owene Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 pt ca ar fi trebuit sa astept ore in sir ca sa se raceasca si sa scot chiuloasa. E figura de stil sau astepti atat ca sa fie rece de tot? Dupa ce opresti motorul, dupa cate minute poti pune mana pe cilindru (70 grade) si dupa cate minute simti temperatura de 25 grade - caldut un pic, comparativ cu temperatura corpului de 36 grade? La ETZ cam dupa 3 minute poti pune mana cu atentie pe aripioare, e drept ca sunt mari de tot. La ES in mod normal cum trebuie sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 no no noi Vandute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) Salutare! Gary Jules spunea in melodia Mad World: "Bright and early for the daily races / Going nowhere, going nowhere". Ma regasesc in versurile astea pe deplin. Dimineata sunt plin de sperante ca seara motorul va merge bine, iar seara imi vine sa incui garajul si sa nu ma mai duc pe acolo. Am montat chiuloasa, am desfundat robinetul de benzina (nu reuseam sa-l desfac din cauza unui filet prost, azi in mod miraculos l-am desfacut cu mana libera...dupa ce zilele trecute l-am bagat la mengina, am tras cu patent, carpe etc), am schimbat benzina si uleiul + amestecul de ulei/bnzina (pe care l-am marit pt ca am realizat ca era mai putin decat recomanda manulalul), am pus bujie noua si in sfarsit am pornit motorul. Destul de greu, 10-20 de pedale, cu multe rateuri, dar pana la urma a luat-o. Acelasi scenariu: Motorul rece - mergea foarte bine. Pe masura ce se incalzea - turatia tot mai mare. Am tot inchis aerul pana am ajuns cu el inchis maxim - motorul era inca turat bine. Am pus o punga de plastic si o carpa pe filtrul de aer si nu am observat nicio modificare la turatie (banuiesc ca in mod normal trebuia sa se opreasca). Am dat cu WD 40 peste tot pe chiulosa /carburatorv / evacuare si nu a survenit nicio modificare a turatiei. Cand motorul era bine incalzit daca trageam de acceleratie nu mai revenea. Atunci am oprit motorul si am plecat acasa. Au trecut cam 15 minute pana chiuloasa s-a racit incat sa pot sa pun mana pe ea cat de cat - in conditiile in care afara erau cam 10-15 grade si eu aveam mana rece. Probail chiuloasa avea cam 45 de grade. Colac peste pupaza, cotul de la evacuare (imediat cand iese din chiuloasa) s-a fisurat. Are o fisura longitudinala cira 7cm. Probabil s-a intamplat din cauza autoaprinderii. Probabil ca problema este cum ati spus: aer fals pe la simering. Atunci cand mi-a sarit surubul de la cama, nu doar avansul centrifugal s-a indoit, ci si simeringul a suferit. Faptul ca nu vad ulei pe bujie in combinatie cu surubul de la cama, ma duce cu gandul ca simeringul de pe partea drepta e problema. Totusi nu imi este clar un lucru: daca trage aer fals = amestec sarac (corect?) = absenta fum pe evacuare (corect?). Mie imi iese fum alb intr-o veselie. Anul de fabricatie al motocicletei este 1962. Cum verific / schimb acel simering mic de pe partea dreapta fara sa desfac motorul ? Aia mari se pot verifica cumva fara sa desfac motorul ? Am adaugat un filmulet pentru a va face o parere despre sunetul motorului. Motorul era deja cald si surubul pt aer era inchis la maxim, nu mai aveam cum sa scad turatia mai mult: Va multumesc nespus de mult pentru ajutorul si interesul acordat ! Editat Noiembrie 7, 2012 de zacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Salut. Uita-te bine, fa o verificare atenta la flansa intermediara ce leaga carburatorul de gitul de aspiratie, in toata acea zona unde se leaga carburatorul, pe partea se aspiratie. E atit de parsiv si pervers aerul asta fals aspirat pe unde nu crezi incit i-ti vine sa dai foc utilajului nu alta. Nu cred ca este din simeringuri. Dar nici nu contrazic. Totusi, mai usor este sa refaci o etansare decit sa crapi un motor in doua. Numjai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salut.Totusi eu am dubii cu carburatorul acela de ATV. Daca ai posibilitatea fa o proba cu altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Mai am un carburator de ES 250 (motocicleta mea este ES 175). Se potriveste ? problema e ca nu stiu cat de functional e acel carburator, nu l-am testat niciodata. Am comandat si o garnitura de chiuloasa noua, poate cea veche (care defapt e tot noua...) s-a stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Am pus o punga de plastic si o carpa pe filtrul de aer si nu am observat nicio modificare la turatie (banuiesc ca in mod normal trebuia sa se opreasca). iti dai seama ca fara aer nu arde. trage aer pe undeva, si inca destul, nu stiu cum de nu se vede gaura aia. Colac peste pupaza, cotul de la evacuare (imediat cand iese din chiuloasa) s-a fisurat. Are o fisura longitudinala cira 7cm. Probabil s-a intamplat din cauza autoaprinderii. nu neaparat. dar asta mai putin conteaza acum Totusi nu imi este clar un lucru: daca trage aer fals = amestec sarac (corect?) = absenta fum pe evacuare (corect?). Mie imi iese fum alb intr-o veselie. fum alb inseamna benzina nearsa - incarcaturi neaprinse(probleme aprindere) Am adaugat un filmulet pentru a va face o parere despre sunetul motorului. Motorul era deja cald si surubul pt aer era inchis la maxim, nu mai aveam cum sa scad turatia mai mult: la ce surub te referi? daca e surub de reglaj de pe carb, acesta e un reglaj valabil doar pentru ralanti. Regleaza o zona ingusta, nu poate corecta carb dereglat. Daca ai aer fals, rasucitul surubului nu are efect. la vinceputul filmului se vad scantei enorme la perii, ca platina e sus. deci periile plutesc deja la turatie mica. Poti sa elimini incarcarea din schema, scotand firul de excitatie de la dinam.(firul duce la una din perii). Dinamul devine doar o parte din volant, regulatorul nu influenteaza, mergi doar pe baterie. Poti scoate firul in timpul functionarii sa vezi daca ai vreo modificare dramatica, atentie doar la degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) Am adaugat un filmulet pentru a va face o parere despre sunetul motorului. Motorul era deja cald si surubul pt aer era inchis la maxim, nu mai aveam cum sa scad turatia mai mult: la ce surub te referi? daca e surub de reglaj de pe carb, acesta e un reglaj valabil doar pentru ralanti. Regleaza o zona ingusta, nu poate corecta carb dereglat. Daca ai aer fals, rasucitul surubului nu are efect. Ma refer la surubul care ridica/lasa in jos acul dozator (deci deschide aer + da mai multa benzina), practic e ca si cum as trage de acceleratie cate putin. Mai exista un surub unde sub carburator, la care am acces doar daca demontez carburatorul, ala cred ca e pt benzina, nu m-am atins de el niciodata (doar l-am desfacut sa-l curat si l-am montat in aceeasi pozitie). la vinceputul filmului se vad scantei enorme la perii, ca platina e sus. Scanteia care se vede nu este de la perii. Avansul centrifugal atinge foarte putin carcasa periilor si scoate scanteie. L-am lasta asa din cauza ca imi e frica sa mai trag de avansul ala sa nu cumva sa-l rup sau sa ii blochez contragretatile (partea care atinge este fix cuisorul care tine unul dintre bratele contragreutatilor). Ma gandesc ca asta nu ar trebui sa-mi influenteze partea electrica. M-am uitat cu atentie la perii in timp ce motorul mergea si nu scoate nicio scanteie (nici la turatie mica, nici mare). Pe de alta parte are momente cand imi da scanteie la platina. Nu imi apare mereu, doar cand are ea chef. Am fost la cateva magazine si nu am gasit condensator. Nici nu prea stiu exact ce condensator imi trebuie. Sunt modele in funcite de voltaj sau altceva ? Am sa incerc sa fac las doar pe baterie, sper sa inimeresc firul care trebuie Editat Noiembrie 8, 2012 de zacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Avansul centrifugal atinge foarte putin carcasa periilor si scoate scanteie. L-am lasta asa din cauza ca imi e frica sa mai trag de avansul ala sa nu cumva sa-l rup sau sa ii blochez contragretatile (partea care atinge este fix cuisorul care tine unul dintre bratele contragreutatilor). Ma gandesc ca asta nu ar trebui sa-mi influenteze partea electrica. Asta pare a fi o serie de scurt-circuite intre masa(cama, regulator centrifugal) si excitatie, rotorul face autoinductie ca un primar de bobina de inductie. Daca tie ti se pare asta normal, mie nu mi se pare. Faci cum vrei. Scanteie din cand in cand e ok la platina, daca nu iti apare tot timpul, condensatorul de la platina it este ok. Daca nu fac periile scanteie e bine. Fa si scapa si de scurturile alea. Editat Noiembrie 9, 2012 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zacu Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Salut! Din pacate nu am mai avut timp de motocicleta si urmeaza sa plec din oras pentru cateva saptamani, sper ca voi mai avea posibilitatea sa ma reapuc cand ma intorc... Intre timp am comandat o garnitura de chiuloasa, insa imi trebuie sa stiu daca aceasta se potriveste pe toate modelele de ES (175/0, 175/1 si 175/2) ? Multumesc mult pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Salut,intereseaza pe cineva,un motor 1.75,ambielaj, cutie de viteze,roti,cauciucuri cred ca si camere, cablu kmtraj MZ ES? Dati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Eu si MZ-ul meu va salutam din dreptul unui pahar cu vin facut de mine, din struguri. http://www.youtube.com/watch?v=bMNo8JRfsNg Editat Noiembrie 19, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 (editat) Aveam eu ceva banuieli...dar clar cineva a fugit de acasa cand era mic .Chiar cand ma gandeam ca ce o fi patit nea' Petcu de nu mai zice nimic, dar uite ca revine in forta Chestia aia cu fire chiar incalzeste tuica? Eu astept zapada dar vad ca unii mai norocosi se bucura de toamana lunga...Carnatii nu trebuiesc facuti prea tare..umbla vorba ca arsura e cancerigena Editat Noiembrie 20, 2012 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Carnatii nu trebuiesc facuti prea tare..umbla vorba ca arsura e cancerigena Doar nu crezi ca l-am mincat. L-am fript doar asa, in scop didactic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Doar nu crezi ca l-am mincat. L-am fript doar asa, in scop didactic. Si tuiculita tot in scop didactic cred... sunt necesare ceva exemplificari prin imagini de la procesul de distilare, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Si tuiculita tot in scop didactic cred... sunt necesare ceva exemplificari prin imagini de la procesul de distilare, nu ? Nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 no no noi VREAU SI EU PM daca mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) VREAU SI EU PM daca mai ai Pentru ES sunt prea lungi, dar daca nu gasesti altele sunt bune si astea. Te invat eu cum sa le scurtezi. Ar trebui sa fie lungi de 360 mm, interior 60x43 mm la motor si 50x36 mm la carcasa. Ein Stück Kettenschutzschlauch für die beiden MZ- Typen ES 250/2 und ETS 250 . Dieser Schlauch ist natürlich neu und nicht porös. Leider ist es uns zur Zeit nicht möglich dieses Teil günstiger anzubieten. Der Kettenkasten hierfür ist nicht auf Lager. Diese Ausführung wurde manchmal auch bei den anderen Typen ES175 und ES250 (also 0 und 1) verwendet. Gesamte Länge ca. 360 mm, Öffnung vorn innen ca. 60 x 43 mm, Öffnung hinten innen ca. 50 x 36 mm. Editat Noiembrie 25, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George28 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 SALUT tuturor mz-istilor si tuturor detinatorilor de moto . Apar si eu cu cateva intrebari si sunt sigur ca voi gasi raspunsus cel mai bun , detin si eu un mz de 250cc es1 modificat si cam tot timpul imi apar probleme la cutia de viteze problema este ca imi toceste furca cea mica si nu imi mai intra treapta 2 furca am incarcato acum 3 luni si din nou sa tocit as vre sa ma ajutati si pe mine cu asta daca se poate si as mai avea una daca se poate si unde as putea omologa un ansamblu fata am umblat foarte putin la cadru mai exact am ingustat partea care vine intr juguri o sa pun si poze cu moto sa va dati seama despre ce vb va multumesc app cum pun pozele ca nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 poze pui apasand butonul "Image" Ti s-au rotunjit varfurile de la cuplajul "dog-teeth" si tendinta lor e sa decupleze, in loc sa cupleze, asa ca furca selectoare tine cuplat fortat dar e efort pe ea si se albastreste si toceste. Ori schimbi crabotii aia ori ii incarci si rectifici, dar am auzit ca nu tin extraordinar de mult. Sunt acolo abia 3 grade unghi, nici nu se observa, dar sunt importanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George28 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 <p> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Vad ca poza ce am pus-o nu mai apare, era de pe carbibles.com > transmission bible Ce ai pus tu e un link intern la harddiskul tau, daca ne dai harddiskul, o sa vedem si poza. Pana atunci foloseste editorul extins, o sa vezi ca are si posibilitatea de attach sau pui poza pe un site image-hosting si pui link la images. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 app cum pun pozele ca nu stiu Am explicat eu cuiva in topicul CZ, pagina 42, postul #837 /index.php?/topic/198569-cz/page__st__820&do=findComment&comment=3260619 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George28 Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 multumesc mult mai greu cu incepatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 o japoMeza ES/2! Toba e de 4T, daca i-ai pune toba de MZ i-ar creste puterea, toba de 4T nu-i buna, desi e frumoasa la aspect. Eu am vazut undeva toba de 2T facuta din cea de 4T, dar era doar la exterior, in interior avea tot ce ii trebuia pt 2T, difuzor, confuzor si amortizor. (Cele de 4T au doar amortizor) Trece ITP-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.