petcudan55 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Cateva poze cu inca 2-3 piese montate. Frumos. Ce-i cu cablul acela care iese din far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 e cablul de la frana fata Momentan am gasit unu in stare bunicica si l-am montat(pana cumpar cabluri noi) Azi polishez si montez manetele, mansoanele ,claxonasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 e cablul de la frana fata Momentan am gasit unu in stare bunicica si l-am montat(pana cumpar cabluri noi) Azi polishez si montez manetele, mansoanele ,claxonasul. Dă-i bătaie că e bine. Ai acte noi sau vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Se simte lipsa pe acest topic fara domnul Dan si red bandit. Revenim in forta , dar cu dovezi ilustrate asa cum v-am obisnuit. Putintica rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) Revenim in forta , dar cu dovezi ilustrate asa cum v-am obisnuit. Putintica rabdare Fumatul dăunează grav sănătății tale și a celor din jur. O operație de succesuri pe kupplung deschis, urmată de o terapie cu țuică de prune primită ca șpagă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin. Cu alte cuvinte, să fie primit: den Namen des Vaters, des Sohnes und des Heiligen Geistes, Amen sau mai pe înțelesul nostru Il nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo, Amen! Editat Octombrie 3, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Fumatul dăunează grav sănătății tale și a celor din jur. O operație de succesuri pe kupplung deschis, urmată de o terapie cu țuică de prune primită ca șpagă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin. Cu alte cuvinte, să fie primit: den Namen des Vaters, des Sohnes und des Heiligen Geistes, Amen sau mai pe înțelesul nostru Il nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo, Amen! Cine stie , cunoaste . Aici avem deaface cu "liga profesionistilor". In alta ordide de idei, imi puteti aduce cateva argumente pro si contra cu referire stricta la modelele de atas STOYE , mai exact la modelele TM, TML vs EL,SEL. Avantaje si dezavantaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Stoye SM, SML, TS a echipat motocicletele Simson AWO 425 T si diferite modele de BMW si Zundapp. Stoye TM, TML a echipat motocicletele Simson AWO S. Stoye ELS a echipat motocicletele MZ 250/0 Einport, MZ ES 250/0 Doubleport, MZ ES 175/1, MZ 250/1. Stoye SEL a echipat motocicletele MZ Trophy, MZ ETZ. Completare : Stoye SM, SML au mai echipat si motocicletele IFA / MZ BK 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) MZ ES 250/0 Doubleport Doppelport Ți-am găsit printre fiare Seitenwagen Kofferraumschloss-ul ... precum și ZĂźndspulenschelle, ambele sunt pe calculator. Editat Octombrie 4, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) [quote name='petcudan55' timestamp='1317701021' post='2966826' ... precum și ZĂźndspulenschelle, ambele sunt pe calculator. Multumesc Domnul Dan. Stoye SM, SML, TS a echipat motocicletele Simson AWO 425 T si diferite modele de BMW si Zundapp. Stoye TM, TML a echipat motocicletele Simson AWO S. Stoye ELS a echipat motocicletele MZ 250/0 Einport, MZ ES 250/0 Doubleport, MZ ES 175/1, MZ 250/1. Stoye SEL a echipat motocicletele MZ Trophy, MZ ETZ. Completare : Stoye SM, SML au mai echipat si motocicletele IFA / MZ BK 350. Stiu ce au echipat, intrebarea era din punct de vedere tehnic, TM sau TML cum se comporta fata de EL sau ELS. Si ce inconveniente sau avantaje au aceste modele prin comparatie. Se poate monta un STOYE TM pe un ES 250/1 ? (practic stiu ca se poate) ma intereseaza functionalitatea. Editat Octombrie 4, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) Se poate monta un STOYE TM pe un ES 250/1 ? ma intereseaza functionalitatea. Funcționează orice ataÂş. Editat Octombrie 4, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Stoye SM, SML, TS a echipat motocicletele Simson AWO 425 T si diferite modele de BMW si Zundapp. Stoye TM, TML a echipat motocicletele Simson AWO S. Stoye ELS a echipat motocicletele MZ 250/0 Einport, MZ ES 250/0 Doubleport, MZ ES 175/1, MZ 250/1. Stoye SEL a echipat motocicletele MZ Trophy, MZ ETZ. Completare : Stoye SM, SML au mai echipat si motocicletele IFA / MZ BK 350....EMW Lolo,poti pune si sursa care te-a informat,sau scri din amintiri? Stoye EL-S a fost conceput in 1958 pentru motocicletele Awo Sport si Mz ES 300...adica ptr. alea cu Hinterradschwingen Dai o bere ptr.corectare Batranii zic ca EL-ul,fiind articulat,are cel mai "fin" mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Din amintiri.... Dau o bere.......ce-am sa fac.... EL-ul are cel mai "fin" mers insa la prima groapa mai adanca iti intra cel mai repede motocicleta in "tangaj". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Va salut. Am o intrebare. Amortizoarele mai pot fi reconditionate, renteaza? Cand am achizitionat MZ-ul, pe unul din amortizoarele spate era ulei curs la greu. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Va salut. Am o intrebare. Amortizoarele mai pot fi reconditionate, renteaza? Cand am achizitionat MZ-ul, pe unul din amortizoarele spate era ulei curs la greu. Numai bine. Da. Le desfaci, înlocuiești semeringurile (10x19x7), vezi dacă supapele inferioare nu sunt buceardate, pui ulei cât scrie la carte (80 ml) și vor fi ca și noi. Nu ca și noi motocicliștii, care când se trezesc din beție intră noaptea pe forum, ci ca și niște piese noi, ieșite pe poarta fabricii de la Zschopau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Atat de pasionat de Retro motoare fiind, am sa va relatez o intamplare , zic eu hazlie. De curand , dupa ceva perioada in care am tot mers si rodat MZ-uri, am facut un drum mai lung (320 km) cu o moto japoneza din dotare. Totul bine si frumos pana cand prin Sinaia constientizez in plin centrul orasului ca .....semnalizam cu mana . Eii ce sa-i faci batranetea si virusul "retro" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 dupa ceva perioada in care am tot mers si rodat MZ-uri, semnalizam cu mana Obișnuința e a doua natură! Vara trecută, după ce m-am obișnuit să merg pe trei roți cu MZ-ul, am uitat că atunci când mergi pe două (cu V-Strom-ul) și oprești la semafor, în afară de frâne, trebuie să mai pui și picioarele jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Obișnuința e a doua natură! Vara trecută, după ce m-am obișnuit să merg pe trei roți cu MZ-ul, am uitat că atunci când mergi pe două (cu V-Strom-ul) și oprești la semafor, în afară de frâne, trebuie să mai pui și picioarele jos. :crack: Mai nene, ma cracanai de ris cu faza asta! Demna de filme hazlii! Acum stiu de ce intru des prin batatura voastra, fiindca astia mai copti au farmecul lor! Si culmea, mai stiu sa scrie si romaneste foarte corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) Râdeți Âşi voi de idioții ăÂştia. Âşi de ăÂştia Editat Octombrie 5, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Trebuie sa intru la "revizia de 500 km". Si surpriza.... Am finalizat inmatricularea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) In limita timpului disponibil o sa avansez cu mz-ul. Deocamdata asa arata Editat Octombrie 7, 2011 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Si surpriza... Am finalizat inmatricularea. Asta da surpriză! Ai mers pe șipcă. D'aia e liniște p'aci de vreo trei zile. Bravo! Eu am cules via de pe domeniile Socrello și în urma procesării strugurilor (zdrobitor + teasc), au rezultat 5827 [ml] must alb și 4273 [ml] must negru, din care fac vin. Deja instalațiile lucrează în plin. In limita timpului disponibil o sa avansez cu mz-ul. Bravo și ție! Ai acte noi sau vechi? Editat Octombrie 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Domn petcudan.. acte am pe ea, da talon vechi. Iarna cand o sa am mai mult timp o sa sun pe proprietarul din talon, ne intelegem cum facem cu transcrierea fara sa ma deplasez acolo la voi in prahova .. dupa care o duc direct la RAR gata asamblata , i face cartea, itp si la primavara se poate circula cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Am o intrebare ,am un mz 250 din 1962,are lipsa roti,amortizoare,aprindere,restul este complet.Intrebarea mea este cum pot sa scot cilindrul ca nu iese.A stat fara bujie ceva timp.Am scos chiloasa si pistonul este in jos,ambelajul nu se misca,pistonul e blocat acolo.Am batut cu un lemn in partea galeriei si in partea carburatorului dar nu se misca.A m folosit si jumatate de spray de rugina,lichid de frana si nu iese.Are cineva o solutie cum pot scoate acest cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Apa înmoaie rugina! Lasă-l în apă (inundat) cîteva ore și apoi încearcă din nou. Nu-ți face griji că va rugini mai mult, rugina se formează după ce fierul a fost expus apei, nu în imersie! Protejează apoi piesele după ce le demontezi! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 @cristi74 : Am eu roti si amortizoare de vanzare. ieftin ca vine frigul si o sa stee afara... dale o sansa de supravietuire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.