bandit red Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Am un mz rt 125/2 din 1957 si anul asta l-am facut ca a stat mai mult timp nefunctional si as vrea sa-l dau sau sa fac schimb cu un mz es 175.Schimb sau bani . Ceva oferte???Am acte pe el ceva poze...sunt interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 In locul coliviei intre cei doi rulmenti ,am bagat un semering! Revin cu rezutate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 In locul coliviei intre cei doi rulmenti ,am bagat un semering! Revin cu rezutate! Cred ca am eu un suport de ala, poate si semering, Daca-l mai vrei dami un telefon 0749614491. Apropos e gratis,platesti doar curierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Eu glumeam acolo cu 6V care incap in sarma si 6V care nu mai incap, cu amperii care danseaza in jurul becului :-) Dar vad ca @sharky nu e interesat deci "alles klar" sunt interesat dar intru mai rar pe forum zilele acestea am intrat in posesia releului electronic pe care mi l-a facut cineva dupa o schema de trabant de 6 volti si a facut cablajul din din acel articol de tehnium si pe cablaj nu este trecut condesatorul electrolitic e care a uiatat sa il puna am o intrebare legat de releul electronic, am citit pe forum ca daca montez releul electronic in locul celui electromecanic nu mai trebuie legata o rezistenta din/de langa dinam (o infasurare de sarma pe o tablita de textolit) daca la ea se refera, as fi vrut sa pun o poza cu ce cred eu ca se refera ca nu mai trebuie legat, dar nu stiu cum pot atasa o poza fara a pune link extern asa ca daca stie stie cineva cum pot atasa o poza fara link il rog sa imi explice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 poze si cu al meu dupa ;marea reconditionare ; -facuta acum cativa ani acum se odihneste in garaj ,dar cred ca un rand de itp- tot mai fac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Eu am reusit intr-un final sa imi termin motocicleta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Felicitari! Impecabila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Am o intrebare legat de releul electronic, am citit pe forum ca daca montez releul electronic in locul celui electromecanic nu mai trebuie legata o rezistenta din/de langa dinam (o infasurare de sarma pe o tablita de textolit) daca la ea se refera. La releul electronic se scoate rezistenta. Rezistenta la releul electromecanic are rol de a proteja contactul (DF) la ruperea curentului prin bobina de excitatie a dinamului (alternatorului). O smecherie pentru cei care mai au releu electromecanic. Aceasta rezistenta se ajusteaza in asa fel incit, cu contactul DF deschis, la turatia de mers (regim) a motorului, dinamul (alternatorul) sa produca curentul nominal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 as fi vrut sa pun o poza cu ce cred eu ca se refera ca nu mai trebuie legat, dar nu stiu cum pot atasa o poza fara a pune link extern asa ca daca stie stie cineva cum pot atasa o poza fara link il rog sa imi explice Am explicat eu la CZ prin octombrie 2012 /index.php?/topic/198569-cz/?p=3260619 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Am explicat eu la CZ prin octombrie 2012 /index.php?/topic/198569-cz/?p=3260619 da dar acum nu mai este butonul cu "More Reply Options" ci doar butoanele Report MultiQuote si Quote deci nu mai e valabila explicatia buna la momentul de fata sau poate am eu alta varianta de forum La releul electronic se scoate rezistenta. Rezistenta la releul electromecanic are rol de a proteja contactul (DF) la ruperea curentului prin bobina de excitatie a dinamului (alternatorului). O smecherie pentru cei care mai au releu electromecanic. Aceasta rezistenta se ajusteaza in asa fel incit, cu contactul DF deschis, la turatia de mers (regim) a motorului, dinamul (alternatorul) sa produca curentul nominal. multumesc de explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Ia uite și butonul buclucaș! Îl găsești în colțul din dreapta, jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ia uite și butonul buclucaș! Print screen.jpg Îl găsești în colțul din dreapta, jos! multumesc frumos de explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Cu plăcere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 da dar acum nu mai este butonul cu "More Reply Options" ci doar butoanele Report MultiQuote si Quote deci nu mai e valabila explicatia buna la momentul de fata Ba bine că nu! E acolo și butonul, e bună și explicația. Nu te grăbi cu concluziile. multumesc frumos de explicatie De ce îi mulțumești doar Cicloburului? Cu mine cum rămâne? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Domn Profesor,Ce mai faceti? V-ati apucat de reconditionat Rt-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Ba bine că nu! E acolo și butonul, e bună și explicația. Nu te grăbi cu concluziile. De ce îi mulțumești doar Cicloburului? Cu mine cum rămâne? pai va multumesc si dumneavostra dar si lui pentru ca mi-a oferit un indiciu in plus fata de explicatai dumneavostra va multumesc la amandoi am dat la cineva sa imi faca releul electronic de 6 V pentru mz es 250 conform schemei de mai jos primita de la domnu petcu Releu electronic trabant.doc cel care a facut cablajul l-a copiat pe de pe foaie (unde nu este trecut) si a omis sa imi puna condesatorul C1 electrolitic de 470 microfarazi conform schemei care este rolul acestui condesator? dupa ce i-am spus ca a omis sa il puna, mi-a zis ca e pus intre + si - si ca nu e asa important inrebarea mea este daca are dreptate sau trebuie sa il pun? domnu petcu am o intrebare legat de instalatia electrica pe care ati facuto dumneavostra nu am gasit la acesta un bec in bord care sa arate cand functioneaza relerul de incarcare pe schema gasita de mine pe internet arata un fir care merge de la borna 61 a releului de incarcare la un bec in bord si de la becul din bord la borna 15 din contact de pe schema gasita de mine (sau 54 de pe schema dumneavoastra) impreuna cu firul ce vine de la becul verde de la NEUTRAL e bine sa leg acest bec cum am spus mai sus?, dumneavoastra de ce nu l-ati mai pus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Domn Profesor,Ce mai faceti? V-ati apucat de reconditionat Rt-ul? Nu. nu am gasit la acesta un bec in bord care sa arate cand functioneaza relerul de incarcare pe schema gasita de mine pe internetcoperta 1.jpg arata un fir care merge de la borna 61 a releului de incarcare la un bec in bord si de la becul din bord la borna 15 din contact de pe schema gasita de mine (sau 54 de pe schema dumneavoastra) impreuna cu firul ce vine de la becul verde de la NEUTRAL e bine sa leg acest bec cum am spus mai sus?, dumneavoastra de ce nu l-ati mai pus ? Vitezometrul pe care l-am montat pe Red Bull este unul de ETZ, care are un bec verde de neutral și un bec albastru de fază lungă. Așa că l-am legat la faza lungă. Între timp am montat o aprindere electronică de 6V powerdynamo, care nici nu are ieșire pentru becul roșu. Becul roșu se montează așa cum ai zis. Când pui contactul dai + atât becului verde cât și celui roșu. Becul verde își ia - de la contactul din cutie, iar becul roșu își ia - din borna 61 a releului, prin statorul dinamului. După ce pornești motorul și dinamul începe să producă curent, prin borna 61 a releului va ieși +6V și având la borne două plusuri, becul roșu se va stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Vitezometrul pe care l-am montat pe Red Bull este unul de ETZ, care are un bec verde de neutral și un bec albastru de fază lungă. Așa că l-am legat la faza lungă. Între timp am montat o aprindere electronică de 6V powerdynamo, care nici nu are ieșire pentru becul roșu. Becul roșu se montează așa cum ai zis. Când pui contactul dai + atât becului verde cât și celui roșu. Becul verde își ia - de la contactul din cutie, iar becul roșu își ia - din borna 61 a releului, prin statorul dinamului. După ce pornești motorul și dinamul începe să producă curent, prin borna 61 a releului va ieși +6V și având la borne două plusuri, becul roșu se va stinge. multumesc de explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) multumesc de explicatie Vezi că în schema aceea mai e o greșală. Inițial am crezut că releul se alimentează prin borna 51 de la plusul bateriei și l-am trecut prin contact ca să nu fie alimentat mereu, chiar și când motorul e oprit. Ei bine, după pornirea motorului releul băga curent în toată instalația și motorul nu se mai oprea, chiar dacă luam contactul. Asta a fost o greșală pentru că nu alimentezi releul prin borna 51, ci prin 51 releul dă +6V bateriei și o încarcă, doar când motorul merge. Editat Mai 8, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trei Iunie Nikolaus Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Salut, a montat cineva pe un MZ ETZ 251 din `89 aprindere electronica Gotronic? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am si eu un mz rt 125/2 din 1957 si a stat 20 de ani in ploaie si intr-un garaj si acum mi l-am facut.Trebuie sa ma bag la vopsit de acum dar la vara ca acum am scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salut, a montat cineva pe un MZ ETZ 251 din `89 aprindere electronica Gotronic? mersi Pe 251 probabil ca mai rar, alea vin cu aprindere electronica din fabrica, dar pe ETZ250 au fost montate nenumarate. Ce anume ai nevoie sa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trei Iunie Nikolaus Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Pe 251 probabil ca mai rar, alea vin cu aprindere electronica din fabrica, dar pe ETZ250 au fost montate nenumarate. Ce anume ai nevoie sa stii? Am luat un motor de MZ 251 sa il montez pe un cadru..si el nu avea aprindere. avea dar ceva pe platina modificat. ma rog am multe intrebari, momentan sunt inca la partea sa il desfac sa il curat..probabil la asamblare o sa am putine probleme dar cred ca ma descurc. dar am cateva intrebari. 1. Sa iau aprinderea de gotronic? si imi trebuie si bucsa montata pe cama? 2. Cum o sa reglez carburatorul ca el a fost desfacut? (stiu ca e destul de vaga intrebarea dar incerc si eu) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 1. Pentru gotronic cu senzor nu e nevoie de nicio bucsa. Citeste direct cama originala. 2. Care e tipul carburatorului? BVF 30N2-5(camera de nivel cu 3 suruburi, specific lui ETZ250) sau 30N3-1(cu brida-arc, specific ETZ251)? In functie de model reglajele difera, dar nu-i problema, exista inclusiv film de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Domn Profesor,Ce mai faceti? V-ati apucat de reconditionat Rt-ul? Ştiu că e off topic dar dacă m-ai întrebat, simt că neapărat trebuie să mă laud cu ultima mea realizare în domeniul artistic, o aplicaţie practică a teoremei superpoziţiei sau a suprapunerii de efecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.