Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am scris si pe topicul cu aprinderea... Cand am cumparat motoru m-am bucurat ca are pompa de ulei si nu mai trebuie sa stau cu bidonu si sa amestec...si acum...... Am sa merg cu ulei in benzina pana gasesc, daca nu gasesc....

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asta cu bidonul cam asa este ai pompa de ulei si nu te potzi folosi de ea ..eu am un MZ 150 fara pompa de ulei si e destul de salos .. apropo stie careva pe undeva o jawa 350 fara acte dar care sa fie functionala mecanic..as vrea sa renunt la MZ 150 in favoarea JAVREI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unui exces de ordine si curatenie ( ! uau ! ) am gasit, in spatiul de lucru....a se citi :PIVNITA, pentru MZ ETZ 150 urmatoarele:

1. cilindru diam.56mm ( uzura minima, adica usor sesizabila la "pipait")

2. chiuloasa

3. piston, bolt, rulment bolt....segmentii nu au vrut sa se "arate"

4. piulita prindere toba pe cilindru

5. "nuca" cu contactele electrice de pe ghidon

.......cu pozele mi-am pierdut rabdarea...nu se lasa incarcate !.......care ar fi interesat discutam : calin_cz, sau pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vinde ...merge impecabil...buba...radiata..astept oferte rezonabile daca intereseaza pe cinava ...numai bine

 

Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta.

 

Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? :D .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. :)

:o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta.

 

Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? :D .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. :)

:o

Jigler infundat rau de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta.

 

Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? :D .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. :)

:o

nu o dezmembrez maestre .. nu e motoreta de dezmembret asta mere bine tare si arata si ok ..... asta cu pedela care loveste o am si eu dar nu mereu motorul porneste din prima chiar si la rece daca dau 2 pedale fara contact.. cel mai sigur e avansul acolo sa mai umblii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand doresc sa salut pe toti possorii si iubitorii de motoare, si totodata indraznesc sa va adresez cateva intrebari,daca ma puteti ajuta.

 

Mesaj completat

In primul rand doresc sa salut pe toti possorii si iubitorii de motoare, si totodata indraznesc sa va adresez cateva intrebari,daca ma puteti ajuta.

am un mz es 175,cred diametrul pistonului de 56, nu sunt foarte sigur.

mai am un cilidru cu diametrul de 62 si un piston care cred ca este de trabant,cu gaura de bolt de20mm.

pistonul intra strans in cilindru si cred ca se poate aleza-hornui,dar problema este ca biela mea are gaura de 18mm(bucsa).

Stie cineva daca exista la alte modele biela care sa se potriveasca cu gaura de 20mm si daca da de unde pot sa fac rost,sau eventual alt piston?

Mesaj completat

In primul rand doresc sa salut pe toti possorii si iubitorii de motoare, si totodata indraznesc sa va adresez cateva intrebari,daca ma puteti ajuta.

am un mz es 175,cred diametrul pistonului de 56, nu sunt foarte sigur.

mai am un cilidru cu diametrul de 62 si un piston care cred ca este de trabant,cu gaura de bolt de20mm.

pistonul intra strans in cilindru si cred ca se poate aleza-hornui,dar problema este ca biela mea are gaura de 18mm(bucsa).

Stie cineva daca exista la alte modele biela care sa se potriveasca cu gaura de 20mm si daca da de unde pot sa fac rost,sau eventual alt piston?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jigler infundat rau de tot?

Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez :o.

 

Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez :o.

 

Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original?

uitate la camera de nivel si vezi daca vine benzina ca poate fii infundat stutu de intrare,verifica si robinetul de benzina...........iar carburatorul cel mai adecvat e unul original bine reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez :o.

 

Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original?

Nu primeste benzina numai cand trepideaza deci ceva precis este infundat.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original?

Aia la fabrica cand au pus carburatorul asta nu l-au pus de prosti. Originalul e clar cel mai bun. Da-l jos, curata bine tot, sufla cu aer sa nu cumva sa bagi sarme sau mai stiu eu ce in jigler ca il decalibrezi. Vezi reglajele, surubu de la aer strangel la maxim si desfal o tura. Cu acul de dozaj nu stiu exact cum e am sa ma documentez.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia la fabrica cand au pus carburatorul asta nu l-au pus de prosti. Originalul e clar cel mai bun. Da-l jos, curata bine tot, sufla cu aer sa nu cumva sa bagi sarme sau mai stiu eu ce in jigler ca il decalibrezi. Vezi reglajele, surubu de la aer strangel la maxim si desfal o tura. Cu acul de dozaj nu stiu exact cum e am sa ma documentez.

Succes!

Nu cred ca-i din reglaje banuiesc blocare plutitor si nu primeste benzina de loc

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...