este ca am ales pentru inceput un VN 800cc si ii multumesc lui Ove. A avut dreptate. PS. L-am luat pe Costica cam cu 1,5 - 2 luni inainte sa-mi iau carnetul. In tot timpul asta sambata si duminca ma rugam de prietenii mei cu carnet sa il duca pe Costica la Ilioara sa ma dau si eu cu el prin poligon. De cate ori ma dadeam jos de pe el imi tremurau picioarele. NU aveam carnet A pe vremea aia. Concluzie. Mi-a placut Vulcanul de prima oara. Am zis ca nu vreau alt motor. (Ok sunt un pic subiectiv.... vreau un FatBoy de la HD....) Depinde ce-ti place si ce "simt al masurii" ai. Au fost momenente cand si la gabaritul meu Costica a fost foarte greu. M-am suit si pe Vulcanul de 1500.... e o poezie dar am atat creer (cred eu) sa zic ca poezia asta mai trebuie sa astepte ca sa o pot intelege deplin. Totul, insa, cred eu, este in cap, in mana dreapta si in TIPUL de sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leylanna Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 ca sa nu deschid un topic nou voi scrie aici. in curind imi voi lua categoria A. cel mai mult imi plac motocicletele chopper. nu sint vitezomana si nu ma vad "zburind" prin oras cu o super sport sau ceva de genul. iar chopper-ul este si foarte confortabil pentru mersul zilnic prin bucuresti. nefiind o specialista in domeniu as vrea sa stiu cum pot face verificarea unei moto. ce anume trebuie sa iau in calcul in momentul in care ma duc sa cumpar una. vroiam sa iau una noua insa m-am razgindit, un SH este mai mult decit perfect. voi fi incepatoare asa ca ce rost are sa dau banii aiurea. dupa ce voi aveam mai multa experienta o sa vad la ce ma opresc. acum cred ca un marauder 250 este ok. ca sa nu ma lungesc prea mult va rog sa imi spuneti ce anume trebuie sa vad si sa controlez in momentul cumpararii. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 acum cred ca un marauder 250 este ok. ca sa nu ma lungesc prea mult va rog sa imi spuneti ce anume trebuie sa vad si sa controlez in momentul cumpararii. In primul rand BUN VENIT in randul motoristilor ! Un 250 cmc e "parfum"pt tine ca incepatoare si pt traficul din Buc La cumparare ar fi bine sa te duci cu cineva care cunoaste mecanica moto cat de cat,e greu de explicat in cuvinte la ce tre sa te uiti PS:baga aci un link cu motoru care vrei sa-l iei ,daca se poate, ca poate il stie lumea pe aci !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Uite aici un ghid la cumparare: /index.php?showtopic=12608 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leylanna Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Alex merci pt urari si bine v-am gasit sint in faza de cercetare. cind o sa gasesc ceea ce vreau o sa va pun poze. poate stie cineva ceva despre motor. evident ca ma gindeam sa il duc la teste inainte sa dau banii. dar pentru ca nu imi place sa bat drumurile degeaba am zis ca cel mai bine este sa cunosc citeva chichite pe care eu nu le stiu. ghidul spre care m-a trimis sorin l-am citit insa il voi studia cit de bine pot (desi sint citeva chestii la care m-am uitat ca baba la mitraliera ) numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.babanul Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Vulcan de 2500?Oare?Chiar asa sa fie sau exagerezi asa, ca licenta poetica? Mea culpa... 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 ca sa nu deschid un topic nou voi scrie aici. in curind imi voi lua categoria A. cel mai mult imi plac motocicletele chopper. nu sint vitezomana si nu ma vad "zburind" prin oras cu o super sport sau ceva de genul. iar chopper-ul este si foarte confortabil pentru mersul zilnic prin bucuresti. nefiind o specialista in domeniu as vrea sa stiu cum pot face verificarea unei moto. ce anume trebuie sa iau in calcul in momentul in care ma duc sa cumpar una. vroiam sa iau una noua insa m-am razgindit, un SH este mai mult decit perfect. voi fi incepatoare asa ca ce rost are sa dau banii aiurea. dupa ce voi aveam mai multa experienta o sa vad la ce ma opresc. acum cred ca un marauder 250 este ok. ca sa nu ma lungesc prea mult va rog sa imi spuneti ce anume trebuie sa vad si sa controlez in momentul cumpararii. va multumesc Recomandare e sa incerci sa incaleci mai multe motoare si sa iti dai seama care dintre ele ti se potrivesc fie si ele de 250cc 400cc sau 535cc sau 600cc, eu personal zic ca una pana in 650cc ar fii adecvate pentru inceput! In general ar trebui sa mergi un pic cu fiecare sa vezi care ti se potriveste! Iar la un motor trebuie sa te uiti daca are scurgeri de ulei motor suspensii dupa un mers macar de 10-20 km si sa vezi daca nu are ceva zgarieturi pe el (zgarieturi=trante)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leylanna Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 multumesc pentru sfat. singura problema la cele mentionate de tine ar fi greutatea. pentru inceput nu m-as risca la ceva foarte greu. nu de alta, insa cine ma ajuta s-o ridic daca, cad? oricum din sezonul asta n-o sa mai prind nimic, dau examenul abia in octombrie pina atunci ramin soferita (nu aruncati cu pietre ). si pina in primavara am tot timpul din lume sa gasesc ceva care sa ma avantajeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) si eu incepator, 3 luni. am cumparat marauder gz250 inainte cu 6 sapt de a da pt carnet (A, ca B era deja, si ma dau si cu el). am tot visat la el. dar nu la-m calarit decat dupa ce am luat plasticu. mi-a placut modelul de vreo 2 ani. pt incepator cred ca-i ok. pentru bucuresti e super. la cumparare mi -la adus propitaru vechi. mi se parea ca alea 150 kg sunt prea multe pt mine. acu mi-e ok. ma simt bine pe el si sigur. daca te decizi la un Gz250 marauder da-mi un semn. moto noi nu stiu daca mai gasesti. choperase mici nu prea mai sunt de noi, si eu cautam. acelasi motiv. e prima moto. bafta in alegere tuturor. Editat August 27, 2008 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Mea culpa... 2000. Mea culpa... 2000. Chiar daca e greu motorul la manevre , sa zicem, de intoarcere, mers inapoi, etc, odata ce te-ai pus in miscare treaba se schimba, nu mai sunt probleme. Daca nu il folosesti f mult in oras, sau daca nu e un oras f aglomerat, nu trebuie sa iti faci mari probleme legate de greutate/manevrabilitate. In principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 pina atunci ramin soferita (nu aruncati cu pietre ). Ce masina ai sa te salutam in trafic ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leylanna Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Ce masina ai sa te salutam in trafic ?? A-L-E-X, cam greu cu salutatul in trafic si ca sa fiu ontopic luna viitoare cind voi avea drum prin Arad ma voi duce sa vad asta. imi voi face o parere abia dupa ce o voi vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 multumesc pentru sfat. singura problema la cele mentionate de tine ar fi greutatea. pentru inceput nu m-as risca la ceva foarte greu. nu de alta, insa cine ma ajuta s-o ridic daca, cad? oricum din sezonul asta n-o sa mai prind nimic, dau examenul abia in octombrie pina atunci ramin soferita (nu aruncati cu pietre ). si pina in primavara am tot timpul din lume sa gasesc ceva care sa ma avantajeze. Tu stii!Dar recomandarea mea e sa iti cumperi motor toamna ca e e mai avantajos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 A-L-E-X, cam greu cu salutatul in trafic si ca sa fiu ontopic luna viitoare cind voi avea drum prin Arad ma voi duce sa vad asta. imi voi face o parere abia dupa ce o voi vedea. 34 de cai putere la un motor de 250 cmc e putin exagerat. Puterea lor se invarte pe la 20 CP. Stiu ca EL e mai fortos decat Viroaga sau Marauderul, dar 34 e prea mult. Asta e putere de chopper la 400 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 34 de cai putere la un motor de 250 cmc e putin exagerat. Puterea lor se invarte pe la 20 CP. Stiu ca EL e mai fortos decat Viroaga sau Marauderul, dar 34 e prea mult. Asta e putere de chopper la 400 cmc. are dragstarul de 650 doar 39 cai, adevarul ca la 250 kile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) are dragstarul de 650 doar 39 cai, adevarul ca la 250 kile... si virago de 535cc are 46 CP la 198 de kg (apropo am eu unu de vanzare, nu-l vrea nimeni?) dar eu tot drag star vreau de 650cc si ideal de 1100cc classic Editat Septembrie 2, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrstefan Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Salutare tuturor Ma numesc Stefan 33 ani 1,92 si 100kg . conducator de B din 99 cativa mai multi km condusi etc, am mers pe 2 roti de tanar ilegal cu mobra minsk , ba o honda ,si legal cu scuterul vreo 5000km (deoarece aveam B ) a venit vremea de legalitate mers la scoala ,poligon etc in 4 mai sper sa fie si A-ul adaugat,marea dilema, vreau chopper! si dupa studiat forumul ore intregi gasesc informatii contradictorii, legate de un chopper pentru un om mare 1,92 100kg: -virago 250 exclus ursul pe bila -shadow 650 iara prea mic -shadow 1100 iarasi fizic prea mic , nu as vrea sa tot deranjez vanzatorii sa merg sa ma sui pe motoare sa-mi fac poze si sa-mi dau seama ce caraghios arat , deci sfat pentru un chopper de dimensiuni mari , incepator, fiabil si un buget de 2000-3000 euroi ( marea majoritate imi spun ca ordinea de fiabilitate ar fii Honda, suzuki, yamaha si in cel mai rau caz kawasaki , sa nu se simta nimeni jignit asa mi sa tot spus) Editat Aprilie 5, 2015 de wrstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Daca eu cand m-am suit pe 2 roti as fi tinut cont de cerintele tale ar fi fost destul de naspa, nu pre aveai de unde sa alegi ca sa nu bagi o gramada de bani si sa gasesti ceva cat de cat fiabil. Cun crezi ca aratam eu la 1,83 si 87kg pe o amarata de mobra50. O sa te obismuiesti cu orice mai mult sau mai putin.Ca sa vezi cum arati pe mobra era un site in care introduceai motocicleta si dimensiunile tale iar ei te aratau pe ea, e un punct de plecare. Editat Aprilie 5, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ahoi! Din punctul meu de vedere poti sa stai bine si pe un Honda Shadow American Classic 750cc, cu comenzi avansate stai bine pe Dragstar de 1100, Shadow 1100, Intruder 805, Vulcan 800cc.... Cel mai bine e sa te sui pe asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.