cristi74 Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Cumpar pentru un Mz 250/0 carcasa lant, ax roata spate, contact far, carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Are cineva un releu functional pt Rt? Sau macar unul de trabant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Cumpar pentru un Mz 250/0 carcasa lant, ax roata spate, contact far, carburator. daca ai specificat 250/0 inseamna ca este carburator BVF 28, adica mare conform cu originalul. Cat dai pe un carburator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Eu nu stiu cat costa un carburator, nici ce diferenta este intre 0/1/2, vorbim de carb. daca este bun de 1/2 este ok. Daca aveti un carb sau piesele cerute de mine astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Cumpar MZ 125 RT in mintile lui la pret omenesc Exclus preturi astronomice ...PM va rog ,intru mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Thunder rock am trimis pm Cumpar MZ 125 RT in mintile lui la pret omenesc Exclus preturi astronomice ...PM va rog ,intru mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Cumpar, carcasa lant, ax roata spate, carburator. Pun o poza cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Tronson principal (sectorul din cutia bateriei) modificat.jpg Vezi că în schema aceea mai e o greșală. Inițial am crezut că releul se alimentează prin borna 51 de la plusul bateriei și l-am trecut prin contact ca să nu fie alimentat mereu, chiar și când motorul e oprit. Ei bine, după pornirea motorului releul băga curent în toată instalația și motorul nu se mai oprea, chiar dacă luam contactul. Asta a fost o greșală pentru că nu alimentezi releul prin borna 51, ci prin 51 releul dă +6V bateriei și o încarcă, doar când motorul merge. am facut modificarea spusa de dumneavostra la instalatia electrica si acum am toata instalatia refacuta de la 0 si releul electronic este facut dupa schema Releu electronic trabant.doc dar tot nu imi incarca bateria pun contactul se aprinde becul rosu din bord, pornesc motorul acesta isi pierde din luminozitate, turez motorul cresteste in intesitate in prima faza am crezut ca merge motocicleta daca am schimbat instalatia electrica si releul electromecanic cu unul electronic intrebarea mea este ce si cum trebuie sa masor/verific: - la dinam (D+, DF)cum trebuie sa masor, ce trebuie sa indice aparatul de masura ? - la releu (DF, D+/61, 51)cum trebuie sa masor, ce trebuie sa indice aparatul de masura ? - la baterie trebuie sa creasca valoarea in volti daca accelerez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Mz-ul meu, din 88, puțin mai modest. dar este al meu, .... deocamdată ... pentru că sunt hotărât să-l dau Merge și arată bine, acte la zi ... Pentru cei interesati pretul este de 500 euro. Tel 0762283918 Sunt din jud Hunedoara, de lângă Geoagiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 am facut modificarea spusa de dumneavostra la instalatia electrica si acum am toata instalatia refacuta de la 0 si releul electronic este facut dupa schema Releu electronic trabant.doc dar tot nu imi incarca bateria pun contactul se aprinde becul rosu din bord, pornesc motorul acesta isi pierde din luminozitate, turez motorul cresteste in intesitate in prima faza am crezut ca merge motocicleta daca am schimbat instalatia electrica si releul electromecanic cu unul electronic intrebarea mea este ce si cum trebuie sa masor/verific: - la dinam (D+, DF)cum trebuie sa masor, ce trebuie sa indice aparatul de masura ? - la releu (DF, D+/61, 51)cum trebuie sa masor, ce trebuie sa indice aparatul de masura ? - la baterie trebuie sa creasca valoarea in volti daca accelerez? ma poate ajuta cineva cum sa fac masuratorile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Vezi ca in documentul de regulator exista o procedura de reglaj. La baterie nu trebuie sa creasca tensiunea decat pana la un prag maxim, 7.2V scrie parca. La dinam, D+ este tensiunea debitata de dinam. DF este comanda in curent, nu se masoara cu voltmetrul ci inseriezi un ampermetru. Daca nu stii cum, si mai ales ce ar trebui sa se intample, e complicat. Recomand topicul de aici /index.php?/topic/692907-sa-explicam-aici/?p=3393191 si filele de carte de aici: /index.php?/topic/692907-sa-explicam-aici/?p=3393191 La releu; DF am spus, D+ am spus, 51 se leaga la baterie si se masoara cu voltmetrul(oare cam ce ar trebui sa arate? Tensiunea bateriei in timp ce e incarcata) Editat Iulie 26, 2013 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare! Caut un cilindru debraiere pentru MZ Etz 250 din 88, dacă aveți careva așa ceva de vânzare, vă rog dați-mi de știre! parintele_ciprian@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 o cunostinta vinde un MZ de 175 din `62, neinmatriculat, motorul are reparatie capitala dupa care a mai rulat cca 200km, din cate am inteles in prezent nu are cabluri (?) si carburator in rest e functional. daca e cineva interesat, pentru piese, restaurat, etc ma poate contacta pe mine PM (nu prea am treaba cu topicul asta) o sa incerc sa revin cu poze saptamana viitoare a, si nu, nu stie cam cat sa ceara pe el asa ca... poate sa fie o afacere buna pentru un "comunist" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 pai cam ce afacere poate fi un ES175, neinmatriculat si fara acte? Oricum reparatia aia capitala este o poveste neverificabila. Aceeasi poveste, toate motoarele vanduta sunt "in rodaj". Realist, cam 300-400 de lei face deci nu e cine stie ce afacere, iar vanzatorul in general nu da pe asa putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 ...Realist, cam 300-400 de lei face deci nu e cine stie ce afacere, iar vanzatorul in general nu da pe asa putin. Daca nu pornesti motorul este si mai greu de apreciat... ai toate sansele sa cumperi fier vechi la un pret de sute de ori mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 O rugăminte! Îmi poate spune cineva, seria ștanțată pe rulmentul din cilindru pentru debraiere, (MZ ETZ 250 din 88) la mine nu o pot descifra si vreau sa dau comandă pentru unul nou. Multumesc celor ce vor raspunde Despre acest rulment e vorba: http://i1007.photobucket.com/albums/af200/mihai7us/DSC01123.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Rillenkugellager 6302 TN C3 f (TGL 2981) pe scurt 6302 C3 - necapsat, ca se unge cu ulei din cutie. Editat Iulie 29, 2013 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) ma poate ajuta cineva cum sa fac masuratorile? Într-o instalație de motocicletă bateria nu se încarcă din două motive: 1. dinam defect 2. releu defect. Ca să nu zic o mie, un dinam poate să nu producă curent din aproximativ 999 motive. Din cele 999, doar câteva pot fi descoperite prin măsurători directe. De aceea zice Owene că un dinam stricat e greu de reparat. Ca să fii convins că dinamul produce curent faci așa: a) legi la cărbunii rotorului un bec de far de 12V b. un capăt al statorului e deja legat la masă, iar celuilalt (DF) îi dai dai +6V c) pornești motorul și d) dacă se aprinde becul, dinamul e bun e) dacă nu se aprinde becul, dinamul nu e bun P.S. Am zis bec de 12V de far pentru că dacă dinamul e bun și îi exciți statorul cu 6V, produce o tensiune care ți-ar arde orice bec de 6V. Baftă! Editat August 1, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salut.Am si eu o problema .Mz-ul meu de 125 nu porneste decat impins.Am verificat compresia si daca pun degetul nu mi-l scuipa afara .Stiti daca asta ar fi problema.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Ar fi o problema cu uzura motorului,segmenti,piston,cilindru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Frumusel ETZ-ul, pare sa aiba viata in el. Vanzare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Ar fi o problema cu uzura motorului,segmenti,piston,cilindru! Multumesc foarte mult de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Fa proba urmatoare: Demonteaza toba, si porneste-o ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Nedelcu te-ai fript acum sufli si-n toba :-) Ce sa mai verifice, ca nu poti tine degetul cand face 4 bari si atunci deja e compresia dusa. Daca poti tine degetul, atunci doar turatia face o crestere de compresie, de aia porneste doar impinsa, cu kick nu realizezi turatia. Dar motorul tot lesinat este, nu mai trage aproape deloc, nu-i asa? Prima faza a uzurii este cand la rece porneste la kick, merge bine, opresti motorul si dupa ce sta 5 minute nu mai porneste la kick. (pistonul de Al se raceste si contracta, iar camasa cilindrului, de fier, se contracta mai lent, scade compresia brusc), porneste doar impinsa, dar daca se raceste mai mult, porneste din nou la kick. @Emy15, poate ai avut mai demult si simptomul acesta. Salutare! Caut un cilindru debraiere pentru MZ Etz 250 din 88, dacă aveți careva așa ceva de vânzare, vă rog dați-mi de știre! parintele_ciprian@yahoo.com Pare rau ca habar n-am avut, la sfarsitul lui iunie-10iulie imi inmuiam oasele prin Geoagiu, si m-am plimbat prin toate satele pana la Ardeu si Cheile Cibului, aveam ocazia sa ne povestim. Pune o poza cu cilindrul ala, de obicei sparturile respective sunt facute de proprietari, nervosi ca nu pot regla ambreiajul, dar nu se observa ca filetul elicoidal are 6 inceputuri. In loc sa-l puna bine, sparg bucati din buza lui. O sansa e sa mai ai buza destula, sa tai un set de crestaturi la 90 de grade cu flexul si e folosibil din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.