bandit red Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Cât costă? 199.90 euro - mz-es.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 199.90 euro - mz-es.de La banii ăștia dacă-l iei, nici nu se merită să-l pui pe motocicletă. Îi faci o interfață wireless la 6V cu nevasta și-l pui pe noptieră să-ți lumineze noaptea, roșu când e roșu și verde când e verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 roșu când e roșu și verde când e verde. Cand este nevasta pe rosu ? sau cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 imi trebuie un piston 69,62.. pentru ES cam asa. ofer la schimb unu nou cu tot cu segmenti de ETZ 68,97 sau bani Mesaj completat nu imi trebuie nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 ... sau cum Ai înțeles greșit. Când e roșu stai în pat și dormi, când se face verde te scoli din pat și pleci la servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Pai daca este asa, nu stiu cum se face ca la mine se aprinde mai tot timpul VERDE, iar cand se aprinde ROSU sar din pat, "turez" sa se stinga si fug la atelier sa mai apuc ceva din lucrare. Uite asa am reusit sa fac o asamblare preliminara, cu mici retusuri, ajustari, probe la cheder, coburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Sa va prezint si epava mea de es175. Nu am apucat sa o curat numa rotile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Sa va prezint si epava mea E haioasă, dar dacă vrei să o faci, fă rost de un gât de lup pentru că ăsta-i tot farmecul acestei opere de artă. Mesaj completat Uite asa am reusit sa fac o asamblare preliminara... Și asta e haioasă, bravo! Eu de mic mi-am dorit un MZ din acesta cu fuste, dar nu m-a lăsat mama ... Abia am venit de pe islazul de la Târgșorul Nou (fostul aerodrom militar al germanilor care apărau rafinăriile din Ploiești, lângă pușcăria de femei), unde am avut un concurs de aeromodele cu motor de cauciuc. La rugămintea copiilor, am luat și MZ-ul de cross să recuperăm modelele. A fost un mare festival. Au condus MZ-ul: fiică-mea Iulia solo și cu pasager, Corcodel a plimbat toate studentele mele care ne-au ajutat la cronometrarea zborurilor, și Vlad la fel, prietenul meu Marian din Pitești și-a plimbat toți elevii, și m-am plimbat și eu, primul, ca să le arăt cum se face ... Vineri, la concursul de planoare a fost și Iuli-Voshod pe câmp în calitate de director de concurs. Revin cu poze și video. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 nu stiu ce fel de mz era, dar mz era... cu atas, fumigen tare, cu numar nou care abia se mai vedea prin funinginea depua pe el, plin de jeg, deshelat, pensulat, dar tzantos pe sosea (depasea duba care mergea prea incet pentru el...) fara stop pe frana sau semnale (optionale d'astea pentru bogatasi!!) a umilit cei 50 de ani de tehnologie trecuti peste el, a sters cu ei pe jos, azi in voluntexas, pe la sase. bravo lui p.s. la cum arata mocichetistul, il avea de nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Ieri am reusit sa achizitionez pentru proiectul meu de restaurare (versiunea completa) un atas STOYE SE (1961). Nu este el intr-o stare tocmai de laudat, dar ma voi straduii sa il aduc cat mai aproape de original. Apropos...are cineva o incuietoare de portbagaj de STOYE sau STEIB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Ieri am reusit sa achizitionez pentru proiectul meu de restaurare (versiunea completa) un atasSTOYE SE (1961). Nu este el intr-o stare tocmai de laudat, dar ma voi straduii sa il aduc cat mai aproape de original. Apropos...are cineva o incuietoare de portbagaj de STOYE sau STEIB FELICITARI barca nu arata chiar rau,este oleaca de munca dar se face fara probleme. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Apropos...are cineva o incuietoare de portbagaj de STOYE sau STEIB Am eu ceva pentru tine rămas de la ataÂşul meu. Încuietoarea ăstuia e pe ataÂşul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Pt cine vrea cartea de Mz instructiuni-de-exploatare-pentru-mz-motociclete-es175-250-anul-1962 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Pt cine vrea cartea de Mz ... Intri cam des p'aci. Să'nțelegem că te-ai convertit la MZ-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Ne, am zis să ajut, tot mă chinui să o găsesc pe aia de M72 în română. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 M-au apucat nostalgiile... Uitîndu-mă prin ataÂşamentele mele, am redescoperit o arhivă pe care n-aÂş mai putea s-o pun acum pe forum din motiv de dimensiune. AÂşa că pun link la postul respectiv, poate mai are cineva nevoie de aÂşa ceva! Deci, LINK AICI! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Ziceam mai de mult că toba mea nouă de pe Red Bull i-am dat-o lui Ionuț, iar eu îmi cumpăr alta. Nu era neapărat un gest mărinimos, ci mai degrabă voiam să scap de ea pentru că era lovită în zona crestăturilor de la joncțiunea cu cotul și cromul sărise. Săptămâna trecută a venit și toba cealaltă; mai lovită ca prima ... așa încât Banditule, atrage atenția omului de la Tg. Mureș să nu ne mai trimită toate ciurucurile, că dacă ăla e un cerc cu diametrul de 40 mm, îmi tai "toba" și-o dau la rațe sau mai pe românește, îmi bag sula-n ea că încape prin diametrul acela de 40 mm fără să mi-o zgârii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 se poate monta fara modificari toba de ETZ pe ES ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 se poate monta fara modificari toba de ETZ pe ES ? DA, sigur. Si arata chiar bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 deci se pupa bine cu pedala de frana, da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 deci se pupa bine cu pedala de frana, da ? Arată bine, se pupă bine, se aude bine și costă doar 170 lei. Trebuie doar să pui cotul original. Dezavantajul e acela că nu se demontează și când se umple cu mizerie, trebuie s-o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Dezavantajul e acela că nu se demontează și când se umple cu mizerie, trebuie s-o schimbi. folositi ulei 2T JASO-FD si atunci nu se mai umple cu nimic. Alea infundate se pot arde(se duce cromul), sau taia, curata si re-suda, sau la fiecare 5000km o spalare cu soda caustica asigura o curatenie de f. lunga durata. Soda caustica nu reuseste sa desfunde o toba coxata gros, rezultatul a mii de km cu ulei 2T mineral sau cum am mai vazut T90 Mai e o metoda care teoretic desfunda perfect si protejeaza cromul, dar o sa va spun de ea peste cateva luni cand termin investi(ga)tia si curat cele 2 tobe ale mele care stau pe tusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Exista cu certitudine o metoda data de fabricant (ETZ) ca doar nu au dat toba ca si consumabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Mai e o metoda care teoretic desfunda perfect si protejeaza cromul Mulțumim pentru sfaturi. Și eu mă gândesc la tot felul de trăsnăi, mai ales când stau la un pahar de vin la biroul dreptunghiular din garajul unde-mi țin motoretele. Am acolo un așa zis "colț al comunistului" nu că aș fi așa ceva, ci că atât mie cât și designerului cu care am decorat garajul, ni s-a părut logic acest aranjament. Toate bune și frumoase numai că, în urma amenințărilor nevesti-mi că dacă mă mai cherchelesc pune toporul pe motocicletele mele, am fost nevoit să schimb acel aranjament din secera și ciocanul în secera și toporul, în ideea de a-l avea la îndemână. Dacă va face asta, dau milităria jos din pod și pun ciocanul pe ea. Așa cum am promis, am făcut un montaj despre cum lansăm aeromodele și cum ne ducem după ele cu MZ-ul de cross. Editat Aprilie 27, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.