Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa prajesc ambreiajul la ETZ-ul de 250. In cartea de service Haynes zice ca ambreiajul se poate scoate doar cu o scula speciala. Eu am incercat sa improvizez scula din niste piulite, dar problema e ca, la un diametru interior de aprox 23-24, piulita are pasul filetului prea mare. Voi cum ati procedat cand a trebuit sa dati jos ambreiajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!

Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa prajesc ambreiajul la ETZ-ul de 250. In cartea de service Haynes zice ca ambreiajul se poate scoate doar cu o scula speciala. Eu am incercat sa improvizez scula din niste piulite, dar problema e ca, la un diametru interior de aprox 23-24, piulita are pasul filetului prea mare. Voi cum ati procedat cand a trebuit sa dati jos ambreiajul?

incearca cu o presa de extras rulmenti........sa aiba doar deschiderea necesara. sau cauta la altii cu mz, sigur au presa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amic a ramas cu urmatoarele din ETZ 250 :

bloc motor

capac stanga ( cel peste ambreiaj)

cilindru 68mm alezaj

chiuloasa

cutie de viteze ( axe + roti dintate )

cine doreste......suna :0766.102.201, sau pe forum

voi reveni si cu ceva poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amic a ramas cu urmatoarele din ETZ 250 :

bloc motor

capac stanga ( cel peste ambreiaj)

cilindru 68mm alezaj

chiuloasa

cutie de viteze ( axe + roti dintate )

cine doreste......suna :0766.102.201, sau pe forum

voi reveni si cu ceva poze

Am fost intrebat ieri cu cat restaurez un MZ 250 gat de lup ca sa arate Simsonul am spus 500 Eur eu nu consider ca este mult voi ce ziceti ?

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa prajesc ambreiajul la ETZ-ul de 250. In cartea de service Haynes zice ca ambreiajul se poate scoate doar cu o scula speciala. Eu am incercat sa improvizez scula din niste piulite, dar problema e ca, la un diametru interior de aprox 23-24, piulita are pasul filetului prea mare. Voi cum ati procedat cand a trebuit sa dati jos ambreiajul?

 

cand am dat jos la al meu, am facut acea scula la strung.ori faci unul la strung ori imprumuti.la mine a venit jos greu dar la un amit cu mana a iesit(surubul de la turometru nu a fost strans corespunzator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
salutare, as dori sa ma ajutati si pe mine cu segmenti si piston pentru un MZ RT 125 din '60.

va rog trimiteti PM sau contactati-ma la 0728160878-alex

Salut, c-am ce dimensiune are cilindrul tau,ca sa iei fara masura si sa te trezesti ca sunt prea mici nu prea e bine.Mai merge cand sunt mai mari ca alezezi cilindrul, da invers... Vezi ce-ti trebuie si cred ca pot sa te ajut eu,eventual un cilindru cu tot cu piston si segmenti. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The chassis numbers of the MZ of motorcycles built by 1949 the bis1975 are.

 

 

 

Small type row

Type Year of construction Chassis number Remark

Blank 125 1950-1954 750.001 - 780.200

Blank 125/1 1954-1956 1.000.001 1.031.600

11.018.501 11.021.450

MZ 125/2 1956-1958 5.000.001 5.055.424

1958-1959 with Vollnabenbremse

MZ 125/3 1959-1962 7.500.001 7.643.035

IT 125 1962-1969 5.100.001 5.163.526

IT 150 1962-1969 5.500.001 5.690.585

IT 125/1 1969- 5.163.527 5.500.000

ES150/1 1969- 5.692.587 6.000.000

ETS 125/1 1969-1973 9.250.001 9.254.860

ETS 150/1 1969-1973 9.263.002 9.277.044

TS 125 1973- 7.700.001 7.800.000

TS 150 1973- 7.800.001 8.000.000

 

 

 

Mesaj completat

Type Year of construction Chassis number Remark

 

BK 350 1952-1958 850.001 - 892.983

ES 175 1956-1962 3.000.001 3.043.222

ES 250

Two-haven exhaust 1956-1957 1.100.001-

ES 250

A haven exhaust 1957-1962 1.171.300 -

ES 300 1963 - 1965 1.500.000 1.507.876

ES 175/1 1962-1967 3.043.223 3.092.260

ES 250/1 1962-1967 1.171.300 1.250.327

ES 175/2 1967-1972 3.100.001 3.140.500

ES 250/2 (17.5 HP) 1967-1969 1.300.001-

ES 250/2 (19 HP) 1969-1973 1.430.874 -

ETZ 250 1969-1973 3.500.001 3.516.267

TS 250 1973-1976 3.530.001 3.640.900

TS 250/1 1976- 3.660.001 3.800.000

 

rugaminte: am vrut sa sterg postul de mai sus dar n-a mai mers

Mesaj completat

in prima parte a post-ului meu, a se citi in loc de "BLANK"=RT, in loc de IT=ES, ETS=ETZ; asa s-a gandit Google Translate sa traduca initialele :laugh:

Mesaj completat

incerc sa pun un pdf, site-ul nu mai exista pe net

_MZ_identifica.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare poate stupida

daca dinamul de mz es 250 produce curent alternativ unde sunt puse diodele pentru al transforma in curent continu necesar la incarcarea bateriei

in releu sau in dinam?

ce pret are un releu pt mz es 250 din 1961 pentru ca vreau sa il schimb

deoarece intra curent in releu si cand turez motorul creste valoarea tensiunii dar nu este curent la firul legat la + de la baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare poate stupida

daca dinamul de mz es 250 produce curent alternativ unde sunt puse diodele pentru al transforma in curent continu necesar la incarcarea bateriei

in releu sau in dinam?

ce pret are un releu pt mz es 250 din 1961 pentru ca vreau sa il schimb

deoarece intra curent in releu si cand turez motorul creste valoarea tensiunii dar nu este curent la firul legat la + de la baterie

Dinamul este un generator de curent continuu prin constructie nu poate genera curent alternativ deci nu are diode redresoare

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Mult.

Problema e ca la mine in talonul vechi e trecut anul de fabricatie 1962 .

 

Dar modelul dupa cum mai ajutat tu sa aflu este: 3.585.913

adica

 

TS 250 1973-1976 3.530.001 3.640.900

 

Atuncia e posibil sa fie anul 1972,numai ca a fost trecut gresit in acte.

Propietarul spune ca el a cumparat -o in '87.Si el a cumparat motocicleta de la magazin noua.

 

Sper sa nu am probleme la R.A.R. din cauza anului trecut gresit.

Ce zici ,,ar fi bine sa ma duc cu pdf-ul scos la imprimanta?

 

multumesc inca odata ptr ajutor

Editat de hufo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propietarul spune ca el a cumparat -o in '87.Si el a cumparat motocicleta de la magazin noua.

Il cunosti pe proprietar sau doar de cand ai cumparat motocicleta?Daca el spune ca a cumparat in 1987 un MZ TS nou,fabricat in '62 si cu talon de ES-nu e de incredere.

Si in '87 abia daca mai gaseai Jupiter 4 in magazin(TS nici nu a fost in omertul nostru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il cunosti pe proprietar sau doar de cand ai cumparat motocicleta?Daca el spune ca a cumparat in 1987 un MZ TS nou,fabricat in '62 si cu talon de ES-nu e de incredere.

Si in '87 abia daca mai gaseai Jupiter 4 in magazin(TS nici nu a fost in omertul nostru).

 

 

Eu am cumparat motocicleta de la un baiat care nu a trecut-o penume.Pe propietar l-am cunoscut ulterior cand am fost sa fac contractul de vanzare cumparare ca sa o trec pe numele meu.Motocicleta am cumparat-o in 99-2000.

In talon nu scrie TS sau ES scrie simplu motocicleta MZ 250cmc ,anul de fabricatie1962 si seriile ce leam scris mai sus.

Mesaj completat

Deci, tu , pana la urma , ai TS ?

Nu te duce cu nimic la RAR, nu le da idei ... :)

 

(cum naiba a cumparat-o in 87 noua, fabricata in 62 ? )

 

 

Ceva nu e in ordine.Sa vedem ce iese. :crack:

Editat de hufo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De putina vreme mi-am facut si eu cont cu dorinta de a gasi si achizitiona in cele din urma un cadru de MZ 125/3 precum si seile, platesc la pretul pietei dar sa nu fie exagerat (sunt student).

Doresc sa ma apuc a reconditiona una. In princiu motocicleta e completa si originala. Singurale probleme ar fi cadrul care are rupt un suport de la telescopul din spate si seile care arata imbatranite. Ma gandeam ca poate are cineva niste sei mai de doamne ajuta precum si un cadru.

MZ-ul e din 1960.

Daca puteti sa ma ajutati pot fi contactat la urmatoarea adresa de mail: andrei_pycior@yahoo.com sau dati-mi un mesaj la nr de tel: 0747217856 si am sa va sun eu.

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De putina vreme mi-am facut si eu cont cu dorinta de a gasi si achizitiona in cele din urma un cadru de MZ 125/3 precum si seile, platesc la pretul pietei dar sa nu fie exagerat (sunt student).

Doresc sa ma apuc a reconditiona una. In princiu motocicleta e completa si originala. Singurale probleme ar fi cadrul care are rupt un suport de la telescopul din spate si seile care arata imbatranite. Ma gandeam ca poate are cineva niste sei mai de doamne ajuta precum si un cadru.

MZ-ul e din 1960.

Daca puteti sa ma ajutati pot fi contactat la urmatoarea adresa de mail: andrei_pycior@yahoo.com sau dati-mi un mesaj la nr de tel: 0747217856 si am sa va sun eu.

Va multumesc

 

Ti-am trimis pe mail pozele cu cadrul de MZ rt 125 \ 3 sper sa iti fie de folos . Daca nu iti place sa i-mi scrii poate are altcineva nevoie de el :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.zweirad-schubert.de/

 

un site plin de piese de MZ si Simson

Salut Gino, ai comandat tu piese de la ei? Site-uri am si eu multe, de la ost2rad am comandat eu, plata paypal, am dat adresa de livrare in Germania la un prieten, a fost ok, inafara de o piesa. Inca nu sunt convingatoare site-urile astea, eu iau de la ei doar daca e un reper extraordinar de rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Gino, ai comandat tu piese de la ei? Site-uri am si eu multe, de la ost2rad am comandat eu, plata paypal, am dat adresa de livrare in Germania la un prieten, a fost ok, inafara de o piesa. Inca nu sunt convingatoare site-urile astea, eu iau de la ei doar daca e un reper extraordinar de rar.

 

Salut!

Nu,nu am comandat de la ei nimc.Am dat peste site absolut intamplator si ma gandeam ca ar fi de folos.Poate sunt altii care au comandat si care ne pot spune mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...