Jump to content
Sign in to follow this  
alexandru1771

MZ

Recommended Posts

Foarte fain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super . De la ce este lampa de pe spatele motocicletei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te uiti mai sus, la pozele anterioare, vei observa ca am o lampa standard. A venit cineva la mine in vizita, a vazut la ce lucrez si a zis ca o sa-mi faca un cadou. Mi-a adus aceasta lampa de camuflaj, fluturasul din mijloc se roteste la 90 grade si o tablita din interior obtureaza lumina. Mi-a zis ca o are de cativa zeci de ani si nu i-a gasit nicio intrebuintare asa ca acum e pe mz. Este din aluminiu si sticla, nu am aflat inca de la ce provine, dar cred ca e ceva rusesc dupa sigla imprimata, o sa ma uit mai atent.......daca a vazut cineva o lampa asemanatoare poate ne lamureste.

Edited by BLACK SPIDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am procopsit (este o poveste lunga} cu  o furca de ETZ nu stiu de care, cu roata , disc, etrier, pompa si maneta de pe ghidon, functionala, fara juguri si nu am ce face cu ea.Am sa rog pe cinea sa faca o poza  eu nu prea le am cu,, televizorul". O dau la schimb cu piese de RT3, poate fericesc pe careva. Tel. 0722569403.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-as dori io furca...dar nu am piesele dorite de RT3 pentru schimb...asa ca te rog sa-i faci un pret, eventual pe componente, fiindca nu-mi trebuie chiar toata (si intreaga presimt ca are un pret care imi iese din buget!). Iar niste poze ar face cat o mie de cuvinte!👍

Edited by ivan pedala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deal! Retrag oferta pentru oricine altcineva pina vii sa ti-o iei. Ne intelegem atunci, mai o posirca , mai o caruta rasturnata, mai o benzina, mai o bambina, mai o brinzica, mai o atentie, mai vezi  si tu cite ceva ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata boieru'...mi-am notat, dau fuga la stana si iau niste branza proaspata si-o fleica de pastrama...ca jar ai avea prin batatura s-avem unde sa parporim pastrama!🍻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, stie cineva la un RT 2 din 1957 pe carterul stanga la ambielaj ce simering se potriveste? Marimea de 17x40x10 data in lista de piese nu imi incape pe langa rulment iar intre cele doua rulmenti am un spatiu unde ar intra un simering cu latimea de 7mm dar la exterior simering 30 mm este prea mare si 29 mm prea mic. Mrsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da 17 e diametrul interior iar 40 diametrul exterior simering dar latimea cat o fii. 40 mm este si diametru exterior rulmenti dar pa langa rulmenti nu am spatiu pentru un simering . Incerc sa fac o schita.

Iata schita.

20181127_162753.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un   Rt 3  dar nu l-am desfacut pina acolo, ce pot sa-ti spun este faptul ca rulmentul din dreapata se unge cu ulei din cutie si restul, iar cel din imediata lui vecinatate spre ambielaj se unge cu amestecul carburant si intre cei doi rulmenti trebuie neaparat sa existe un mijloc de separare care este semeringul si care trebuie pus in spatiul dintre rulmenti. Oare ma insel  ? Asta pare sa rezulte si din schita ta. In lipsa semeringului nu se mai comprima carterul si amestecul nu mai urca prin ferestrele laterale in cilindru de unde urmeza a fi comprimat pe masura ce in carter scade presiunea si se echilibreaza  cu amestecul aspirat prin carburator  apoi ciclul se reia. Din cite vad eu pe manual in dreapta sint doi rulmenti si ceva intre ei 16, 17 care pare a fi separarea intre carter si cutie, ambreiaj ,etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur trebuie sa fie un simering intre cele doua rulmenti numai ca manualul da un simering cu diametrul exterior de 40 mm identic cu diametrul exterior a rulmentilor. La mine intre cele doua rulmenti ar intra un simering cu latimea de 7 mm dar cum se vede si in schita diametrul exterior trebuie sa fie mai mic decat a rulmentilor undeva intre 29 si 30 mm. Nu ajung nici cu sublerul sa masor ca lumea. Am incercat de 30 e prea mare , 29 prea mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Intre cei 2 rulmenti la RT3  exista o piesa de aluminiu in care sta simeringul. Daca nu ma insel , dimensiunea este 17x30x7. Ma gandesc ca daca la RT2 nu are acel suport de aluminiu s-ar putea pune. nu cred sa fie diferente intre cartere. Dar nu bag mana in foc. :cheers:

Edited by sharky_boy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am desfacut RT2, dar motoarele nu cred ca au diferente.Eu am desfacut motoare de K125 (aceeasi baza, DKW 125).

Acea treapta de care zici nu este aproape sigur din carter, este sigur o bucsa din metal  adaugata (fie Aluminiu, fie otel ori alt material, dar e pusa de cineva care nu a gasit simeringul corect (am mai intalnit acest compromis, acel simering nu se mai gasea in Romania ca simering standard si cu acel inel au adaptat un simering existent).Carterele se prelucreaza in acea zona impreuna, se alezeaza atat carterul stanga cat si dreapta impreuna, cu o bara de alezare ca sa fie coaxiale, deci tehnologic nu poate avea treapta respectiva

Incalzeste carterul pe un resou electric si incearca sa scoti acea bucsa(bineinteles verifica atent daca am dreptate, sa nu strici cevala carter).

Simeringuri cu latime de 7mm cred ca exista, dar nu pot sa fiu sigur ca cel de 10mm nu e OK totusi, asta e insa pasul2.

Edited by vene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca Vene ai dreptate, o sa verific daca treapta respectiva este parte a carterului sau este o piesa separata. Mersi pentru info

In prima faza am verificat cu un magnet si sa confirmat spusele lui Vene, este o piesa din fier .

Sa rezolvat, am indepartat piesa respectiva si intra simering de 17x40x10. Mersi pentru ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru cine are nevoie:

MZ ES 0/1,  175, 250

715439307_schemamz.thumb.jpg.7161bb750c2fbdb87c1aed02a9c2bdd0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intamplarea face sa ajung si eu sa lucrez la un RT3.Cred ca asa este, la motorul initial (ori la unele??) exista o piesa intermediara, din Al. care este destul de ingusta si este ca un "adaptor" de la diametrul mare al rulmentilor la un diametru mai mic. Cand reusesc voi pune poze.Nu inteleg de ce?- dar asa este! Cand voi pune poze se va vedea ca nu este o "manufactura", este o piesa turnata din Al., cu nervuri de ramforsare, guler de sprijin pentru simering.Nu stiu cum a rezolvat colegul care a deschis discutia (nu vreau nici sa critic dar nici sa laud aceasta atitudine cand probabil dupa rezolvarea problemei nu se vine cu "un cuvant de incheiere", am rezolvat asa, sunteti prosti!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezolvarea problemei deschisa de mine din 27 noiembrie este descrisa in postarea mea din 28 noiembrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu mă pot obişnui încă cu noul format. Am observat că mi-au scăpat şi mie câteva chestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 27.11.2018 la 15:50, Inatloz a spus:

Salutare, stie cineva la un RT 2 din 1957 pe carterul stanga la ambielaj ce simering se potriveste? Marimea de 17x40x10 data in lista de piese nu imi incape pe langa rulment iar intre cele doua rulmenti am un spatiu unde ar intra un simering cu latimea de 7mm dar la exterior simering 30 mm este prea mare si 29 mm prea mic. Mrsi

17 x 40 x 7

Ar trebui să ai şi rulmenţi NJ 203 (demontabili)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Dacă vreau sa pun pe un motor de RT 125 alternator sau magnetou/dinam pe 12 v oare ce s-ar potrivi? 

Edited by cornelilinca84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari ,m-am apucat sa restaurez un MZ 125 din 1960  si am nevoie de o aripa spate origilala si lampa de pe aceasta.Din pacate nu o pot inscrie ca autovehicul de epoca pana nu rezolv problema asta.Daca ma poate ajuta cineva ,macar cu o informatie , ii multumesc in avans.

20181022_152119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ai nevoie și de alte repere pentru a obține atestatul de vehicul istoric ( unul din ele e cutia electrică ).

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...