Sari la conținut

Cauciucuri Michelin Pilot Race


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

Am cateva intrebari pt cei care au folosit sau folosesc Michelin Pilot Race. Ma intereseaza aderenta lor in general, durata de viata, dar mai ales daca ati intampinat probleme pe asfalt umed deoarece am inteles ca nu sunt recomandate pe ploaie. Mai bine ar fi daca cineva ar putea sa-mi faca o comparatie intre Michelin Pilot Power (simplu, nu 2CT) si Michelin Pilot Race.

 

Pilot Race si Pilot Power gasesc la dimensiunile originale. Dar, a doua problema este ca Pilot Power 2CT gasesc cu o marime mai mare, 160 in loc de 150. Intrebarea mea este urmatoarea, deodata ce cauciucul este mai mare, acesta va sta mai strans pe janta, si de aici rezulta (in mintea mea) ca suprafata de contact dintre cauciuc si asfalt va fi mai mica, deci aderenta mai mica. Am dreptate? Sau n-ar trebui sa-mi fac probleme daca este mai mare cauciucul? Ce alte probleme pot aparea in comportamentul motocicletei daca sunt mai mari cauciucurile?

 

Multumesc anticipat. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva intrebari pt cei care au folosit sau folosesc Michelin Pilot Race. Ma intereseaza aderenta lor in general, durata de viata, dar mai ales daca ati intampinat probleme pe asfalt umed deoarece am inteles ca nu sunt recomandate pe ploaie.

 

Michelin Pilot Race sunt cauciucuri de circuit, cu guma mai moale pe laterale si striatiile dispuse la fel, cat mai pe lateral. Se incalzesc destul de greu, iar guma de fata nu are sant pt apa de pe jos. De aceea nu sunt deloc recomandate pe asfalt ud.

 

Eu am cumparat Thundercatul cu gume Michelin Pilot Race pe el si pot spune ca are avantaje si dezavantaje. Plusuri: pe timp de vara, dupa ce se incalzeste cauciucul si pe asfalt uscat, intepeneste pe sosea cand franezi, deci o aderenta fantastica. Minusuri: pe timp rece degeaba incerci sa-i incalzesti cauciucul, ramane tare ca piatra si sa te feresca sfantu' sa dai de asfalt ud sau, si mai rau, de ud cu noroi sau praf pe jos. Atunci devine saniuta, fuge urat de spate iar aderenta este aproape de zero.

 

Despre durata de viata nu pot spune mai nimic, caci nu le-am luat de noi.

Intre Pilot Race si Pilot Power, in cazul in care vrei un mers mixt, strada, curbe, uscat, ud, alege Pilot Power fara sa stai pe ganduri. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am pus un Pilot Power 2CT 190/50 sh in locul unui Dunlop 208 RR 180/55, desi cam toti spuneau ca nu e bine, deoarece geanta este de 5.5 inch. Si eu ma asteptam sa se stringa pe geanta si sa bombeze, dar la aceeasi turatie a motorului am aceeasi viteza ca si cu cel vechi, deci circumferinta rotii nu a crescut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am pus un Pilot Power 2CT 190/50 sh in locul unui Dunlop 208 RR 180/55, desi cam toti spuneau ca nu e bine, deoarece geanta este de 5.5 inch. Si eu ma asteptam sa se stringa pe geanta si sa bombeze, dar la aceeasi turatie a motorului am aceeasi viteza ca si cu cel vechi, deci circumferinta rotii nu a crescut.

 

pai la viteza nu e relevant...cum se comporte in general,manevrabilitate diferita,pe curbe...etc...asta schimba o guma mai mare.Daca ai janta de 5.5 iti trebuie guma de 180.Eu personal cred ca nu se schimba pre mult dar unii dintre amici zic ca e mai naspa cu o guma mai mare...dar mai depinde si de genul motocicletei... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-ti dau un sfat venit dint experienta proprie, cu toate ca sint convins ca tot ca tine vei face. Power race sint super la temperaturi de peste 10 grade(modelul soft). Daca te dai pe pista pune power race, daca te duci la Cheia, pune Pilot Power, power race se tocesc fantastic de rapid , 3-4 drumuri pina la Cheia si deja ajungi la semnul de uzura. Poti sa mergi cu power race in oras pe timp cald, tin destul nemergind cu viteza. pe mine m-a tinut o pereche de power race soft 3000 km,numai in Bucuresti + AMCKART. Se subintelege ca pe Autostrada n-ai ce cauta cu PRACE. Partea centrala mai mergea dar laterala stinga era dusa(Amckart e circuit de stinga). Am si Pilot Power 2CT insa Pilot Power mi s-a parut mult mai OK pe vreme rece, 2CT are centrul mai tare ca PPW, DE ACEEA DERAPEAZA MAI USOR. Cel mai usor i-ti dai seama cit de bun e un cauciuc la rece facind citeva mici broscute.

Pe ploaie am mers pe amindoua dar nu am testat niciodata limita maxima a aderentelor, oricum pe ploaie cam toti mergem la conservare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-ti dau un sfat venit dint experienta proprie, cu toate ca sint convins ca tot ca tine vei face. Power race sint super la temperaturi de peste 10 grade(modelul soft). Daca te dai pe pista pune power race, daca te duci la Cheia, pune Pilot Power, power race se tocesc fantastic de rapid , 3-4 drumuri pina la Cheia si deja ajungi la semnul de uzura. Poti sa mergi cu power race in oras pe timp cald, tin destul nemergind cu viteza. pe mine m-a tinut o pereche de power race soft 3000 km,numai in Bucuresti + AMCKART. Se subintelege ca pe Autostrada n-ai ce cauta cu PRACE. Partea centrala mai mergea dar laterala stinga era dusa(Amckart e circuit de stinga). Am si Pilot Power 2CT insa Pilot Power mi s-a parut mult mai OK pe vreme rece, 2CT are centrul mai tare ca PPW, DE ACEEA DERAPEAZA MAI USOR. Cel mai usor i-ti dai seama cit de bun e un cauciuc la rece facind citeva mici broscute.

Pe ploaie am mers pe amindoua dar nu am testat niciodata limita maxima a aderentelor, oricum pe ploaie cam toti mergem la conservare.

Okay, se incalzeste repede pilot poweru? Aderenta buna pe curba are, la o inclinare maxima ?

Tks :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-ti dau un sfat venit dint experienta proprie, cu toate ca sint convins ca tot ca tine vei face. Power race sint super la temperaturi de peste 10 grade(modelul soft). Daca te dai pe pista pune power race, daca te duci la Cheia, pune Pilot Power, power race se tocesc fantastic de rapid , 3-4 drumuri pina la Cheia si deja ajungi la semnul de uzura. Poti sa mergi cu power race in oras pe timp cald, tin destul nemergind cu viteza. pe mine m-a tinut o pereche de power race soft 3000 km,numai in Bucuresti + AMCKART. Se subintelege ca pe Autostrada n-ai ce cauta cu PRACE. Partea centrala mai mergea dar laterala stinga era dusa(Amckart e circuit de stinga). Am si Pilot Power 2CT insa Pilot Power mi s-a parut mult mai OK pe vreme rece, 2CT are centrul mai tare ca PPW, DE ACEEA DERAPEAZA MAI USOR. Cel mai usor i-ti dai seama cit de bun e un cauciuc la rece facind citeva mici broscute. Pe ploaie am mers pe amindoua dar nu am testat niciodata limita maxima a aderentelor, oricum pe ploaie cam toti mergem la conservare.

 

adica??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca vrea sa spuna ca daca va rupe aderenta cand bagi mana tare-n gaz sau dai drumu la ambreiaj direct (cazul meu), cauciucul nu este atat de bun. :kick:

 

Corect, parca am fi la clasa intii. Si inca cum se rupe... .Ramin la ideea ca Pilot Power e mai bun ca PP2CT pe vreme mai rece,in linie dreapta sau curbe usoare. Pe Amckart cu 2CT am mers luni de zile cu 1'20". Cu Power Race fata si spate, in 2 zile am coborit la 1'16". Eu zic ca 4 secunde e ceva, motocicleta s-a schimbat total. Pe perioada de frinare puteam sa inclin moto fara nici greutate. La frinele in curba, aici e marea diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Depinde pentru ce il vrei. Daca vrei de strada te sfatuiesc laPiloat Road II. Desi Pilot Power si alte asemenea sunt ok pentru circuit, pentru strada iti trebuie un cauciuc cu aderenta mai buna pe ploaie, cu canale care sa evacueze apa de sub banda de rulare, care sa se incalzeasca repede (cauciucuriule de circuit nu se incalzesc prea repede in conditii de rulare normala), care sa reziste mai bine uzurii, care sa aiba si putin profil pentru drumurile care mai au pietris sau nisip, pe drumurile pietruite si alte asemenea prostii pe care le avem prin tara. E o moda la noi sa ai totul "reising" pe mobra dar, de multe ori fac mai mult rau decat bine. Ca un exemplu ia gumele, placutele de frana racing care fac discul varza imediat, uleiul racing care e facut sa mearga pana in 1000km si multe astfel de chestii. Personal am un Pilot Road de care am fost super multumit so far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde pentru ce il vrei. Daca vrei de strada te sfatuiesc laPiloat Road II. Desi Pilot Power si alte asemenea sunt ok pentru circuit, pentru strada iti trebuie un cauciuc cu aderenta mai buna pe ploaie, cu canale care sa evacueze apa de sub banda de rulare, care sa se incalzeasca repede (cauciucuriule de circuit nu se incalzesc prea repede in conditii de rulare normala), care sa reziste mai bine uzurii, care sa aiba si putin profil pentru drumurile care mai au pietris sau nisip, pe drumurile pietruite si alte asemenea prostii pe care le avem prin tara. E o moda la noi sa ai totul "reising" pe mobra dar, de multe ori fac mai mult rau decat bine. Ca un exemplu ia gumele, placutele de frana racing care fac discul varza imediat, uleiul racing care e facut sa mearga pana in 1000km si multe astfel de chestii. Personal am un Pilot Road de care am fost super multumit so far.

superb , pilot road pe motor de viteza...PP se incalzeste mult mai repede decat PR2 , are aderenta clar superioara ... si este singurul cauciuc cu care am reusit sa ma ridic pe o roata pe ploaie . Practic este cea mai buna guma de strada . Eu imi iau Raceuri acum pentru ca ma prinde rar ploaia , pe macadam nu merg si am cam ajuns la limitele PP-ului . PS placute racing fac discu varza?ulei racing facut sa mearga pana in 1000 km? documenteaza-te

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in loc de 15060 poti pune linistit 16060

daca vrei sa ramai la 150 gasesti destule gume bune care sa iti satisfaca nevoile ..te sfatuiesc oricum gume stradale

pe cele race nu le vei duce in temperatura pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2CT are centrul mai tare ca PPW, DE ACEEA DERAPEAZA MAI USOR.

 

2ct are centrul (adica 80% pe fata si 78% pe spate) identic cu PP-ul.

 

Ca informatie aditionala, distributia cauciucului (la 2ct) este ca in imaginea de mai jos:

 

tread_diagram.jpg

Editat de pretzeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb , pilot road pe motor de viteza...PP se incalzeste mult mai repede decat PR2 , are aderenta clar superioara ... si este singurul cauciuc cu care am reusit sa ma ridic pe o roata pe ploaie . Practic este cea mai buna guma de strada . Eu imi iau Raceuri acum pentru ca ma prinde rar ploaia , pe macadam nu merg si am cam ajuns la limitele PP-ului . PS placute racing fac discu varza?ulei racing facut sa mearga pana in 1000 km? documenteaza-te

 

 

 

Cand spun ca fac discul varza nu ma refer la 100-200-1000km. Doar ca o sa il uzeze cu mult inaintea unor placute pentru care a fost proiectat. La capitolul uleiuri "racing" poti sa te uiti la studii facute de specialisti cu asa ceva, nu la ceea ce spun unul sau altul. Chestiile proiectate pentru curse sunt facute exact pentru curse, nu pt mers pe strada. Nu ca nu s-ar putea merge cu ele, dar o sa obtii o uzura prematura a agregatului pentru un spor de performanta pe care nu il poti fructifica pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu unul nu ma pricep sa dau sfaturi aici, dar am intrebari!

 

Pe fata am Pilot Sport iar pe spate Pilot Road; este buna combinatia asta? Nu am testat si alte cauciucuri ca sa pot face o comparatie..deci intreb ca sa ma lamuresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,puneti voi ce Michelin vreti dar eu dupa ce am vazut cum arata PP-urile unui prieten...nu mai pun asa ceva cat traiesc.La 270 km/h s-au ''decopertat'' :scratch: Acum rad,dar daca exploda...era de rau.

post-3768-1219657940_thumb.jpg

post-3768-1219657992_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,puneti voi ce Michelin vreti dar eu dupa ce am vazut cum arata PP-urile unui prieten...nu mai pun asa ceva cat traiesc.La 270 km/h s-au ''decopertat'' :scratch: Acum rad,dar daca exploda...era de rau.

 

 

Au stat cumva mult timp desumflate? Sau, au intrat in contact cu motorina/ulei? Sau s-a mers pe ele desumflate? Nu am vazut niciodata sa arate in halul asta un cauciuc de moto......Pe de alta parte, daca a fost lovit sau a patit una din chestiile de care am spus mai devreme, e posibil sa se ajunga si la asa ceva. E de vazut si anul de fabricatie al gumei.....Bine ca a scapat el ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,puneti voi ce Michelin vreti dar eu dupa ce am vazut cum arata PP-urile unui prieten...nu mai pun asa ceva cat traiesc.La 270 km/h s-au ''decopertat'' :scratch: Acum rad,dar daca exploda...era de rau.

 

 

Au stat cumva mult timp desumflate? Sau, au intrat in contact cu motorina/ulei? Sau s-a mers pe ele desumflate? Nu am vazut niciodata sa arate in halul asta un cauciuc de moto......Pe de alta parte, daca a fost lovit sau a patit una din chestiile de care am spus mai devreme, e posibil sa se ajunga si la asa ceva. E de vazut si anul de fabricatie al gumei.....Bine ca a scapat el ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu s-a varsat nimic pe ele,anvelopa era productie 2006 Franta, eu raman la convingerea ca este defect de fabricatie si desi am mai auzit cazuri similare in cazul anvelopelor Michelin,nu am vrut sa cred...pana acum :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca au fost anunturi,dar asta nu ma incalzeste cu nimic, prietenul meu putea ajunge in spital sau mai rau.Acum...fiecare cu optiunile si norocul lui.Cand ma uit la pozele alea ma bucur ca sunt fan Pirelli si Metzler :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...