master_alexut Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Cine crede ca isi va scoate banii si ceva in plus pe o moto restaurata sau reconditionate ca la carte...viseaza.Intra la bani in ele atata cat este buzunarul de mare, ai o plaja foarte mare unde poti ,,investi'' piese functionale de pe diverse epave sau piese noi de pe afara care costa...mult.Din ce am inteles pe afara sunt mult mai apreciate vehiculele nerestaurate, multi dintre occidentali le cumpara , reconditioneaza , apoi la vand la preturi egale cu cat au bagat sau chiar putin mai mici, pentru a trece la alt proiect, mai ,,indraznet''. Adevarul este ca si pe mine ma relaxeaza si deconecteaza putina munca, la cateva zile pentru reconditionarea motocicletei. Asa ca cine se apuca de treaba asta trebuie sa o faca pentru sufletul lui si sa o cam tina pentru nepoti. Red bandit...m-ai omorat cu zile, mi-ai dat tu ceva detalii pe Pm despre slefuirea jantelor(cu jmirghel manual).Astazi am pierdut 2 ore de munca sustinuta si deabia am reusit sa fac un capac de tabur(nici ala nu a iesit prea grozav ). Solutia cea mai buna ar fi niste perii de flex sau bormasina din sarma foarte fina ( putin mai groasa decat lita sau ceva foarte moale), am cautat la absolut toate targurile si hipermarketurile din bucuresti....nu exista decat niste perii grosolane ce manaca aluminiul la 2 rotatii.Trebuie sa existe o solutie ,,automatizata'' ca asa sigur nu termin rotile vara asta. Ca sa ramana pentru urmasi....dupa cum vezi sunt multi interesati de procedeu, fa un efort si lumineaza-ne cu niste poze la procedeul complet, incluziv la pasta ce o folosesti si periile de pasla sau ce o mai fi pe acolo. Spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 salut... cred ca astae motocicleta de care intrebati. Respectiv asta: Eu cred că nu o vinde, numai îÂşi râde de noi. Nu poate lucra în garaj că e prea frig, stă mai mult în casă Âşi face poante. Mesaj completat ... stă mai mult în casă Âşi face poante. El Âştie că dacă ar vinde-o, ar fi exclus din DDR Âşi nu cred că vrea asta. A candidat Âşi a obținut funcția de vicepreÂşedinte numai cu condiția să fie el cel din mijloc. Mesaj completat Prieteni mz-isti care stiti cotele rulmentilor precum si a simeringurilor la mz es 175/1 este vorba de rulmentii si simeringurile din butucul rotii . eventual cine stie costul spitelor sau ceva distribuitori . toate cele bune La ambele roți ai câte 2 rulmenți 6302, iar în carcasa pinionului de lanț un rulment 6005. Original nu erau simeringuri, ci doar niÂşte inele de cauciuc, ca niÂşte Âşaibe, cu interior de 15 mm, exterior de 42 mm Âşi groase cam de 5 mm. Ăi le poate face orice tip care face garnituri Âşi are preducele aÂşa mari. Dacă pui rulmenți ZZ, nu mai e nevoie de aceste inele. Un set de spițe noi cu piulițe costă cam 29 euro, iar o jantă de aluminu 40. http://www.ost2rad.de/MZ-Parts/Tires---Whe...back-wheel.html Mesaj completat simeringurile din butucul rotii . Am greÂşit. La interior garniturile au diametru mai mare de 15 mm, trebuie să intre peste gulerul capacului de roată sau al capacului cu saboți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Nu ma consider un mare restaurator de es-uri , dar pe cuvant ca nu va inteleg , santeti ca niste babe clevetitoare ,cumparati motoarele astea ca sa le vindeti? daca imi adun si io piesele bagate in jupiter 2 sau in atasu bm3 refacut complet ies din schema si atunci care e faza ?le cumparati le restaurati si sant a voastre pe viata . spor in restaurat Mesaj completat daca ai da de un model RE,nu ai vinde Jupiteru voxit cu Aur? ia mai gandestete,, ai intelge atunci de ce sunt baba clevetitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Intereseaza pe cineva un MZ ES 175/1 din 64, fara acte? Sper ca nu am gresit modelul, motocicleta nu este a mea si nici proprietarul nu stie exact ce model este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 daca ai da de un model RE,nu ai vinde Jupiteru voxit cu Aur? ia mai gandestete,, ai intelge atunci de ce sunt baba clevetitoare Bine , vad ca vorbim doua limbi diferite si nu ne intelegem , fiecare cu ale lui . punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salut, va intrerup si eu cu un mesaj, cu ocazia martisorului ce va veni. Am posibilitatea sa fac tot felu de nebunii din metal, medalioane, embleme ai altele din seria. Daca sunteti interesati ca de martisor sa oferit ceva micut si personalizat, dati un semn. Am facut cateva modele care le-am pus aici http://www.omdic.ro/produse/produse.html Oricum astea ar fi cateva modele, ca idee Toate cele bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Trebuie sa existe o solutie ,,automatizata'' ... M-a mâncat în fund și mi-am făcut și eu 2 roți. M-am apucat vineri și marți după amiază erau gata. Am utilizat un procedeu semiautomatizat care cuprinde 4 etape: 1. Etapa I 2. Etapa a II-a 3. Etapa a III-a 4. Etapa a IV-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 bun bun....ala este produsul finit, insa procesul semiautomat lipseste cu desavarsire .Era bun ceva descriere a etapelor 1,2,3 cu poze si materiale folosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 procesul semiautomat lipseste cu desavarsire Etapa I - Demontarea Etapa a II-a - C u r ă ț a r e a jantelor, butucilor, capacelor, spițelor și niplurilor cu peria de sârmă pusă într-un polizor. Butucii i-am pus în universalul strungului și manual, cu glasspapier am șlefuit fundul șanțurilor de răcire ale tamburilor de frână (acolo n-am putut intra cu peria) Etapa a III-a - Am dat spițele la galvanizat, iar jantele, butucii, capacele le-am dat la peria de pâslă, utilizând o pastă verde pe care am luat-o din obor. Defectele mici au dispărut, iar cele mari s-au atenuat. Nu am avut răbdarea Banditului de a șlefui fiecare defect. Eu vreau totuși să se cunoască "patina timpului". Etapa a IV-a - Montajul l-am făcut eu și centrarea un nene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) inteles, cine vrea sa ajunga la luciu se pare ca nu poate scapa de jmirgheluit toti porii aia.Multumim pentru sfaturi Editat Februarie 10, 2011 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Am terminat și MZ-ul de curse. Aștept anvelopele cu crampoane și să vezi distracție. http://www.youtube.com/watch?v=Ya75e7BBIxA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 pregatirea plecarii de la standuri/boxe alias garaj a fost cea mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Am probleme cu încărcarea și azi mi-am făcut un releu electronic. Piesele m-au costat 3 lei. Mi-e un drag de el, că și pe budă îl iau cu mine. Nu știu la noapte ce să fac, că dacă mă prinde nevastă-mea cu el în pat ... ăla sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIRO Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Am probleme cu încărcarea și azi mi-am făcut un releu electronic. Piesele m-au costat 3 lei. Mi-e un drag de el, că și pe budă îl iau cu mine. Nu știu la noapte ce să fac, că dacă mă prinde nevastă-mea cu el în pat ... ăla sunt. Nea Dane esti tare ,te provoc la o cursa si un gratar in zona Mizilului cand o da firu ierbii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) ...Nu știu la noapte ce să fac, că dacă mă prinde nevastă-mea cu el în pat ... ii spui ca-i vibrator... Din curiozitate: la motor n-ai dinam? Editat Februarie 15, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Am probleme cu încărcarea ?i azi mi-am făcut un releu electronic. Piesele m-au costat 3 lei. Mi-e un drag de el, că ?i pe budă îl iau cu mine. Nu ?tiu la noapte ce să fac, că dacă mă prinde nevastă-mea cu el în pat ... ăla sunt. ...asa nu prea merge... ...prea multe pe invers p-acolo... ala e 2N3055 dar nu pentru mult timp, si celalat nu e BD136...eventual complementarele lor...MJ 2955 si respectiv BD135...dar nici asa nu sunt bine desenate ,,, In literatura de specialitate se gaseste asa ceva pentru Trabi, Wartburg si alte utilaje cu dinam...probabil ca si pe net... Nu promit , dar daca gasec ceva patentat ... Editat Februarie 15, 2011 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 ...asa nu merge... M-am lăudat că l-am făcut, nu și că merge. Mesaj completat la motor n-ai dinam? da, am dinam. Mesaj completat te provoc la o cursa si un gratar in zona Mizilului cand o da firu ierbii Accept cu plăcere o cursă cu miză mare. Concurăm pe piulite de 6 cu teflon. Sau de 8, cum vrei tu. Mesaj completat Nu promit , dar daca gasec ceva patentat ... Mesaj completat Nu promit , dar daca gasec ceva patentat ... Nenea cu care mă mai consult și care are 70 ani avea schema într-o agendă din 1984. El m-a asigurat că va funcționa și mi-a mai spus că personal a făcut mai multe astfel de relee, inclusiv pe MZ-ul lui din anii aceia. Vă țin la curent dacă va merge sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 http://www.scribd.com/doc/21767327/almanah-tehnium-88 Gasiti aici,la pagina 161,schema unui releu de incarcare,pentru dinamul pe 6V.Am testat-o ceva ani in urma,a functionat fara probleme. Chiar o sa-l caut,cred ca mai il am,sa vad ce tranzistor de putere am folosit ,cred ca merge si batranul 2N3055,sau tranzistoare mai noi si mai performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) cum spune @drobu se vede de la o posta ca nu o sa mearga. Se poate face sa mearga DAR eu nu il recomand. - pentru ca ambii tranzistori din darlington sunt pe invers(pidosnici :-)) ) C e la + si E la DF; Daca sunt pusi invers probabil o sa mearga. - fiindca referinta de tenziune(data de zener) este destul de departe de o referinta, fiind influentat de tensiunea de alimentare(pe care trebuie sa o regleze, sic) si de temperatura. - fiindca comparator de tensiune implementat cu un tranzistor e ceva primitiv si nu e chiar comparator - fiindca un regulator ar trebui sa compare tensiunea de pe acumulator nu cea dupa cheie si alte contacte imperfecte - pentru ca nu are protectie la scurt-circuit(mai trebuie un mic tranzistor si un rezistor) Am o solutie la fel de simpla, verificata si in plus cu N alte protectii. Vedeti aici pe forum la Bloguri, owene's Surublog, dati cautare dupa regulator de incarcare. Am patentat-o GPL e freeware. Pot sa povestesc despre ea destul. costa facutul 20 de lei E pentru 12V, dar cu schimbarea a 2 rezistente se poate face pentr 6V. Editat Februarie 16, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 cum spune @drobu se vede de la o posta ca nu o sa mearga. Se poate face sa mearga DAR eu nu il recomand. Am o solutie la fel de simpla, verificata si in plus cu N alte protectii. Vedeti aici pe forum la Bloguri, owene's Surublog, dati cautare dupa regulator de incarcare. Am patentat-o GPL e freeware. Pot sa povestesc despre ea destul. costa facutul 20 de lei E pentru 12V, dar cu schimbarea a 2 rezistente se poate face pentr 6V. E vorba de o schema cu LM723,cumva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) egzakt Mesaj completat apoi e greu de cautat nu? linkul direct Editat Februarie 16, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 egzaktMesaj completat apoi e greu de cautat nu? linkul direct Lm 723 e un integrat excelent,ca stabilitate a referintei din pinul 6 , (7,15V ),cu un comparator precis,cu un tranzistor intern folosibil ca protectie etc. Spun asta ca l-am folosit deseori.(Am in lucru ,cu el,o schema de releu incarcare,dar pentru magnetourile trifazate,schema e pusa la Service-Regulator home made ..)Dar in cazul de fata,modificarea de care vorbesti,divizorul de tensiune din pinul 4 sau 5,(intrarile comparatorului..) nu e suficienta.. Alimentat cu o tensiune sub 8V,tensiunea din pinul 6,cea de 7,15V nu mai este stabilizata,scazand o data cu scaderea de tensiune de alimentare. Ori o baterie de 6V,trebuie incarcata cu maxim 7-7,25V. La tensiunea asta ,de exemplu,in pinul 6 vom avea vreo 6V,tensiune nestabilizata. Solutia?Folosirea unei referinte de tensiune exterioara,un zenner de exemplu;se pierde insa cea mai mare calitate a acestui integrat,tocmai referinta de 7,15V foarte bine stabilizata. Au fost situatii cand am folosit integratul,doar pentru asta. In plus,la shema ta,mai trebuie montata o dioda intre + dinamului si + bateriei,care altfel cu motorul oprit,sau sub o anumita turatie,s-ar descarca prin rotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 In plus,la shema ta,mai trebuie montata o dioda intre + dinamului si + bateriei,care altfel cu motorul oprit,sau sub o anumita turatie,s-ar descarca prin rotor. Schema este perfecta. Bateria nu se descarca datorita puntii trifazate de la alternator. Daca as face schema as modifica forma semnalului din rampa in prag pentru semnalizarea incarcarii . Adica nu doar prezenta tensiunii ci incarcarea efectiva a bateriei. Eu am o schema simpla dar ma gindesc s-o incerc si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) Eu am gasit aceasta schema. Este buna ? sau in aceasta varianta... Editat Februarie 17, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Alimentat cu o tensiune sub 8V,tensiunea din pinul 6,cea de 7,15V nu mai este stabilizata,scazand o data cu scaderea de tensiune de alimentare.Ori o baterie de 6V,trebuie incarcata cu maxim 7-7,25V. La tensiunea asta ,de exemplu,in pinul 6 vom avea vreo 6V,tensiune nestabilizata. Solutia?Folosirea unei referinte de tensiune exterioara,un zenner de exemplu;se pierde insa cea mai mare calitate a acestui integrat,tocmai referinta de 7,15V foarte bine stabilizata. Au fost situatii cand am folosit integratul,doar pentru asta. In plus,la shema ta,mai trebuie montata o dioda intre + dinamului si + bateriei,care altfel cu motorul oprit,sau sub o anumita turatie,s-ar descarca prin rotor. A, ok. mi-a scapat sa fac legatura 6V-alimentare desi imi era sub nas. Asa este. Facusem odata o schema de stabilizator de 3V cu 741 cu referinta luata de pe dioda 1n4148, dar ceva atipic rau de tot, din greseala(daca te uiti la schema zici ca e facuta de unul care nu a inteles principiul - asa a si fost atunci), numai ca efectul era ca 3V acela era foarte stabil, si pe lana asta la osciloscop nu se vedea riplu deloc. La schema aia m-as gandi eu sa o modific sa faca referinta de 3V pentru regulator de 6V. Dioda aia nu trebuie sa fie in schema, chiar trebuie bagata in cutia regulatorului? Un schottky mare si gata. Mesaj completat Schema este perfecta. Bateria nu se descarca datorita puntii trifazate de la alternator. Daca as face schema as modifica forma semnalului din rampa in prag pentru semnalizarea incarcarii . Adica nu doar prezenta tensiunii ci incarcarea efectiva a bateriei. Eu am o schema simpla dar ma gindesc s-o incerc si eu . la ES250 e dinam, trebuie dioda aia. As vrea o mica detaliere la faza mentionata cu semnalizarea incarcarii. In prezent e pe baza de prezenta tensiune, am luat exact cum era in sistemul original, si l-am pus pe tranzistor. Sa iau referinta aia de 7.1V si sa mai bag un comparator sa vad daca am minim 13V pe acumulator? Eu m-am gandit ca inmultesc piesele si dupa aia creste probabilitatea de defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.