Adrian B Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) pana la urma ce anume face o motocicleta, cafe racer? Anu' in care a fost produsa? dimensiunile rotilor? ghidoanele clubman sau semighidoane joase? forma aia rotunjita la codita? De ce spui Mistery, ca o vitezana de 20 ani incoace nu poate fi transformata in cafe racer? ce-o trage 'inapoi'? Sasiul specific vitezanelor? Vorbesti de linii clasice sau de aspect clasic, dar ne dai link cu codite de cafe race-uri cu led-uri bling bling? Discutia e constructiva, nu vreau sa intelegi ca ma iau de tine, sau ca te iau la misto sau ca ma contrazic de dragu' de a ma contrazice... Dar nu e ok sa spui ca vai..motoarele mai noi nu pot fi transformate in cafe racere (sau in ceva cat de cat apropiat unui cafe racer), folosind ca argument latura clasica/veche a unui cafe racer....si pe de alta parte tu insuti postezi chestii 'moderne' pe cafe racere.. Fiecare percepe conceptu de cafe racer dupa propria-i placere si dupa propriu-i chef. Desi ,ca s-o dam pe aia buna, anumite motoare doar intrunesc calitatile de 'cafe racer' vero, ca sa zic asa.. De exemplu , in conceptia mea, pe un cafe racer nu au ce cauta led-urile si xenoanele si bling bling urile de genu' asta.... Adica prefer sa nu vad led-uri decat sa nu vad furca USD & etc... SI revenind la intrebarea mea initiala,de mai sus (pe care nu am pus-o la misto nicidecum), ce anume face dintr-o motocicleta, un cafe racer? Sa vedem parerile fiecaruia... Si tot ontopic: ce motociclete stiti ca vin cu far de 8" sau 9" (far rotund, etc), ca sa ma uit pe ebay dupa preturi sh. Editat Decembrie 5, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 pana la urma ce anume face o motocicleta, cafe racer? Anu' in care a fost produsa? dimensiunile rotilor? ghidoanele clubman sau semighidoane joase? forma aia rotunjita la codita? De ce spui Mistery, ca o vitezana de 20 ani incoace nu poate fi transformata in cafe racer? ce-o trage 'inapoi'? Sasiul specific vitezanelor? Vorbesti de linii clasice sau de aspect clasic, dar ne dai link cu codite de cafe race-uri cu led-uri bling bling? Discutia e constructiva, nu vreau sa intelegi ca ma iau de tine, sau ca te iau la misto sau ca ma contrazic de dragu' de a ma contrazice... Dar nu e ok sa spui ca vai..motoarele mai noi nu pot fi transformate in cafe racere (sau in ceva cat de cat apropiat unui cafe racer), folosind ca argument latura clasica/veche a unui cafe racer....si pe de alta parte tu insuti postezi chestii 'moderne' pe cafe racere.. Fiecare percepe conceptu de cafe racer dupa propria-i placere si dupa propriu-i chef. Desi ,ca s-o dam pe aia buna, anumite motoare doar intrunesc calitatile de 'cafe racer' vero, ca sa zic asa.. De exemplu , in conceptia mea, pe un cafe racer nu au ce cauta led-urile si xenoanele si bling bling urile de genu' asta.... Adica prefer sa nu vad led-uri decat sa nu vad furca USD & etc... SI revenind la intrebarea mea initiala,de mai sus (pe care nu am pus-o la misto nicidecum), ce anume face dintr-o motocicleta, un cafe racer? Sa vedem parerile fiecaruia... Si tot ontopic: ce motociclete stiti ca vin cu far de 8" sau 9" (far rotund, etc), ca sa ma uit pe ebay dupa preturi sh. Salut, Frumos si bine spus: ce anume defineste un cafe racer? Acum mai bine de 60 de ani reteta unui cafe era urmatoarea: se ia o motocicleta conventionala si ieftina, se dezbraca de tot ceea ce e inutil, se adauga dupa gust un motor de Triumph pe sasiu de Norton (Triton) sau pe un BSA (Tribsa) etc in functie de preferinte, se condimenteaza cu un petrol tank batut pe genunchi in garaj, se orneaza c-o sea mititica, musai lipsita de confort care are ca terminatie o mica denivelare "aerodinamica", un accesoriu standard dealtfel in industria curselor moto ale acelor vremuri in Marea Britanie si se consuma la peste 160km/ora. Intre timp, Cafe-ul s-a transformat in altceva, mai profund de atat: a devenit simbolul asa-zisei Beat Generation, al tinerilor care se opun vechiului establishment si a ramas asa pana-n zilele noastre. Cafe-ul, indiferent de forma, fie ea clasica sau moderna, este un Cafe atata timp cat cel care il piloteaza crede in aceleasi valori ca si cei de dinaintea sa... parerea mea.. Update Salutare Fine Gentlemen, Azi am mulat fibra pe matrita seii pentru prima data in viata mea. N-a fost chiar atat de greu pe cat ma credeam initial dar nici atat de usor pe cat ajunsesem sa cred mai inspre final. Nu stiu cum se face ca americanii aia de pe Youtube intindeau o fibra ca o matase care se mula imediat pe matrita in timp ce a mea statea ca tabla, nene. Cred ca a mea a fost de doua ori mai groasa ca a alora... Ma rog, cu insistenta si cu migala dublate de o viteza superluminica am reusit sa-ntind nenorocirea aia de fibra in doua straturi, insistand in zonele expuse la presiune excesiva (sezut si laterale). Am uns matrita cu ceara din plin inainte de aplicarea rasinii, apoi am imbibat panza bine de tot. Rezultatul final nu e infricosator iar dupa o mica prelucrare o sa arate chiar bine. Pas doi: intarituri pe interior si executarea prinderilor de cadru. Azi mi-a sosit si sistemul de click and release pentru sea. Multumesc Black Wolf! si acu, poze de la locul crimei Maine o scot de pe mulj si trec la retusuri... Numa bine! @Essad, parerea mea sa tii tamburul, pentru frana spate un tambur e suficient, + ca ii da un aer old school. Cat ai dat pe furtunele de frana? @ AdrianB, farul de SV are 7 inch diam. O varianta oem replacement la farul de SV gasesti la Delkevic. Salut Goodkat, Furtunele alea erau deja pe motor cand l-am achizitionat si arata superbine asa ca le refolosesc. N-am idee inca pentru ca nu le-am mai cautat insa o s-o fac pentru cea de-a doua dintre mobre. Numa bine! nu imi place prea mult Honda cu evacuarile si sub motor si sub sa. Farurile nu prea se pupa cu designul, multe chestii nu sunt in armonie cu linia generala a motorului. Sunt de acord, nu totul pe doua roti se poate transforma in cafe racer, respectiv o sportiva din ultimii 20 ani nu prea se paote transofrma cu bani putini decat in fighter. La cafe-uri vrei sa ai si acel feeling de motor antic dar functional printre multe alte aspecte. Cat au costat arcurile progresive? E varianta mult mai buna decat un USD si wave-uri pe acest motor. Arata mai autentic. Mie imi plac stopurile in stripuri, nu neaparat LED-urile acele mega bright dar ceva care se incadreaza usor in coditele rotunjite fara sa strice liniile motorului. http://farm5.staticf..._97317ea3d9.jpg http://www.cafematty...tail-lights.jpg doar ca si idee de incadrare in coada nu neaparat aspectul Idee pentru baterii la racere: http://www.cafematty...ery-relocation/ @adidas: tambur pe fata.... epic! un motor facut pentru suflet, nu pentru performanta. @ Mistery. N-ai idee cat de bine mi-a prins linkul dat de tine. Caut cu limba scoasa o baterie care sa stea sub cowl si nimeni n-a stiut sa-mi dea o sugestie. Profesionistii cu#ului! Ce ma-sa de respect sa-ti mai acorde careva cand tu esti bata pentru ca mai ieri ai framantat paine si azi vinzi baterii? Asta ma oftica rau de tot. Am mai vazut cafe-uri cu baterii pierdute sub sea insa nimeni nu pomenea ce fel de baterii sunt alea. Am incercat peste tot prin tara si toti isi dadeau cu presupusul fara pic de idee cam cu ce se mananca povestea asta. Am dat un search rapid si am gasit-o in UK la 126 GBP. E ca si adjudecata! Marfa! Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 @adrian, nici o problema. E doar o discutie Stripurile mi-au placut doar pentru ca se pot incorpora mult mai usor in coada. Stopul ales de Essad este unul clasic. La vremea respectiva nu erau variante cu dungi. Acum sunt aplicatii care iti permit sa iti construiesti motorul fara stopul la vedere. Pentru mine asta conta la stripuri nu faptul ca sunt LED-uri mega cul. Pentru un exemplu despre ce vorbesc vezi proiectul de jagdbobber facut dintr-un W650 de prin 1999-2000. http://www.autoevolution.com/news-g-image/brauchis-custom-kawasaki-w650-jagdbobber-video-photo-gallery/95526.html -mic detaliu: coada la acest motor este facuta dintr-un rezervor. Cafe racerul pare sa aiba alta semnificatie pentru fiecare. Am vazut caz in care constructia a inceput de la alegerea unui far si unui tank(alegere, nu confectionare), restul fiind considerate doar accesorii. Altul a tinut clar la linia destul de orizontala descrisa de cadru+rezervor continuata in saua masochista si continuata in cocoasa coditei. http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2009/07/cb750_cafe_racer.jpg Se vede linia? Asta nu prea ai cum sa o imiti cu un motor "modern". W650 de exemplu imita clasicele exact ca Bonneville (minus renume) dar nu reuseste nici macar asta sa aiba acea linie orizontala care da izul motocicletei. Ma rog, e un compromis ok cu clasicele "noi" pentru ca motoarele sunt ani lumina distanta de cele din anii 70 daca vorbim de fiabilitate. Diferentele mari ar mai fi la suspensia spate, unghiul furcii si felul in care totul e ascuns pe ele. Uite cum se chinuia Essad sa gaseasca o solutie la baterie. Gandeste-te doar cate cabluri ai de rezolvat la o sportiva. Anywho, asa vad eu. Nu sunt guru si nu am gustul impecabil cu acele stripuri la stopuri Nici macar nu stiu daca e mai bine pe 2T sau 4T, pedala sau buton... Cat despre acel far de 8" sau 9", incearca sa postezi la categoria cumpar ca vrei un far cu urmatoarele specificatii fara sa pui marca sau model. Poate iti sare cineva in ajutor. @Essad: Congrats, saua arata excelent. Cu putina munca vor fi evidentiate si detaliile. Sper sa iti iasa cat mai bine ascunderea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Essad: O Cafea moderna Das Louis75 Jubiläumsbike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 superb cafe racer ul ala, adidas Ce Ducati e la baza? Nu-s adeptul farurilor de genu ala (prefer rotund),dar in rest, e criminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Sport Clasic 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Salutare Fine Cafe Society, Gata!. Am trecut de cele doua praguri importante si grele ale vietii mele, aniversarile zilelor de nastere atat a sotiei cat si a mezinei mele, nascute cu voia Domnului una la o zi fata de cealalta si ma intorc cu voiosie la proiectul meu. Am scos mulajul facut de mine si spre dezamagirea mea nu e impecabil insa nici atat de rau pe cat ati fi tentati sa credeti. Are cateva zone mai putin groase insa usor de reparat prin adaugarea de alte straturi pe interior. De maine adaug in interiorul seii alte doua straturi de fibra pe care am sa caut sa le-ntaresc in zonele mai sensibile cu un schelet din tabla. Pana una-alta, tot cautand surse care sa-mi dea certitudini asupra autenticitatii culorilor folosite pe cafe-uri dau peste o surpriza neplacuta: am descoperit ca acea clasica combinatie negru/dungi subtirri aurii , combinatie inspre care ma aplecasem tot mai mult in ultima vreme, este gata folosita de Triumph si inca de curand asa ca ma sint un picut frustrat. Cred ca ma-ntorc la Plan A si o vopsesc "ruginita". Iata si mobra in cauza: S-auzim numa de bine! In curand ninge...bleah... ou est le soleil d'antan??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Vopseste-l in verdele ala britanic. Salut, pai...m-am gandit si la verde insa nu stiu dac-ar da la fel de bine pe motor ca pe un Jaguar sau Morgan e bestial... Pe lista sunt verde/negru, grena/negru, maro/bej/ivoire, rosu/negru si rugina pur sange. Cred ca nu-mi mai bat capul cu asta pana nu ajung la rau...dupa ce-oi ajunge pe mal vad eu cum il traversez ca daca o tin tot asa inebunesc, nu alta... Vreau sa fie "mean" si classy in acelasi timp. Mersi de sugestie. Acu parca si mie-mi place verdele. P!%#@ ma-sii, vad eu... Numa bine Vopseste-l in verdele ala britanic. Salut, Asa parca mai merge, huh?.. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) "Ruginit" e cea mai interesanta culoare in afara de negru. Ai ceva de lucru sa iasa bine. Te gandeai la ceva asemanator? <- link Editat Decembrie 10, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 salut , eu am vopsit de curand un MZ british racing green met formula B21 si pot sa iti spun ca a iesit super,culoarea am facut o la magazin policolor care fac vopsele pe calculator auto,ai montat cabina de sablat sint interesat de cat este eficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 no problem.. mai este treaba la el fain lucrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 salut , eu am vopsit de curand un MZ british racing green met formula B21 si pot sa iti spun ca a iesit super,culoarea am facut o la magazin policolor care fac vopsele pe calculator auto,ai montat cabina de sablat sint interesat de cat este eficienta. Salut, Verdele ala arata bestial pe mobra ta. Old school all the way! Inclin insa inspre varianta din link-ul lui Mistery; o mobra cu un aspect mai "obosit"... Ma bucur ca am primit atatea feedbackuri pozitive de la voi pentru ca asa-mi mai alimentez motoarele care pe alocuri incep sa scartaie...Azi am stat numai aplecat si am pigulit seaua aia cateva ore bune si cum nu prea e caldura pe la mine m-am trezit c-o durere de spate de nu ma vedeam. Deh, varsta.. M-am enervat si am dat pe maxim toate caloriferele din incapere iar in doua ore am reusit sa arunc in aer panoul de sigurante. Am confectionat o parte din sirul de trei nervuri din aluminiu, elemente ale unui schelet care, pe interior, va intari partea superioara a seii legand-o totodata de baza acesteia. Intre baza si sea o sa torn o spuma poliuretanica (Espak 30 sau 90) cu densitate mare ca sa-mi inchege structura. Maine pun si poze pe forum. Salutare din nou si s-auzim numa de bine! "Ruginit" e cea mai interesanta culoare in afara de negru. Ai ceva de lucru sa iasa bine. Te gandeai la ceva asemanator? <- link Salut, Ooh yeahh! Hot chick mama! Ceva in genul ala, da! Negru badass cu niscaiva rugina pe peste tot... Numa bine man! Salut din nou, Cred ca merita vazut... Astept soarele... Salutare, Azi am adaugat pe interior alte doua straturi de fibra iar la numai trei ore de la "crima" seaua era beton armat. De unde inainte, cu numai doua straturi, seaua era flexibila si nu prea inspira incredere, dupa alte doua straturi adaugate am tras concluzia ca pot taia linistit lemnele pe ea. Dupa numai trei ore de la "crima" i-am si aplecat o slefuire corectoare initiala urmand ca maine sa-i croiesc baza peste care o voi aseza. Iata cam ce mi-a iesit: Numa' bine PS Maine ies cu buldozerul din curte, nene, in halul asta ninge pe aciulea... salut , eu am vopsit de curand un MZ british racing green met formula B21 si pot sa iti spun ca a iesit super,culoarea am facut o la magazin policolor care fac vopsele pe calculator auto,ai montat cabina de sablat sint interesat de cat este eficienta. Salut, Azi sunt in masura sa-ti marturisesc primele impresii despre cabina mea de sablat. Am bagat top tree-ul la sablat si cu partzul meu de compresor (am aflat ca tot ce e compresor sub 1500 Roni face parte din gama "zambeste-ti-ai-luat-teapa") am reusit sa sablez in cateva secunde aproape jumatate din el...apoi s-a blocat. Da-i cu presupusul si cu inspectii pana am tras eu concluzia ca e din cauza condensului produs de compresor. Banuiala era oarecum intemeiata deoarece aveam urme de apa pe duza, pe langa cupla rapida etc...asta pana a trecut pe la mine Black Wolf si care s-a uitat mai cu atentie la cabina. A vazut ca in interiorul pistolului erau mai multe pietricele care se ingramadisera pe langa duza de aer si care blocau intrarea nisipului. Deci, nisipul era de vina asa c-am rasuflat usurat si am continuat cu sablatul. Nisipul a fost cumparat de la cineva care sableaza (banuiesc) cu AG-ul de nu era deranjat de pietricelele alea asa ca maine ma asez cuminte pe sezut, cu lopatica si galetusa langa picior si trec la cernut mizeria aia de abraziv. Am discutat cu un importator de abrazive care m-a asigurat ca exista tipuri de media de sablat care functioneaza bine-mersi si la presiune de 2 bari asa ca renunt la sporturi extreme gen achizitii dubioase din surse pe masura si trec la lucruri serioase. Atata timp cat m-a lasat nisipul ala viciat, masina a sablat impecabil si uberrapid asa ca n-am ce-i reprosa insa chestia e sa treci musai pe lista de cumparaturi si un separator de condens. Numa bine Salutare Fine Gentlemen, Azi, dupa ce am cernut cu migala la canuta multele kilograme de nisip "fin", am reusit sa folosesc la intregul potential cabina mea de sablat si ceea ce pot spune este ca e perfecta pentru nevoile unui atelier ca al meu. Am sablat o roata, trei capace de motor si top-tree si au iesit cum mi-am dorit. In seara asta trec in trialuri cu vopseaua. Am de gand sa vopsesc doua-trei piese carora le aplic un tratament termic in cuptorul personal (Doamne Ajuta sa nu compromit cuptorul ca ma omoara nevasta!...sau poate ca ar fi mai bine asa pentru ca l-as rechizitiona instantaneu. Win-Win situation, nu?..) Dupa ce le vopsesc o sa le supun la tot felul de teste-soc (jet spalatorie auto, benzina, zgarieturi, cald-rece etc) ca sa vad daca merita sa ma ostenesc cu tot motorul. Poze: Nisip (cica!) fin... O canuta din el varsat in sita... ...si iata cine bloca duza pistolului de sablat!. Asa a fost fiecare canuta de nisip in parte fara nicio exceptie. Top tree-ul sablat in nici un minut. Am sa revin cu poze... Numa' bine Fratilor Salutationes civibus apparatus cum anima fanaticus. Hodie feci it! Mea apparatus partes pinguntur et paratam ad sanaret. Et post dies septem ego vendo, si dicere fas nefasque sit. Hi sunt pictures (trad: Salutare entuziastilor iubitori de masinarii cu suflet, Azi am facut-o!. Piesele motorului meu sunt vopsite si asteapta calirea. In sapte zila pot spune daca solutia mea functioneaza sau nu.Iata si pozele) .. Cred ca de vina sunt aerosolii inhalati...sau ca piesele mi-au iesit ca la carte! Iata si pozele: Rock'n'roll baby! Cafe all the way! Ave! Ave Fratilor, Am incercat mai devreme sa postez piesele vopsite de mine si se pare ca n-a mers...ma rog, cred ca de vina a fost latina mea fluenta ...incerc din nou sa incarc pozele. Daca stiam sa dansez ca irlandezii, azi incingeam un River Dance de mama focului! In sapte zile stiu daca solutia mea functioneaza sau nu. Ave! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) nu dormi? si la suportul meu tine lacul ala pe al. polisat. Editat Decembrie 14, 2012 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 nu dormi? si la suportul meu tine lacul ala pe al. polisat. Salut Frate, Am sa caut o pasla tronconica pentru bormasina pentru ca pe discurile mele nu poti polisa si "V"-ul interior al suportului. Poate gasesc ceva pentru freza aia Draper. Sunt chiar curios daca lacul ala trece si proba uzurii. Am gasit si eu o alternativa insa o sa cam astept dupa ea in jur de 3-4 saptamani asa ca daca ai nitica rabdare... Ne auzim mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 foarte frumos. e bine ca ai si chef de munca. bafta mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 foarte frumos. e bine ca ai si chef de munca. bafta mai departe. salut, Mersi de urare, man. In curand o sa ma-ncerce un hop serios, si anume sudatul suportul seii din aluminiu unde totul e la vedere. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Bre, in primavara daca ai timp o sa-ti fac o vizita cu motorul sa-mi sablezi si mie jugul de sus Salut, OK man, oricand cu placere. Update: Am mai vopsit trei piese din motor si mi-am insirat in plastilina toate suruburile sablate deja pentru o a doua sarja (avantaj cei cu copii la scoala ) Bucataria personala miroase a Atelier de Vopsitorie iar sotia mea deja-mi arunca un "The Look" a la Hanibal Lecter... cei insurati stiu ce e aia!. Ma fac ca ploua si o tot asigur ca i se pare; adevarul e insa ca mi-e si frica sa-mi aprind tigara pe langa piesele mele, in halul asta miroase. Piesele de ieri au fost deja "maturate" in cuptor pentru mai bine de ora si acum astept scurgerea celorlalte sase zile din sapte necesare pentru uscarea completa. Luni desfac motorul de tot si trec la asaltul final. Acolo o sa vad eu pe dracu' pentru ca vorbesc de ditai dihaniile de piese...circa 7 la numar plus suruburile de rigoare, adica fara numar. Dear Santa... Daca nu bubuie sandramaua, ne auzim mai tarziu. Poze, mai tarziu, pe la 2-3 dimineata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 unde mai pui ca la munte o sa fie aglomeratie, poti sa racesti, dai de urs, etc. wich reminds me.....sa scot dracu bateria de me mobra ca in garaj nu e asa cald cat mi-as dori eu. poti te rog sa pui poza cu aparatul de sablat, sau link la model (ca parca nu am vazut). multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 unde mai pui ca la munte o sa fie aglomeratie, poti sa racesti, dai de urs, etc. wich reminds me.....sa scot dracu bateria de me mobra ca in garaj nu e asa cald cat mi-as dori eu. poti te rog sa pui poza cu aparatul de sablat, sau link la model (ca parca nu am vazut). multam. Salut, Am cautat prin telefon o poza a cabinei si am gasit-o doar pe asta. Te ajuta cumva? O gasesti in catalogul BikeLift Italy (PDF) dar n-ai prea multe detalii tehnice pe acolo. Cand am comandat-o pe a mea, in poza era rosie si scria BikeLift iar ceea ce am primit, dupa cum vezi bine, e gri cu albastru si e Feroli...unde mai pui ca am primit-o si dupa doua luni. Ori m-au tepuit astia de la Shumoto Romania, ori italienii s-au bulangit...Cert e ca nici nu prea mi-a mai pasat pentru ca-mi fac treaba cu ea. O s-o lamuresc eu mai tarziu cu nesimtitii aia de la Shumoto. Am un tip pe la Tg Mures care chiar ca stie totul despre sablat. Iti trimit eu link-ul. Stai sa-l gasesc mai intai... Baieti, vedeti ca Draper are un Master care se baga in priza si-ti tine bateria (pe motor) vie peste iarna...N-a fost mult, cred ca pana-n 100 Roni. Triumph-ul meu sta cu intravenosu' de doua saptamani si doar daca-i arat cheia se-mbatoseaza de parc-ar fi taur la monta. Bafta unde mai pui ca la munte o sa fie aglomeratie, poti sa racesti, dai de urs, etc. wich reminds me.....sa scot dracu bateria de me mobra ca in garaj nu e asa cald cat mi-as dori eu. poti te rog sa pui poza cu aparatul de sablat, sau link la model (ca parca nu am vazut). multam. Salut, Hai ca se vede ca m-am culcat la 3 dimineata... Vezi ca am postat info despre cabina de sablat raspanzandu-i lui GoodKat in loc sa-ti raspund tie... Am aurolac in creieri pentru pana dupa Craciun si mai am de vopsit piese... http://www.lincos.ro/dizpozitive-de-sablare-2 ...hai ca iar am dat-o-n bara: nu-i din Tg Mures, e din Zalau sau asa ceva... Ma rog, asta e. Chiar ca mi-ar trebui o gura de aer proasptat... Aia de acolo chiar ca stiu meserie. Ia, am gasit si numarul: 0744841139 Oltean Dinu. Nu conteaza daca tipul de de acolo sau nu, sincer nu mai stiu sigur dar tipul le are cu sablatul bine de tot... unde mai pui ca e si Frate Motociclist asa ca e din Congregatie. Bafta Buna dimineata Sambadrom, Ma simt foarte tropical dimineata asta pentru ca vad tot felul de trecatori care danseaza samba pe asfaltul de afara de numa', numa'. Sa fie de vina cele -19 C de aici, din Rio? Sa nu uit sa ma-mbrac cu camasa mea cu pasari exotice cand plec de acasa...Whatever... Unde mai pui ca patru tipi sparg carosabilul c-o ranga pentru ca trebuie sa sondeze substraturile in vederea unei imaginare asfaltari "a la carte", undeva, la mijlocul Mileniului IV. Animata urbea, nu gluma. Aseara m-am jucat de-a vopsitoru' profesionist in bucatarie sau de-a bucataru' sef in vopsitorie, cert e ca traznea in incaperea aia de nu stiam cum sa le mai imbunez pe ale mele. Noroc ca sunt singurul fumator din casa ca altfel decalotam incaperea la prima tigara aprinsa pe langa usa camerei... ma rog, am scapat basma curata si inca sunt casatorit asa ca-mi incerc norocul si cu restul de sase piese...o sa fie interesant! Poze: Um abraço! Parca ai fi ruda cu mine salut, Fac o intrebare pe la baietii pe care-i stiu si revin cu raspunsul...ABS it is... Numa bine man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Maestre, ai si un stil genial de a povesti, ma jur! Acum, din proprie experienta: - nu mai vopsi in bucatarie; oricat ai vopsi de curat, tot ies stropi anapoda/vapori, se depun peste tot. - loc inchis, masca neaparat, sau macar un geam mare deschis; esti groghi dupa o tura de vopsit din asta, naiba, nu stiu de ce, dar pe mine ma lua si stomacul dupa faze de genul. - vopseste mai bine afara, oricat de frig ar fi; lasa piesa la incalzit un pic, lasa vopseaua la incalzit (mare grija daca folosesti spray, poti ajunge la darwin awards, eu am scapat pana acum ) si du-te afara, agata-le in ceva, dai 1-2 straturi subtiri si functie de asta vezi cum mai faci. PS: cu ce vopsesti? Ca par a iesi bine de tot piesele. Editat Decembrie 15, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 PS: cu ce vopsesti? Ca par a iesi bine de tot piesele. Salut, Le vopsesc c-o vopsea-spray americana care cic-ar fi rezistenta la temperaturi inalte, benzina, si alte alea mecanice. VHT se numeste. Totul sta insa in prepararea initiala a piesei, in degresarea ei apoi in conditiile de vopsire. Dupa mai multe zile-n sir de cautari pe net si documentari peste documentari am reusit sa aflu doua solutii pentru vopsirea termica a motoarelor si a tobelor de esapament insa de probat, am probat doar VHT, si asta fara teste concludente in prealabil...Sunt chiar curios cum se va comporta mai tarziu pentru ca odata cu vopseaua asta am dat si peste comentarii negative la adresa ei. Proportiile sunt cam 50-50 si ma simt ca un jucator de ruleta in clipa asta. N-am mai rezistat tentatiei, m-am aruncat cu capul inainte si mi-am si vopsit o parte din motor asa ca ma voi dumiri destul de in curand daca m-am nascut sub o zodie norocoasa sau nu. M-ar darama ideea ca trebuie s-o dau jos in mai putin de un an pentru ca s-a scorojit. Desi sunt extrem de comod, fapt care justifica intr-un fel alegerea cromatica facuta de mine pe langa faptul ca e o combinatie kick-ass, daca mi se scorojeste vopseaua, pana mea, o sa lustruiesc motorul pana l-o lua Gaia si gata. Cat despre referirea la Darwin Awards, ai reusit sa ma darami pe spate de la atata ras...P!#&@ ma-sii, o sa-mi pun masca pe fata si o sa deschid nitel geamul pe viitor pentru ca aseara a fost Apocalipsa nene. Era cat p-aci sa grabesc Sfarsitul Lumii, ala mayas...iar familia mea ar fi beneficiat de locuri VIP, fix in primele randuri... N-aveam cum sa vopsesc afara Frate pentru ca daca scuturam can-ul ala cu vopsea mai mult de un minut reuseam sa-mi disloc si bratul, in halul asta era de frig. Pana si Ciobanescul meu scartaia pe la usa sa-l bag in casa si, pana mea, are o blana de zici ca-i oaie. Nici cainii nu mai sunt cainii de altadat'... Poate ne vedem la o cafea... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Poate ne vedem la o cafea... Cu cea mai mare placere, ca de la surubarist la surubarist! Mie astazi nu prea mi-a iesit ce mi-am propus, vopseaua aia minune data pe cadru nu prea a prins peste tot cum voiam, franele nu le-am rezolvat, in garaj frig ca dracu', acuma sa vad cand mai ajung, sau imi iau maine de lucru acasa, pe balcon, ca si eu am primit de la iubita interzis la lucru in alta parte a casei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Cu cea mai mare placere, ca de la surubarist la surubarist! Mie astazi nu prea mi-a iesit ce mi-am propus, vopseaua aia minune data pe cadru nu prea a prins peste tot cum voiam, franele nu le-am rezolvat, in garaj frig ca dracu', acuma sa vad cand mai ajung, sau imi iau maine de lucru acasa, pe balcon, ca si eu am primit de la iubita interzis la lucru in alta parte a casei Salut, Pentru cadru m-am decis sa merg pe vechea reteta: kit, primer, vopsea 2-3 coaturi apoi 3 straturi de lac. Nu m-au convins prea tare povestile despre vopsitul electrostatic. Strat subtire, protectie subtire...asa ma duce capul. Sincer, am auzit atatea opinii contradictorii incat am devenit oarecum opac la sugestiile venite asa, intr-o doara, de la oameni care n-au vopsit in viata lor nici macar un scaun din lemn. Care ar fi o marca buna de vopsea? Am auzit de gama Cromax de la DuPont. E ceva de capul ei? Standox? Numa bine si weekend placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Am vazut cateva lucrari facute bine cu vopsea electrostatica. Chiar ma gandeam sa imi iau si eu un aparatel din ala sa fac niste incercari, ca piese am gramada Acum, nu stiu ce sa zic, dar eu am vopsit acum vreo 2 ani jumate, un set de jante, cu un amestec de niste vopseluri ramase prin batatura, de pe la policolor. Vreau sa zic, ca si acum inca se tine vopseaua pe ele foarte bine si nu s-a schimbat nici nuanta si nici nu s-au matuit f mult, ca oricum nu erau asa lucioase. Standoxul am auzit ca arata bine un timp, dar isi pierde luciul. Adica na, la fel ca si tine, am auzit o gramada de chestii, chiar si de la vopsitori asa zisi 'profesionisti'. Pe o fosta masina s-a folosit acum 2 ani vopsea klar si un an a aratat super, oglinda (vezi poza-tocmai o scosesem de la vopsit). Dar acum dupa 2 ani si ceva e cam matuita. O tine si de noroc si de felul in care e pregatita suprafata... Saptamana viitoare (sau dupa sarbatori) cred ca imi comand si eu de la lincos o smecherie din aia, insa eu imi iau de sablat exterior si imi fac eu cabina la dimensiunile care stiu ca o sa am nevoie. Dar vad ca astia nu au (sau nu vad eu?) materiale de sablat? De unde iti procuri materialele de sablat? Editat Decembrie 15, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 salut ,daca sablezi cadru sau il cureti mecanic dupe aceia foloseste un grund pe baza plumb-zinc asta neutralizeaza rugina ,eu il folosesc cu sucesc la tot ce sablez si apoi merg cu vopsele din gama KLAR de la policolor sint foarte ok si nu sint pretentioase poti sa le vopsesti si la minus 10g nu spun prosti este testat de mine,mzul care ti la m aratat in poza este vopsit in febr afara ,frig de capiai dar nici pic de praf asta este avantajul iarna dar a stat o saptamina la uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.