BLACK SPIDER Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 am demontat week-endul asta 2 angrenaje pentru roata spate de mz 175, au fost diferite, in plus am 3 pinioane(doar unul e bun) si acestea diferite...m-am uitat pe cadrele de pe care am luat rotile, ambele din 61, diferea doar janta una era de tabla, cealalta de aluminiu l-am gasit intr-un garaj...perfect functional....ce se bucura farul meu + cauciucul amortizor nou si un centrifugal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Va stam la dispozitie cu orice problema legata de MZ / restaurari.....etc. - inainte - dupa CLASSIC GARAGE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Gasesc si eu o bobina de aia mica rosa de pe dinamul de Mz es 175( a mea este terci), si un set de carbuni.Multumesc mult.Si as avea o problema daca ati putea sa ma ajutati cei care stiti: Alea 3(trei) fire care vin pe dinam unde se monteaza?Eu cand am desfacut am scris unveva si am facut poze,dar le-am pierdut tot si nu stiu unde vin.Daca este nevoie( si cred ca mai mult ca sigur va fi) voi face si poze.Multumesc mult din nou.Cu respect Emi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvali2009 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Poate cineva sami recomande un mecanic bun din timisoara pt. Mz ul meu etz de 350? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Vreau sa vad o poza cu ETZ-ul ala de 350! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 si eu :-) Nu s-a prea anuntat nimeni cu MZ ETZ din Timisoara, prin 2007-2008 erau chiar multi, au facut si un fel de club care s-a destramat in prima iarna. Eu iti recomand sa fii tu propriul mecanic. Care e problema la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Am si eu o intrebare, ce grosime trebuie sa aiba piesa nr.22 din imagine, in lista de piese scrie de 0,1/0,3/0,5 mm, care este grosimea potrivita si din ce material este? Eu nu am avut nici pe stanga nici pe dreapta de nici un fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Inseamna ca grosimea ei este una din cele 3 posibilitati, 0,1 sau 0,3 sau 0,5mm. Alegerea ei se face in functie de procedura data in cartea de service. La ES nu stiu exact ce si cum, dar la MZ ETZ250 exista o masuratoare asupra ambreiajului semmi-asamblat si trebuie sa iasa 2mm sau asa ceva. Ca sa iasa, se alege una din cele 3-4 saibe speciale date tot asa. Iarasi, garnitura de chiulasa stock poate fi de 0.2mm, 0.4mm si 0.6mm, se face o masuratoare cu fir de fludor si in functie de rezultat se alege o anumita garnitura, prin asta reglezi compresia in limitele prescrise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Am si eu o intrebare, ce grosime trebuie sa aiba piesa nr.22 din imagine, in lista de piese scrie de 0,1/0,3/0,5 mm, care este grosimea potrivita si din ce material este? Eu nu am avut nici pe stanga nici pe dreapta de nici un fel. Grosimea saibelor respective variaza in functie de grosimea garniturii ce se monteaza intre cartere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Bna seara.Am si eu o problema.Vreau sa imi modific mz-ul de 175 pe magnetou minsk.Problema mea ar fi: aveti cumva vre-o schita cu flansa de adaptare? M-ar interesa mult pentru ca nu am din alte parte face rost.Multumesc mult.Cu respect Emi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Iti dai seama ca nu exista o astfel de schita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Iti dai seama ca nu exista o astfel de schita! De acum da.Credeam ca exista ceva.Deci ca sa pot sa adaptez trebuie sa confectionez eu una.Multumesc mult de raspuns.Cu respect Emi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Un MZ cu bord de autobuz... chilipir, doar 350 euro Editat Februarie 20, 2014 de bubucatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Poate sa-mi spuna cineva de la ce motor este semiluna din imagine, are 17 dinti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 multe nu mai are de MZ, si apoi si fara acte... http://www.tocmai.ro/mz-125-an-1961-negociabil-15399110.html Grosimea saibelor respective variaza in functie de grosimea garniturii ce se monteaza intre cartere. grosimea garniturii care se monteaza intre cartere? zero barat. MZ nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Mai Feri........toti suntem Dumnezei pe forumurile astea ? Chiar am uitat cum sa fim civilizati si sa scriem civilizat ? Ne putem lua oricand la per'pu.lis dar prefer s-o facem fata-n fata nicidecum pe un forum public ( asta numai in cazul in care exista motiv/e ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 stai ca nu te inteleg. Explica-te unde anume m-am luat de viata ta. Sau asta se intampla cand zici ceva si pui si pagina de manual, sau cum? ...aa banuiesc, crezi ca te vanez cu ceva ca am bagat o corectie la topicul IJ56 unde Nedelcu se referea la anume Simsonuri, si ai cotit-o cu productia anilor 2000, sau la licitatie unde daca tot era clara povestea, am facut testul cu data. Deci nu e civilizat sa ai o opinie diferita? Nu, stai linistit nu te vanez. Intru odata la 2 zile pe forum si mai comentez pe ici pe colo. Dar eu nu cred ca am scris necivilizat, si daca zici ca da, ai buton de report. Acu' eu cum sa interpretez invitatia asta a ta la f2f? Poate sa-mi spuna cineva de la ce motor este semiluna din imagine, are 17 dinti . daca avea 16 dinti era de MZ RT 125/2 sau /3 La 17 dinti cu acelasi aspect. gaurica samd, poate fi ceva inrudit. Gandeste-te si la copiile altor producatori, poate gasesti mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Eu acele saibe le-am masurat cu sublerul de adancime astfel incat biela sa vina exact pe mijlocul cilindrului si sa nu mai existe jocuri in momentul in care motorul este inchis. Daca nu ai acele saibe in momentul in care strangi ambielajul pe partea cu lantul de transmisie primara prin intermediul acelui pinion mic, el se va lipi de carterul din stanga si va freca(vorbesc din experienta). Din ce mi-a spus bunicamiu nu a existat niciodata garnitura intre cartere. Intotdeauna motoarele s-au imbinat cu silicon si in lipsa acestuia cu diferite metode conventionale de etansare, acestea avand grosime infima, in nici un caz grosimea care trebuie sa o aiba acele saibe. Concluzia mea? Acele saibe au rol de centrare si distantiere pentru ambielaj. Tot acestea sunt motivele pentru care sustin ca se potrivesc carterele de la unele motoare la altele - (pentru ca exista metode de corectie a diferentelor dintre componente), dar nu mai insist pe acest subiect inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Mersi sharky_boy pentru explicatii, acum inteleg rolul acelor saibe si cum se alege grosimea potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Astazi , impreuna cu bunul meu prieten Popesco, am facut o cutie de Simson si una de MZ. un pic de uzura pe craboti mobra va avea un magnetou ca generator de curent (bateria este optionala) iar scanteia va fi pe senzor-CDI, fara modificari ireversibile asupra carterului motor. Editat Februarie 23, 2014 de Ursu Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Astazi , impreuna cu bunul meu prieten Popesco, am facut o cutie de Simson si una de MZ. salut,sa nu ami spui ca cutia de simson era a lui Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Astazi , impreuna cu bunul meu prieten Popesco, am facut o cutie de Simson si una de MZ. salut,sa nu ami spui ca cutia de simson era a lui Dan. Exact! maine se si preda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Ce tip de aprindere ai montat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Ce tip de aprindere ai montat ? Si eu te salut.. Aprindere de scuter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Multumes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.