EssadBey Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 (editat) salut ,daca sablezi cadru sau il cureti mecanic dupe aceia foloseste un grund pe baza plumb-zinc asta neutralizeaza rugina ,eu il folosesc cu sucesc la tot ce sablez si apoi merg cu vopsele din gama KLAR de la policolor sint foarte ok si nu sint pretentioase poti sa le vopsesti si la minus 10g nu spun prosti este testat de mine,mzul care ti la m aratat in poza este vopsit in febr afara ,frig de capiai dar nici pic de praf asta este avantajul iarna dar a stat o saptamina la uscat. Super informatii! Acum am o idee clara despre ce m-asteapta. Marfa! Multumesc pentru detalii, am sa va urmez sfatul si am sa va tin la curent pe amandoi. Numa bine oameni buni 'Neata Cafe Boys, Aseara am vopsit pana pana tarziu in noapte si azi ma simt de parc-a dat acceleratul peste mine... Am desfacut motorul pana pe la jumatate si spre bucuria mea, pistoanele sunt ok, camasile sunt mai deloc uzate, axele cu came arata ca scoase din cutie si...cam atat am reusit sa vad pana-n clipa asta. Lanturile par fleasca si intinzatoarele arata niste fisuri mici si au un usor iz de oboseala insa inca nu sunt convins de asta asa ca l-am invitat pe Nea Tomita, un Guru cu par alb intr-ale motoarelor sa-si dea cu presupusul pentru ca sincer, aici incepe sa-mi fuga pamantul de sub picioare. Poze: Pe mai tarziu! Editat Decembrie 19, 2012 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Respectele mele pentru un topic excelent si un mare fel de a povesti. Sper sa mai apara si altii cu proiecte de genul fara frica de un aparat foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 nu cred ca frica de aparatu foto e motivul lipsei de topicuri ca asta. si mie-mi face placere sa intru aici. spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 (editat) O dupa amiaza chinezeasca. Wang shang hao, Frati Motociclisti! Azi m-a vizitat Nea Tomita, acest Calugar Shaolin al motociclismului (Respect, Master!) care m-a onorat cu prezenta sa mai bine de doua ore si jumatate ...dupa care s-a reintors la templu fara geaca sa de piele, obiect pe care l-a uitat la mine-n cuier. Master, geaca Dvs e pe maini sigure. Ma-ntreb asa, intr-o doara, daca si-a dat seama pana acum c-a uitat-o la mine...ma rog, iarasi: Respect Master!. Cat timp a zabovit pe la mine noi doi am stat la un pahar de cafea, mi-a impartasit multe vorbe de duh, ne-am afumat reciproc cu multe tigari fine, si-a manjit mainile in motor iar in final m-a asigurat ca daca ceea ce mi-am propus este sa dezmembrez pana la ultimul surub tot angrenajul de pe banc, atunci sunt pe drumul cel bun...adica o fac cu masura si fara nici un pericol pentru pacient. M-am bucurat peste masura la auzul acestor vorbe imbatatoare si m-am apucat de bietul motor cu si mai mare elan. Doar prietenul meu Dan, Taipan-sef in arta motoarelor m-a mai temperat (parinteste, desigur) si s-a asigurat ca pe viitor va fi in masura sa-l repuna la loc fara sa-mi mai ramana de inca un motor, el "pozandu-i" din priviri toate maruntaiele pe masura ce se desfasurau... mai tarziu, cand nici Dan n-a mai fost sigur pe el, a dat o strigare si s-a prezentat si unchiul lui (Respect, Master Gica!) care ne-a explicat cu rabdare de pedagog rolul fiecarui pinion in parte. Cuprins la randul lui de febra desfacutului, s-a alaturat lui Dan iar amandoi m-au dat deoparte si s-au apucat romaneste (sau mai de graba chinezeste!) de treaba, mie dandu-mi astfel ragaz suficient sa-mi scobesc buricul de scame si sa visez la momentul in care dihania va borborosi din nou pe sasiul motocicletei. A mai picat si Black Wolf care m-a alimentat cu tigari si care ne-a mai dat cateva lamuriri suplimentare. Xie Xie, Wolfie!... Si uite asa, la umbra unui cais inflorit (deh, licenta poetica) in glas mieros de lauta, si-a gasit sfarsitul motorul meu de 750 cc si 77cp...dar nu in van!. Cand se va reincarna, chipul sau va fi cu totul altul: un razboinic negru, cu lanturi de distributie noi, cu simeringuri, cuzineti saibe din cupru, patine, o-ringuri si altele noi, toate mai mandre si mai imbatosate ca niciodata! Poze: dài huì ér jiàn 待会儿见 !!! Post Scriptum Acu' zac cu nasu-n catalogul de la Sealey in cautare de capre pentru motoare pentru ca nu-mi convine masa de operatie pe care o am in prezent. Scuze Draper, insa baietii de la Sealey au niste agenti de vanzare mai activi... Mi-au livrat la botul calului diverse scule fara sa se planga de drum lung... Asa se castiga fanii, nene. Doamne, ce de minunatii! ... Deci: Draga Mos Craciun... Editat Decembrie 19, 2012 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Trecui si eu pe aici si zabovi o bucata de vreme pe topic fermecat de poveste. Bravo voinice! Sa te gaseasca Mosu cu desaga plina de cele trebuincioase pentru gemenii fermecati si atelieru in care ii pregatesti sa manance iar jaratec. Respect maestre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Trecui si eu pe aici si zabovi o bucata de vreme pe topic fermecat de poveste. Bravo voinice! Sa te gaseasca Mosu cu desaga plina de cele trebuincioase pentru gemenii fermecati si atelieru in care ii pregatesti sa manance iar jaratec. Respect maestre! Salut, Marturisesc ca de ceva vreme incoace traiesc niste imbolduri din ce in ce mai literare si tot incerc sa-mi explic in chip rational de la ce mi se trage. Daca odata cu rasinile folosite la sea eu am delirat doua zile la rand, de cand tot vopsesc piesele motorului pot jura c-am dat iama in depozitul cu ciuperci Peyote al vreunui saman Navajo, nene...in ritmul asta, pana termin intreg motorul cu tot cu suruburi am sa rescriu binemersi "Razboi si Pace"... Cat despre aprecieri, multumescu-ti si tie tinere Gentilom pentru alesele vorbe si incurajari. Am fost socat sa descopar asemenea feedback-uri de la oameni pe care nu-i cunosc dar care totodata, in chip straniu, mi se par extrem de familiari. Abia astept sa spargem gheata cu totii undeva, la o cafea sau la o bere (fara alcool! ) si sa ne vorbim ca baetii de baeti, despre d-ale noastre... numa' despre suruburi, motoare, vopseluri si alte alea, desigur...cine vorbeste despre femei la asemenea intruniri?!!!...pfui!... sotia a trecut razant pe langa mine... Azi nici nu stiu cu ce sa-ncep pentru ca m-am trezit din senin c-o poala de piese-n brate asa ca banuiesc c-am sa sablez cate ceva pentru vopsit...deh, doar ca mai tarziu sa pot termina inca doua-trei capitole din mai sus amintitul roman, nu de alta. Piesele damblagite de pe motor trebuie comandate cu grija si platite (uf!) iar timing-ul este esential intr-o asemenea operatiune, mai ales cand sunt si Sarbatorile (cu S mare) la mijloc. Iar cum dansele, piesele, la prima vedere sunt destul de piperate, deja cant in gura mare colinde peste colinde poate, poate s-o prinde si Mosu' si s-o mobiliza in sensul asta... O Tannenbaum! O Tannenbaum... Pe mai tarziu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Mister, daca accepti niste filmulete, pt. viitor, de inspiratie, poate ajuta pe cineva: https://vimeo.com/27361350 https://vimeo.com/32895451 https://vimeo.com/47412289 https://vimeo.com/7230005 - asta am pus-o doar pt. culoare. Nu stiu daca se potrivesc toate 100% cu 'actiunea' de pe topicul asta, dar macar o idee se poate fura. Cred ca mai am, doar sa mai caut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 banzay praise you for those links ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Asa-i ca al treilea ti-a atras atentia cel mai mult? Eu cel putin de asa ceva voiam sa ma apropii cu zxr-ul... Bine, cel din link are mai degraba trasaturi accentuate de fighter decat de cafe... PS: faza cu 'fott' ala, era asemanatoare si la mine. Anul trecut, aveam prelata si top-case-ul in portbagaj la masina, era un fel de mini garaj. Editat Decembrie 20, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 daca mai ai linkuri, mai pune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Mister, daca accepti niste filmulete, pt. viitor, de inspiratie, poate ajuta pe cineva: https://vimeo.com/27361350 https://vimeo.com/32895451 https://vimeo.com/47412289 https://vimeo.com/7230005 - asta am pus-o doar pt. culoare. Nu stiu daca se potrivesc toate 100% cu 'actiunea' de pe topicul asta, dar macar o idee se poate fura. Cred ca mai am, doar sa mai caut... Salut, M-ai rascolit rau cu filmuletele astea! Mai bine de cinci minute am privit in gol visand cand la o plimbare nocturna, cand la zig-zaguri nebunesti prin trafic...iar cand m-am uitat pe geam aproape ca m-a podidit plansul, nu alta! Frumoase masinarii! Frumosi oameni!...Pana si nasparliul de pe W800 il avea pe "je ne sais qoui" ala de-l facea chiar cool desi nu dadeai doi bani pe el fara echipament... Moama ce ma mai mananca-n degete! Parca vad c-o pun in zapada ca unul dintre prietenii mei care ieri si-a scos motorul cica sa-i incarce bateria. Eu il tot opream aratandu-i redresorul iar el, nu si nu. Cica in mers e mai bine... Il mana Necuratul s-o scoata la sanius si in mai putin de 10 minute buf cu rotile-n sus. Culmea e ca vazandu-l cum pleaca parca intrase dracu' si-n mine dar pesemne ca firele albe de pe cap m-au oprit la timp. Azi am sablat o parte din sasiu si toti suportii de motor iar cand sa trec la bascula...fleosc, compresorul meu a ramas cu limba scoasa. Pana mea, nou-nout si mort ca pasiunea la -30 de grade Celsius. O sa-mi cumpar altul ca daca ma bazez pe tipii de la service o sa treaca baba cu colacii pana mi-l livreaza inapoi. Cred ca-mi caut unul din gama profi ca nu mai tine Fratilor! Nu poti merge la bal invesmantat in carpe, nu? Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) misto modificat NTV ul asta...nu stiu daca intra chiar la categoria 'cafe racer'...mai degraba naked-streetfighter Imi place ideea cu martorii din bord pusi in far Editat Decembrie 20, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Hai ca ne-am incins rau... daca-i bal, bal sa fie. Am adus un platoas cu cafe-uri ca sa fie pentru toata lumea misto modificat NTV ul asta...nu stiu daca intra chiar la categoria 'cafe racer'...mai degraba naked-streetfighter Imi place ideea cu martorii din bord pusi in far Frumusica bestia! Tipii de la Flatracer.com (sau .co.uk) au niste ceasuri badass retro dar cu tehnologie de ultima ora precum iluminare cu LED, temperatura ulei, nivel benzina, temperatura exterioara, turometru si multe alte figuri si bunataturi. All-in-one...am uitat sa mentionez...Ubercool insa destul de piperate la scor. Gooooooooooooooooooooooooooooooooood morning Vietnam! This is Cafe Radio Station de pe ce frecventa vrea muschii nostri! Mi-am tras o cafea de sta lingurita ca pironu'n dulapul de 10 si wow, ma simt mai viu ca niciodata. Am gasit 279 (pe numaratelea) de motive sa fug la atelier si sa-i "Dut Fumnezeii" compresorului meu care zace lat la numa' cateva zile de functionare si m-am gandit sa vi le arat si voua: Ne auzim mai tarziu... Rock'n'Roll Baby! Editat Decembrie 20, 2012 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 deci....sa incepem: Dear Santa ................................... keep'em coming. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Ti-am urmat exemplul si am pus si eu la copt in cuptor niste suporti de far cu sos de vopsea! O delicatesa, ce sa mai! Mama a zis ca am inebunit! Dar, cine poate sa inteleaga asta, intelege! Hai ca m-ai facut sa rad in hohote la volan! Salutare, I'm alive and very much back in business! Drege-i-as si face-i-as diverse in diverse chipuri in mama lui de compresor ca tare m-a albit la par pana l-am pornit...tot dadeam io cu cusma de pamant cand brusc s-a aprins un bec miiiiiic de tot, aproape un LED...ca sa descopar ca de vina era prelungitorul cu siguranta... Hah?! Mea Culpa! Am si eu momentele mele de IQ 2.. Acu' ambalez motoarele la maxim, fac un taxi pe pista si astept confirmarea turnului de control sa s-o zbughesc cu sablatul... Ce am mai invatat pe parcurs Se ia una bucata piesa sablata Se aplica cu peria, cu rola, cu buretele FERTAN Se lasa 24 de ore si... Alchimie curata. Rust free pana la 6 luni...Inainte de vopsit se sterge c-o carpa si voila, piesa e ca noua... Cool, nu? Pe mai tarziu Editat Decembrie 21, 2012 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 http://www.dimecitycycles.com/cafe-racer-parts/vintage-universal-cafe-racer-caferacer-bobber-brat-chopper-custom-motorcycle-parts/vintage-universal-caferacer-cafe-racer-motorcycle-parts/other-caferacer-motorcycle-seats.html?gclid=CLOTibPPq7QCFUNb3godJ38Auw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 frate....nu ai voie cu linkuri dastea la pornoache. mmmmmmmmma duc sa ma mai uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 http://www.dimecitycycles.com/cafe-racer-parts/vintage-universal-cafe-racer-caferacer-bobber-brat-chopper-custom-motorcycle-parts/vintage-universal-caferacer-cafe-racer-motorcycle-parts/other-caferacer-motorcycle-seats.html?gclid=CLOTibPPq7QCFUNb3godJ38Auw Wolfie, Te tii de prostii, hai? Pai cu d-astea dai tu-n mine? Frumoasa nu zic nu insa cu totul ma duce-n 500 usd si unde mai pui ca nici nu-i facuta de mana mea... pai asa sa ne laudam noi? Las' c-o fac io giugiuc p-a mea! Bei o cafea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 21, 2012 Autor Share Postat Decembrie 21, 2012 mai multe discutii,aici: /index.php?/topic/159988-cafe-racer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Salutare, vin cu o intrebare mai mult sau mai putin relevanta topic-ului insa nu am gasit un loc mai bun. Pe un thruxton, motor care m-ar interesa, incape intr-o pozitie decenta o persoana de 1,90? Si stie cineva unde as putea proba macar pe loc unul? Multumesc anticipat Salut, Am sa-ti raspund la intrebare. Am 192 cm si 108 kg si sunt propietarul unui T100 Bonneville din 2012. Thruxton este un Bonnie usor modificat in zona ghidonului si in spate, la sea, astfel ca in loc sa stai relaxat ca pe Bonnie, datorita ghinonului te vei apleca inspre fata si in consecinta te vei sprijini mai mult in maini. Deh, e un Cafe... Daca te-ngrijoreaza ca te vei alege cu crampe la picioare, stai linistit!. Asta ti-o spune un om care a avut deja tromboza pe piciorul stang... Motocicleta este o bijuterie extraordinar de docila (cel putin Bonnie) iar factorul "cool" e direct in tavan, nene. Ia-o si nu vei regreta. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Greetings Cafe Nation, Ieri mi-am sablat jambele furcii, bottom top-tree-ul si restul de piese mici si enervante. Frame-ul va fi sablat de mine intr-o cabina de sablat mai aparte: cumpar un cort de la metro (3x3) il izolez bine cu folie si c-un pistol imprumutat (pentru sablat in aer liber) o sa curat si restul de vopsea. De acum inainte schimb nisipul din cabina cu sticla granulatie mica pentru ca trec la sablat carburatoarele, blocul motor, chiulasa si baia de ulei. Moama, am niste emotii de nu ma vad... Sablatul este simplu ca buna ziua; pregatirea pieselor este insa marea provocare! M-am decis sa ma folosesc de garniturile deja cumparate pentru a confectiona "capace" din linoleum sau ceva asemanator, pe care le voi lipi temporar cu silicon de sanitar de piesele candidate la sablat. Acelasi silicon o sa umple toate orificiile libere insa nu inainte de a introduce cate un snurulet in prealabil pentru a putea extrage siliconul ala blestemat...Sper sa nu infund naibii ceva cu ala... N-am alte idei iar cum siliconul de baie e singura solutie gasita pana-n prezent sper ca va functiona. Daca aveti sugestii, please shoot away! Poze mai tarziu Numa bine Editat Decembrie 22, 2012 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Ma bucur ca merge smecheria cu sablatul si ai infirmat zvonurile alea (compresor prea mic, etc etc) de care aminteam pe la inceputul discutiilor noastre. Nu mai stiu daca ai zis sau nu,de cat ai duza la pistol? Si ca tot am stat de nebun ieri si am pierdut vremea pe net de sunt nauc de somn in momentul asta: - https://vimeo.com/21274656 - https://vimeo.com/37027302 - https://vimeo.com/10435476 - https://vimeo.com/29559593 - https://vimeo.com/12001181 - https://vimeo.com/24613661 - https://vimeo.com/35182190 - https://vimeo.com/35182190 - https://vimeo.com/6660693 - https://vimeo.com/30581608 - https://vimeo.com/1497787 - ca tot ziceai de verzuliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 sa ma bag si eu.... -am si eu cadrul vopsit in camp electrostatic.......stratul e gros si rezistent , s-a scris ca ar fi subtire. -toate gaurile s-au pregatit pt sablat si apoi vopsit cam asa : gauri filetate s-au astupat cu suruburi, celelalte cu dopuri de cauciuc -dupa sablare suflat bine-bine de orice urma de nisip. -sablare cu bicarbonat....am incercat sa curat ceva piese cu vopsea veche...tot pulbere....si tre insistat f. mult, cu nisip se curata mai repede.....doar ca la aluminiu s-a folosit granulatie mai fina........oricum s-a zis ca acel nisip , cu timpul, se face f. fin....si se arunca. Succes !.... cafe-racer e ceva la care imi place sa privesc. ...urmaresc sectiunea asta cu interes. Bravo ! -un amic a reusit un cafe din suzuki gsx-r 750........mie imi place........si e dintr-o moto mai sportiva..... poate ma si injura ca am postat motorul lui ! Acum sper ca nu incepeti comentariile pro si contra ....s-a facut dupa cum s-a vrut !....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Auzi? Dar nu poti folosi bicarbonat de sodiu? Sableaza fin si se dizolva in apa. Salut, Hai ca mi-ai dat o tema de Craciun...Acum caut bicarbonat insa am o nedumerire legata de tipul de duza pe care-l are cabina. E roz si din ceramica. Cea mai mica e de 4 si se duce pana pe la 7. Am sa-ncerc cu aia de 4 sa vad daca merge. M-ar avantaja serios bicarbonatul pentru ca nu mi-as mai face griji... Mersi de sugestie! Numa bine si Sarbatori Fericite! Succes !.... cafe-racer e ceva la care imi place sa privesc. ...urmaresc sectiunea asta cu interes. Bravo ! -un amic a reusit un cafe din suzuki gsx-r 750........mie imi place........si e dintr-o moto mai sportiva..... poate ma si injura ca am postat motorul lui ! Acum sper ca nu incepeti comentariile pro si contra ....s-a facut dupa cum s-a vrut !....... Salut, Eu am pomenit de vopsitul in camp electrostatic cum c-ar fi subtire...Asa mi s-a tot spus, printre multe altele asupra carora nu ma pot pronunta definitiv...inca... Daca tu ai facut-o si a iesit bine inseamna ca cele spuse altii si repetate de mine nu se sustin. Am s-o fac atunci si eu. Depinde unde. Cat despre pregatirea sasiului, cine a astupat gaurile? Vopsitorul? Detaliile astea sunt importante. Numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 am facut si eu cateva din astea ( CR-uri) sfaturi : Motoare vechi , frane / suspensii / cauicucuri de (cuvant urat). schimba-le *filtrele conice , niste mizerii , nu-ti pune *pastraza aripa fata./spate * daca pui clubman ( ghidon) repozitioneaza scaritele sa stai cat de cat comod. * sa comoda daca vrei sa te plimbi mai mult de 15 min cu ea. * pentru inceput concentreaza-te pe functionabilitate in detrimentul aspectului . spor la munca, nu te grabii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.