Emanuel Iancu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Decat sa poluezi topicul din 10 in 10 minute cu tot felul de intrebari stupide si mai ales facand pe arogantul, mai bine ai beli ochii in manualul ala de MZ pe care chiar tu l-ai pus la vanzare! Sau, si mai bine, pune mana pe o carte si reflecta asupra "capitolului" Limba si literatura romana! Din 10 in 10 min intreb,nu pentru ca sunt eu jmecher ci pentru ca,chiar nu stiu.Crezi ca am eu timp si ma plictisesc si zic: " hai sa mai intreb ceva!".Cat despre manual,am tot cautat si nu zice nimic de diferenta dintre biele si cilindri si pistoane.Pe arogantul nu am facut.Daca ti se pare ca am facut,te rog sa ma ierti.A fost fara intentie.Cat despre limba romana,scriu destul de bine.Poate cand ma mai grabesc mai scriu/mananc cate o litera.Numai bine si la multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Am vorbit despre asta inainte de intrunirea de la Siriu 2013. Iti ia 20 min sa-l montezi pe cel original, nicidecum 1 an. Lolo nu dispun de timpul necesar pentru micile reparatii! Si nu dureaza 20 de minute .Aripa trebuie chituita,anumite gauri trebuiesc astupate cu sudura ,vopsita si abia pe urma pus stopul. Se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Pe biela ambielajului de MZ ES pe care il am scrie cam asa 05-43067-9 SHNR, mai am si o biela cu rulment si bolt pe care scrie acelasi lucru. Daca vei avea nevoie de asa ceva da-mi un tel 0749614491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Eu o biela mai am si scrie asa : "05-43076-9" STER ( Exact acum am observat ca scrie aproximativ la fel ca pe a ta )) )Daca voi avea nevoie te voi contacta.Multumesc mult de oferta Editat Ianuarie 5, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 "tema pentru acasa" : MZ cu motor Wankel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 SAR PUTEA sa ai dreptate cu saiba,nu mai comentam acest aspect. Din "78 tot repar la comuniste ,asa cum altii faceau camasi de cilindru pt Dacia din tevi de la sondele petroliere, asa faceam si noi modificari la motoarele noastre pt a ne bucura cu cei 5 l de benzina la cartela. Daca ai posibilitatea sa faci rost de un piston de Trabant cota o,sau unul de Skoda 100S ori 1000 MB iti vei putea da seama de ce era in stare romanul nostru. Se alezau cilindrii,se scurtau fustele pistoanelor sau ex de mai sus,se montau stifturi de ghidaj pt segmenti,maream camera de ardere a chiulasei,si multe altele . Dar atunci nu aveam de unde cumpara piese,nu aveam bani, nu aveam GOOGLE. sunt de acord cu spusele tale dar asta se intampla o data de mult.am set complect de trabant anume l am cumparat acum vreo 5 ani ca s a fac asemenea modificare dar m am lasat pagubas,mai am setul de troby si il pastrez cine stie cand ma va lovi febra "placajului" Depinde ce ateliere ai la indemana. Kit de biela se gaseste, sa gasesti tu atelier cu mos batran sa iti schimbe biela si sa ti-o centreze la 2 sutimi. Ambielajele noi vin si ele centrate aproximativ, deci tot la atelier ajungi. Daca inteleg bine, biela de 175 si 250 ar trebui sa fie identice, ai aceeasi cursa, diferenta e la diametrul pistonului. cursa biele ii aceeasi la ambele mz-uri(175 si 250) adica 65 mm difera doar diametrele pistoanelor:58 mm pt 175 cc si 70 mm pt cel de 250 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 cursa biele ii aceeasi la ambele mz-uri(175 si 250) adica 65 mm difera doar diametrele pistoanelor:58 mm pt 175 cc si 70 mm pt cel de 250 cc. Acum am inteles.Inseamna ca biela este originala de Mz 175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Inseamna ca doar citesti si nu intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Inseamna ca doar citesti si nu intelegi. Ma refer la aia care o am de rezerva. Are cineva un cilindru si piston de Mz Es 175/1(chiuloasa se potriveste??.Daca nu si o chiuloasa)Multumesc Mult.Am reusit sa aflu de unde provine saiba,si am rezolvat tot deocamdata.Ramane sa vad ce fac cu pistonul,cilindru si chiuloasa.Momentan este tot ce am nevoie. Editat Ianuarie 6, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Cilindrul de 175 binenteles ca are si alta chiulasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Cilindrul de 175 binenteles ca are si alta chiulasa... Aha.Am inteles.Deci imi trebuie " Kit" complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Mecanica asta este mai grea decit carnea de porc .... mai ales acum dupa sarbatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Mecanica asta este mai grea decit carnea de porc .... mai ales acum dupa sarbatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Nu te amuza , copile , ca la tine face referire. Editat Ianuarie 7, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Nu te amuza , copile , ca la tine face referire. Da stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Salutare tuturor.Cer ajutorul posesorilor de MZ RT in legatura cu niste dimensiuni la suportul cutiei bobinelor, urechile de sub saua sofer si rezervor. Ma intereseaza dimensiunile a,b,c respectiv daca urechile incercuite de la rezervor sunt in pozitia normala asa indoite.Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 lamuriti-ma va rog, am primit un cilindru si piston cu 3 segmenti, apoi am mai primit un piston cu 2 segmenti. cica ambele sunt originale pentru es de 175, este diferenta de an de fabricatie ? in carte am vazut ca sunt cu 3 segmenti....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 vorbim de es/1 sau es/2. Poata ala cu 2 segmenti e pentru es/1 si cel cu 3 e pt es/2 Vezi daca e vreo diferenta de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 m-am uitat intr-o carte din '61, acolo scrie 3 segmenti , atunci erau modelele 0 si 1, pe internet am gasit piston si cu 2 si cu 3 segmenti pentru cilindru de es 0 si 1. Cati segmenti aveti prin motoare ? ciudat, in manualul romanesc din '61, modele es 0/1 scrie 3 segmenti, in manualul german pentru 175/1 si 250/1, 300/1 -2 segmenti, in manualul german pentru 175/2 -2segmenti, cel de deasupra cromat, iar 250/2 -3segmenti cel de deasupra cromat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Modelele originale ES/0 si ES/1 erau cu 3 segmenti 100%. Ulterior au aparut cu 2 segmenti. Recomand cu 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 as avea nevoie de un rezervor de mz etz 251 sau 301.oferte pe PM sau la nr de telefon : 0758 659 959 dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Salut Oameni Buni, Releul din filmare lucreaza corect? la prima vedere asa s-ar parea,insa desi lucreaza nu incarca. unde e buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Salut , nu stiu dac postez corect dar vreau sa ajut Se vinde fostul meu MZ ETZ Pret 450 eu pentru informatii 0748487057 http://mercador.ro/o...50-ID1n2Wd.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Salutare.Lampa stop din poza este de MZ RT ? sau este de la alt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.