31alex Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 ms mult de sfaturi. uite ca nu m-as fi gandit sa ma uit mai atent la plutitorul ala. Am sa verific in zona aia. eu ma gandeam ca or fi decalibrate jiglerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nnDan Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Cumpar acte pentru MZ ES 175 sau ES 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 telescoape restaurate de mz es 175/250 100lei bucata. detalii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Salutare. In ciuda unei absente remarcabile pe forum noi ne vedem de treaba in continuare. Ultima iesita de pe "banda de productie" .... : » Post actualizat in 27 Jul 2016 07:22... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 O restaurare anterioara celei de mai sus.... In curand o alta lucrare la final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 salut. poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cum se desfac telescoapele fata de la mz rt 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimz Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 salut. poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cum se desfac telescoapele fata de la mz rt 125? Salut! Sunt doua variante de amortizoare: unele se asigura cu o siguranta si altele cu un capac cu gaura de trecere, filetat la exterior.Pentru ambele variante, dsefaci colierul de sus al burdufului de cauciuc si il tragi catre partea din jos amortizorului. Pentru varianta cu siguranta, vei observa la partea dinspre roata a jumatatii superioare a amortizorului, doua sau trei cleme(facute prin niste crestaturi) indoite catre interior. Le indrepti cu grija, pentru ca va trebui sa le indoi inapoi la final,si poti scoate siguranta. Dupa ce ai scos siguranta, tragi efectiv de cele doua jumatati ale amortizorului, si acesta se va desface, dandu-ti acces la piesele din interior.Vei gasi inauntru un arc lung, compus din doua bucati, cu o piesa de legatura filetata intre ele. Arcul il desfiletezi(nu te speria daca nu se desface de jos, ci din piesa de legatura, nu e nicio problema, se va strange la urma,cand strangi surubul din partea superioara a amortizorului). Dupa ce ai scos arcul, prinzi partea inferioara a mortizorului in menghina, si in partea de sus a acestuia vei observa o piulita, care are filet la interior si numai doua laturi paralele,nu are hexagon. Cu o cheie potrivita, desfiletezi acea piulita si apoi vei putea scoate bucsile de textolit,bucsile de cauciuc si seibile de metal dintre ele.Atentie la ordinea in care le scoti,- pentru montaj. Pentru vaianta cu capac cu gaura de trecere filetat,nu vei mai gasi acele cleme indoite catre interior,ci partea suprioara a amortizorului va fi lisa de la un cap la altul, dar in capatul dinspre roata, vei observa capacul de care ti-am spus. Il vei recunoaste pentru ca are o manseta de cativa mm randalinata la exterior. Desfiletezi acel capac si amortizorul se va desface in doua bucati, ca mai sus. Mai departe procedezi ca in cazul primei variante. Spor la treaba! Daca intimpini greutati, iti stau la dispozitie si cu alte sfaturi! O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Salut! Sunt doua variante de amortizoare: unele se asigura cu o siguranta si altele cu un capac cu gaura de trecere, filetat la exterior.Pentru ambele variante, dsefaci colierul de sus al burdufului de cauciuc si il tragi catre partea din jos amortizorului. Pentru varianta cu siguranta, vei observa la partea dinspre roata a jumatatii superioare a amortizorului, doua sau trei cleme(facute prin niste crestaturi) indoite catre interior. Le indrepti cu grija, pentru ca va trebui sa le indoi inapoi la final,si poti scoate siguranta. Dupa ce ai scos siguranta, tragi efectiv de cele doua jumatati ale amortizorului, si acesta se va desface, dandu-ti acces la piesele din interior.Vei gasi inauntru un arc lung, compus din doua bucati, cu o piesa de legatura filetata intre ele. Arcul il desfiletezi(nu te speria daca nu se desface de jos, ci din piesa de legatura, nu e nicio problema, se va strange la urma,cand strangi surubul din partea superioara a amortizorului). Dupa ce ai scos arcul, prinzi partea inferioara a mortizorului in menghina, si in partea de sus a acestuia vei observa o piulita, care are filet la interior si numai doua laturi paralele,nu are hexagon. Cu o cheie potrivita, desfiletezi acea piulita si apoi vei putea scoate bucsile de textolit,bucsile de cauciuc si seibile de metal dintre ele.Atentie la ordinea in care le scoti,- pentru montaj. Pentru vaianta cu capac cu gaura de trecere filetat,nu vei mai gasi acele cleme indoite catre interior,ci partea suprioara a amortizorului va fi lisa de la un cap la altul, dar in capatul dinspre roata, vei observa capacul de care ti-am spus. Il vei recunoaste pentru ca are o manseta de cativa mm randalinata la exterior. Desfiletezi acel capac si amortizorul se va desface in doua bucati, ca mai sus. Mai departe procedezi ca in cazul primei variante. Spor la treaba! Daca intimpini greutati, iti stau la dispozitie si cu alte sfaturi! O zi buna! multumesc mult » Post actualizat in 13 Sep 2016 09:48 salut. stie cineva cum pot separa oglinda farului de sticla la rt 125 sau la es ? caci la mine pare lipita cu ceva gen silicon si vreau sa o trimit la cromat » Post actualizat in 15 Sep 2016 18:09 salut nu mai este niciun mezerias pe aici care sa ma ajute cu raspunsuri la intrebari, sau poate am deranjat pe cineva? daca am facut asta imi cer scuze puplic si promit sa ma revansez VA ROG cine poate sa imi explice cum pot monta saua (CAUCIUCUL care este nou) pe cadru metalic, caci deja am f...t unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 (editat) am inceput un nou proiect: mz es 250/0 -1958, vreau sa-l fac militar, v-a avea camuflaj la far, ghidoane originale inaltate si atas cu accesorii vopsea mată olive green RAL 6006 Editat Septembrie 19, 2016 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 am inceput un nou proiect: mz es 250/0 -1958, vreau sa-l fac militar, v-a avea camuflaj la far, ghidoane originale inaltate si atas cu accesorii vopsea mată olive green RAL 6006 20160911_153751.jpg20160911_154228.jpg20160911_162339.jpg20160914_171149.jpg20160914_191813.jpg20160914_191801.jpg Cu siguranta va fi senzatie cand va fi gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 @ Cornel Ilinca. Cadrul seii este demontabil. Se monteaza mai intai armature din fata, apoi cea din spate si apoi se imbina cele 2 jumatati de cadru de sa. Spor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Barca Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Salut, Sunt un nou pasionat MZ si vreau sa imi reconditinez un es 250. In general am vazut ca se pot gasi, ori fara acte ori cu niste acte vechi pe numele unei persoane diferite de propietarul actual... À avut cineva experienta cu astfel de acte? Si ati reusit sa obtineti numere? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Functioneaza asa: propietar in miscare , talon nou sau vechi pe numele propietarului , fiscalul ... este important altfel nu mai faci nimic , nu se poate trece pe numele tau la primarie mobra care sa fie cit de cit functionala altfel te mai costa macar de doua ori sau mai mult decit ai dat pe ea (asta in cazurile cele mai fericite) . Spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Barca Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 ok, deci fara fiscal sau act de radiere nu pot face nimic? Si la certificatele de inmatriculare model foarte vechi, existau si carti de identitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Nu, la acele acte nu era nici un alt fel de act aditional . Se poate face ceva cu o radiere din circulatie , dar nu radiere pentru demolare .... aceeia este doar donatoare sau nu se poate folosi pe drumuri publice . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Barca Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 incet dar sigur....cu tulburelul alaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Cumpăr pedala de frana cu tot cu ax si piesa din partea opusă (foto, ca nu stiu cum se numeste) de care se leagă tija de frânare spate pt un MZ ES 250.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) Idee proiect de iarna : Smecher schimbatorul de viteze si manerul ambreiaj !!! componente: · Rahmen teilweise Simson , 80 % Eigenbau · Gabel von einer 98 Zündapp (neu gelagert, neue Buchsen und Schmiernippel) · Scheinwerfer/Lampe von Bosch (mit integrierter Ladekontrolleuchte , LED) , Halterung Kette geschweißt eigenbau · Lenkerhalter von einer MZ RT 125 kombiniert mit den originalen von Zündapp · Lenker von Magura mit eingebauten Gaszugschlitten, (innenliegender Bowdenzug) · Tank Simson SR 2 gestretcht mit Tankdeckel von einem 5 Liter Benzinkanister, neuer Benzinhahn + Harley Davidson Benzinfilter · Sitz Eigenbau, Stahlplatte + ordentliche Sattlerarbeit, Feder vom Simson SR 2 · Werkzeugrolle von einer Wanderer ( denke ich) darin ist die Batterie (neu) und ein kickdown Schalter zum Zündung einschalten. · Rücklicht von NSU · Hinterrad und Vorderrad schwarz pulverbeschichtet, neu eingespeicht · Vorderrad SR2 mit amerikanischer Dragsterbereifung (neu) · Hinterrad , Nabe S 51 , Felge MZ 250 , Bremse , Schwalbe , Antriebsritzel S 83 Enduro , fette Schlappe drauf · Motor von MZ TS 150 , komplett überholt und regeneriert · Vergaser regeneriert ( Ultraschallbad gereinigt ) , Ansaugstutzen geknickt und poliert · Luftfiltertrichter Eigenbau · Chokezug eigenbau plus Griff von MZ · Ständer , seltenes Zubehör von Simson für Mittelständer · Auspuff kompletter Eigenbau · Bremse Eigenbau , Pedal vom Dacia 1300 · Lackierung braun Hammerschlag + 5 mal farbloser Lack , Rahmen grün Editat Noiembrie 7, 2016 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Schimbatorul cu ambreiaj pe el se numeste "suicide shifter". Conceptul e vechi de cativa zeci de ani. Furca fata e de DKW SB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Moto mz de vanzare .Este culoarea originala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Salut, referitor la '' Idee proiect de iarna :" doar de design si expozitie, functionalitate zero, nu mai zic de umblat cu ea pe strada, plus ca la motoarele 2T sistemul de evacuare este foarte important in functionalitatea motorului fiind influentat atat consumul cat si puterea motorului, la cele in 4T se poate pune si o simpla teava daca iti place zgomutul in exces. Este ok doar daca ai bani, atelier, scule si mult timp liber. Spor cu proiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan p Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 incet dar sigur....cu tulburelul alaturi 20161030_125458.jpg20161030_125525.jpg20161030_125553.jpg 20161030_140022.jpg20161030_140032.jpg20161030_140045.jpg salut,de unde ai luat anvelopele si ce pret au avut?am si eu nevoie pt mz-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 salut,de unde ai luat anvelopele si ce pret au avut?am si eu nevoie pt mz-ul meu. Le-am luat din Cluj, le-am comandat dintr-un catalog, 3,5x16 dar nu mai stiu modelul: 0744607480 D-nul Vultur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.