Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:)))) sorry... asta daca te referi la mobra mea.

 

Am planuri mari pentru aia mica din '38. O s-o fac de o sa stea la loc de cinste in livingul familiei. Asa visez insa nu mai e mult pana ma impusca Doamna Castelului si spun asta in cunostinta de cauza pentru c-am testat-o zicandu-i exact asta la telefon chiar in ziua in care mi-a fost livrata: "draga mea, asta mica e de pus in living asa c-o duc acolo la loc de cinste"..Cunoscandu-ma bine reactia ei a fost mai mult decat dulce cand mi-a zis: "sa nu indraznesti!"... "glumesc" ziceam eu razand cu juma de gura in timp ce trageam de coarnele mobrei s-o scot din casa scarii. Stiu pana unde pot trage de elasticul chilotilor fara sa ma ranesc...

Bafta cu cautarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nici un ajutor cu idei pentru semnale si far? Mai am o problema mare pe partea se street legal... Unde sa pun mumarul ala hIdos?

Pentru far as merge pe varianta asta http://www.louis.de/_100d3555884880e52a6f3d964a3378ca52/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034091

Eu l-am montat pe motoreta mea si sunt foarte multumit de el..e facut din metal tot, lumineaza foarte bine, si arata bine pe motor ( mult mai mine decat un far rotund standard)

 

Pentru semnalizari as merge tot pe ceva minimal, cu brat scurt si sticla rotunda, si le-a monta chia deasupra suspensiei spate. Cele de pe fata le poti monta pe prinderile laterale ale farului....post-43386-0-75670600-1397646626_thumb.jpg

 

Vad ca nu ai stop spate..l-as integra in saua motocicletei, mai exact asa..post-43386-0-98006400-1397646495_thumb.png

 

Pentru numar as merge, la fel ca essad tot, pe varianta numarului lateral.

 

Apropo..frumos motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti si daca aveti drum in cluj va ofer o cafea cu drag uitati si poze cum va arata buretele pe codita ( poza e facuta inainte sa prind buretii de seaua deci nu sunt fixati la microni cum imi place mie sa fie) am luat semnale bullet nici mici nici mari de pe louis cu 19 euro bucata si un stop tot de acolo mic si rotund cu suport de numar...farul e putin problematic ca la bani incep sa ma zgarcesc si mi greu sa dau 119 euro pe un far...nu de alta dar am cam epuziat si resursele la resurse...pe fata provlema semnalelor o rezolv cu ceva mic in capat la ghidon dar tot in capat la ghidon as pune si oglinzile si nu stiu daca se pot pune ambele...pe spate cred ca merg pe varianta sugerata de essad cu aripa prelungita si pe ea stopul si numarul (ca si in ultima poza) apropos ce mobra ai luat domnule essad ca nu gasesc poza cu ea si mabroade tare curiozitatea.

Va muktumesc la toti si daca va intereseaza proiectul meu va mai deranjez cu poze pe masura ca avanseaza lucrul.

post-70908-0-92549200-1397670106_thumb.jpg

post-70908-0-62254400-1397670119_thumb.jpg

post-70908-0-14379000-1397670138_thumb.png

post-70908-0-32594800-1397670172_thumb.jpg

Editat de Pop Raul Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Deranjeaza-ne' in continuare ! :)

Cat despre far, poate gasesti s.h. un far rotund la un pret ok. Good look !

Imi place foarte mult codita. Cusaturile raman asa, alb/rosu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare baza excelenta pt caffe: MOTO GUZZI V 35 TT la doar 700 euro neg. motocicleta e partial desfacuta, dar se poate porni, motorul suna ceas, trebuie o baterie, si reglate carburatoarele pt ca a stat 10 ani! are 22.000 de km, si are acte de italia.

poze pe pm.

contact BEBE 0753.688.427

custom_4_ever@yahoo.com

motocicleta e langa cj, campia turzii

Anuntul e valabil pana in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da theos cusaturile raman asa dar nimic nu e sigur ca e al 4-lea model de sea care il incerc si la scurt timp ma razgandesc...in realitate arata mult mai bine iar inspre fata initial se ingustau mult mai tare dar asa au iesit de la imbracat in piele ( ceva imitatie speciala sa nu intrea apa in ea) maine ajunge toba si deja nu imi place si cred ca o sa merg pe ceva artizanal...si la toba sunt la al 3 llea model...codita e la a 2 incercare direct pe gustul meu si am facut 2 sa am o rezerva, zilele astea ma gandeam sa mai fac si un rezervor pe care sa le vopsesc alte culori, ca in 4 suruburi le schimb si devine o moto alta culoare ;) azi ambluat un kit de roti pt motard si ma gandeam sa le pun pe ea doar ca sunt cu pinion pe lant iar a mea e cu cardan dar nu e bai ca sora ei mai mica kawasaki abea asteapta...rotile sunt bestiale cu discuri margherita fata spate sunt de pe ceva ktm super competition

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bonne Journee a tous,

 

Acum mai bine de sapte ani, sau sa fi fost opt?... hmm, nu mai sunt sigur...ma rog, acum opt ani ma aflam la Disneyland Paris cu cel dintai copil al meu. Tehnic vorbind, ma aflam acolo cu amandoi copiii mei, unul dintre ei stand confortabil in burtica maica-sii. Am fost, am trait ororile si am fugit jurandu-mi ca niciodata nu mai pun piciorul in mizeria aia de parc de distractii. Domnilor, in cel mai perfid mod cu putinta, inca de la intrare te taie c-un bisturiu chirurgical pe portofel de asa maniera suficient cat sa sangerezi fara sa sucombi pe toata durata sederii. NU te omoara ca nehalitii din prima, nu, nu, nu...te opereaza discret si adanc astfel incat sa te drenezi de toti banii inainte sa realizezi ce se-ntampla cu tine ramanand ca doar la plecare sa cazi lat in fata barierei, in afara "gulagului" nu inauntru. A fost cumplit. M-am ales cu acel asa-zis P.S.T.D. (Post Traumatic Stress Disorder) de care sufera toti combatantii intorsi de pe campul de lupta si mi-a luat fix opt ani sa ma vindec. Apoi...am uitat. Cea mica, insa, nu. Tot vazand fotografiile facute acu atata timp ne-a pistonat cum numai o femeie, chiar si-n devenire, o poate face pana am cedat, ca de obicei, si iata-ma din nou cum inchid usa casei cu bagajele facute asezate la picioare si, hai birjar, inspre aeroport.

Moama, infricosator nene. Mai infricosator decat tineam minte sau sa fie de vina criza? Fratilor, peste juma de milion de vizitatori in fiecare zi, toti pusi sa se distreze de fiecare sfant eurocent cheltuit la intrarea in parc construiau cu mare pricepere cozi interminabile la toate cele, hai, 30-40 de atractii, simuland buna dispozitie pe fundal sonor disneyan care mergea in bucla 24/7... Nimic nu e insa intamplator; stand nevinovat la cozile in cauza, in fapt te expuneai benevol trilurilor subsonice ale Albei-ca-Zapyz-da sau ale lui Jiminy Cricket care pesemne ca promovau mesaje subliminale gen "cheltuieste tot", "banii nu au importanta", "da-i pe toti primului vanzator de candy apple, popcorn, brelocuri cu led, fara led sau urechi de Mickey Mouse" pentru ca nu mai controlai deloc situatia; hipnotizat ca de sarpele KAA bagai mana adanc in buzunare si indiferent ce faceai sau ce-ti propuneai, in mai putin de zece minute tineai trei pungi cu prostii in mainile deja obosite de la atata carat. Cand am primit autorizarea sa iesim din parnaia aia va jur ca nu mai nimeream iesirea de la atata emotie si bucurie c-am scapat cu viata.

 

Apoi, respectand protocolul ce se impune oricarui scafandru care si-a petrecut timp serios la adancime, la intoarcere ne-am supus unei perioade de decompresie ca sa nu ramanem cu sechele. Paris? Frumos, n-am ce zice, insa de la an la altul mai diferit.

 

Tour Eiffel e blindat de romulani de-ai nostri care joaca "uer iz za bol?" (un soi de alba-neagra cu o mingiuta din burete). Agitau mingiuta fara oprire si din cand in cand scuipau printre dinti cate un "hai, galerie ciorilor!, comanda urmata de un "ies mister, hau maci? oan handred iuro? gud!" rostite de guritele diafane ale "doamnelor" amatoare de jocuri de societate...Doamne care, in mod firesc, castigau non-stop dublul sumei pariate spre mirarea gusterilor de turisti. Montmartre e la randul lui intesat de "lucratori Unicef" veniti in jos pe Gange care agreseaza turistii in grupuri de cate trei, atent supravegheati de cate 4-5 spotteri care stau ca pe ghimpi gata sa dea de sase la cea mai mica miscare suspecta. Lafaiette, Primtemps, amandoua ticsite de jur-imprejur de "homlesi" (tot de-ai nostri) blindati cu papornite, una mai jegoasa ca alta peste care dorm nestingherite cate doua-trei matze ... Mi s-a facut o sila greu de explicat in vorbe si am trecut in viteza pe langa toti. O splendoare.

 

 

Singurul aspect care m-a fermecat a fost gramada de motoare care bazaiau pe strazile Parisului; multe cafe-uri, toate galagioase, mai lucioase, mai ruginite, nu conteaza. De toate felurile si neamurile...m-au uns pe suflet, nene. Curgeau balele la dansele de jurai ca-s femei goale nu fieratanii si cine stie lucruri, ma va intelege.

post-70651-0-40173600-1398445375_thumb.jpg

post-70651-0-15559500-1398445388_thumb.jpg

post-70651-0-05360000-1398445396_thumb.jpg

post-70651-0-74491700-1398445404_thumb.jpg

 

Asa ca starnit de atata frumuseti, imediat cum am revenit in tara mi-am luat in primire piesele comandate cu ceva timp in urma si cu strigate insetate de lupta am sarit pe Triumph-ul meu cu intentia clara de a-l pune pe picioare inapoi, asa cum l-a facut ma-sa. Uriasul capac lateral stanga de la cartere, selectorul de viteze, pedala pasager-spate-stanga, vitezometrul, ochelarul vitezometrului, semnalizator stanga, maneta ambreiaj, cablu ambreiaj, contragreutate maner, maner stanga, aripa fata si inca cateva nimicuri, toate au fost inlocuite cu succes...apoi m-am uitat lung la dansa si i-am sunat pe englezoi ca sa-i intreb de niste finale mai maraitoare pentru ca cele din stoc suna bland ca o masina de cusut. Au confirmat, am platit si au trimis. Acum le astept si cum ajung le montez, fug si-i fac remapping-ul de rigoare ca sa "merge tzatza" si Bonnie a mea, manca-i-as cioculetul ala frumos, apoi fuga pe strada cu dansa, acolo unde-i si locul cuvenit... Dupa aia, hop pe BMW.

 

BMW-ul e "desenat" in mintea mea asa ca m-am pregatit in vederea proiectului nou procurandu-mi din timp catalogul de piese, lista de preturi si contactele necesare. Moama ce fun va fi! Abia astept sa postez jurnalul de bord.

 

Pe mai tarziu mes amis,

 

Asfalt uscat si fara taximetristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi de suferinta ma puteti ajuta? Am de schimbat o casca Agv xr2 carbon kevlar (model folosit si in moto gp de rossi cap de catalog) o schimb cu o casca open face pt cafe racer cu ochelari. Va multumesc.

Pentru niste casti accesibile, pretabile la sitlul cafe racer iti recomand:

-Caberg Jet Freeride sau Indy http://www.viomotor.ro/piese-si-accesorii-moto/casti-moto-si-accesorii-casti/casti--moto-demi-jet-c63.html

- gama Le Mans de la Mt http://www.mthelmets.ro/casti-moto/detalii/26/1/chopper-%C8%99i-moto-vintage/le-mans.html

 

Ambele au calota mica si nu iti fac capul mare ca bostanul.

Le-am probat pe amandoua, ambele sunt confortabile si usoare!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mihai ma gandeam ca poate are careva ceva casca si o schimba. Oricum săptămână asta sper sa pun poze cu motorul.gata. Va anunt ca vineri am pornit oficial motorul si am mai prins curaj.

 

Salutare,

 

Eu unul as strange nitel din muschii dorsali si m-as aventura in lumea minunata a echipamentelor noi... Dupa mine, casca se supune legii nescrise sub umbrela careia se adapostesc bine mersi periuta de dinti, ciorapii, papucii, chilotii (tanga in particular :)), sutienul si alte cateva obiecte extrem de personale, lege care limiteaza drepturile de exploatare la unul si acelasi unic individ, devenit proprietar de drept prin achizitionarea tuturor celor enumerate mai sus direct de la magazin. Ultimul lucru cool din viata fiecaruia dintre noi ar fi un manunchi superb de "polyporus squamosus" (asa-zisul "pastrav de nuc" in termeni populari) care altminteri este o ciuperca extrem de frumoasa si de gustoasa, rasarit in toata grandoarea sa pe te si miri unde in zonele erogene, la subrat sau, de ce nu, in crestetul capului, caci vorba aia: "foaie verde, foaie lata/ de ce am la kur salata".. I'm just sayin'...

 

FCMOTO are niste casti Open Face la 106 euroi destul de cool...

 

Bafta

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAFEGII ! un amic intreaba de niste mansoane ca cele din poza. treaba este urgenta, dead line pana luni 12.05 si daca cineva poate ajuta va rog s-o faca.

 

date de contact

 

eduard.puzderca@gmail.com

0735029241

Eduard

 

post-44001-0-16384200-1398984679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am ghidoane insa nu si hand grip-uri. Sorry. EssadBey - check

 

Bafta



Dar unde-mi sunt manierele? "Hepi farst of mei" la toti baetii care e pe sistem...



GRETCHEN: ... Glaubst du an Gott?
FAUST: Mein Liebchen, wer darf sagen:
Ich glaub an Gott!

 

"Faust"

 

 

Der Erste Tag.

 

 

Dupa 76 de ani de pribegie, de rugina si de solitudine, in sfarsit, am ajuns intr-un loc pe care-l pot numi acasa. M-am nascut in 1938 insa n-am apucat sa-mi traiesc tineretea pentru ca la doar cativa km de zbenguiala m-am trezit azvarlita intr-o valtoare care a inceput cu anexarea Austriei si a Regiunii Sudete. Apoi am prins cel mai teribil razboi mondial, ridicarea Zidului Berlinului, convulsii sociale si prabusirea Comunismului ca la sfarsit soarta sa ma lepede in Batavia, loc unde am fost lasata prada uitarii mai bine de 24 de ani. Si cand credeam ca ultimul petic de asfalt pe care-l voi mai parcurge va fi cel catre o topitorie, a aparut el, Der Schonne Fat, care m-a salvat de la pieire. M-a purtat pe brate asa cum numai o mama-si poarta fatul nou-nascut, m-a dezmierdat cu vorbe dulci si m-a adapostit in casa sa, loc de unde voi renaste, vorba cantecului lui Freulein Wurst, ca Pasarea Phoenix... Jawohl, das ist wunderbar!!! Pentru mine de abia acum incepe adevarata mea Calatorie si aceasta este prima pagina a Povestii Mele.

 

Die ende.

 

post-70651-0-11499100-1400166971_thumb.jpg

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Der Schonne Fat,

:crack: Geniala micuta povestire, dar ma bucur ca a ajuns asa ceva pe mainile tale, o sa iasa ceva frumos de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Viel Wunderdinge melden

die Mären alter Zeit Von preiswerthen Helden,

von großer Kühnheit, Von Freud und Festlichkeiten,

von Weinen und von Klagen,
Von kühner Recken Streiten

mögt ihr nun Wunder hören sagen. "

 

Die Nibelungenlied

 

Der Zweite Tag,

 

Jawohl meine Herren und Damen, azi a fost o zi de blitzstreaptease cum nici nu visam. Imi propusesem sa-i desfac cate ceva pe ici pe colo insa in mai putin de trei ore ma uitam la trei cutii de piese, la doua roti si la un cadru gol. Luni il decapez, il slefuiesc si incerc sa-i repar cele cateva zgarieturi prezente pe dansul ca sa-l pregatesc de vopsit apoi ma apuc de motor. Il desfac bombonele ca sa-i evaluez starea in cele mai mici detalii apoi il curat, il polisez pana-l fac oglinda si strang intr-un cosulet toate piesele care trebuiesc cromate ca sa le si livrez... Nu m-am asteptat sa fie atat de rapid...cele mai pretioase piese in clipa de fata sunt rezervorul si cele doua aripi care se cer vopsite cu mare talent...pin striping si tot tacamul iar pentru asta trebuie sa ma documentez serios asupra tipului de vopsea folosit in 38 si altele ca s-o reconditionez "a la carte"... apoi comand cabluri, manete si pedale pentru ca ale mele lipsesc sau sunt busite...

 

O sa fie ein weekend interesant

 

Auf wiedersehen.... und astalt uscat

 

post-70651-0-02866400-1400266182_thumb.jpg

post-70651-0-29447400-1400266186_thumb.jpg

post-70651-0-52848800-1400266189_thumb.jpg

post-70651-0-37029000-1400266178_thumb.jpg

post-70651-0-93519200-1400266196_thumb.jpg

post-70651-0-32248500-1400266201_thumb.jpg

post-70651-0-62906400-1400266205_thumb.jpg

post-70651-0-37745400-1400266209_thumb.jpg

post-70651-0-37029000-1400266178_thumb.jpg

post-70651-0-49205000-1400266192_thumb.jpg

 

 

 

 



Guten Tag,

 

Sambata m-am bucurat de cateva ore de permisie de la sotia mea si cu ocazia asta am dat o fuga la atelier unde m-am infipt cu lacomie in blocul motor pe care inca nu-l desfacusem pentru a-l cerceta in amanunt, asa cum obisnuiesc la fiecare achizitie, constatand cu ocazia asta ca in 76 de ani nu s-a prea umblat intr-ansul. Seria de pe bloc confirma ca e vorba de o motocicleta BMW care a vazut lumina zilei in anul de gratie 1938 si ca nu-i nici vorba de un EMW asa cum mi-a trecut la un moment dat prin minte, iar asta m-a linistit nesperat de mult deoarece exista suspiciunea ca exemplarul achizitionat de mine ar fi fost scos de pe banda de productie de catre rusnaci, dupa incheierea Razboiului Mondial, ca parte a unui program de atragere de valuta. In 1945 americanii au pus mana pe fabricile de la Munchen si Eisenach, ma rog, pe ce mai ramasese dupa carpet bombing, au pradat tot ce insemna planuri, schite, solutii tehnice, retete de aliaje, etc ca mai apoi sa cedeze rusilor fabrica din Eisenach aflat in ceea ce urma sa devina DDR. Tor rodul gandirii inginerilor germani a ajuns la Harley Davidson si la alte cateva companii sub forma de compensatii de razboi iar rusilor le-au lasat caramizile si fabrica din Eisenach. Desigur, BMW n-a fost singura victima a eliberatorilor. Toata industria germana a fost supusa unui program de copy-paste intensiv de catre aliati, iar unde nu s-a putut, s-a pus mana pe personalul tehnic care sub amenintarea cu Nuremberg a acceptat bucuros stramutarea in USA. BMW R35 s-a fabricat incepand cu 1937 pana pana in 1956, insa mai intai exclusiv sub sigla de BMW ca dupa incheierea razboiului sa continue productia in paralel cu Blocul Estic sub denumirea de Eisenacher Motor Werke, sau EMW...schimbare care a avut loc fortat dupa ce s-au balacarit ani buni prin tribunale pe dreptul de a folosi sigla. Lucruri fine, ce mai... d'astea.

 

In vederea unei mai bune intelegeri a mobrei mele am licitat pronto pe Ebay un manual de reparatii si dupa ce mi-am tras doua site-uri tzatza cu piese de R35 m-am pus pe facut socoteli... Ei bine, nu-i rau deloc. In fapt, e mult mai bine decat speram iar asta mi-a dat un entuziasm vecin cu orgasmul. Norocul meu e ca partea scumpa e reparabila, slefuibila si functionala si ca am nevoie doar de manete, pedale, cabluri si alte cateva chestii care tin de electrica pentru ca altfel era destul de piperat s-o fac ca noua. Evacuarea nu e originala si e ceva care pute in zona aripilor...nu pica neam ca-n pozele de pe net. E ceva care ma deranjeaza si nu stiu exact ce. E vorba de forma insa fiind vorba numai de asta, nimic nu e de nereparat; o sa le trec prin masina de sablat apoi le scot din ciocan cum vrea muschii mei pentru ca tablaria este domeniul in care ma simt cel mai in largul meu. Stopul de pe spate e clar de undeva din Est asa ca punand toate cap la cap trag concluzia ca, in timp, cineva s-a straduit s-o puna pe picioare cu ce s-a descurcat. Norocul meu e ca, asa cum mai spuneam, motorul e beton si ca nimeni n-a prea avut de ce sa umble pe la dansul, prin maruntaie... Totodata s-ar putea sa ma insel pentru ca este posibil, daca ma gandesc mai bine, ca aripile sa arate usor diferit pentru ca R35 s-a fabricat in mai multe versiuni si fiecare cu scopuri diferite. Versiune de strada pentru larg consum, versiune militara, versiune pentru curierat, versiune pentru scoala moto militara s.a.m.d., ma rog, stiti voi, astfel ca nu pot baga mana-n foc ca toate aratau la fel si ca ce am eu nu e o versiune neumblata. Ideea e ca informatiile astea nu sunt de gasit pe toate drumurile si asta face ca lucrurile sa devina uberinteresante pentru mine... Ce sa-i fac, imi place misterul. :)

 

Azi am cateva rahaturi de facut apoi ma reped la atelier ca sa ma apuc de cadru.

 

Pe mai tarziu

 

Tchuss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vierte Tag

 

Guten morgen meine Herren,

 

Diese Zuschrift trebuia scrisa ieri insa cum aseara ma durea mana dreapta de nu mai puteam, abia de acu pot asterne pe hartia jurnalului de bord cele intamplate mai anțărț. Azi postasul va suna de doua ori, c-asa-i in tenis.

Cu 24 de ore in urma, asa cum promisesem la ultima mea postare, am pus mana pe cadru si i-am "Fick Dich" un decapant de zile mari crezand ca scap fluierand in maxim doua ore, dar cum banuiti deja, lucrurile n-au stat intocmai asa. Bag pensula in recipient, o umplu cu smacolina, o aplic mit Grosse elan pe cadru si ma pun pe asteptat reactii chimice. Nu astept mult, vad clabuci, bulbuci si rosu sangeriu si cu un ranjet de zile mari imi zic in barba: "ce trei ore? poate doua, si asta cu multiple pauze sindicale de strigat yoddlere cu tot"... Pun mana pe spaclu si cand dau sa racai vopseaua de pe otelul cadrului...pauza. Vopseaua se racaia cu usurinta dar sub dansa se dezvaluia un strat gros de chit betonat care astupa un alt strat de vosea, neagra de data asta. Intrigat incep sa ma proptesc in chit care se desprindea, insa cioburi si nu de peste tot. Incredibil! Sapte ore mai tarziu, cu incheietura mainii drepte inflamata, dadeam gata doar exteriorul cadrului si partial interiorul tablei ambutisate si asta numai cu ajutorul unui flex cu sarma, a unuia cu disc de slefuit si a unei bormasini cu perie mica... Verdammt und unglaublich!!! Schwanz, Arschkriecher Mutterficker idiott! Das ist eine Sabotage!

Aveam sacaz pe brate, in par, in nas, pe fata, pe haine, pe peste tot de la combinatia aia draceasca de chit asternut "idiott" intre doua randuri de vopsea veche de cand era bunica fata... Cum treceam cu flexul cu perie de sarma peste vopseaua neagra, cum ma si traznea o putoare de vechi imbacsit in metal de nu-i puteam face fata nici cu doua ferestre deschise, in halul asta candea fratilor. Jurai ca dau cu peria peste posesiunile unei bunicute, toate imbacsite cu acel miros specific de mucegai, vechi, pipi, pensie, umed, moarte si ce pana mea o mai intra in compozitia aia mirobolanta de mireasma care ne incanta pe noi, toti, cand intram intr-o casa veche. Ce mai, a fost diabolic si azi urmeaza partea a doua. Daca nu mor de cine stie ce "febra spaniola" sau de vreun alt virus chipes altoit cu nus'ce tulpina nedescoperita inca si conservata sub stratul negru de vopsea originala, e mare lucru!

Partea buna a efortului depus a fost ca asa am mangaiat fiecare mm de tabla si spre satisfactia mea, n-am gasit pe cadru niciun loc suspect cu sudura sau cine stie ce alta improvizatie asa ca se confirma pana la urma vorba ca pana si-n iad gasesti un loc umbros, nu?...Astfel ca dam bataie inainte cu marsul "in pas de gasca" spre marea victorie finala.

 

Azi, daca nu mor cu peria in mana pe cadrul ala blindat cu arome, bag la sablat corpul cilindrului si alte cateva piese ca sa-i dau bice cu restaurarea pana-mi vin piesele comandate in "Die Mutterland".

 

Heil!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai spor la treaba!Frumos proiect, esti un norocos din multe puncte de vedere!

 

Am 2 sfaturi pt tine:

1.intra la "Coltul iubitorilor de retro" aici pe forum - posteaza despre motocicleta si baietii te vor ajuta foarte mult cu sfaturi, piese, manuale etc...

2.NU polisa motorul...scade din valoare motocicletei...cel mult trage-l in perie,dar sa nu-l faci oglinda, nu asa a fost original - tot baietii de la topicul mentionat mai sus te vor invata cum sa procedezi

 

Spor la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cel mult trage-l in perie,dar sa nu-l faci oglinda, nu asa a fost original - tot baietii de la topicul mentionat mai sus te vor invata cum sa procedezi

 

Spor la surubarit!

Salut,

 

Mersi de ponturi si de aprecieri. Mi-e cam aiurea sa postez in alta parte pentru simplul motiv ca aici ma simt cel mai bine. Aici sunt mai aproape de Cafe-ul facut de mine. Sunt un sentimental. Nu vreau sa polisez totul ci doar capacul de chiulasa care era candva mult mai lucios. Nu oglinda, e adevarat, insa lucios; insa n-as fi eu daca nu m-as baga nitel in estetica motocicletei. Pentru mine, acest BMW este un gentleman al unei epoci apuse si daca e sa-l privesti asa atunci trebuie sa-i dai Cezarului ce e al Cezarului incercand sa-i imprimi o eleganta mai aparte...cu alte cuvinte o sa-l imbrac intr-un smoking pentru ca, ce ma-sa, e o mobra respectabila... :)

Motorul va fi curatat si vopsit in argintiu-motor-nou-țiplă iar restul ist eine überraschung, placut...sper.

 

Mersi inc-odata si asfalt uscat

 

 

Der fünfte tag.

 

 

Guten Abend,

 

Am continuat sa curat cadrul de straturile betonate de vosea si de chit si dupa multa stradanie le-am venit de hac. Multa stradanie si 6 perii de sarma ca sa fiu mai exact. Am facut icter de la putoarea emanata de stratul vechi de vopsea neagra, un miros pestilential de asternuturi umede si vechi care mi-a contaminat pana si calculatorul, fratilor. Incredibil! Parfumul suav al vremurilor apuse? Pai nene, daca asa mirosea in 1938 nu-i de mirare ca i-au apucat pandaliile pe toti de s-au razboit atatia ani la rand cu atatea si atatea victime.

Ma rog, sa revin la oile mele. Si cum stateam io asea aplecat pe cadru cu peria de sarma la turatie maxima zaresc cu coada ochiului pe partea din spate a cadrului ceea ce mi se parea a fi o zgarietura. Intorc capul si ma uit atent la ea si ce sa fie? O serie poansonata pe tabla cadrului. Brusc mi-a batut inima de sa-mi sara din piept asa ca ma reped la dansa si incerc sa disting cifrele mai clar...Era o serie. Am citit-o cu greu si mi s-a parut familiara asa ca fug la motor si cand citesc seria de pe dansul realizez ca sunt identice. Wow! Seriile de pe sasiu si de pe motor sunt identice? Adica, mobra n-a fost refacuta niciodata si e originala? Am jubilat instantaneu uitand total de durerea de la incheietura mainii. In perioada interbelica, seria de pe motor servea drept identificare a vehicolului pentru ca sasiul era considerat piesa de schimb asa ca era si firesc ca seria de pe motor sa corespunda cu cea de pe cadru. Sunt extaziat. Asta da surpriza Kinder. Din acel moment am prins aripi si m-am infipt in cilindrul din fonta, l-am sablat, l-am spalat, l-am degresat apoi l-am tratat c-o substanta inhibatoare de rugina care se transforma in baza pentru vopsea si l-am lasat la uscat. Am comandat inca doua liste de piese si acum imi ramane sa le astept cu pumnii stransi. De maine am de finisat un proiect separat asa ca-mi iau o pauza de doua-trei zile pana-l termin si pun BMW-ul pe stand-by.

 

Pe mai tarziu. Bafta tuturor

 

Guten Morgen,

 

Azi ma-ntorc acasa. Proiectul de care va ziceam m-a purtat pe aripi pana in Albion si acu, ca am ispravit cu dansul, ma intorc in patrie. Au fost patru zile in care m-am tot framantat sa gasesc, printre altele, chestii utile BMW-ului de acasa insa n-am prea avut success cu asta. Nu tu literatura tehnica, nu tu piese usor de gasit...nimic notabil asa ca tot cu nemtii m-am descurcat; noroc cu internetul. Am reusit sa cumpar parte din piesele pe care nu le comandasem deja...Nu sunt toate. Nu inca, cel putin. Mai am. Tot cautand, dau peste site-uri obscure care ori ma mai lumineaza asupra modului in care se prezenta acu 76 de ani Fecioara mea de Fier, la norocul meu sunt informatii partiale, ori mai pun la vanzare cateva piese de care nici nu stiam c-ar exista... Frustranta situatie dar si motivanta deopotriva. Nu cedez, rascolesc lumea in continuare ca asta-i pana la capat farmecul, nu?

 

Ne mai auzim cand ajung in tara.

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...