bandit red Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Nu cred ca ati inteles mesajul si sincer nici altii (iar nenea lupu alb faci parte din categoria oratori retori si ...) iar restu povestirii pe privat sau pm pt dvs. iar pt dn bandit va rog sa va abtineti . punct. De ce sa ma abtin domnul meu ca am muncit pentru MZ-ul acela de mi-au albit tamplele si am tras pentru fiecare saiba si piulita....ca pe urma sa aud comentarii ca cele de mai sus. De ce ? dau pe mz..sa vad ce a scris fishy, citesc in 30 secunde, vad ca a scris cristi .Cine stie cand scriu eu asta daca nu mai baga 2-3 .Domnilor, eu zic sa ne calmam..treaba este pe drumul cel bun dar ma gandesc totusi ca ar fi mai frumos sa fie naturala, pana la urma trecerea oricum se va face. Intrebare care ma macina de mult si nu stiu daca merge...instalatie de 6 volti, putere mica daca as lega mai multe leduri (ce consuma putin, si au lumina puternica pentru cat consuma) sa faca 6 volti , credeti ca rezultatul ar fi mai bun decat un bec de 6 volti? Asa mi-a recomandat un electrician insa, nu am incercat. LED-urile te vor ajuta cu certitudine in a mai salva din puterea consumata la instalatia de 6V, dar cel mai mare consumator este becul de far 35W pe care nu cred ca il poti inlocui cu LED. Aici ai cel mai mare consumator si functie de el reglezi si incarcarea, restul sunt auxiliare (dar deloc de neglijat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Ca de obicei, și în cazul Es-ului cu ataș am urmat procedura inversă - înmatricularea pe numele meu, înainte de restaurare. Astfel, ieri i-am făcut ITP-ul și autentificarea, și astăzi am rezolvat înmatricularea. Așa arată câteva piese galvanizate la Cluj. Mulțumesc încă o dată domnului Petcu și lui Dracones pentru îndrumare! Sunt câteva care n-au ieșit foarte bine datorită faptului că nu le-am curățat destul de amănunțit înainte să le duc în atelier. Astea vor fi galvanizate din nou, deodată cu al doilea pachet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Ca de obicei, și în cazul Es-ului cu ataș am urmat procedura inversă - înmatricularea pe numele meu, înainte de restaurare. Astfel, ieri i-am făcut ITP-ul și autentificarea, și astăzi am rezolvat înmatricularea. Așa arată câteva piese galvanizate la Cluj. Mulțumesc încă o dată domnului Petcu și lui Dracones pentru îndrumare! Sunt câteva care n-au ieșit foarte bine datorită faptului că nu le-am curățat destul de amănunțit înainte să le duc în atelier. Astea vor fi galvanizate din nou, deodată cu al doilea pachet. Bravo domnule, ma bucur. Atasul ai idee unde a fost confectionat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Bravo domnule, ma bucur. Atasul ai idee unde a fost confectionat ? Mersi! Nu știu exact, motocicleta am luat-o de la Odorhei, de la o domnișoară care a moștenit-o de la părinții săi. Zicea că atașul era făcut de tatăl ei...La ce cooperativă/întreprindere o fi lucrat habar nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 De ce sa ma abtin domnul meu ca am muncit pentru MZ-ul acela de mi-au albit tamplele si am tras pentru fiecare saiba si piulita....ca pe urma sa aud comentarii ca cele de mai sus. De ce ? LED-urile te vor ajuta cu certitudine in a mai salva din puterea consumata la instalatia de 6V, dar cel mai mare consumator este becul de far 35W pe care nu cred ca il poti inlocui cu LED. Aici ai cel mai mare consumator si functie de el reglezi si incarcarea, restul sunt auxiliare (dar deloc de neglijat). Banditule, eu chiar la becul de far ma gandeam...ca sa faca puterea aia se strang ceva leduri si fac o lumina destul de puternica.Ma uit la noile lanterne ce sunt de cativa ani, sunt pe leduri , consuma infim si rezita foarte mult timp.Acum nu stiu, dar ar merita incercat zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Banditule, eu chiar la becul de far ma gandeam...ca sa faca puterea aia se strang ceva leduri si fac o lumina destul de puternica.Ma uit la noile lanterne ce sunt de cativa ani, sunt pe leduri , consuma infim si rezita foarte mult timp.Acum nu stiu, dar ar merita incercat zic eu Eu te cred si inteleg ce spui, dar nu am vazut asa ceva spre vanzare. Poate doar sa incercam sa il confectionam. Exista ceva LED-uri de putere ce se folosesc la proiectoare, dar sunt deja cu rezistenta pentru 12V. http://www.youtube.com/watch?v=1nJk23PBmT4 Editat Noiembrie 24, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Sunt leduri ultrabright de putere, sunt depuse pe PCB metaloceramic, pe spatele PCB-ului se pune turbina pentru racire sau chiar instalatie de racire cu lichid. Se incing ca naiba, si ledul care nu e racit moare in cateva zeci de secunde. Cam de aici incepi sa vorbesti de led de far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Banditule, eu chiar la becul de far ma gandeam...ca sa faca puterea aia se strang ceva leduri si fac o lumina destul de puternica.Ma uit la noile lanterne ce sunt de cativa ani, sunt pe leduri , consuma infim si rezita foarte mult timp.Acum nu stiu, dar ar merita incercat zic eu Încearcă tu, dar părerea mea e că-ți bați cuie-n pantofi singur. Tu fă motoreta să meargă! Cât crezi că vei merge cu ea noaptea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Seara buna, Vin si eu catre voi cu o intrebare: Cum se demonteaza/desolidarizeaza piesele care tin saua pasagerului la mz RT 125/3. Am demontat tot, a mai ramas o tija filetata la ambele capete care este frezata pentru a fi prinsa in cheia de 8. Am incercat sa o invart...nu merge de nici un fel. Pun mai jos 2 poze. PS: Domnul Dan, am mai facut un pas in depasirea topicului de mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Seara buna, Vin si eu catre voi cu o intrebare: Cum se demonteaza/desolidarizeaza piesele care tin saua pasagerului la mz RT 125/3. Am demontat tot, a mai ramas o tija filetata la ambele capete care este frezata pentru a fi prinsa in cheia de 8. Am incercat sa o invart...nu merge de nici un fel. Pun mai jos 2 poze. PS: Domnul Dan, am mai facut un pas in depasirea topicului de mobre sal .. am ancercat si eu lasal asa sableazal cu totu daca nu il cureti cu peria rotativa echipezi cauciucul si poti sa al grunduesti si sal vopsesti si sa avem noi ani sa traim sa ma rugineasca fieru ca tot rematu o sal manance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 MZul nu moare ........ se transforma doar in altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Salut, Iti multumesc de explicatie . Problema este ca al meu are cauciucul omorat. Trebuie neaparat sa il desfac si sa ii schimb si piesa de cauciuc. Mai are cineva vreo idee? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 papa bear, mie cand mi-a vopsit Cristina piesele a desfacut si seaua.Nu a mai reusit sa o puna nimeni la loc nici in ziua de azi.O sa mai incerc cu cineva care se pricepe.Oricum cam complicata treaba cu alea si sa mai si culiseze la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 papa bear, mie cand mi-a vopsit Cristina piesele a desfacut si seaua.Nu a mai reusit sa o puna nimeni la loc nici in ziua de azi.O sa mai incerc cu cineva care se pricepe.Oricum cam complicata treaba cu alea si sa mai si culiseze la fel. Salut Alex, Multumesc de informatie... Sa inteleg ca e complicata treaba... Poti te rog sa pui niste poze cu piesele desfacute?...poate inteleg si eu... Pana imi vin noi idei...continuu cu altceva... Azi am desfacut carburatorul si e praf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Mie da ... Păi așa vor sta. Și așa de curiozitate, eu am spus că ale mele au cam 150 mm cu suport cu tot. Ale tale cât au? Că-mi par la fel de scurte ca și ale mele. Dacă vrei facem și un concurs: care le are mai lungi și care le are mai scurte. 14cm are doar bratul scaritei!suportul nu-l aveam prin preajma dar sigur are vreo 3 tzanti.deci,ati reusit performanta sa o faceti mai scurta cu 2cm.sa nu pierdeti pasajeru'... daca continuati cu scurtatul,pana la urma o sa va iasa vreun pocket bike sau vreo miniatura de o s-o puneti pe birou ...dar daca dvs. va place,nu-i bai,customizare sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 14cm are doar bratul scaritei!suportul nu-l aveam prin preajma dar sigur are vreo 3 tzanti.deci,ati reusit performanta sa o faceti mai scurta cu 2cm.sa nu pierdeti pasajeru'... daca continuati cu scurtatul,pana la urma o sa va iasa vreun pocket bike sau vreo miniatura de o s-o puneti pe birou ...dar daca dvs. va place,nu-i bai,customizare sa fie. Există ceva pe forumul acesta, care să fie conform cu pregătirea, gusturile și teoriile dvs. care este? papa bear, mie cand mi-a vopsit Cristina piesele a desfacut si seaua.Nu a mai reusit sa o puna nimeni la loc nici in ziua de azi.O sa mai incerc cu cineva care se pricepe.Oricum cam complicata treaba cu alea si sa mai si culiseze la fel. Să vi la Ploiești să-ți iei berea. Cu postul acesta ai egalat Mobrele. Salut Alex, Multumesc de informatie... Sa inteleg ca e complicata treaba... Poti te rog sa pui niste poze cu piesele desfacute?...poate inteleg si eu... Pana imi vin noi idei...continuu cu altceva... Azi am desfacut carburatorul si e praf... Și tu la fel. Cu postul ăsta ai depășit Mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 maine ma pun sa scurtez din simson!nemtii care este defapt ddr-isti,l-au conceput gresit la 2103mm si nu mi se aliniaza cu celelalte mobrete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Am nevoie de un "pahar" de amortizor spate pentru MZ RT 125. Numai unul, nu o pereche. Am evidentiat in imaginea atasata ce imi trebuie. Vreau sa fie nedeformat si original, aspectul estetic nu ma intereseaza. Vand piesele de aluminiu care fac parte din amortizoarele de RT 125, pereche, stanga + dreapta. Originale, bune. Am evidentiat in cealalta imagine despre ce este vorba. Daca aveti idei.. 072312821 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Haideti baieti, fortati MZ-urile ca macar aici sa fiti primii! citeva mz-uri in asteptare...sa mai urcam topicul putin.. Am nevoie de un "pahar" de amortizor spate pentru MZ RT 125. Numai unul, nu o pereche. Am evidentiat in imaginea atasata ce imi trebuie. Vreau sa fie nedeformat si original, aspectul estetic nu ma intereseaza. Vand piesele de aluminiu care fac parte din amortizoarele de RT 125, pereche, stanga + dreapta. Originale, bune. Am evidentiat in cealalta imagine despre ce este vorba. Daca aveti idei.. 072312821 2 luni daca vine baiatul la lucru il pun sa dea jos ce ai nevoie de pe un cadru din gramada aia..daca nu vine bag eu flexul si tai.. ca nam timp sa desfac nebuniile de acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 cu cat sunt mobrele mai stricacioase, cu atat e topicul mai activ. Era un topic destul de slab populat pe vremuri, nu va fortati ca mariti numarul posturilor doar artificial. Ia uitati-va la altii cat de frumos si natural cresc :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 (editat) luni daca vine baiatul la lucru il pun sa dea jos ce ai nevoie de pe un cadru din gramada aia..daca nu vine bag eu flexul si tai.. ca nam timp sa desfac nebuniile de acolo.. Mi-ar trebui mie scărițele șoferului de pe cadrul acela de Simson (ultima poză), că ale mele sunt niște făcături. Editat Noiembrie 27, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Astazi am mai facut o iesire de neuitat de vreo 45 de km. O adevarata incantare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Astazi am mai facut o iesire de neuitat de vreo 45 de km. O adevarata incantare . Dacă sunt adevărate afirmațiile din poza de mai jos, hai să facem cu Julia Âşi Corcodel o tură prin oraÂş pe 1 Decembrie. Steaguri ale României, ca să le legăm de motoare am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Merci Dany, anunta-ma te rog daca vine baiatul la lucru! Uite cum stau ele in gramada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Dacă sunt adevărate afirmațiile din poza de mai jos, hai să facem cu Julia Âşi Corcodel o tură prin oraÂş pe 1 Decembrie. Steaguri ale României, ca să le legăm de motoare am eu. Super merg. D-voastra luati steagurile si eu un dosar (sa fie pregatit) in caz ca-l opreste pe Corcodel sau mai bine il las lui Ninel ( am glumit). Editat Noiembrie 28, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.