Andrei_D Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Sunt pe 16" si au maxim 36 de spite. Daca iei in plin cateva gauri vor avea intre 30 si 35 de spite. Sus Caut MZ ETZ 250 sau 251. Ofer la schimb http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...003-261519.html Editat Februarie 12, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Are cineva bascula de MZ ETZ 125? Cred ca se potrivesc intre ele si de la mai mari nu? pe a mea am strambat-o.( Am o bascula de MZ 125 TS daca vrei pun poza Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Astept sa vad poza! Mesaj completat Am nevoie un holender cu supapa pe sens, de la ungere pt mz ETZ 125. Nu gasesc nici unde si fara aia sunt terminat.... Are cineva un ETZ pt piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Nu esti terminat, pana gasesti mergi cu ulei in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Am scris si pe topicul cu aprinderea... Cand am cumparat motoru m-am bucurat ca are pompa de ulei si nu mai trebuie sa stau cu bidonu si sa amestec...si acum...... Am sa merg cu ulei in benzina pana gasesc, daca nu gasesc.... Editat Februarie 18, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 da asta cu bidonul cam asa este ai pompa de ulei si nu te potzi folosi de ea ..eu am un MZ 150 fara pompa de ulei si e destul de salos .. apropo stie careva pe undeva o jawa 350 fara acte dar care sa fie functionala mecanic..as vrea sa renunt la MZ 150 in favoarea JAVREI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 MZ-ul tau nu a avut din fabrica pompa de ulei sau s-a stricat intre timp? Daca a avut si e stricata ar trebui sa ai piesa ce imi trebuie mie. Din ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 al meu nu e prevazut din fabrica el este di 86 si e moto de 125 dar are set de 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Astept sa vad poza! Mesaj completat Am nevoie un holender cu supapa pe sens, de la ungere pt mz ETZ 125. Nu gasesc nici unde si fara aia sunt terminat.... Are cineva un ETZ pt piese? Aszta-i objectul Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 se vinde ...merge impecabil...buba...radiata..astept oferte rezonabile daca intereseaza pe cinava ...numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) Aszta-i objectulNumai bine Cred ca se potriveste... Care-i pretu'? Editat Februarie 20, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Cred ca se potriveste... Care-i pretu'? 40 Ron + transportul numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 In urma unui exces de ordine si curatenie ( ! uau ! ) am gasit, in spatiul de lucru....a se citi :PIVNITA, pentru MZ ETZ 150 urmatoarele: 1. cilindru diam.56mm ( uzura minima, adica usor sesizabila la "pipait") 2. chiuloasa 3. piston, bolt, rulment bolt....segmentii nu au vrut sa se "arate" 4. piulita prindere toba pe cilindru 5. "nuca" cu contactele electrice de pe ghidon .......cu pozele mi-am pierdut rabdarea...nu se lasa incarcate !.......care ar fi interesat discutam : calin_cz, sau pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 40 Ron + transportul numai bine Sa vad cum stau cu banii. Acum am probleme serioase cu motoru. Bascula nu e asa urgenta, ca am doar e putin stramba. Te anunt saptamana viitoare. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Sa vad cum stau cu banii. Acum am probleme serioase cu motoru. Bascula nu e asa urgenta, ca am doar e putin stramba. Te anunt saptamana viitoare.Multumesc! Nu-i graba o retin daca vrei Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 sal am de vinzare un mz ts 125 ,care initial am vrut sa il dezmebrez dar imi pare rau sa il fac bucati ,motorul este foarte bun ,mentionez ca nu are acte ,pretul ar fi 200e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 se vinde ...merge impecabil...buba...radiata..astept oferte rezonabile daca intereseaza pe cinava ...numai bine Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta. Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta. Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. Jigler infundat rau de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut maestre! nu o dezmembrezi cumva? mi-ar trebui una-alta. Plus, am o intrebare despre un fenomen...ciudat, sa-i zic asa: Am un ETZ 125, si nu vreau nici cum sa porneasca la rece, desi: cuiul dozator e pe ultima pozitie(in care permite cantitatea maxima de benzina)..shocul e functional..si totusi.. ca sa il pronesc trebuie sa scot bujia de cateva ori sa-i dau sprituri de benzina cu seringa, si-apoi sa tin shocul si acceleratia pana cand se incalzeste. Fiind cald, merge foarte bine..mai `nainte am fost cu el cu 115kmph pe ceas. Bujia are culoare cafenie. Sa fie de la avans? .. deseori in loveste in pedala cand vreau sa il pornesc. Dar cand merge nu observ nimic neregulamentar.. nu o dezmembrez maestre .. nu e motoreta de dezmembret asta mere bine tare si arata si ok ..... asta cu pedela care loveste o am si eu dar nu mereu motorul porneste din prima chiar si la rece daca dau 2 pedale fara contact.. cel mai sigur e avansul acolo sa mai umblii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 In primul rand doresc sa salut pe toti possorii si iubitorii de motoare, si totodata indraznesc sa va adresez cateva intrebari,daca ma puteti ajuta. Mesaj completat In primul rand doresc sa salut pe toti possorii si iubitorii de motoare, si totodata indraznesc sa va adresez cateva intrebari,daca ma puteti ajuta. am un mz es 175,cred diametrul pistonului de 56, nu sunt foarte sigur. mai am un cilidru cu diametrul de 62 si un piston care cred ca este de trabant,cu gaura de bolt de20mm. pistonul intra strans in cilindru si cred ca se poate aleza-hornui,dar problema este ca biela mea are gaura de 18mm(bucsa). Stie cineva daca exista la alte modele biela care sa se potriveasca cu gaura de 20mm si daca da de unde pot sa fac rost,sau eventual alt piston? Mesaj completat In primul rand doresc sa salut pe toti possorii si iubitorii de motoare, si totodata indraznesc sa va adresez cateva intrebari,daca ma puteti ajuta. am un mz es 175,cred diametrul pistonului de 56, nu sunt foarte sigur. mai am un cilidru cu diametrul de 62 si un piston care cred ca este de trabant,cu gaura de bolt de20mm. pistonul intra strans in cilindru si cred ca se poate aleza-hornui,dar problema este ca biela mea are gaura de 18mm(bucsa). Stie cineva daca exista la alte modele biela care sa se potriveasca cu gaura de 20mm si daca da de unde pot sa fac rost,sau eventual alt piston? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Jigler infundat rau de tot? Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez . Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez . Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original? uitate la camera de nivel si vezi daca vine benzina ca poate fii infundat stutu de intrare,verifica si robinetul de benzina...........iar carburatorul cel mai adecvat e unul original bine reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Nu cred. Am curatat carburatorul recent, si banuiesc ca daca ar fi infundat rau (sau infundat),nu ar merge rotund dupa ce il pornesc (fortat).In fine, am sa mai cercetez . Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original? Nu primeste benzina numai cand trepideaza deci ceva precis este infundat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Stiti ceva carburator mai adecvat pt etz 125/150 (1982) decat cel original? Aia la fabrica cand au pus carburatorul asta nu l-au pus de prosti. Originalul e clar cel mai bun. Da-l jos, curata bine tot, sufla cu aer sa nu cumva sa bagi sarme sau mai stiu eu ce in jigler ca il decalibrezi. Vezi reglajele, surubu de la aer strangel la maxim si desfal o tura. Cu acul de dozaj nu stiu exact cum e am sa ma documentez. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Aia la fabrica cand au pus carburatorul asta nu l-au pus de prosti. Originalul e clar cel mai bun. Da-l jos, curata bine tot, sufla cu aer sa nu cumva sa bagi sarme sau mai stiu eu ce in jigler ca il decalibrezi. Vezi reglajele, surubu de la aer strangel la maxim si desfal o tura. Cu acul de dozaj nu stiu exact cum e am sa ma documentez.Succes! Nu cred ca-i din reglaje banuiesc blocare plutitor si nu primeste benzina de loc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.