georgemierlut Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Buna seara, Am niste piese ce nu le-am mai montat.Sunt noi si de vanzare: Levier de debreiere ambreiaj,Bucsa lagar de cuplare ambreiaj +Inel reglaj ambreiaj Anuntul este si pe olx cu poze(aici nu pot pune).Link: http://olx.ro/oferta/mz-etz-piese-mz-etz-ID3NJtu.html#85934c2344 Pret 250 lei tot! Editat Aprilie 21, 2015 de georgemierlut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salutare Stie cineva cum se leaga releul de incarcare din poza intr-o instalatie electrica cu dinam , astfel incat sa am si martor de incarcare ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Daca e releu pentru dinam, se leaga conform schemei, o gasesti sigur. Daca e releu pentru alternator, se poate si ala lega similar, dar iti mai trebuie o dioda mare Shottky pe + ul catre acumulator, ca acumulatorul sa nu se descarce prin releu cand motorul sta. Daca releul e pentru dinam, dioda aia mare e baga inauntru, in rest cam tot aia e. » Post actualizat in 05 May 2015 12:43Daca vrei explicatii mai detaliate de atat, te rog sa-mi spui. Sa spui prima data ce releu stii tu ca e ala, ca de afara si ala de alternator, si ala de dianam arata la fel. Diferenta e ca la cel de alternator, picioarele D+ si B+ sunt unite printr-un strap (curentul vine de la puntea redresoare) si la cel de dinam in loc de strap e dioda aia mare. In rest sunt cam identice, compara tensiunea bateriei cu o referinta si regleaza curentul DF pana cand tensiunea de incarcare e aia buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Avand in vedere ca este o instalatie de 6V banuiesc ca releul este pentru dinam, in general alternatoarele sunt pe 12V. As putea sa verific totusi daca dioda este inauntru, pot sa-i scot carcasa. In ce priveste schema , nu am reusit sa gasesc una in care sa am exact aceleasi borne, daca ai asa ceva mi-ar fi de mare folos. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 B+ se leaga la + baterie D+ e iesirea de la carbunele + al dinamului. De obicei pe dinam marcajul este tot D+; Curentul de incarcare iese din dinam, intra in releu pe la D+, prin dioda iese prin borna B+ a releului si intra in baterie. Celalalt carbune e legat de obicei la masa, intern. 61 e borna la care vine fir de la beculetul de incarcare din bord. Beculetul de 4W trebuie sa fie chiar beculet, nu LED. DF se leaga la borna DF a dinamului, printr-o siguranta de 3A D- se leaga la masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Eu am un dinam care nu are insemnul DF, insa , daca am inteles bine, DF este unul dintre capetele infasurarii de excitatie ( din stator), celalalt capat al acestei infasurari fiind legat la masa.Poti , te rog, sa-mi confirmi acest lucru, pentru ca apoi totul este clar. Multumesc Editat Mai 5, 2015 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 exact. » Post actualizat in 05 May 2015 14:40Ce tip de dinam ai? Ca sa fie treaba complicata, unele dinamuri au excitatia intre + si DF (regulator tip 1 care trage curentul de excitatie, masa de excitatie e in regulator) si unele sunt cum am zis mai sus, regulatorul "baga" curent in DF si masa care e in dinam. Cu un ohmmetru verifici daca un fir al excitatiei e la masa si atunci e clar modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Iti multumesc mult pentru informatii, mi-au fost cu adevarat utile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Un compendiu foarte bine scris de prietenul Lothar, dar in germana, se gaseste aici: http://mz-forum.com/viewtopic.php?p=743955#p7439555 mai exact aici: http://pic.mz-forum.com/lothar/ELEKTRIK/GleichstromLiMa.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salut, am vazut actualizarea ta de la 14.40 mai tarziu. Este un dinam de IJ la care am acces la ambele capete ale infasurarii de excitatie si le pot lega cum vreau. Din cate pot sa-mi dau seama nu exista acea rezistenta dintre DF si D+ care apare in mai toate schemele electrice cu dinam. Am inteles ca oricum nu mai este necesara in cazul unui montaj cu releu electronic, e posibil sa ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Rezistenta nu mai e necesara cu releu electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Stie cineva pe ce motociclete se mai gaseste aceeasi pompa/maneta de frana ca cea de pe mz 125 sm ? Sau daca se gasesc pe undeva seturi de manete aftermarket pentru modelul acesta(pe internet nu am gasit, dar poate nu caut eu cum trebuie). Vreau sa imi schimb maneta de ambreiaj ca am una la 20 de lei care imi tot rupe cablul si ma gandeam ca poate ies mai bine daca iau un set frana/ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Pe orice model de 125 de dupa 2000. Adica 125 RT, 125 SX si evident 125 SM. Piese originale pentru toate modelele 4t incepand cu Saxon 500 si pana la 1000 S/SF gasesti la www.muz.de Consumabile (placute frana, filtru aer, filtru ulei, kit lant ) gasesti si la Ural Moto. Stie cineva pe ce motociclete se mai gaseste aceeasi pompa/maneta de frana ca cea de pe mz 125 sm ? Sau daca se gasesc pe undeva seturi de manete aftermarket pentru modelul acesta(pe internet nu am gasit, dar poate nu caut eu cum trebuie). Vreau sa imi schimb maneta de ambreiaj ca am una la 20 de lei care imi tot rupe cablul si ma gandeam ca poate ies mai bine daca iau un set frana/ambreiaj Editat Mai 7, 2015 de Estremadura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Hmm, asa si Cristophe din Cluj e reprezentant oficial pentru piese, dar cred ca vrea ceva set aftermarket comun dar rezistent si la pret ok. A durat un pic sa gasesc pozele pe hard. dar are un prieten ceva de genul asta montat pe ETZ251 si sunt foarte bune: Vezi aici cum iese cablul de acceleratie Din pacate nu stiu nume, marca, pret si de unde, dar pentru cine vrea sa puna pe MZ, pot sa-l intreb. » Post actualizat in 07 May 2015 12:02 Ambreiajul - ZAP technics - prin reteaua Intercars - 50E Acceleratia - Domino (ceva nume italian dar am uitat) - prin Autonet, motomike - pe la 100 lei, pret de vreo 2 ani Editat Mai 7, 2015 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 ambreiajul original complet (levier si prindere pe ghidon) costa 37 euro la muz.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Dupa buget, dupa preferinte :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 inca una salvata, isi tin de urat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Frumos de tot, sa te bucuri de vara si de drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Foarte frumos. felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Felicitari ! A iesit frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 a-nnebunit lupu' http://www.ebay.de/itm/orig-Tacho-fur-MZ-ES-175-250-Doppelport-300-Bernsteintacho-Tachoantrieb-1058-/252019974508?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3aad8fa16c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 """"" orig. Tacho für MZ ES 175 250 Doppelport 300 Bernsteintacho Tachoantrieb """"" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Cumpar URGENT cablu frana fata pt. MZ ES 250. Urgent inseamna sa il primesc pana marti pt ca miercuri dimineata sunt programat cu moto la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Mergi la o firma de scutere si ti-l faci pe dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cine imi poate imprumuta sau vinde in Bucuresti un comparator ca sa pot sa imi reglez MZ ca mi-am bagat nasul pe la aprindere si acum nu mai vrea sa porneasca. Am gasit pe cineva care se pricepe dar nu mai are comparator sa o puna la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.