petrica Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Ia uitati-va ce a facut baiatul asta din Croatia ! Si-a tras o pereche de Mitas E-09 pe SMC-u ! Nu cred ca a gandit chiar asa de rau, avand in vedere ca respectivele cauciucuri merg destul de bine pe asfalt, dar si pe teren ! Lasand la o parte alura caraghiasa a rotii fata, motoreta cred ca se comporta destul de bine ?! Nu o fi grea guma aia de spate, pusa pe fata? Voi ce ziceti ? ..... asta pentru supermoto-ristii care mai vor si ,,natura" ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Petrica, iar te mananca?? ) Parca te vad in primavara pe una d-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Ia uitati-va ce a facut baiatul asta din Croatia ! Si-a tras o pereche de Mitas E-09 pe SMC-u ! Nu cred ca a gandit chiar asa de rau, avand in vedere ca respectivele cauciucuri merg destul de bine pe asfalt, dar si pe teren ! Lasand la o parte alura caraghiasa a rotii fata, motoreta cred ca se comporta destul de bine ?! Nu o fi grea guma aia de spate, pusa pe fata? Voi ce ziceti ? ..... asta pentru supermoto-ristii care mai vor si ,,natura" ! Bafta! eu zic ca a iesit ceva curios dar care nu mai face nimic bine. pt enduro e roata fata prea mica ca si diameru iar la sm nu mai poti inclina motoru asa mult ca se termina balonajul si se suteste motoru de sub tine, lasand la o parte aderenta mult mai scazuta gumei. daca nu-ti pilotezi motocicleta ci doar te plimbi e o idee buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 Petrica, iar te mananca?? ) Parca te vad in primavara pe una d-asta Nu mei,... eu vrea strict, enduro ! EXC450 Deja inclin sa cred ca motoru' respectiv face de toate, dar nimic cum trebuie ! <small>--- Mesaj completat în 14 Dec 2007 12:19 -------------</small><br/> eu zic ca a iesit ceva curios dar care nu mai face nimic bine. pt enduro e roata fata prea mica ca si diameru iar la sm nu mai poti inclina motoru asa mult ca se termina balonajul si se suteste motoru de sub tine, lasand la o parte aderenta mult mai scazuta gumei. daca nu-ti pilotezi motocicleta ci doar te plimbi e o idee buna. ... este si parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 pai eu tin Husabergu pentru asfalt si mi-am luat un CR pentru noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 simpatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Mai lipseste doar tractiunea 2x2 Cred ca s-a inspirat de la Yamaha TW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 varianta 1: buna pentru invatat drifturi sau alte prostii pe care le faci cu alta inima pe pamant decat pe asfalt. am avut astfel de cauciucuri (pe spate evident) la un LC4 Adv. - sunt cu adevarat polivalente si te incanta la offroad, onroad cat si la durabilitate. varianta 2: pentru unii cauciucurile sunt si-si iar pentru altii sunt nici-nici. Valabil pentru ambii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) Si eu m-am tot lovit de parerile ca supermoto 'nu poate pe teren'. Pe pamantul din pozele alea merg foarte bine si niste cauciucuri supermoto (pirelli MT60, asemanatoare cu alea din poza cu TWu, nu slickuri). Pentru strada sunt foarte bune, si pe teren sunt suficiente daca nu vrei noroi de 50cm si viteze de peste 50kmh, si mers pe o roata. Cat despre hibridul cu cauciucuri de cross pe roti de 17, chiar ca nu prea au rost, pentru ca pe asfalt senzatia o sa fie identica cu un enduro pursange, iar pe teren mai slabe ca un enduro. Editat Decembrie 16, 2007 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 mai tineti minte tula ruseasca cu roti ca de tractor????cu asta seamana..sau cel putin eu asa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.