Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

e cablul de la frana fata :) Momentan am gasit unu in stare bunicica si l-am montat(pana cumpar cabluri noi) Azi polishez si montez manetele, mansoanele ,claxonasul.

 

Dă-i bătaie că e bine. Ai acte noi sau vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenim in forta , dar cu dovezi ilustrate asa cum v-am obisnuit. Putintica rabdare :shootingsmilie:

 

Fumatul dăunează grav sănătății tale și a celor din jur. O operație de succesuri pe kupplung deschis, urmată de o terapie cu țuică de prune primită ca șpagă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

Cu alte cuvinte, să fie primit:

den Namen des Vaters, des Sohnes und des Heiligen Geistes, Amen

sau mai pe înțelesul nostru

Il nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo, Amen!

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fumatul dăunează grav sănătății tale și a celor din jur. O operație de succesuri pe kupplung deschis, urmată de o terapie cu țuică de prune primită ca șpagă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

Cu alte cuvinte, să fie primit:

den Namen des Vaters, des Sohnes und des Heiligen Geistes, Amen

sau mai pe înțelesul nostru

Il nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo, Amen!

 

 

 

Cine stie , cunoaste bigstar.gif. Aici avem deaface cu "liga profesionistilor".

In alta ordide de idei, imi puteti aduce cateva argumente pro si contra cu referire stricta la modelele de atas STOYE , mai exact la modelele TM, TML vs EL,SEL.

 

post-28174-0-08967400-1317672081_thumb.jpg post-28174-0-06028700-1317672095_thumb.jpg

 

 

Avantaje si dezavantaje 45.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stoye SM, SML, TS a echipat motocicletele Simson AWO 425 T si diferite modele de BMW si Zundapp.

Stoye TM, TML a echipat motocicletele Simson AWO S.

Stoye ELS a echipat motocicletele MZ 250/0 Einport, MZ ES 250/0 Doubleport, MZ ES 175/1, MZ 250/1.

Stoye SEL a echipat motocicletele MZ Trophy, MZ ETZ.

 

Completare :

 

Stoye SM, SML au mai echipat si motocicletele IFA / MZ BK 350.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MZ ES 250/0 Doubleport

 

Doppelport

 

Ți-am găsit printre fiare Seitenwagen Kofferraumschloss-ul

 

... precum și ZĂźndspulenschelle, ambele sunt pe calculator.

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='petcudan55' timestamp='1317701021' post='2966826'

 

 

 

... precum și ZĂźndspulenschelle, ambele sunt pe calculator.

 

 

 

Multumesc Domnul Dan. :bigstar:

 

Stoye SM, SML, TS a echipat motocicletele Simson AWO 425 T si diferite modele de BMW si Zundapp.

Stoye TM, TML a echipat motocicletele Simson AWO S.

Stoye ELS a echipat motocicletele MZ 250/0 Einport, MZ ES 250/0 Doubleport, MZ ES 175/1, MZ 250/1.

Stoye SEL a echipat motocicletele MZ Trophy, MZ ETZ.

 

Completare :

 

Stoye SM, SML au mai echipat si motocicletele IFA / MZ BK 350.

 

 

Stiu ce au echipat, intrebarea era din punct de vedere tehnic, TM sau TML cum se comporta fata de EL sau ELS.

Si ce inconveniente sau avantaje au aceste modele prin comparatie.

Se poate monta un STOYE TM pe un ES 250/1 ? (practic stiu ca se poate) ma intereseaza functionalitatea.

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stoye SM, SML, TS a echipat motocicletele Simson AWO 425 T si diferite modele de BMW si Zundapp.

Stoye TM, TML a echipat motocicletele Simson AWO S.

Stoye ELS a echipat motocicletele MZ 250/0 Einport, MZ ES 250/0 Doubleport, MZ ES 175/1, MZ 250/1.

Stoye SEL a echipat motocicletele MZ Trophy, MZ ETZ.

 

Completare :

 

Stoye SM, SML au mai echipat si motocicletele IFA / MZ BK 350....EMW

 

 

Lolo,poti pune si sursa care te-a informat,sau scri din amintiri? :wink:

 

Stoye EL-S a fost conceput in 1958 pentru motocicletele Awo Sport si Mz ES 300...adica ptr. alea cu Hinterradschwingen

 

Dai o bere ptr.corectare :cheers:

 

Batranii zic ca EL-ul,fiind articulat,are cel mai "fin" mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am o intrebare. Amortizoarele mai pot fi reconditionate, renteaza? Cand am achizitionat MZ-ul, pe unul din amortizoarele spate era ulei curs la greu. Numai bine.

 

Da. Le desfaci, înlocuiești semeringurile (10x19x7), vezi dacă supapele inferioare nu sunt buceardate, pui ulei cât scrie la carte (80 ml) și vor fi ca și noi.

Nu ca și noi motocicliștii, care când se trezesc din beție intră noaptea pe forum, ci ca și niște piese noi, ieșite pe poarta fabricii de la Zschopau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat de pasionat de Retro motoare fiind, am sa va relatez o intamplare , zic eu hazlie.:rolleyes:

 

De curand , dupa ceva perioada in care am tot mers si rodat MZ-uri, am facut un drum mai lung (320 km) cu o moto japoneza din dotare.

Totul bine si frumos pana cand prin Sinaia constientizez in plin centrul orasului ca .....semnalizam cu mana :lol: .

Eii ce sa-i faci batranetea si virusul "retro" :ok: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

dupa ceva perioada in care am tot mers si rodat MZ-uri, semnalizam cu mana

 

 

Obișnuința e a doua natură!

Vara trecută, după ce m-am obișnuit să merg pe trei roți cu MZ-ul, am uitat că atunci când mergi pe două (cu V-Strom-ul) și oprești la semafor, în afară de frâne, trebuie să mai pui și picioarele jos.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obișnuința e a doua natură!

Vara trecută, după ce m-am obișnuit să merg pe trei roți cu MZ-ul, am uitat că atunci când mergi pe două (cu V-Strom-ul) și oprești la semafor, în afară de frâne, trebuie să mai pui și picioarele jos.

:crack: :crack: :crack:

Mai nene, ma cracanai de ris cu faza asta! Demna de filme hazlii! :ok:

Acum stiu de ce intru des prin batatura voastra, fiindca astia mai copti au farmecul lor! Si culmea, mai stiu sa scrie si romaneste foarte corect! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si surpriza...

Am finalizat inmatricularea.

 

Asta da surpriză! Ai mers pe șipcă. D'aia e liniște p'aci de vreo trei zile.

Bravo!

Eu am cules via de pe domeniile Socrello și în urma procesării strugurilor (zdrobitor + teasc), au rezultat 5827 [ml] must alb și 4273 [ml] must negru, din care fac vin. Deja instalațiile lucrează în plin.

 

In limita timpului disponibil o sa avansez cu mz-ul.

 

Bravo și ție! Ai acte noi sau vechi?

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domn petcudan.. acte am pe ea, da talon vechi. Iarna cand o sa am mai mult timp o sa sun pe proprietarul din talon, ne intelegem cum facem cu transcrierea fara sa ma deplasez acolo la voi in prahova .. dupa care o duc direct la RAR gata asamblata , i face cartea, itp si la primavara se poate circula cu ea :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare ,am un mz 250 din 1962,are lipsa roti,amortizoare,aprindere,restul este complet.Intrebarea mea este cum pot sa scot cilindrul ca nu iese.A stat fara bujie ceva timp.Am scos chiloasa si pistonul este in jos,ambelajul nu se misca,pistonul e blocat acolo.Am batut cu un lemn in partea galeriei si in partea carburatorului dar nu se misca.A m folosit si jumatate de spray de rugina,lichid de frana si nu iese.Are cineva o solutie cum pot scoate acest cilindru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa înmoaie rugina! Lasă-l în apă (inundat) cîteva ore și apoi încearcă din nou. Nu-ți face griji că va rugini mai mult, rugina se formează după ce fierul a fost expus apei, nu în imersie! Protejează apoi piesele după ce le demontezi!

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...