Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

am demontat week-endul asta 2 angrenaje pentru roata spate de mz 175, au fost diferite, in plus am 3 pinioane(doar unul e bun) si acestea diferite...m-am uitat pe cadrele de pe care am luat rotile, ambele din 61, diferea doar janta una era de tabla, cealalta de aluminiu

 

post-12587-0-67804200-1391966239_thumb.jpgpost-12587-0-73188300-1391966252_thumb.jpgpost-12587-0-48743500-1391966259_thumb.jpg



l-am gasit intr-un garaj...perfect functional....ce se bucura farul meu :clap: + cauciucul amortizor nou si un centrifugal

 

post-12587-0-07163700-1392039416_thumb.jpgpost-12587-0-59157900-1392039436_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Gasesc si eu o bobina de aia mica rosa de pe dinamul de Mz es 175( a mea este terci), si un set de carbuni.Multumesc mult.Si as avea o problema daca ati putea sa ma ajutati cei care stiti: Alea 3(trei) fire care vin pe dinam unde se monteaza?Eu cand am desfacut am scris unveva si am facut poze,dar le-am pierdut tot si nu stiu unde vin.Daca este nevoie( si cred ca mai mult ca sigur va fi) voi face si poze.Multumesc mult din nou.Cu respect Emi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu :-)

 

Nu s-a prea anuntat nimeni cu MZ ETZ din Timisoara, prin 2007-2008 erau chiar multi, au facut si un fel de club care s-a destramat in prima iarna.

 

Eu iti recomand sa fii tu propriul mecanic. Care e problema la el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, ce grosime trebuie sa aiba piesa nr.22 din imagine, in lista de piese scrie de 0,1/0,3/0,5 mm, care este grosimea potrivita si din ce material este? Eu nu am avut nici pe stanga nici pe dreapta de nici un fel.

post-81472-0-73132000-1392752472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca grosimea ei este una din cele 3 posibilitati, 0,1 sau 0,3 sau 0,5mm. Alegerea ei se face in functie de procedura data in cartea de service.

La ES nu stiu exact ce si cum, dar la MZ ETZ250 exista o masuratoare asupra ambreiajului semmi-asamblat si trebuie sa iasa 2mm sau asa ceva. Ca sa iasa, se alege una din cele 3-4 saibe speciale date tot asa. Iarasi, garnitura de chiulasa stock poate fi de 0.2mm, 0.4mm si 0.6mm, se face o masuratoare cu fir de fludor si in functie de rezultat se alege o anumita garnitura, prin asta reglezi compresia in limitele prescrise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, ce grosime trebuie sa aiba piesa nr.22 din imagine, in lista de piese scrie de 0,1/0,3/0,5 mm, care este grosimea potrivita si din ce material este? Eu nu am avut nici pe stanga nici pe dreapta de nici un fel.

 

Grosimea saibelor respective variaza in functie de grosimea garniturii ce se monteaza intre cartere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bna seara.Am si eu o problema.Vreau sa imi modific mz-ul de 175 pe magnetou minsk.Problema mea ar fi: aveti cumva vre-o schita cu flansa de adaptare? M-ar interesa mult pentru ca nu am din alte parte face rost.Multumesc mult.Cu respect Emi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe nu mai are de MZ, si apoi si fara acte...

 

http://www.tocmai.ro/mz-125-an-1961-negociabil-15399110.html



Grosimea saibelor respective variaza in functie de grosimea garniturii ce se monteaza intre cartere.

 

grosimea garniturii care se monteaza intre cartere? zero barat. MZ nu are.

 

explosivbild_motor_mz_es_175_250.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Feri........toti suntem Dumnezei pe forumurile astea ? Chiar am uitat cum sa fim civilizati si sa scriem civilizat ? Ne putem lua oricand la per'pu.lis dar prefer s-o facem fata-n fata nicidecum pe un forum public ( asta numai in cazul in care exista motiv/e ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca nu te inteleg. Explica-te unde anume m-am luat de viata ta. Sau asta se intampla cand zici ceva si pui si pagina de manual, sau cum?



...aa banuiesc, crezi ca te vanez cu ceva ca am bagat o corectie la topicul IJ56 unde Nedelcu se referea la anume Simsonuri, si ai cotit-o cu productia anilor 2000, sau la licitatie unde daca tot era clara povestea, am facut testul cu data. Deci nu e civilizat sa ai o opinie diferita? Nu, stai linistit nu te vanez. Intru odata la 2 zile pe forum si mai comentez pe ici pe colo. Dar eu nu cred ca am scris necivilizat, si daca zici ca da, ai buton de report. Acu' eu cum sa interpretez invitatia asta a ta la f2f?



Poate sa-mi spuna cineva de la ce motor este semiluna din imagine, are 17 dinti .

daca avea 16 dinti era de MZ RT 125/2 sau /3 La 17 dinti cu acelasi aspect. gaurica samd, poate fi ceva inrudit. Gandeste-te si la copiile altor producatori, poate gasesti mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu acele saibe le-am masurat cu sublerul de adancime astfel incat biela sa vina exact pe mijlocul cilindrului si sa nu mai existe jocuri in momentul in care motorul este inchis. Daca nu ai acele saibe in momentul in care strangi ambielajul pe partea cu lantul de transmisie primara prin intermediul acelui pinion mic, el se va lipi de carterul din stanga si va freca(vorbesc din experienta). Din ce mi-a spus bunicamiu nu a existat niciodata garnitura intre cartere. Intotdeauna motoarele s-au imbinat cu silicon si in lipsa acestuia cu diferite metode conventionale de etansare, acestea avand grosime infima, in nici un caz grosimea care trebuie sa o aiba acele saibe. Concluzia mea? Acele saibe au rol de centrare si distantiere pentru ambielaj. Tot acestea sunt motivele pentru care sustin ca se potrivesc carterele de la unele motoare la altele - (pentru ca exista metode de corectie a diferentelor dintre componente), dar nu mai insist pe acest subiect inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi , impreuna cu bunul meu prieten Popesco, am facut o cutie de Simson si una de MZ.

post-59618-0-66364200-1393184909_thumb.jpgpost-59618-0-72698400-1393184939_thumb.jpg

un pic de uzura pe crabotipost-59618-0-39075600-1393184980_thumb.jpgpost-59618-0-04023700-1393185038_thumb.jpgpost-59618-0-43580900-1393185068_thumb.jpgpost-59618-0-99050300-1393185084_thumb.jpgpost-59618-0-24131900-1393185113_thumb.jpgpost-59618-0-92964000-1393185127_thumb.jpg

 

mobra va avea un magnetou ca generator de curent (bateria este optionala) iar scanteia va fi pe senzor-CDI, fara modificari ireversibile asupra carterului motor.

post-59618-0-75206400-1393185315_thumb.jpgpost-59618-0-71951500-1393185336_thumb.jpgpost-59618-0-40219800-1393185353_thumb.jpgpost-59618-0-72754700-1393185403_thumb.jpg

Editat de Ursu Gunoier
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...