Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

salutare! prima mea motocicleta a fost un mz 175 care ulterior i-am schimbat motorul q unul de 250 si apio mi s-a sticat aprinderea am incercat sa o reconstituiesc si am reusit numai ca au mai aparut si altele si uitati cum a ajuns :D ...in prezent am un ij jupiter3 :lol:

Mesaj completat

iata si ij ul

post-50363-1248696037_thumb.jpg

post-50363-1248696262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Problema cu ambreiajul s-a rezolvat;erau cazute doua piulite si discurile nu mai erau stranse.

Acum problema e alta:-nu mai da scanteie.Daca ii dau curent pe papucul marcat cu sageata produce scanteie la fiecare atingere.Dar treaba asta ar trebui sa o faca altceva in locul meu.Ce? :angry:

post-14453-1248762227_thumb.jpg

Editat de bachus_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu ambreiajul s-a rezolvat;erau cazute doua piulite si discurile nu mai erau stranse.

Acum problema e alta:-nu mai da scanteie.Daca ii dau curent pe papucul marcat cu sageata produce scanteie la fiecare atingere.Dar treaba asta ar trebui sa o faca altceva in locul meu.Ce? :angry:

post-14453-1248762227_thumb.jpg

 

Daca e schema clasica cu platina, ceea ce eu nu prea cred - pare a fi un fel de senzor, firul verde e platina. Sunt convins ca stii cum functioneaza aprinderea cu platina.

Daca e senzor Hall, cam la fel se comporta si ala - conduce/blocheaza. Mai detaliaza ce ai acolo, in poza lipseste tocmai partea interesanta. Mai verifica la bobina de inductie sa nu fie bornele conectate invers. Mai pune o poza ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum problema e alta:-nu mai da scanteie.Daca ii dau curent pe papucul marcat cu sageata produce scanteie la fiecare atingere.

 

daca dai jos papucul si atingi in mufa originala?sau altundeva?

se roteste magnetul pe axul motorului?

acest senzor are 2intrari alimentare(+,-) si o iesire (-).

in momentul cand magnetul trece in fata senzorului HALL iesirea senzorului va fi la masa.

ia aparatul de masura si verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si lucrurile stau in felul urmator:

-pe contactul din stanga am "+" tot timpul'

-pe contactul marcat cu sageata(in fotografie),daca e scos firul,intrerupe la PMS;daca pun firul,curentul este mai slab,iar la PMS scade si mai mult,dar nu intrerupe.

Sa fie montajul electronic?Acesta are rezistentele cam prajite,iar una dinter ele e prajita mai tare.Stie cineva valorile acestor rezistente?

post-14453-1248793267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o alta problema la care nu ii dau de cap: nu incarca alternatorul! Am masurat valorile la bobine la stator da 1.5 ohmi pe fiecare dintre cele trei bobine iar la rotor 5 ohmi. nu e nici o bobina in scurt, si nu pot sa-mi dau seama ce ar putea sa aiba. Ar trebui sa vina curent de la baterie la alternator ca sa incarce? Motor mz etz 250.

Editat de poetu2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bachus21 - nu sunt neaparat duse, sunt acoperite cu lacul ala, ele sunt de 330ohm/5W si probabil lucreaza fierbinte, si materialul se coace in timp. Pune ohmmetru pe ele si verifica. Valoarea lor e scris a in clar pe ele. Montajul e simplu, cu tranzistor driver si final dar e greu sa-ti explic cum se masoara, desi nu e mare lucru, un voltmetru ai nevoie.

Pare a fi similar cu schema 2 sau 3 din postul asta

Problema e ca de obicei cand rezistentele sunt duse, atunci in 90% din cazuri s-a dus tranzistorul final sau ceva similar, in mod normal schema e calculata sa nu lucreze fierbinte.

Din ce ai masurat si ce a spus christensen, la cele 3 borne sunt bornele Hall-ului. Stanga +, comanda si masa. + ai tot timpul. Cand magnetul trece prin fata senzorului, comanda trebuie sa scada la 0V. Daca se comanda un tranzistor poate fi si 0.6-0.7V, dar poate varia un pic in functie de schema. Asta daca schema e functionala. Faptul ca intrerupe exact la PMI, e dn reglajul avansului, asta o rezolvi separat. Ai zis ca la firul central ai vazut ca a scazut curentul, vrei sa spui tensiunea? Nu cred ca ai masurat curentu. Si "a scazut" poate insemna una cand a scazut de la 12V la 11.6V si altceva de la 12V la 0.6V. Da niste numere te rog.

 

@poetu2007 - par ok masuratorile, dar sunt la rece si inca nu spun nimic. Inseriaza un ampermetru pe traseul de excitatie(DF) si trebuie sa ai un curent de excitatie intre 1.8A la relanti si 0.7A la 4000rpm. daca ai curentul asta, deja ai tensiune alternativa. Masori tensiunea continua imediat dupa redresor. Daca ai tensiune buna(nu stiu exact, oricum peste 15V) si bateria tot nu e incarcata, atunci e dus regulatorul. Daca tensiunea e mica e dusa puntea. Puntea o poti masura si la rece cu ohmmetrul. Diodele duse de obicei conduc in ambele sensuri(si atunci fac scurt pe alternator), mai rar in niciun sens. Cele bune conduc intr-un singur sens.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zis ca la firul central ai vazut ca a scazut curentul, vrei sa spui tensiunea? Nu cred ca ai masurat curentu. Si "a scazut" poate insemna una cand a scazut de la 12V la 11.6V si altceva de la 12V la 0.6V. Da niste numere te rog.

Evident ca tensiunea.Am verificat cu lampa de control si nu m-au interesat valorile.

Pana la urma,incercand variante si variante,am reusit sa il pornesc cu un plus dat la papucul din mijloc,dar trecut printr-un bec ,deci acolo ar trebui o rezistenta(descoperire facuta din intamplare-umbland pe acolo cu lampa de control).Asadar tot cu montajul electronic e problema,prin urmare acesta a fost trimis la un mester sa il repare,sau sa faca altul.

O sa va tin la curent cu rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avea nevoie de piesele astea in stare buna!

 

 

 

 

 

 

 

are cineva aproape de cluj?

Mesaj completat

am avea nevoie de piesele astea in stare buna!

 

 

 

 

 

 

 

are cineva aproape de cluj?

sa rezolvat! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand motocicleta MZ TS(Trophy Sport) 250, modelul Hybrid intre 'Gat de lup' si ETZ , fara acte ,,intreaga sau pe bucati,

o vand deoarece nu mai gasesc actele si nu era trecuta inca pe numele meu (daca gasesc actele ,le trimit ulterior cumparatorului).

 

Motocicleta este originala 100% ,lipseste doar toba de esapament ,telescop spate stanga si suportul ptr scarite(le pot comanda din germania).

In 2002 am inceput proiectul ,am vopsit-o , am alezat cilindrul si am bagat piston cu segmenti noi.

Mototcicleta a fost pornita,s-a circulat cu ea ,nu merge deoarece trebuie reglat ambreiajul,dupa reparatie.

la motocicletase mai da :

+ inca un motor de schimb SH,adus din germania(ddr).

+instalatie electrica 6V

+instalatie electrica 12 V

 

Pret negociabil

 

alte Info pe PM va rog.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand motocicleta MZ TS(Trophy Sport) 250, modelul Hybrid intre 'Gat de lup' si ETZ , fara acte ,,intreaga sau pe bucati,

o vand deoarece nu mai gasesc actele si nu era trecuta inca pe numele meu (daca gasesc actele ,le trimit ulterior cumparatorului).

Motocicleta este originala 100% ,lipseste doar toba de esapament ,telescop spate stanga si suportul ptr scarite(le pot comanda din germania).

In 2002 am inceput proiectul ,am vopsit-o , am alezat cilindrul si am bagat piston cu segmenti noi.

Mototcicleta a fost pornita,s-a circulat cu ea ,nu merge deoarece trebuie reglat ambreiajul,dupa reparatie.

la motocicletase mai da :

+ inca un motor de schimb SH,adus din germania(ddr).

+instalatie electrica 6V

+instalatie electrica 12 V

Pret negociabil

alte Info pe PM va rog.

Multumesc

 

Hybrid... :cheers: Si care e pretul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.care ma ajuta si pe mine cu 2 segemnti de mz?? nu stiu ce capacitate are dar cota e de 60 mm.acum daca aveti cu 1-2 mm mai mare nui nimic pentru ca ii pilesc eu.platesc nu moca.rog un pm cei care ma pot ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.care ma ajuta si pe mine cu 2 segemnti de mz?? nu stiu ce capacitate are dar cota e de 60 mm.acum daca aveti cu 1-2 mm mai mare nui nimic pentru ca ii pilesc eu.platesc nu moca.rog un pm cei care ma pot ajuta

 

:makeout: Cum sa pilesti segmentii? Totusi ce model de mz ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...