Fanu. Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Din pacate sau fericire eu visez la un fastback GT....cu un 440 sub capota sa se miste caroseria la semafor cand o turez un pic:D interiorul de la mama lui ...cu un DVD slide out de 6'' ...si cu jante de la mama lui:D Hai sa te bag un pic in boale cu niste poze:D Is that a sexy car or what? Dar pana sa visez asa frumos...de-un Zephyr cafe am bani:D Asfalt uscat, Fanu. Editat Februarie 1, 2013 de Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut, Man, cred ca esti pe pagina gresita! Cafe-ul nu-i un inlocuitor asa cum era nechezolul pentru cafeaua adevarata. Cafe-ul e the ultimate thing. Iau mustangu' ala si plusez c-un Triumph cafeinizat bine de tot de catre Deus Ex Machina Masina e cool, nu zic nu, dar motocicleta e sex cu doua gemene roscate! Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cum fac eu o sa de asta pe Zephyr? ceva idei? Scot toata coada(sha + plastice si stop) , scurtez un pic cadru...il termin cu o teava la rotund...pun o placa o sudez...si fac un sistem de prindere...si apoi daca pot pe scheletul la shaua veche schimb buretii...si ma joc cu 3 geci de piele de la sh ...cu masina de cusut..si cu un pistol cu capse! Dar daca nu merge si tre sa o fac de la zero? Plus...cum fac eu sa o cobor de coada..? ca la zephyr e in sus ... Zic bine au ba! Corectati-ma va rog! Dupa o luna de munca....5 geci bulite...si 3 cutite la masina de cusut...sper sa fiu mandru de realizare! apoi mai pun un stop alungit intre sha/cadru si o aripa mica...si gata,mi-am facut cafe! Mai pun niste urechi/gagez mici la far....trag trei gauri in esapament si o infasor in carpa... M-am linistit cu Firestone...dar tot tin sa gasesc ceva cu balonul mai gros...ca astea subtirele de pe vitezane nu-mi plac....Triumph-ul de mai sus ce are pe spate.???..ca dau bine tare..poate ala fata un pic mai gros...da nu foarte mult!. PS: Detin magazin de SH si masini de cusut! asa ca o sa ma joc fara grija:D Asfalt uscat, Fanu. M-am uitat eu pe site... is tot firestone.... DAR am vazut si altceva tot la ei...SWALOW pe Smokey Joe si COKER pe Le Gigleur Noir si Major Bloodnock(spate-450-18)! (am dat eu aproape si am citit pe gume). Problem solved! Acu sa vedem niste review-uri..si niste preturi:D Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare baeti de baeti, Si azi am zguduit-o cu piesele din Olanda si pentru prima oara in ultimele sase luni m-am cu pierdut firea intr-atat incat am dat cu suturile-n pereti pana m-a ajuns durerea. Incredibil! Nivelul frustrarii a atins pragul maxim admis. Pana la capat am convenit urmatoarele: luni o sa trimit banii inainte, ca doamnelor de consumatie, o sa sper din tot sufletul ca nu ma face careva nufarul, trimit lista cu piese si marti astept confirmarea cumparaturii apoi ma pun pe asteptat... N-am nici un control asupra procesului si asta ma scoate din minti insa n-am de ales. CMSNL.com are in depozite tot ce ai nevoie de la A la Z insa au niste politici absurde pana la Dzeu, adicatelea de tot cacaolu-ul, fratilor. Accepta plati din Bermuda, Italia (tara in care daca retragi bani de la ATM te suna in zece secunde o banca din Romania sa confirmi) pana si din Groenlanda (!) iar cum Romania e la coada planetei, mai intr-o Joi, asea... face-le-as si drege-le-as lalelele-n glastra sa le ud... mai acu' cateva sute de ani cine pana mea ciordea la nivel Global planeta asta? Romanica? Romanica o tinea-ntr-o doina, n-avea timp de asa ceva. Olanda, fratilor! Cum s-au trezit niste romanasi mai descurcareti ca merg clonate niscaiva carduri, Hop! Halt! Hotii! Lua-le-ar suruburile din diguri sa le ia odata ca sa le duca la fier vechi...Uff! Ma rog...exercitii de respiratie...Cursuri "Lamaze" pentru motociclisti! Tai Chi...am nevoie de...ia sa mai pictez ceva cu aerograful ca tare bine fu dupa... Pana la capat acesta e un exercitiu de rabdare...si cum stateam si mai sablam cate ceva, mai o tigara, mai o cafea, mai doua injuraturi... m-a traznit in moalele capului un cor de Ingeri: ce-ar fi daca as lasa nevopsit cadrul mobrei? Daca l-as lacui si atat? Otel brut si tank-ul ruginit la misto?...Jambele din aluminiu ruginite la randul lor, aripile decapate de nickel si sigilate cu lac...anvelopele negre...seaua maro-cognac-obosit...si inca niste mici idei nastrusnice... Cool! Asa ramane! Cred c-o sa arate belea. Noaptea e un sfetnic bun, n'est pas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 mie nu-mi plashi ideia. poate si din cauza la mult albastru prin poza. daca vrei ceva mai nastrusnic, cerceteaza voseaua hamerita.(sau cum s-o scrie), adicatelea lovitura de ciocan, care pe la culoarea maro-roscat, seamana oarecum cu rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Bonjour mes amis, E dimineata si mi se pare in continuare cool ideea de a nu mai vopsi cadrul ci doar sigilat c-un lac si atat...Culoarea aia bruta a cadrului se asorteaza foarte bine cu cele de pe tank ele facand un mariaj pe cinste. Sunt curios insa cum se comporta pe termen lung la rugina... Jantele rotilor si jambele furcii sunt din aluminiu si au fost deja sablate, deci au o textura mai grunjoasa asa ca probabil le voi vopsi intr-una din culorile de pe tank ca daca tot distoneaza, macar sa distoneze armonios... moment...a sosit posta mie nu-mi plashi ideia. poate si din cauza la mult albastru prin poza. daca vrei ceva mai nastrusnic, cerceteaza voseaua hamerita.(sau cum s-o scrie), adicatelea lovitura de ciocan, care pe la culoarea maro-roscat, seamana oarecum cu rugina. Salut Frate, Exista asa ceva?...Merita studiata problema. Treci pe la atelier s-o vezi live...are o culoare de juri ca-i o arma folosita la greu si unsa dupa o tragere prin poligon...nu-i rea deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 pai da-mi o adresa ma pm ca nu-s unde-i atelierul si sa vedem cum stam cu timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) ...era Fratili nostru, COobra...hmm...vopsea "hamerita" adicatelea lovita de soarta... Azi e zi de research. As tira-o la atelier da' cum ieri am venit acas' la 10 seara, cred ca ma beleste de piele cu cutter-ul ruginit, sau "hamerit", just for the fun of it, daca-i zic ca plec nitel d'acas... Stau si lancezesc in loc sa prelucrez micile rahatisuri care mi-au mai ramas....hopa...posta din nou...time out ...I'm back...tot Fratili COobra era...si-a uitat palaria... ... unde eram?...A! La metode rafinate de tortura de care sunt capabile jumatatile noastre mai bune si mai plapande... ma rog, asta e. Luni tre' sa trimit banii cu mana dreapta in timp ce cu stanga o sa tin o icoana, trei matanii, un crucifix si un clopotel imbracat in portocaliu cantand Hare Rama, Hare Krishna... Poate ca asa o sa ajunga la destinatie... Cu siguranta luni am sa fiu cel mai religios om de pe pamanat... Pana atunci facem cercetari aprofundate pe net in cautare de culori, teme si solutii... Numa bine Cafe, con aroma de mujer Ieri nu m-am putut abtine si profitand de o clipa de neatentie din partea sotiei am facut doua-trei eschive, un flic-flac pe spate, m-am aruncat intr-o transee si taras pe coate am dat o fuga pana la atelier unde am sablat ultimele piese, mai mititele, asea, ca sa le pregatesc pentru vopsit. Odata intors acasa, mai pe la 6:30 PM, intru pe usa, agat haina in cuier si...am trait ceea ce bunicii nostri probabil ca numeau "Linistea", cu "L" mare... In Sectorul meu Linia Frontului era linistita, muuuult prea linistita pentru ca totul sa fie in regula. Undeva in departare se auzea o muzicuta cantand un bluegrass sfasaietor iar din cand in cand linia orizontului era luminata sporadic cu rosu, lumini urmate de bubuituri surde, semn ca Razboiul continua si ca totul e normal. Scot bocancii din picioare, bag nasul in bucataria de campanie sa vad cam ce-ar fi bun de mancat si-mi trag o gamela sa mi-o umplu cu varf, moment cand Iadul s-a pornit. Un foc de lunetist trece pe langa urechea mea "si sambata???!" apoi Orgile lui Stalin intra pe felie dezlantuite ca apucatele c-un foc de baraj naprasnic asurzindu-ma cu exploziile rachetelor...Schije sareau in toate directiile iar eu disperat cautam un adapost fie el cat de mic sa ma ciuciulesc in el pana trece urgia... Da de unde? Eram in camp deschis... A fost cumplit; eu trageam cu Beretta din dotare "mama, stai sa vezi", "Puiut, te iubesc", "a fost un picut de treaba"...ce sa-i faci fata? Cu o mica plesnitoare? Artileria grea deja ma coplesise cu "copiii nici nu mai stiu ca au un tata", "inteleg ca te-ai instrainat in cursul saptamanii da' si-n weekend???!", "simt ca nu mai am sot", "motocicleta aia e viata ta" etc...Greu de imaginat, insa am supravietuit. Probabil ca numai norocul chior m-a ajutat sa tintesc artileristul intre ochi si totul s-a oprit in mai putin de 20 de minute. N-am idee care naiba dintre gloante a functionat insa am mai supravietuit o zi Razboiului. Fara makeup sex, sa nu exageram, insa am adormit imbratisati, in pace...Cafe, con aroma de mujer. Azi am cumparat discurile de frana si-mi construiesc lista de piese. Diseara vopsesc chiulasa si alte mici piese de motor urmand sa gasesc pe undeva un cuptor mai mare pentru blocul-motor...How exciting! Pe mai tarziu Editat Februarie 3, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Buna Seara Stimati Concetateni Iubitori de Cafe, Mi-am intocmit lista cu piesele necesare incheierii capodoperei si m-am luat cu mainile de cap; 102 repere si 197 de bucati iar valorile se ridica incepand de la 0,50 Euro/bucata pana pe la 200 Euro/bucata (lanturi de distributie si patine)... Wow!. Inafara de cuzineti, kit reparatie carburatoare si de doua patine, am bifat tot ce-mi trebuia: numa saibe, O-ring-uri si alte rahatisuri atat de marunte ca nici nu stiu la ce sa le-ncadrez... maine dau banii si devin religios pana primesc piesele... Dupa amiaza am plecat intr-o calatorie speciala de 100 si ceva de km (dus) sa vedem o motocicleta pe care un prieten tare drag si-o doreste cu febra si bulbuci de patru ani incoa: Transalp 650. Mie personal modelul ala nu mi-a zis niciodata nimic insa exemplarul vizionat astazi era un animal frumos. Putini km, foarte bine intretinut, istoric impecabil si vanzator cetatean respectabil asa ca, absolut natural, prietenul meu a batut palma si de azi inainte a intrat si el in rand cu Lumea Fina a motociclistilor. Mazel Tov! Asfalt uscat si la cati mai multi km impreuna, Frate! Impreuna vom intreprinde Calatoria aia pe care o tot planuim de ceva timp! Acu' nu mai ai nicio scuza s-o scalzi, man! Ma pregatesc sa vopsesc piesele de care tot vorbeam insa nu sunt convins ca ai mei s-au bagat in pat de tot... Daca ma prinde nevasta cu spray-ul in mana?! "Nu-i ceea ce crezi, draga mea!"..."stai sa-ti explic..."... dupa sedinta de ieri ma arat cat se poate de casnic si de hotarat sa respect quality time-ul familial ca altminteri dorm naibii pe mobreta la atelier... Ne auzim maine. "ala micu de respira greu...era tac'su ma..." Goedemiddag Cafe Lovers, Nu mi-a iesit faza cu Olanda pentru ca bulangii aia nu accepta liste in Excel, ci numa' comenzi pe formularu' online. Cum eu nu sunt rezident in Olanda n-am dreptul sa platesc produsele, deci degeaba le bifez ca de salvat undeva nu le pot salva, iar tipa aia care ma ajuta, care n-are habar de motociclete daramite de piesele alea, dar care are posibilitatea platii, nu stie sa le bifeze dupa cod...deci ...o laie! Acu' ma agit sa gasesc un prieten in Germania si incerc aceeasi figura, da' de data asta stand langa el. Maine aflu cand plec din tara. Ieri am confectionat sabloanele capacelor laterale de la baterie si azi capacele sunt gata. O sa fie o surpriza placuta modul in care ele vor fi inserate in proiectul meu de Cafe. Seaua e data la taiat iar maine, cel tarziu poimaine e gata si ea. Mai sudez o aparatoare de noroi pe cadrul motocicletei si renunt la aripa din spate...Vedeti daca am prea mult timp de gandire la dispozitie? E nasol, ca-ti vin idei, una mai creata ca alta. Azi m-am dus cu Triumph-ul meu in Plevnei sa ridic un colet si pe drum trec pe langa un Frate Motociclist. Intr-o intersectie el "salut!", eu "salut"...Eu dreapta, el dreapta; eu stanga, el stanga; eu dreapta din nou, el la fel...Eu ajung in Plevnei, el opreste langa mine... "tot aici?"..."tot aici"... "Hai sa traiesti!", "hai sa traiesti!"..."Darian"..."wow! Stai asea!...Confectionezi cumva sei???" "Da". "Pai n-am vorbitara mai alaltaieri?" "Pai...da..." "Hai noroc, Frate! Mica-i lumea asta!". E super de treaba omu' si face niste sei misto. I-am zis cam cum stau si abia astept sa ajung la el cu obiectu' muncii. Asta-mi place la motocicleta...ma rog, si asta; ideea ca socializezi cu oameni pe care nu-i cunosti dar pe care-i respecti pentru sunt si ei ca tine, nebuni dupa aceeasi pasiune: motocicleta. Baeti, pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 si eu am facut saua la el si recomand. in legatura cu comanda online la olandeji, roaga un frate motociclist care le are cu IT-ul sa iti puna un proxi de olandejia, faci cont de client pe numele si adresa doamnei de acolo si le comanzi mataluta de aici fara batai de cap si fara sa o implici pe doaman decat cu pachetul in sine. platesti tu prin paypal eventual, ei fac livrarea acolo, dupa care ea tie. sau daca se uita ei cu atentie de unde vin banii plateste ea si tu ei, dar nu o mai implici pe ea de loc cu partea de comanda. just a thought. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Azi m-am dus cu Triumph-ul meu in Plevnei sa ridic un colet si pe drum trec pe langa un Frate Motociclist. Intr-o intersectie el "salut!", eu "salut"...Eu dreapta, el dreapta; eu stanga, el stanga; eu dreapta din nou, el la fel...Eu ajung in Plevnei, el opreste langa mine... "tot aici?"..."tot aici"... "Hai sa traiesti!", "hai sa traiesti!"..."Darian"..."wow! Stai asea!...Confectionezi cumva sei???" "Da". "Pai n-am vorbitara mai alaltaieri?" "Pai...da..." "Hai noroc, Frate! Mica-i lumea asta!". E super de treaba omu' si face niste sei misto. I-am zis cam cum stau si abia astept sa ajung la el cu obiectu' muncii. Asta-mi place la motocicleta...ma rog, si asta; ideea ca socializezi cu oameni pe care nu-i cunosti dar pe care-i respecti pentru sunt si ei ca tine, nebuni dupa aceeasi pasiune: motocicleta. Baeti, pe mai tarziu Darian e un tip pur si simplu deosebit. Am avut onoarea sa il cunosc personal, desi a fost o intalnire foarte scurta, mi-a facut o impresie foarte placuta! Si eu am facut o sa la el si a facut-o foarte bine, la bani putini, parca prea putini... Si...maestre essad, permiti sa iti poluez si eu topicul cu rabla mea? Am adus piese la munca, unde e mai cald, si am inceput incet incet sa mai surubaresc... Deocamdata nu prea stiu ce sa fac...daca raman cu ea originala, sau incep sa tai/sudez; pe masura ce mai postez, mai cer pareri, am vazut ca la tine, bunul gust e la el acasa... O sa incerc sa postez maine niste poze cu starea in care este. Principal ar fi cadrul de curatat, ca m-am apucat de atata amar de vreme, dar din cauza timpului si unui loc serios unde sa lucrez, nu prea am facut nimic. Am gasit sa il duc la sablat, la un prieten cu experienta, dar asta ar fi dupa vreo saptamana cel putin. Si sa vad daca gaesc altceva de facut intre timp... As sabla si roti, rezervor, deci nu prea mai ramane altceva de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Darian e un tip pur si simplu deosebit. Am avut onoarea sa il cunosc personal, desi a fost o intalnire foarte scurta, mi-a facut o impresie foarte placuta! Si eu am facut o sa la el si a facut-o foarte bine, la bani putini, parca prea putini... Si...maestre essad, permiti sa iti poluez si eu topicul cu rabla mea? Am adus piese la munca, unde e mai cald, si am inceput incet incet sa mai surubaresc... Deocamdata nu prea stiu ce sa fac...daca raman cu ea originala, sau incep sa tai/sudez; pe masura ce mai postez, mai cer pareri, am vazut ca la tine, bunul gust e la el acasa... O sa incerc sa postez maine niste poze cu starea in care este. Principal ar fi cadrul de curatat, ca m-am apucat de atata amar de vreme, dar din cauza timpului si unui loc serios unde sa lucrez, nu prea am facut nimic. Am gasit sa il duc la sablat, la un prieten cu experienta, dar asta ar fi dupa vreo saptamana cel putin. Si sa vad daca gaesc altceva de facut intre timp... As sabla si roti, rezervor, deci nu prea mai ramane altceva de facut. Salut, Frate Poluezi? "Rabla"? Nu exista asa ceva. Aici si-n Rai cu totii suntem egali asa ca oricine posteaza nu face decat sa ma onoreze si sa ma asigure ca tot ceea ce-am facut pana acu e cat-de-cat bine facut si ca merit sa fiu bagat in seama. Cat despre "rabla", nici sa mai aud de asa ceva. Sir, ceea ce tu numesti in deradere "rabla" este o Doamna cu Potential. O gema ce se lasa descoperita. Salut, din nou. Iarta-ma insa postarea de dinainte a fost scrisa-n graba asa ca nu m-am referit la proiectul tau. Bravo pentru initiativa si abia astept sa vad pasii pe care-i urmezi. Daca ai probleme cu orice si-mi sta in putere sa te ajut apeleaza cu incredere. Sincer, mi-e dor de inceputurile proiectului cand toate pareau floare la ureche. N-aveam nicio cheie mai de Doamne Ajuta, daramite scule de banc sau altele necesare. Si acu mai descopar ca mi-ar trebui una-alta insa cum bugetul a fost destul de greu incercat le-am cam amanat...Daca reusesc sa-mi iau si cele cateva scule de prelucrat tabla si o mica cabinuta de vopsit ar fi wow de tot!. Usor, usor... Rabdarea este o virtute! Asteptam cu totii niste poze...si ca sa citez pe cineva de pe forum: "fara poze nu s-a intamplat"...)) Bafta la proiect! PS Ihaaaaaa! Am primit confirmarea listei mele din UK!!! Tot cu englejii faci treaba nene! Trei repere nu sunt disponibile insa pe restul le au sau le pot aduce! God save the Queen! “My mama always said, ‘Life is like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get.” Buna dimineata, Aseara am confruntat lista primita din Anglia cu cea pe care o intocmisem pe pagina cmsnl.com si e "tzatza"; toate's la locul lor cu exceptia a patru repere: trei conducte si un lant primar de distributie. Restul de O-ring-uri, rulmenti, patine si altele sunt toate pe stoc sau pot fi aduse ceea ce este bine...din 102 ma aleg cu 98 de pozitii de pe lista mea ceea ce este o victorie dupa mine. Gata cu vrajitoriile financiare, gata cu milogeala de diversi si cu suturile date in peretii atelierului!. Baieti, vreti sa va restaurati batrana Honda? David Silver Spares e solutia pentru ca olandezii nu vor bani... unde mai pui ca iesiti si mai ieftin pe aceleasi repere si coduri. "God save our gracious Queen! Long live our noble Queen! God save the Queen! Send her victorious, Happy and glorious, Long to reign over us, Goooood saaaave the Queeeeeen..." Sunt curios cum o sa iasa seat pan-ul meu care-i dat la taiat. Daca-i gata azi, tot azi confectionez si prinderile de cadru, suportul stopurilor mele comandate acum doua zile de la Louis.de, suportii de semnal spate, sablez janta spate si sunt gata sa trimit cadrul si piesele la vopsit iar seaua si capacele laterale la atelierul lui Darian, baiatul cu seile. Abia astept sa vad toate astea facute odata pentru ca mi-a ajuns sa-i tot dau tarcoale motocicletei mele care face streap tease pe stand fara sa ma sui pe ea... Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 deci englejii nu ne vor acolo, dar banii nostri sunt buni. sanatoasa gandire pentru economia lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 EssadBey, nu stiu cat urmaresti sectiunea de filme si documentare moto da cred ca ai putea sa mai dai un ochi pe acolo din cand in cand. sigur o sa-ti placa ceea ce gasesti. /index.php?/topic/305366-filme-si-documentare-moto/page-13 cat despre proiect iti urez succes in continuare si ai toata stima mea. Spor! si cu multumirile de rigoare userului adidas uite si pe asta ... http://vimeo.com/27361350# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 "Rabla"? Rabla o alint eu... Din pacate nu prea am avut timp de multe astazi, insa am terminat codita si ii dau un grund. Cu sculele stau bine acum, am cam tot ce imi trebuie la munca... Zven: Daca ti-a placut "solus", uita-te la ultimul post de pe pagina 5, vei gasi ceva frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 EssadBey, nu stiu cat urmaresti sectiunea de filme si documentare moto da cred ca ai putea sa mai dai un ochi pe acolo din cand in cand. sigur o sa-ti placa ceea ce gasesti. /index.php?/topic/305366-filme-si-documentare-moto/page-13 cat despre proiect iti urez succes in continuare si ai toata stima mea. Spor! si cu multumirile de rigoare userului adidas uite si pe asta ... http://vimeo.com/27361350# salut, multumesc pentru incurajari si pentru sursele de inspiratie. Frumoase cabaline! Mai am asa putin si atat de mult in acelasi timp... Numa bine Update UP - E oficial: mi-am achitat piesele si-n maxim doua saptamani ajung la mine! Mai am cinci repere de luat de undeva de prin lumea asta si pot inchide motorul cu totul. DOWN - Iar mi-am uitat cheile atelierului acasa. Asa se-ntampla cand ma ia nevasta val-vartej de acasa si plecam c-o singura masina. Urasc diminetile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Bravo Essad! (Nu ma refer aici la faptul ca ai uitat cheile Ci ca o sa ai un motor nou nout, cu o personalitate aparte si la bani rezonabili sa zicem, desi cu cat ai dat pe scule & stuff, sigur luai ceva nou, dar... sigur nu avea acelasi farmec) Eu am avansat un picut azi, am grunduit cadrul din spate. Asta printre rugamintile fratelui sa ii pun folie pe stalpii dintre usi si alergat ca nebunu prin oras cu hartii. Incerc sa revin cu o poza. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) deci englejii nu ne vor acolo, dar banii nostri sunt buni. sanatoasa gandire pentru economia lor. Salut, Seaua nu e gata azi...insa per total n-a fost prea rau tinind cont ca am trait si zile mai naspa...Mi-am luat piesele, ma rog, cea mai mare parte dintre ele, Wemoto m-a anuntat ca discurile mele de frana sunt pe picior de plecare din Anglia, DHL tre' sa-mi bata la usa dintr-o clipa-ntr-alta cu stopurile de la Louis iar anvelopele de la FEKED.com au intrat in tara azi de dimineata, deci maine le ridic... Ambele aripi au fost sablate si maine le fac vant la tinichigerie ca sa le chituiasca...nah, mai sunt si zile d'astea. Una peste alta, sper ca cel tarziu marti sa fiu gata pentru vopsit. Doamne Ajuta! Pe mai tarziu Bravo Essad! (Nu ma refer aici la faptul ca ai uitat cheile Ci ca o sa ai un motor nou nout, cu o personalitate aparte si la bani rezonabili sa zicem, desi cu cat ai dat pe scule & stuff, sigur luai ceva nou, dar... sigur nu avea acelasi farmec) Eu am avansat un picut azi, am grunduit cadrul din spate. Asta printre rugamintile fratelui sa ii pun folie pe stalpii dintre usi si alergat ca nebunu prin oras cu hartii. Incerc sa revin cu o poza. Stima! Salut, Normal ca n-ar fi avut acelasi farmec! Cafe-ul asta o sa fie unic, ca fiecare alt Cafe in parte facut cu manutele tale si poate, zic poate, imbunatatit pe ici pe colo. Ce te pot asigura este insa, e ca un lucru facut in perioada aia (pana-n 1990) e nemuritor (dpdv al rezistentei) pe langa unul construit azi, chit ca cel facut azi are in spate o tehnologie superioara si ceva mai mult bling-bling. Idealul e sa imbini cei mai bun din cele doua "lumi" pentru ca nu tot ce e vechi e neaparat si bun tot asa cum nu tot ce e nou e si prost...si eu asta sper sa obtin... Bravo pentru progres si sa dea Domnul sa-ti mearga bine ca s-o termini cat mai degraba. Asteptam si poze. bafta! Editat Februarie 6, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) depinde...uite tdm.ul pe care mulţi îl laudă că e fiabil, am reuşit să îi crap un piston aşa din senin fără semne fără nimic. cu cilindrii crapaţi şi ei, deci când e să ai ghinion, păi vine nene fără să te întrebe Ok, am ajuns in sfarsit acasa...am muncit pe fuga pe la moto... Deci povestea e urmatoarea: - in poza atasata, veti observa 2 chestii incercuite cu rosu. Ei bine, alea reprezinta piese 'adaugate' de catre un binevoitor, ceea ce inseamna ca motoreta a fost trantita serios candva, si reparatia pare home-made. Chestia care genereaza intrebari in capatana mea esta: de ce mama naibii a fost inlocuita ditamai bucata de teava patrata cu o alta bucata, mai groasa in carne ca cea originala cred eu? Acum, sudura pare relativ ok, asta ma ingrijora in principal la motocicleta, asta a fost si raspunsul unui coleg care se ocupa cu sudura pe la noi, insa vreau sa mai cer o parere unuia care chiar se ocupa cu asta si cred ca am ocazia zilele astea... - asa, pana una alta, am reusit sa curat codita pana la luciu metalic, degresat si dat cu grund. Cu chelade nu am obtinut rezultate bune deloc si mai mult mi-am facut nervi cat m-am chinuit sa curat iar cadrul... cadrul va fi vopsit negru. - rezervorul meu e exact aceeasi culoare ca asta din poza. E mai mare, mai butucanos, pozitionat altfel, cadrul e diferit si face rezervorul sa stea inclinat , ceea ce ma face sa cred ca ar iesi cu greu ceva de genul cafe din asa ceva... pe masura ce mai imbin piesele va mai cer pareri. nu stiu daca as vrea ceva mai custom gen naked, far galben, etc., sau ceva usor inspre rat: de ex. cum e asta din poza, usor rezervorul cu urme pe el, matuit, furcile la fel, dar cu carenele originale... Sa arate ca nou nout nu cred ca vreau, gen cel din poza cu cele 2 motoare (cel din dreapta e un vf1000f, aspectul cat de cat original, impecabil, dar cu multe upgradeuri). Editat Februarie 6, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Heelauu, frumoasa! wow, cafe-ul ala are ceva de bobber in el, mai ales la coada si sunt 90% sigur ca-i o Honda...cel putin rezervorul...si daca ma uit mai bine, si motorul; pare un SOHC...e un soi de rat "cafe americana" sau ceva de genul asta. Frumoasa bestia!. Totul nou?! Si tu Brutus?! Sfat: daca motorul merge rotund si nu ti-a dat de banuit nimic, sfatul meu e sa nu-l desfaci, cum am facut eu. Asta desigur daca nu vrei sa-l vopsesti si atunci e o alta mancare de peste; atunci n-ai de ales. Se poate vopsi si intreg insa daca-i desfaci ceva de pe el dupa un timp de la vopsire, un surub de pilda, o sa se desfaca cu vopseaua de langa el cu tot. Cel putin asa m-a sfatuit americanu' de la care am luat spray-ul. Eu l-am desfacut si am dat de patine si lanturi uzate, am belit simeringurile, o-ring-urile si restul de garnituri si iaca cum m-am trezit tam-nisam ca le caut cu limba scoasa prin olandezia, USA si UK... Singurele chestii pe care nu le-am gasit nicaieri sunt patinele de la Lantul Principal de distributie (primary shaft ii zice in engleza) daca asa se cheama... Habar n-am pentru ca iau lectii de mecanica de la diversi in limba engleza Deci, ca sa ma intorc la oile noastre, "please be careful what you wish for, 'cause it may happen" Far galben am vazut pe undeva si am sa caut in paginile mele...cred ca adminul a bagat un link cu faruri pentru ca si el cauta ceva similar, tot negru insa nu mai tin minte daca era cu sticla galbena sau nu...o sa ma uit si am sa-ti trimit rezultatele. Daca rezervorul e inclinat inspre tine si nu-i poti modifica forma sau pozitia de nicio culoare, poti incerca un usor look de bobber; dac-o faci neagra, solo seat maro-obosit, red rim, cauciucuri white wall si funie pe teava de esapament ii faci vant direct in zona bobber.. nu poti da gres pentru ca asta-i combinatia clasica insa (dupa unii) va trebui sa-i sudezi definitiv bascula iar cadrul va suferi cateva modificari mai serioase care in mod definitiv te vor arunca in bratele omologarii RAR, ca si pe mine dealtfel, dar pentru mai putin de atat. Dupa altii, nu-i cazul sa umbli neaparat la bascula. Depinde de proportiile cadrului, de tipul de sea pentru care optezi, precum si de tank. Bobberul are de regula un tank-aluna sau "peanut" cum ii mai zic americanii. Cumpaneste bine directia pe care vrei s-o apuci pentru ca fiecare decizie in parte are si consecintele ei financiare. Am aflat pe pielea mea ca nimic nu-i imposibil si totu-i costisitor. Parerea mea e sa cauti un rezervor potrivit, sau il iei chiar pe al tau, il sablezi inainte pentru a-i deschide porii, bagi apa sa-l speli, il ventilezi dupa pofta inimii, il tai cu precautie pastrandu-i intact fundul tank-ului (pentru prinderi) si apelezi la un sudor in TIG sa ti-l modifice dupa placul tau. Eu asa am facut insa sudorul m-a costat, nu gluma. Bine, eu m-am dus la un chirurg celebru sa-mi stoarca un cos de pe spate...Cat naibii sa-mi ceara pentru asa mizilic? Mi-a cerut un tarif pe masura celebritatii sale. Nu te lasa influentat neaparat de ce zic eu pentru ca inca nici nu mi-am terminat proiectul insa ceva dreptate trebuie sa am. Tu ghideaza-te dupa inima ta. Ce-ti zice ea e sfant! Bafta si da-i bataie mai departe! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Ai avut dreptate...este chiar... CB 750 http://www.wrenchmonkees.com/motorcycles/monkee-44.html Uite ca la asta cu bobberul nu m-am gandit...mai verific niste poze de le am prin PC si vedem incotro o pornesc...deocamdata sa termin cu cadrul, maine e iar zi plina, dar macar jumate termin, sa pun bascula si furca si dupa vad daca bag flexul in spatele cadrului sau nu. Motorul...nu prea as vrea sa il desfac. Nu prea am nici timp si nici finante de asa ceva acum, ma apropii (de fapt prietenul meu mecanicul) in schimb de finalul lucrarii la motorul de TDM. Ala o sa fie ca nou... V4-ul de honda suna frumos, rotund, pana a inceput sa borseasca benzina pe la carburator. Am avut ocazia sa iau de pe e-bay niste tuburi de la alimentarea cu benzina, de fapt 3 tubulete de aluminiu (cele originale de plastic au fost inlocuite cu niste improvizatii nereusite la mine) de nu au impreuna 12 cm, cu ... 100 euro. Insa m-am zgarcit la momentul ala si acum cam plang dupa ele si nici nu le mai gasesc... daca nu, le fac singur si asta e, o sa imi ia ceva timp, dar nimic nu e imposibil. Asa...ce ma mai gandeam... Odata cu motorul, am primit si o evacuare 4in1 intr-o stare nu foarte buna cu o finala sebring lovita...sa vad cum o readuc la viata. Finala o sa o scurtez si ii scot indoiturile, trebuie sa mai sudez ceva pe la flanse, dar cred ca o scot la capat. Si astfel inlocuiesc galeriile originale cu 'colector' si cele 2 finale de kawasaki zzr care ma plictiseau. PS: http://www.vf1000r.fr/site/images/Modifiees/VF750F%20modif%2003.JPG aiic se vede cel mai bine cadrul inclinat... (nu vreau sa o fac ca pe asta din poza, mi se pare cam ... oribila) Editat Februarie 6, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Salut, man Acum ca ai postat victima bat in defensiva nitel cu bobber-ul... In viata m-am ghidat si ma ghidez in continuare dupa un principiu: daca ai un defect evident, "ascunde-l" cat mai la vedere si astfel nimeni nu-l va mai remarca. In opinia mea, cadrul vf-ului ar putea fi considerat drept un defect din simplul motiv ca are linii mult prea riguroase ca el sa se poata integra in epoca la care vrei sa faci referire, insa...nu e deloc rau. Da' chiar deloc. Parerea mea e sa te inspiri la greu din scoala care si-a facut chiar un renume tocmai din abordarea fatisa si chiar ostentativ "out-of-the-box" a designului modern: scoala cafe italiana pun niste poze si te rog sa privesti cu atentie liniile frame-urilor si cum le-au "imbracat" macaronarii Si acum priveste motorul tau ...Nu gasesti trasaturi asemanatoare?... Parerea mea e ca daca-i pui o carena pe far compensezi inaltimea furcii si ii "joci" linia cafe din ea, din carena... Nu e rau deloc! Bafta! Editat Februarie 7, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Am tras o fuga si am luat rezervorul de la garaj sa ii fac o proba pe cadru. Sa vad ce mi-o nascoci mintea acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 eu ia-s face niste fuste in partea de jos, care sa se si continue curbat (nu in unghi), si sa ascunzi cadrul. nu stiu cum ies in afara, dar e o idee. asta ca tot ziceai ca nu esti multumit cum arata cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Good evening Fine Gentlemen, Ziua de azi mi-am petrecut-o aproape numai la volanul masinii, de fapt al masinii mele, al masinii sotiei si al dubei mele ca sa fiu mai exact. M-am saturat de drumuri insa astea chiar trebuiau facute. Daca in prima parte a zilei am zguduit-o binisor la volanul masinilor mici, dupa amiaza a fost interesanta foc pentru ca am condus duba inspre Valenii de Munte ca sa ridicam Transalp-ul prietenului meu; la dus a fost cum a fost insa la intors mergeam atat de incet si de suuuper prudent de parca transportam Oua Faberge rarissime si neasigurate si paraasigurate de nicio companie de profil. Distanta Valenii de Munte-Bucuresti a fost parcursa in aproape doua ore in conditiile unui trafic rarefiat serios din cauza orelor destul de inaintate...mai aveam putin si adormeam la volanul dubei pentru ca intr-atat de incet si de lin ne deplasam catre casa. Exasperant de incet! Nu tin minte sa fi condus pe drumurile publice in mod intentionat atat de incet fara sa fi cautat in realitate sa parchez masina. In fine, am ajuns cu bine, am descarcat mobreta si Mission Accomplished! Numai asfalt uscat, Frate! Singurul progres legat de proiectul meu (facut azi) a fost sa-mi ridic anvelopele sosite din UK. Seaua laie, cadrul laie, aripi chituite laie...aia e... o mare laie! Sper ca de maine sa nu ma mai intrerupa nimic pentru ca sunt deja cu doua zile intarziere fata de programul autoimpus. Halt! Was ist das? Keine Disziplin! Pe maine Baeti "Simply the thing I amShall make me live." W. Shakespeare - All's Well That Ends Well Buna seara Fini Iubitori de Cafe-uri, Am mai facut ceva progrese. Da, e adevarat; am mai facut ceva progrese. In etapa asta nu prea mai am poze pentru ca pur si simplu ar fi plictisitor, nu? Neah, mint. Tot ramane ceva de aratat. Cadrul e aproape gata si asteapta niste mici adaugiri de ultima ora si anume: m-am hotarat ca trebuie sudate niste mici urechiuse din tabla de 2,5mm (sapte la numar), gaurite si cu filet mititel ca sa pot prinde inexistenta (deocamdata) contraaripa din tabla pe care va trebui s-o inventez dupa ce ma joc c-un carton sa-i fac sablonul. Am ajuns la concluzia ca pur si simplu nu se cade sa las roata din spate sa arunce cu noroi pe baterie, pe cutia cu sigurante si pe restul de componente electrice pe care trebuie sa le ingramadesc in zona respectiva. Nu se face asa ceva. Ramane de vazut ce naiba fac cu aripa din spate...cred ca n-o mai pun pentru ca daca tot eram la shopping de piese, asa cum v-am mai spus, mi-am cumparat si alte doua stopuri mici si rotunde pe care va trebui sa le prind de un suport-cadru prevazut cu gauri pentru numarul de inmatriculare care pica fix in zona in care venea odinioara aripa...decizii, decizii, decizii...uf! Daca-mi veneau naibii piesele mai repede nu mai ajungeam in situatia de a cadea pe ganduri...cad pe ganduri?...vin idei noi...vin idei noi?...scot bani din buzunarul meu care e din ce in ce mai lesinat. Oh, the Humanity! Nici cand m-am decis ca trebuie sa ma-nsor nu m-am gandit atat de mult. Daca procedam la fel ca-n cazul Cafe-ului si acum eram holtei, nene. Revin la ale noastre. Mi-am mai sablat cate ceva si luni ramane sa sablez roata din fata... si gata Ramane motorul de vopsit. Acu doua ore mi-am mai vopsit cateva componente din motor umplandu-mi bucataria de spanac negru...moama ce-mi aud urechile maine! Mi-au ramas blocul motor compus din doua bucati mari, un capac pe care trebuie sa-l cosmetizez inainte de vopsire la baietii din Moara Vlasiei si chiulasa...Chiulasa era deja vopsita daca-mi trecea prin cap sa-i verific interiorul mai acu sase ore. Mi-am dat seama ca patinele de la lantul principal sunt inca acolo si mi-e tarsa rau sa le bag la cuptor in conditiile in care nu am altele pentru ca nu se gasesc pe nicaieri. Patru! Patru piese din motor mai am si gata cu dansul! Pe mai tarziu, fellow Gentlemen Doua ciori stateau de vorba:− Pe cuvantul tau ca ai fost porumbel si ai zburat prin norul vulcanic ?!... 'Neata Aproape toata noaptea m-am sucit si rasucit gandindu-ma la cosmarul vietii mele: electrica de pe mobra. Pur si simplu sunt bata la capitolul asta. Daca aerografiam in loc de vopsit cu spray-ul sigur visam tartite de gagici si alte alea cu dansele si nu acest Turkish Delight de panou de sigurante, fire si cum ma-sa le leg fara sa-i dau foc motocicletei la prima cheie. Unii de pe net spun ca trebuie sa inlocuiesc in totalitate firele pentru ca sunt vechi de peste 30 de ani iar altii sustin contrariul argumentand ca atunci firele erau fire si nu niste lite amarate gata sa se arda la prima tensiune neconforma. In cazul in care le pastrez si le identific fuctiile, fir cu fir, problemele sunt: a) unele componente de pe bord au fost mutate in alte zone, deci firele cu mufe cu tot se cer deplasate intr-acolo... unele componente (far, semnale, stopuri) au fost inlocuite cu altele, usor diferite, care folosesc tehnologie LED si care, din cate am inteles, au nevoie de niste transformatoare speciale, deci sistemul se cere upgradat si mutat in acord cu noul display... c) cineva trebuie sa cunoasca aceasta minunata indeletnicire care e stiinta electricitatii si care sa intocmeasca lista cu piesele necesare incheierii subiectului in sine... Deci, sunt nu intr-un pom ca ciresul din care sa pot cobora cu niscaiva zgarieturi...sunt in ditai baobabul de unde plonjez direct in freza. Ghidandu-ma dupa instinct am cumparat deja ceea ce in mod cert e obligatoriu: panoul cu sigurante si ceva harnasamente electrice care vin pe langa panou. Atat. Trebuie sa gasesc o solutie pentru ca, ce naiba, doar e vorba de cateva fire nu de Centrala de la Cernavoda, nu? In rest, s-auzim numa de bine Buna seara, Azi am dat o fuga cu Darian pana la un depozit cu materiale textile si piele si am cautat varianta optima pentru seaua Cafe-ului meu. Optiuni peste optiuni si...e greu, nene. Acum inteleg de ce pierd gagicile ore intregi prin magazine...pai cu ma-sa sa alegi ce-ti place cand sunt o gramada de variante care-ti fac cu ochiul? Am gasit ce credeam ca-mi place insa pe drumul spre casa m-am lasat cuprins de indoiala..Daca e prea deschisa pielea? Daca-i prea mult ca-i cu alligator pattern? Ma gandeam sa merg pe o abordare contrastanta tip fusion, vechi/nou, rugina/lux, golan/gentleman apoi m-am trezit ca oscilez intre prima si o a doua varianta, de avarie, care ar fi sa mentin o linie conservatoare, in masura in care un tank ruginit ca al meu mai poate fi conservator, desigur... varianta cuminte si clasica iese din discutie pentru ca am debifat o gramada de "must-uri" ca sa mai merg la sigur. E exclusa din start! Dar pana unde pot impinge contrastul fara sa cad in kitch? Poti cadea in asa ceva? Care e momentul in care paharul da pe dinafara? Cand e prea mult? "De gustibus non est disputandum" ziceau candva latinii insa pot eu oare invoca amendamentul asta? Doresc un Cafe inchegat, original, revizuit tehnic complet si accesorizat extrem de elegant. Un lucru e cert: nu vreau vinil ci piele naturala, chit ca e un cosmar pentru cel ce-o intretine mai tarziu. Vinilul are in el ceva artificial care ma scoate din minti, unde mai pui ca are si o textura care-mi zbarleste pielea pe ceafa la atingere. Poate dau o fuga luni cu tankul in mana sa lipesc pielea de el...cine stie, poate ca merge ce-am ales azi si-i dau bataie inainte cu viteza. Cred c-asa e cel mai bine. Printre altele am hotarat ca butucul de cheie o sa stea prins pe suportul de baterie iar el o sa iteasca "nasul" la lumina dintr-un capac din tabla imbracata-n piele, aceeasi ca si seaua mobrei. Capacul respectiv o sa fie prins de cele trei laturi ale "V"-ului din cadru cu niste curele prevazute cu catarame din bronz. O sa arate bine de tot, zic eu... I-am arata lui Darian capacele pe care le nascocisem saptamana asta si el a fost de acord ca poate sa le faca asa cum vreau. O sa vad ce-o sa iasa pana la capat. Am si o idee de cobur care sigur va va surprinde in mod placut. Darian mi-a recomandat un vopsitor onest care ma poate ajuta sa termin cadrul si restul de piese care asteapta la rand iar luni, cum inchei de sablat rata din fata caut sa-l sun pe tip sa ma programeze... Sunt incordat pentru ca weekendul asta a picat exact cand ambalam mai tare motoarele si urasc cand mi se-ntampla chestia asta. Dupa ultima cearta cu sotia caut sa mai temperez nitel elanul ca altminteri ajung naibii pe presul casei. Maine sigur o sa ma urc pe peretii casei. Iar n-am somn...mai am 30 de ore...M-am decis s-o implic si pe sotia mea cumva in proiect cerandu-i sfatul in materie de cromatica pentru ca are un ochi fin pentru asa ceva si un instinct in materie de fashion care ma lasa de cele mai multe ori cu gura cascata. Ca e nativ sau ca si l-a cultivat in timp, e treaba ei, insa asta e adevarul...le are, domle'... si n-a fost chiar oripilata de alegerea facuta de mine in pripa ci dimpotriva, insa mi-a confirmat parerea ca s-ar putea mai bine asa ca mi-a provocat pornirile artistice suficient de tare incat am inceput sa caut cu disperare repere similare pe net, mobrete care sa ma inspire, combinatii de culori si sei de Cafe-uri. Si cum rasfoiam io pagina dupa pagina de net nus' cum naiba am dat peste una din paginile mele de piese pentru Cafe si ...suspans...ta-taaaaa: mi-am gasit finalele de la esapament. Negre mat, british style. N-am idee cum naiba mi-au scapat atat amar de timp insa probabil c-asa a fost scris sa se-ntample. Deci, cafe-ul meu are doua evacuari Two-in-one, negre mat cu fibra infasurata pe dansele. Cool!. Acu am esapament insa cum naiba fac cu seaua? M-a mangaiat pe cap si mi-a zis intr-o doara ca pielea pe capacele laterale o sa fie un cosmar dupa primul drum la spalatorie...si m-a turbat de-a binelea. Adevarat! Cum de mi-am putut imagina ca pot impermeabiliza capacele alea intr-atat incat sa scape dupa o sedinta de spalatorie? Hai ca seaua, ca seaua...o eviti, o protejezi c-o husa special croita, da' cu alea ce faci? Back to square one. Si cum stateam io ganditor ca ala de la Hamangia, brusc s-a aprins un bec. Raspunsul era acolo, sub nasul meu inca de la-nceput insa-mi trebuia o muza sa ma inspire. Nu zic ce-o sa fac ca n-o sa se mai intample si ma rog ca cele 30 de ore ramase sa nu-mi joace feste din nou... Secretul e sa procedez ca in cazul tank-ului: ma apuc in viteza de capace si nu las loc de idei noi ca altfel nu mai termin in veci cu ele. Mai ca-mi vine sa plec inspre atelier sa ma apuc de ele inca de pe acum insa sigur provoc WWIII pe acas daca ma las ademenit de idee. Poate ma duc maine dupa paine si se trezeste cu scule aduse de la atelier prin bucataria ei... marfa! Viata nu e justa! Viata e o plaja (bitch), nu? Mai am 29 de ore si jumatate... Editat Februarie 9, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.