celblack Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salut! Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa prajesc ambreiajul la ETZ-ul de 250. In cartea de service Haynes zice ca ambreiajul se poate scoate doar cu o scula speciala. Eu am incercat sa improvizez scula din niste piulite, dar problema e ca, la un diametru interior de aprox 23-24, piulita are pasul filetului prea mare. Voi cum ati procedat cand a trebuit sa dati jos ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salut!Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa prajesc ambreiajul la ETZ-ul de 250. In cartea de service Haynes zice ca ambreiajul se poate scoate doar cu o scula speciala. Eu am incercat sa improvizez scula din niste piulite, dar problema e ca, la un diametru interior de aprox 23-24, piulita are pasul filetului prea mare. Voi cum ati procedat cand a trebuit sa dati jos ambreiajul? incearca cu o presa de extras rulmenti........sa aiba doar deschiderea necesara. sau cauta la altii cu mz, sigur au presa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Buna ideea cu presa de extras rulmenti. Sa vad daca pot sa fac rost de una sau daca nu, sa improvizez ceva. Mersi! Daca mai aveti si alte idei, nu ma supar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Incalzeste putin cu o lampa cu gaz.In jurul axului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 un amic a ramas cu urmatoarele din ETZ 250 : bloc motor capac stanga ( cel peste ambreiaj) cilindru 68mm alezaj chiuloasa cutie de viteze ( axe + roti dintate ) cine doreste......suna :0766.102.201, sau pe forum voi reveni si cu ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 un amic a ramas cu urmatoarele din ETZ 250 :bloc motor capac stanga ( cel peste ambreiaj) cilindru 68mm alezaj chiuloasa cutie de viteze ( axe + roti dintate ) cine doreste......suna :0766.102.201, sau pe forum voi reveni si cu ceva poze Am fost intrebat ieri cu cat restaurez un MZ 250 gat de lup ca sa arate Simsonul am spus 500 Eur eu nu consider ca este mult voi ce ziceti ? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Salut!Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa prajesc ambreiajul la ETZ-ul de 250. In cartea de service Haynes zice ca ambreiajul se poate scoate doar cu o scula speciala. Eu am incercat sa improvizez scula din niste piulite, dar problema e ca, la un diametru interior de aprox 23-24, piulita are pasul filetului prea mare. Voi cum ati procedat cand a trebuit sa dati jos ambreiajul? cand am dat jos la al meu, am facut acea scula la strung.ori faci unul la strung ori imprumuti.la mine a venit jos greu dar la un amit cu mana a iesit(surubul de la turometru nu a fost strans corespunzator). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 niste vechituri de es250? cilindrii, ambreiaj, capace, ce se mai vede... fara carb si o parte din pinioane sau dat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riot Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 salutare, as dori sa ma ajutati si pe mine cu segmenti si piston pentru un MZ RT 125 din '60. va rog trimiteti PM sau contactati-ma la 0728160878-alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 salutare, as dori sa ma ajutati si pe mine cu segmenti si piston pentru un MZ RT 125 din '60. va rog trimiteti PM sau contactati-ma la 0728160878-alex Salut, c-am ce dimensiune are cilindrul tau,ca sa iei fara masura si sa te trezesti ca sunt prea mici nu prea e bine.Mai merge cand sunt mai mari ca alezezi cilindrul, da invers... Vezi ce-ti trebuie si cred ca pot sa te ajut eu,eventual un cilindru cu tot cu piston si segmenti. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Salut , amsi eu o intrebare,mapoate ajuta cineva sa aflu din ce an e motocicleta mea : Serie motor :4110265 Serie cadru :3585913 Vreau sastiu daca intradevar corespunde cu anul din Talon . Va multumesc ptr orice info numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 The chassis numbers of the MZ of motorcycles built by 1949 the bis1975 are. Small type row Type Year of construction Chassis number Remark Blank 125 1950-1954 750.001 - 780.200 Blank 125/1 1954-1956 1.000.001 1.031.600 11.018.501 11.021.450 MZ 125/2 1956-1958 5.000.001 5.055.424 1958-1959 with Vollnabenbremse MZ 125/3 1959-1962 7.500.001 7.643.035 IT 125 1962-1969 5.100.001 5.163.526 IT 150 1962-1969 5.500.001 5.690.585 IT 125/1 1969- 5.163.527 5.500.000 ES150/1 1969- 5.692.587 6.000.000 ETS 125/1 1969-1973 9.250.001 9.254.860 ETS 150/1 1969-1973 9.263.002 9.277.044 TS 125 1973- 7.700.001 7.800.000 TS 150 1973- 7.800.001 8.000.000 Mesaj completat Type Year of construction Chassis number Remark BK 350 1952-1958 850.001 - 892.983 ES 175 1956-1962 3.000.001 3.043.222 ES 250 Two-haven exhaust 1956-1957 1.100.001- ES 250 A haven exhaust 1957-1962 1.171.300 - ES 300 1963 - 1965 1.500.000 1.507.876 ES 175/1 1962-1967 3.043.223 3.092.260 ES 250/1 1962-1967 1.171.300 1.250.327 ES 175/2 1967-1972 3.100.001 3.140.500 ES 250/2 (17.5 HP) 1967-1969 1.300.001- ES 250/2 (19 HP) 1969-1973 1.430.874 - ETZ 250 1969-1973 3.500.001 3.516.267 TS 250 1973-1976 3.530.001 3.640.900 TS 250/1 1976- 3.660.001 3.800.000 rugaminte: am vrut sa sterg postul de mai sus dar n-a mai mers Mesaj completat in prima parte a post-ului meu, a se citi in loc de "BLANK"=RT, in loc de IT=ES, ETS=ETZ; asa s-a gandit Google Translate sa traduca initialele Mesaj completat incerc sa pun un pdf, site-ul nu mai exista pe net _MZ_identifica.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 o intrebare poate stupida daca dinamul de mz es 250 produce curent alternativ unde sunt puse diodele pentru al transforma in curent continu necesar la incarcarea bateriei in releu sau in dinam? ce pret are un releu pt mz es 250 din 1961 pentru ca vreau sa il schimb deoarece intra curent in releu si cand turez motorul creste valoarea tensiunii dar nu este curent la firul legat la + de la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 o intrebare poate stupidadaca dinamul de mz es 250 produce curent alternativ unde sunt puse diodele pentru al transforma in curent continu necesar la incarcarea bateriei in releu sau in dinam? ce pret are un releu pt mz es 250 din 1961 pentru ca vreau sa il schimb deoarece intra curent in releu si cand turez motorul creste valoarea tensiunii dar nu este curent la firul legat la + de la baterie Dinamul este un generator de curent continuu prin constructie nu poate genera curent alternativ deci nu are diode redresoare Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) Merci Mult. Problema e ca la mine in talonul vechi e trecut anul de fabricatie 1962 . Dar modelul dupa cum mai ajutat tu sa aflu este: 3.585.913 adica TS 250 1973-1976 3.530.001 3.640.900 Atuncia e posibil sa fie anul 1972,numai ca a fost trecut gresit in acte. Propietarul spune ca el a cumparat -o in '87.Si el a cumparat motocicleta de la magazin noua. Sper sa nu am probleme la R.A.R. din cauza anului trecut gresit. Ce zici ,,ar fi bine sa ma duc cu pdf-ul scos la imprimanta? multumesc inca odata ptr ajutor Editat Noiembrie 13, 2009 de hufo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Deci, tu , pana la urma , ai TS ? Nu te duce cu nimic la RAR, nu le da idei ... (cum naiba a cumparat-o in 87 noua, fabricata in 62 ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Salve.Un prieten m-a rugat sa pun niste poze cu mz-ul lui ,care este de vanzare.0740.912778 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 DACA TE DUCI CU PDF-UL mai treci tu rar-ul .....lasa-i pe ei in pace sa isis faca treaba si roaga-te sa nu miroasa ceva.Daca erai in germania era bine, probabil rezolvai totul fara sa iesi din incinta cladirii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Propietarul spune ca el a cumparat -o in '87.Si el a cumparat motocicleta de la magazin noua. Il cunosti pe proprietar sau doar de cand ai cumparat motocicleta?Daca el spune ca a cumparat in 1987 un MZ TS nou,fabricat in '62 si cu talon de ES-nu e de incredere. Si in '87 abia daca mai gaseai Jupiter 4 in magazin(TS nici nu a fost in omertul nostru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) Il cunosti pe proprietar sau doar de cand ai cumparat motocicleta?Daca el spune ca a cumparat in 1987 un MZ TS nou,fabricat in '62 si cu talon de ES-nu e de incredere.Si in '87 abia daca mai gaseai Jupiter 4 in magazin(TS nici nu a fost in omertul nostru). Eu am cumparat motocicleta de la un baiat care nu a trecut-o penume.Pe propietar l-am cunoscut ulterior cand am fost sa fac contractul de vanzare cumparare ca sa o trec pe numele meu.Motocicleta am cumparat-o in 99-2000. In talon nu scrie TS sau ES scrie simplu motocicleta MZ 250cmc ,anul de fabricatie1962 si seriile ce leam scris mai sus. Mesaj completat Deci, tu , pana la urma , ai TS ?Nu te duce cu nimic la RAR, nu le da idei ... (cum naiba a cumparat-o in 87 noua, fabricata in 62 ? ) Ceva nu e in ordine.Sa vedem ce iese. Editat Noiembrie 14, 2009 de hufo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pycior Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 De putina vreme mi-am facut si eu cont cu dorinta de a gasi si achizitiona in cele din urma un cadru de MZ 125/3 precum si seile, platesc la pretul pietei dar sa nu fie exagerat (sunt student). Doresc sa ma apuc a reconditiona una. In princiu motocicleta e completa si originala. Singurale probleme ar fi cadrul care are rupt un suport de la telescopul din spate si seile care arata imbatranite. Ma gandeam ca poate are cineva niste sei mai de doamne ajuta precum si un cadru. MZ-ul e din 1960. Daca puteti sa ma ajutati pot fi contactat la urmatoarea adresa de mail: andrei_pycior@yahoo.com sau dati-mi un mesaj la nr de tel: 0747217856 si am sa va sun eu. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 De putina vreme mi-am facut si eu cont cu dorinta de a gasi si achizitiona in cele din urma un cadru de MZ 125/3 precum si seile, platesc la pretul pietei dar sa nu fie exagerat (sunt student).Doresc sa ma apuc a reconditiona una. In princiu motocicleta e completa si originala. Singurale probleme ar fi cadrul care are rupt un suport de la telescopul din spate si seile care arata imbatranite. Ma gandeam ca poate are cineva niste sei mai de doamne ajuta precum si un cadru. MZ-ul e din 1960. Daca puteti sa ma ajutati pot fi contactat la urmatoarea adresa de mail: andrei_pycior@yahoo.com sau dati-mi un mesaj la nr de tel: 0747217856 si am sa va sun eu. Va multumesc Ti-am trimis pe mail pozele cu cadrul de MZ rt 125 \ 3 sper sa iti fie de folos . Daca nu iti place sa i-mi scrii poate are altcineva nevoie de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 http://www.zweirad-schubert.de/ un site plin de piese de MZ si Simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 http://www.zweirad-schubert.de/ un site plin de piese de MZ si Simson Salut Gino, ai comandat tu piese de la ei? Site-uri am si eu multe, de la ost2rad am comandat eu, plata paypal, am dat adresa de livrare in Germania la un prieten, a fost ok, inafara de o piesa. Inca nu sunt convingatoare site-urile astea, eu iau de la ei doar daca e un reper extraordinar de rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Salut Gino, ai comandat tu piese de la ei? Site-uri am si eu multe, de la ost2rad am comandat eu, plata paypal, am dat adresa de livrare in Germania la un prieten, a fost ok, inafara de o piesa. Inca nu sunt convingatoare site-urile astea, eu iau de la ei doar daca e un reper extraordinar de rar. Salut! Nu,nu am comandat de la ei nimc.Am dat peste site absolut intamplator si ma gandeam ca ar fi de folos.Poate sunt altii care au comandat si care ne pot spune mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.