Ionita_Alexandru90 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 salutare! prima mea motocicleta a fost un mz 175 care ulterior i-am schimbat motorul q unul de 250 si apio mi s-a sticat aprinderea am incercat sa o reconstituiesc si am reusit numai ca au mai aparut si altele si uitati cum a ajuns ...in prezent am un ij jupiter3 Mesaj completat iata si ij ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut tuturor. Dezmembrez ETZ 250 din 1987, in stare de functionare, cu acte in regula. Daca are careva nevoie de vre-o piesa de la ea astept sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut! Ti-am trimis eu PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut!Ti-am trimis eu PM Buna . Ai PM de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 sal mi-am luat de curand un mz es 250 din 1961 dar nu imi intra in viteza cand merge motorul ce trebuie sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) Problema cu ambreiajul s-a rezolvat;erau cazute doua piulite si discurile nu mai erau stranse. Acum problema e alta:-nu mai da scanteie.Daca ii dau curent pe papucul marcat cu sageata produce scanteie la fiecare atingere.Dar treaba asta ar trebui sa o faca altceva in locul meu.Ce? Editat Iulie 28, 2009 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Problema cu ambreiajul s-a rezolvat;erau cazute doua piulite si discurile nu mai erau stranse.Acum problema e alta:-nu mai da scanteie.Daca ii dau curent pe papucul marcat cu sageata produce scanteie la fiecare atingere.Dar treaba asta ar trebui sa o faca altceva in locul meu.Ce? Daca e schema clasica cu platina, ceea ce eu nu prea cred - pare a fi un fel de senzor, firul verde e platina. Sunt convins ca stii cum functioneaza aprinderea cu platina. Daca e senzor Hall, cam la fel se comporta si ala - conduce/blocheaza. Mai detaliaza ce ai acolo, in poza lipseste tocmai partea interesanta. Mai verifica la bobina de inductie sa nu fie bornele conectate invers. Mai pune o poza ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Daca era cu platina era simplu.Inca nu am desfacut,sa vad cine "citeste" cand e la PMS.Firele la bobina sunt in regula,motocicleta a mers,dar acum nu mai vrea. Dupa amiaza o sa mai pun ceva fotografii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Acum problema e alta:-nu mai da scanteie.Daca ii dau curent pe papucul marcat cu sageata produce scanteie la fiecare atingere. daca dai jos papucul si atingi in mufa originala?sau altundeva? se roteste magnetul pe axul motorului? acest senzor are 2intrari alimentare(+,-) si o iesire (-). in momentul cand magnetul trece in fata senzorului HALL iesirea senzorului va fi la masa. ia aparatul de masura si verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Am incercat si lucrurile stau in felul urmator: -pe contactul din stanga am "+" tot timpul' -pe contactul marcat cu sageata(in fotografie),daca e scos firul,intrerupe la PMS;daca pun firul,curentul este mai slab,iar la PMS scade si mai mult,dar nu intrerupe. Sa fie montajul electronic?Acesta are rezistentele cam prajite,iar una dinter ele e prajita mai tare.Stie cineva valorile acestor rezistente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poetu2007 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 (editat) Am si eu o alta problema la care nu ii dau de cap: nu incarca alternatorul! Am masurat valorile la bobine la stator da 1.5 ohmi pe fiecare dintre cele trei bobine iar la rotor 5 ohmi. nu e nici o bobina in scurt, si nu pot sa-mi dau seama ce ar putea sa aiba. Ar trebui sa vina curent de la baterie la alternator ca sa incarce? Motor mz etz 250. Editat Iulie 29, 2009 de poetu2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 (editat) @bachus21 - nu sunt neaparat duse, sunt acoperite cu lacul ala, ele sunt de 330ohm/5W si probabil lucreaza fierbinte, si materialul se coace in timp. Pune ohmmetru pe ele si verifica. Valoarea lor e scris a in clar pe ele. Montajul e simplu, cu tranzistor driver si final dar e greu sa-ti explic cum se masoara, desi nu e mare lucru, un voltmetru ai nevoie. Pare a fi similar cu schema 2 sau 3 din postul asta Problema e ca de obicei cand rezistentele sunt duse, atunci in 90% din cazuri s-a dus tranzistorul final sau ceva similar, in mod normal schema e calculata sa nu lucreze fierbinte. Din ce ai masurat si ce a spus christensen, la cele 3 borne sunt bornele Hall-ului. Stanga +, comanda si masa. + ai tot timpul. Cand magnetul trece prin fata senzorului, comanda trebuie sa scada la 0V. Daca se comanda un tranzistor poate fi si 0.6-0.7V, dar poate varia un pic in functie de schema. Asta daca schema e functionala. Faptul ca intrerupe exact la PMI, e dn reglajul avansului, asta o rezolvi separat. Ai zis ca la firul central ai vazut ca a scazut curentul, vrei sa spui tensiunea? Nu cred ca ai masurat curentu. Si "a scazut" poate insemna una cand a scazut de la 12V la 11.6V si altceva de la 12V la 0.6V. Da niste numere te rog. @poetu2007 - par ok masuratorile, dar sunt la rece si inca nu spun nimic. Inseriaza un ampermetru pe traseul de excitatie(DF) si trebuie sa ai un curent de excitatie intre 1.8A la relanti si 0.7A la 4000rpm. daca ai curentul asta, deja ai tensiune alternativa. Masori tensiunea continua imediat dupa redresor. Daca ai tensiune buna(nu stiu exact, oricum peste 15V) si bateria tot nu e incarcata, atunci e dus regulatorul. Daca tensiunea e mica e dusa puntea. Puntea o poti masura si la rece cu ohmmetrul. Diodele duse de obicei conduc in ambele sensuri(si atunci fac scurt pe alternator), mai rar in niciun sens. Cele bune conduc intr-un singur sens. Editat Iulie 29, 2009 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Ai zis ca la firul central ai vazut ca a scazut curentul, vrei sa spui tensiunea? Nu cred ca ai masurat curentu. Si "a scazut" poate insemna una cand a scazut de la 12V la 11.6V si altceva de la 12V la 0.6V. Da niste numere te rog. Evident ca tensiunea.Am verificat cu lampa de control si nu m-au interesat valorile. Pana la urma,incercand variante si variante,am reusit sa il pornesc cu un plus dat la papucul din mijloc,dar trecut printr-un bec ,deci acolo ar trebui o rezistenta(descoperire facuta din intamplare-umbland pe acolo cu lampa de control).Asadar tot cu montajul electronic e problema,prin urmare acesta a fost trimis la un mester sa il repare,sau sa faca altul. O sa va tin la curent cu rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 se dezmembreaza mz rt: /index.php?...40&start=46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 am o intrebare desenele de pe acest site http://www.mz-b.com/es150/table19.htm sunt bune si pt es 250 din 1961? Mesaj completat sau aceste poze sunt mai potrivite? de aici http://www.mz-b.com/es250/table19.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 am o intrebare desenele de pe acest site http://www.mz-b.com/es150/table19.htm sunt bune si pt es 250 din 1961?Mesaj completat sau aceste poze sunt mai potrivite? de aici http://www.mz-b.com/es250/table19.htm sau astea? http://www.mz-b.com/es250-2/table19.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Problema noastra s-a rezolvat cu o aprindere de VW Passat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 cat costa un pison si segmenti pentru motor de 250 mz es 250 din 1961 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 cat costa un pison si segmenti pentru motor de 250 mz es 250 din 1961 Undeva la 70 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat August 8, 2009 Autor Share Postat August 8, 2009 am avea nevoie de piesele astea in stare buna! are cineva aproape de cluj? Mesaj completat am avea nevoie de piesele astea in stare buna! are cineva aproape de cluj? sa rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Vand motocicleta MZ TS(Trophy Sport) 250, modelul Hybrid intre 'Gat de lup' si ETZ , fara acte ,,intreaga sau pe bucati, o vand deoarece nu mai gasesc actele si nu era trecuta inca pe numele meu (daca gasesc actele ,le trimit ulterior cumparatorului). Motocicleta este originala 100% ,lipseste doar toba de esapament ,telescop spate stanga si suportul ptr scarite(le pot comanda din germania). In 2002 am inceput proiectul ,am vopsit-o , am alezat cilindrul si am bagat piston cu segmenti noi. Mototcicleta a fost pornita,s-a circulat cu ea ,nu merge deoarece trebuie reglat ambreiajul,dupa reparatie. la motocicletase mai da : + inca un motor de schimb SH,adus din germania(ddr). +instalatie electrica 6V +instalatie electrica 12 V Pret negociabil alte Info pe PM va rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Vand motocicleta MZ TS(Trophy Sport) 250, modelul Hybrid intre 'Gat de lup' si ETZ , fara acte ,,intreaga sau pe bucati,o vand deoarece nu mai gasesc actele si nu era trecuta inca pe numele meu (daca gasesc actele ,le trimit ulterior cumparatorului). Motocicleta este originala 100% ,lipseste doar toba de esapament ,telescop spate stanga si suportul ptr scarite(le pot comanda din germania). In 2002 am inceput proiectul ,am vopsit-o , am alezat cilindrul si am bagat piston cu segmenti noi. Mototcicleta a fost pornita,s-a circulat cu ea ,nu merge deoarece trebuie reglat ambreiajul,dupa reparatie. la motocicletase mai da : + inca un motor de schimb SH,adus din germania(ddr). +instalatie electrica 6V +instalatie electrica 12 V Pret negociabil alte Info pe PM va rog. Multumesc Hybrid... Si care e pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 va salut.care ma ajuta si pe mine cu 2 segemnti de mz?? nu stiu ce capacitate are dar cota e de 60 mm.acum daca aveti cu 1-2 mm mai mare nui nimic pentru ca ii pilesc eu.platesc nu moca.rog un pm cei care ma pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 pai zi si ce soi de meze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 va salut.care ma ajuta si pe mine cu 2 segemnti de mz?? nu stiu ce capacitate are dar cota e de 60 mm.acum daca aveti cu 1-2 mm mai mare nui nimic pentru ca ii pilesc eu.platesc nu moca.rog un pm cei care ma pot ajuta Cum sa pilesti segmentii? Totusi ce model de mz ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.