Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

 

 

Decat sa poluezi topicul din 10 in 10 minute cu tot felul de intrebari stupide si mai ales facand pe arogantul, mai bine ai beli ochii in manualul ala de MZ pe care chiar tu l-ai pus la vanzare! Sau, si mai bine, pune mana pe o carte si reflecta asupra "capitolului" Limba si literatura romana!

 

Din 10 in 10 min intreb,nu pentru ca sunt eu jmecher ci pentru ca,chiar nu stiu.Crezi ca am eu timp si ma plictisesc si zic: " hai sa mai intreb ceva!".Cat despre manual,am tot cautat si nu zice nimic de diferenta dintre biele si cilindri si pistoane.Pe arogantul nu am facut.Daca ti se pare ca am facut,te rog sa ma ierti.A fost fara intentie.Cat despre limba romana,scriu destul de bine.Poate cand ma mai grabesc mai scriu/mananc cate o litera.Numai bine si la multi ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am vorbit despre asta inainte de intrunirea de la Siriu 2013. Iti ia 20 min sa-l montezi pe cel original, nicidecum 1 an.

Lolo nu dispun de timpul necesar pentru micile reparatii!

Si nu dureaza 20 de minute .Aripa trebuie chituita,anumite gauri trebuiesc astupate cu sudura ,vopsita si abia pe urma pus stopul. Se rezolva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o biela mai am si scrie asa : "05-43076-9" STER ( Exact acum am observat ca scrie aproximativ la fel ca pe a ta :))) )Daca voi avea nevoie te voi contacta.Multumesc mult de oferta

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAR PUTEA sa ai dreptate cu saiba,nu mai comentam acest aspect. Din "78 tot repar la comuniste ,asa cum altii faceau camasi de cilindru pt Dacia din tevi de la sondele petroliere, asa faceam si noi modificari la motoarele noastre pt a ne bucura cu cei 5 l de benzina la cartela. Daca ai posibilitatea sa faci rost de un piston de Trabant cota o,sau unul de Skoda 100S ori 1000 MB iti vei putea da seama de ce era in stare romanul nostru. Se alezau cilindrii,se scurtau fustele pistoanelor sau ex de mai sus,se montau stifturi de ghidaj pt segmenti,maream camera de ardere a chiulasei,si multe altele . Dar atunci nu aveam de unde cumpara piese,nu aveam bani, nu aveam GOOGLE.

sunt de acord cu spusele tale dar asta se intampla o data de mult.am set complect de trabant anume l am cumparat acum vreo 5 ani ca s a fac asemenea modificare dar m am lasat pagubas,mai am setul de troby si il pastrez cine stie cand ma va lovi febra "placajului"

 

Depinde ce ateliere ai la indemana. Kit de biela se gaseste, sa gasesti tu atelier cu mos batran sa iti schimbe biela si sa ti-o centreze la 2 sutimi. Ambielajele noi vin si ele centrate aproximativ, deci tot la atelier ajungi.

 

Daca inteleg bine, biela de 175 si 250 ar trebui sa fie identice, ai aceeasi cursa, diferenta e la diametrul pistonului.

cursa biele ii aceeasi la ambele mz-uri(175 si 250) adica 65 mm difera doar diametrele pistoanelor:58 mm pt 175 cc si 70 mm pt cel de 250 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cursa biele ii aceeasi la ambele mz-uri(175 si 250) adica 65 mm difera doar diametrele pistoanelor:58 mm pt 175 cc si 70 mm pt cel de 250 cc.

Acum am inteles.Inseamna ca biela este originala de Mz 175

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca doar citesti si nu intelegi.

Ma refer la aia care o am de rezerva.

 

Are cineva un cilindru si piston de Mz Es 175/1(chiuloasa se potriveste??.Daca nu si o chiuloasa)Multumesc Mult.Am reusit sa aflu de unde provine saiba,si am rezolvat tot deocamdata.Ramane sa vad ce fac cu pistonul,cilindru si chiuloasa.Momentan este tot ce am nevoie.

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.Cer ajutorul posesorilor de MZ RT in legatura cu niste dimensiuni la suportul cutiei bobinelor, urechile de sub saua sofer si rezervor. Ma intereseaza dimensiunile a,b,c respectiv daca urechile incercuite de la rezervor sunt in pozitia normala asa indoite.Mersi anticipat

post-81472-0-62482400-1389091697_thumb.jpgpost-81472-0-94982000-1389091761_thumb.jpgpost-81472-0-94123800-1389090731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamuriti-ma va rog, am primit un cilindru si piston cu 3 segmenti, apoi am mai primit un piston cu 2 segmenti. cica ambele sunt originale pentru es de 175, este diferenta de an de fabricatie ? in carte am vazut ca sunt cu 3 segmenti.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat intr-o carte din '61, acolo scrie 3 segmenti , atunci erau modelele 0 si 1, pe internet am gasit piston si cu 2 si cu 3 segmenti pentru cilindru de es 0 si 1. Cati segmenti aveti prin motoare ?



ciudat, in manualul romanesc din '61, modele es 0/1 scrie 3 segmenti, in manualul german pentru 175/1 si 250/1, 300/1 -2 segmenti, in manualul german pentru 175/2 -2segmenti, cel de deasupra cromat, iar 250/2 -3segmenti cel de deasupra cromat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...