Sari la conținut

Postări Recomandate

Santa Cafe ...tocma' furcile alea rosii ma dau gata pe mine. Mor dupe dansele! Juri ca-s craci de gagica Pin-Up atata-s de sexi de-mi si vine sa le mangai cateodata dar pana acum m-am abtinut pentru ca le matuiam. Intamplarea face ca tocmai azi mi-am comandat polish 3M asa ca de maine-ncolo nu mai pot garanta pentru siguranta lor. :)

Mi-am luat niste teme pentru acasa asa ca diseara am sa vopsesc suruburile care vin pe laterale. La vreme si vremuri de cacao, treaba de cacao. Cand am ajuns azi la atelier si am zarit tava aia uriasa cu suruburi asezata cuminte langa polizor mi s-a ridicat parul pe spinare si mi-am infipt adanc mainile in buzunare in semn de fronda. Mi-e o lehamite de lustruit ca de antibiotic injectabil, nu alta, dar ce sa-i faci? Se pare ca sunt chiar bun la asta asa ca harul asta trebuie exploatat ca altminteri e un mare pacat.

In rest, nimic spectaculos...Toate-s vechi si noua-s toate.

Pe mai tarziu



"Totu-i bine cand se termina cu bine" vorba batranului Bill...Nu Clinton, ci Shakespeare. Clinton, zice-se l-ar fi parafrazat pe Titanul literaturii engleze rostind urmatoarele: "Totu-i bine cand termin cu bine, dar foarte rau ca raman niscaiva stropi"...da' io tind sa cred ca-i mai mult o legenda urbana.

 

Am ridicat capacele laterale, le-am pus pe motor si zic ca arata binisor...parerea mea...in doua ore canibalizez cealalta mobra, pe soru-sa, o dezbrac de galerii si-i fac un drive test cu tobele montate ca sa vad si io cum arata la final. Fara sea, desigur...seaua, eh, inca nu-i gata. Intotdeauna mi-a placut sa acord credit celorlalti insa in cazul seii creditul se cam apropie de limita. Nu de tot...mai e putin.

 

Fara s-o mai lungesc...poze:

post-70651-0-19898800-1364477051_thumb.jpg

post-70651-0-32535200-1364477056_thumb.jpg

post-70651-0-08273300-1364477062_thumb.jpg

post-70651-0-80849400-1364477066_thumb.jpg

post-70651-0-71509200-1364477072_thumb.jpg

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lookin' good! Ma poti lamuri care e faza cu contactul? Cum il legi, de unde l-ai luat? Ma gandesc la diverse misculatiuni, dar chestia asta mi-a dat cu rest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

Nâțț!...Furcile raman rosii ca sangele eroilor martiri varsat pentru intregirea neamului si a Patriei mele!!!!!!!!!!!!...si pentru ca-s sexy foc. :)

 

Lookin' good! Ma poti lamuri care e faza cu contactul? Cum il legi, de unde l-ai luat? Ma gandesc la diverse misculatiuni, dar chestia asta mi-a dat cu rest.

Mersi Man,

 

Contactul e cel original insa e mutat de pe top tree pe suportul de baterie pentru ca daca tot am dat jos bordul ala infernal de mare nu se cadea sa las o maciuca intre doua ceasuri mici :) Tot ansamblul ar fi aratat ca un mic dejun englezesc: doua oua si un carnat. O sa ma lungesc putin cu firele ca trebuie duse la ceasul cu martori insa nu-i bai mare. In principiu, tu poti monta contactul unde vrea muschii tai...bunaoara, Vulcan 900 are contactul chiar sub buca stanga si nu deranjeaza cu nimic. Triumph-ul T100 il are pus pe stanga, pe furca...nu stiam unde naiba sa bag daravela aia uriasa si i-am gasit un loc perfect. Cand treci pe la mine?

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, scuze, nu am exprimat prea bine ce voiam sa intreb. adica vad ca tu ai 3 pozitii pe smecheria aia: off, on, p. eu am numai 2. sa invarti electromotorul, lasi botonul rosu pe maneta din dreapta, sau p-ul de pe contact e cu revenire (ca la masina) si invarte electromotorul? eu vreau ceva cu 3 pozitii, ultima cu revenire, sa invart electromotorul si nu prea stiu de unde gasesc asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update

 

Acum ca am ajuns acasa si c-am infulecat in zece minute pranzul si cina laolalta, pot sedimenta in liniste si pace intamplarile de peste zi la o tigara si la un English Tea cu "yes, only milk please", ambele fara filtru...

 

Linia veche de carburatoare Keihin VB e de nefolosit in noua configuratie (filtre-con K&N si finalele Megaphone) asa ca din lipsa de alte optiuni azi mi-am cumparat o linie noua Keihin CR31, linie mult mai potrivita pentru mobra mea. De peste o saptamana vorbesc la telefon cu diversi specialisti in carburatoare (din tara si din UK) si tot atat mi-a luat sa inteleg de ce trebuie sa sparg pusculita copiilor pentru a le-nlocui... Asta e. Sunt chiar curios sa le vad la treaba. Pana sa ma lovesc de carburatoare eu am crezut sincer ca sunt doar niste "chestii", anexe prin care trece carburantul in lunga sa calatorie catre motorul care este piesa centrala, adevaratul Sef in toata povestea dar se pare ca m-am cam inselat. Fara carburatoarele potrivite te poti uita linistit la mobra ca la un bibelou. Mikuni, Keihin, Amal, CV (constant velocity), CR (constant ratio), VB (pana mea, p-asta inca nu l-am dibuit) FCR si altele sunt firme producatoare si abrevieri pline de insemnatate care reflecta in mod hotarator performantele unui motor...Curse de strada sau plimbare de duminica? Navetist de Bucuresti sau calator de drum lung, european? Durere de cap, nu alta.

Tot azi m-am intalnit si cu electricianul care urmeaza sa ma ajute si care mi-a trasat calea pe care trebuie s-o urmez asa ca incepand din seara asta o sa caut pe net mufe, solutii de izolat, cleme, clemute, paftale si alte asemenea rahaturi plictisitoare asa ca am sa trec repede peste subiectul asta.

 

Asa cum aminteam mai devreme, urma sa canibalizez celalalt CB si sa-i scot galeriile; ei bine am facut-o...desigur ca nu putea fi usor pentru ca daca era usor, nu era vorba de mine; galeriile respective sunt sudate de finale asa ca nu numai ca m-au obligat sa le tai in punctul de sudura, ele ma silesc sa le completez cate 70mm pentru a putea monta finalele noi. Sunt supernaspa de zgariate, ruginite cat cuprinde asa ca se cer restaurate serios inainte de orice gand de montare. Alte drumuri, alta distractie, alti bani... Dar daca nu era asa m-as fi plictisit teribil in astea sase luni.

Maine sunt curios ce mai descopar.

 

Numa bine, Fratilor.

 

 

Good evening Miss Moneypenny

 

Ling in liniste si pace un pahar de Jack cu muuuulta gheata si sparg arahide sarate. Toata ziua mi-am petrecut-o la birou unde am desenat niste rahaturi migaloase in Photoshop si-n Illustrator si mi-am ros unghiile de nervi ca n-ajung la atelier. Singura alinare e ca am primit un ausweis de la nevasta asa ca pentru maine mi-am propus sa curat galeriile in vederea vopsirii cu spray termic pentru ca n-am chef sa dau bani aiurea pe o cromare inutila in conditiile in care oricum urmeaza sa badijonez tevile cu fibra pana la finale. Mi-am facut o lista partiala cu cele trebuincioase electricii si cred ca am gasit site-ul potrivit pentru proiectul meu pentru ca e plin de chestii misto o data la mana, si pentru ca le trimit si peste hotarele lor...e din UK, of course, de unde pana mea sa fie de altundeva? Voua nu vi s-a acrit naibii sa cautati ceva, orice, nu conteaza si oriunde intrati sa vi se raspunda ca nu le au si ca poate le gasiti in spate la Obor? Ei bine, magazinul asta e in spatele lui The British Obor si mai exact: Granville House, 11 Cross Street, Tenbury Wells, Worce... Worces...ter ...shire... Worcestershire, WR15 8EF, UK. :) link-ul lor e: http://www.autoelectricsupplies.co.uk/home

Curg balele nu alta cand ma uit la piesele alea de juri ca-s tipe-n ciorapi cu banda...sa mor. Cum p!$&@ ma-sii sa nu faci treba misto cand ai toate alea la dispozitie? I-auzi brau': Bucur Obor...?!? ...sau culmea, cica e unu', nea Ilie, un mos care trece pe la ateliere cu conectori si alte alea dupa el si daca n-are ce cauti, se ocupa dansul si face rost de orice...if you know what I mean... Marfa!... mi s-a cam aplecat de stilul asta de lucru. Who the fuck is Nea Ilie???

 

M-a cam perpelit Jack asta... am pofta de un film cu James Bond, unu' d'ala vechi ticsit cu tipe tzatoase cu nume gen "Alotta Fagina", "Humpalot" sau "Plenty", gagici care daca nu stau cuminti si nu fac gigea si-o mai si fura Oltenian Style de la Mr. Bond... asta inainte sa moara of course. Oricum toate mor cu exceptia ultimei, tipa cu care ramane pana la urmatorul episod...Ala barbat!... poate ca o sa visez frumos la noapte... Cheers mate!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...arata bine tevile cu banda din aia. Dar...am vazut ca mult se plangeau de tevi, in timp cica se cam degradau. Dupa parerea mea, cel mai rezstent ar fi sa le duci la sablat+vopsit (sau ceramizat sau ce se face) si deabia dupa daca vrei sa le mai imbraci. Ar mai fi cica si varianta cu dat cu spray pe banda aia, dupa montaj (link) . Adevarul o fi undeva la mijloc...de spus e usor, dar cand aduni cheluielile...te apuci de cap si iti vine sa il dai de pereti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad. daca faci comanda la aia cu electronicele ia-mi si mie cate 10 bucati din fiecare model de japoneze si sa`mi zici cum facem cu banutii.Daca da caldura imi spui unde te gasesc dupamiaza dupa horele 16:00 si vin calare. daca nu da un cont ceva si tii trimit asa ... si raman dator si cu o bere. noroc si spor in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Iau si asa ceva dar inainte de toate sa-mi zici ce e aia o "japoneza", nu de alta, dar nu-mi propun sa fiu acuzat de trafic de carne vie... :) Da-mi un cod de piesa sau o denumire ca sa ma pot orienta si eu printre reperele alea...Nu vreau sa-i cer: "please, throw on top of everything a couple of Japanese Girls to sweeten the deal. Twins will do, thank you!"... :) Am mai zis ca sunt varza cu termenii tehnici, daramite cu argoul...Stiu ce vreau, cand am nevoie de cate ceva studiez ca sa stiu ce fac, dar sa ma tai si nu alta daca stiu cum se numesc piesele... ba-i sprocket ba-i pinion, ba-i crankcase ba-i carter, ba-i top tree ba-i jug...pana mea, sunt confuzat de n-ai idee insa stiu ca daca vreau ceva apai pun degetul, scot plasticul si ma descurc onorabil in toate limbile. Asta mi-aduce aminte de o comanda uriasa de haleala de care m-am ocupat personal in Grecia, pe o plaja; eram un grup mare cu multi copii si nu erau doi la rand care vroiau acelasi lucru iar vanzatoarea din toneta nu parlea nicio limba straina. Vazand ca n-o scot la capat nici cu engleza, franceza, araba sau cu putina germana pe care o mai stiu am pus mana pe o hartie si pe un creion si de nu i-am desenat vaca, porcul, gaina, painea si altele de am lasat-o cu gura cascata...am desenat pana si cartofii prajiti pentru ca tipa aia se incapatana sa nu ma lase sa pun degetul pe panou ca sa-i arat ce dracu vroiam. "Ne"..."deca" ... Daca mai zaboveam nitel pe langa toneta aia zau ca incepeam sa ganguresc in greaca, nu alta, atat eram de disperat. Nicaieri n-am mai vazut oameni atat de putin expresivi in limbajul trupului ca sa-i pot citi sau le interpreta intentiile. Tipa era o pruna uscata, cu voce dogita care turuia frate de te durea capul dar de miscat, nu misca niciun deget nene. Ori m-a luat la misto, ori era o capra batrana si incapatanata pe care o durea-n fix in pix de turisti...

 

Numa bine



Data Stelara 30 Martie 2013 dupa nasterea Gagiului...

 

Azi am sablat doar doua din cele sase piese care compun galeriile de evacuare pentru ca n-am avut parte de curent electric pentru mai bine de doua ore cat am stat la atelier. Enervat de situatie intr-o doara mi-am aruncat ochii pe fereastra si cand am zarit mandretea de sooare care ranjea la mine am scos totul din prize, am inchis sandramaua si am tirat-o pe mobra ca din pusca. Wow, cat de bine a fost! Mi-am surprins copiii si sotia care luau masa in oras iar apoi ne-am indreptat in coloana spre casa...asta inseamna ca luni plec spre atelier pe doua roti! Ihaaaa! Rock'n'Roll, baby! Azi a fost cumva o defilare organizata de motociclisti prin oras? Cu ce ocazie? Mi-ar fi placut sa vin si eu insa nu mai era chip sa-mi las familia aiurea la masa doar ca eu s-o zgudui teleleu pe strazi. Cred c-a fost misto, nu?

 

Pe maine.

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad. daca faci comanda la aia cu electronicele ia-mi si mie cate 10 bucati din fiecare model de japoneze si sa`mi zici cum facem cu banutii.Daca da caldura imi spui unde te gasesc dupamiaza dupa horele 16:00 si vin calare. daca nu da un cont ceva si tii trimit asa ... si raman dator si cu o bere. noroc si spor in continuare!

am uitat sa bolduiesc si sa ii dau culoare la link. nu cred ca se cheama asa dar avand in vedere ca vin din japonia. e vorba despre acei conectori in forma de glont. pe site sunt trecuti fix asa JAPANESE BULLETS(3.9MM DIA. BULLET). Daca ai sa apesi pe el o sa vezi la ce ma refer. Vreau doar din pagina aia cate 10 bucati de fiecare.

ie si codurile la fiecare: 031301x10buc

031302x10buc

031303x10buc

031304x10buc

031305x10buc

031306x10buc

 

PS: am sa-ti dau 2 beri ca te-am pus sa-ti pierzi timpu scriind aciulea :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule! Asa ceva gasesti la louis daca nu ma insel. Kronaumoto defapt. Japan stecker parca se numesc. Da o fuga pana la ei ca sunt la unirii!

 

haide bre imi strici aci metoda da e vedea cafe`ul in carne si oase. :-L

Glumesc. O sa ma duc sa ma uit sapt asta, daca nu cumva o fi dat comanda essad. merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good evening Gentle Knights,

 

Azi a fost o zi superba din punctul meu de vedere. Am plecat de acasa pe mobreta mea si pe drum m-am trezit ca visez ca nu ma mai opresc si ca ma toooot duuuuc haiduc in lume pana raman fara benzina in rezervor...m-am speriat serios de gandul asta am si cu prima ocazie am virat stanga la Doi Cocosi si tzup spre atelier cu un mare sentiment de culpabilitate in suflet vis-a-vis de familia mea pe care o ador dealtfel...Wow!...Ce naiba m-o fi apucat, nu stiu! Odata ajuns la atelier am scos chopperul amicului meu cu gandul sa-l spal insa daca tot i-am dat o cheie nu m-am abtinut si am dat o tura prin oras cu el...m-am conversat pe drum cu un proprietar de Harley Sportster si am mers side by side cativa km buni apoi ne-am despartit super prieteni...Inebunesc de placere cand vad asa camaraderie intre motociclisti. Inarmat cu aripi mai mari si cu forte proaspete m-am intors la atelier, loc unde am reluat lucrul pe care-l lasasem neterminat sambata: adica am sablat restul de galerii pana mi-a iesit pe nas. O ora mai tarziu le-am sters c-o carpa umeda, le-am tratat atent cu diluant ca sa le curat de unsoare si le-am vopsit cu spray-ul ceramic special pentru galerii...Wow! Arata de parca-s din martipan alb, nu alta. Acum au textura de ceramica mata alb-laptoasa de-ti vine sa le mangai tot non-stop. Ramificatiile "Y" care trebuiau prelungite cu 70mm ca sa poata fi incaltate cu noile finale au fost incheiate absolut intamplator in jurul orei 6pm...Ametit de vaporii spray-ului am iesit sa vizitez un vecin de atelier pe care l-am intrebat intr-o doara daca are ceva tevi de 38-42mm cu carne de 2mm; imi zice ca se uita prin "biblioteca sa" si dispare pentru zece minute...unde mai pui ca se-ntoarce la mine c-o teava de 42mm cu carne de 3mm... EVRIKA! o teava care indeplinea intocmai cerintele mele! Am taiat doua bucati de 70mm, le-am curatat cu peria de flex, le-am pilit capetele frumusel apoi le-am sudat cu TIG-ul in doar cateva minute. Au iesit atat de misto ca-mi pleznea inima-n mine de mandrie ca eu le-am facut cu manutele mele! Afacere serioasa TIG-ul ala, fara misto! TIG-ul nu sudeaza metalele...incorporeaza fizic bucatile de metal. E uimitor cum functioneaza!

Maine le sablez capetele proaspat sudate, le vopsesc si pe ele apoi ma reped cu dansele acasa pentru ca urmeaza un cooking time 1-1 cu Gordon Ramsay: galerii suculente la cuptor. Familia mea o sa fie iarasi in extaz!

 

Abia astept sa vina ziua de maine!

 

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am terminat de vopsit galeriile si acum sunt uscate. Diseara le calesc iar maine le urc pe capra...sper... Ramificatiile au fost un picut problematice ca m-au silit sa le sudez completarile dar nimic deosebit, asa, de speriat... Acum ele toatele se prezinta cam asa:

 

poze:

 

inainte

post-70651-0-73513500-1364910257_thumb.jpg

 

dupa

post-70651-0-43697000-1364910262_thumb.jpg

 

Au iesit foarte bine insa-mi lasa impresia ca s-au mai ingreunat putin, cam cu 100gr (cel putin) pe bucata...



Carburatoarele mele sunt undeva deasupra Atlanticului, in drum spre Londra sau unde dracu' si-a intarcat ala firma...pana mea, credeam ca n-o sa astept mai mult de o saptamana cu livrarea insa iarasi m-am inselat... M-a sunat Darian! La sapte pm o s-o ridic de la el si fug viteza mare la atelier s-o pun pe mobra...ard de curiozitate s-o admir pe motocicleta...ne auzim cu siguranta mai tarziu

 

bafta

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca in ultimii ani fenomenul custom ia amploare si la noi ,desi suntem la inceput ,fapt pentru care cel mai des apar unele motociclete ale caror proprietari fac abuz de termeni ca CHOPPER ,BOBBER ,STREETFIGHTER si/sau CAFERACER ...insa ce am vazut azi aici este intradevar o demonstratie de pasiune ,talent si dedicatie .. RESPECT !

 

Imi place grozav cum decurge proiectul tau ,in special atentia la detalii :10: ...oricine poate sa arunce pe o "batrana" o coditza monopost din fibra cu 50euro si niste semighidoane sa iasa un caferacer ,insa nu oricine poate sa duca asta la un asa nivel .

 

Ce sa mai zic ... welcome to the family si baftaaaa in continuare ! (this thread is now on my every day "to do" list) ;)

 

Sa-ti prezint si cafelele mele :

 

1980 DUCATI gtv 350

 

before:

gtv350.JPG

after :

File0052.JPG

 

 

1994 DUCATI ss350 (under construction) :

 

before :

IMGP6301.JPG

after:

DSC03369.JPG

 

TON UP !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Brother in Arms!

 

Wow! WTF!!! Oh, no, no, no...please, allow me to show you RESPECT! Moama ce proiecte misto ai dus la capat, m-ai spart! Acum mi-ai ridicat stacheta atat de sus incat mi-e si jena sa visez ca pot sari peste ea, cat despre vorbe, ce sa mai zic...De la tine venite sunt cu atat mai pretioase pentru ca nu se-ntampla in fiecare zi ca un profesor sa-ti dea o nota mare, nu?...:) Nu-mi ramane decat sa sper ca-mi voi umple de acum inainte carnetul numai cu asemenea note bune....

 

Pe curand! Bafta!



'ziua!

 

De cand m-am trezit azi, adicatelea de pe la sase dimineata-ncoa' tot calesc la galerii si la suruburi la foc continuu.. Acu' zece minute am putut atinge cu mainile ultima sarja de galerii pe care am si ambalat-o repejor si azvarlit (cu grija) in masina, iar in clipa asta astept cu sufletul la gura sa mi se caleasca si ultimele suruburi puse la cuptor.

 

Darian m-a sunat sa-mi confirme ca seaua mea e gata si eu fac treispe-paispe pe langa vatra cuptorului...la naiba cu sincronizarea asta de cacao... azi o sa montez tobele si seaua, chit ca temporar, doar sa vad daca se pupa asa cum mi le-am imaginat c-o vor face...wow, sunt in fibrilatii, fratilor...va tin la curent...

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am luat seaua .......................................................................................

 

Deci, sa continuam. Tobele arata bine...................................................nu mai pot continua pentru ca sunt prea deprimat................................

 

Pe altadata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Time: twenty two fifteen hundred zulu time...

Location: Somewhere in Budapest, Romania

Mission: annihilate exhaust system

 

De doua ore ne chinuiam sa asezam galeriile pe motor in ordinea lor fireasca si nu ne prea iesea; ele sunt numerotate de la 1 la 4 si exista o ordine savanta in care se monteaza pe cadrul si asa aglomerat deja de diversele piesea montate la loc, asa ca incep sa pun la bataie logica mea superbeton: "deci, Dane, fii atent la mine; daca studiezi atent galeriile, amanpatru sunt impartite in doua grupe: lungi si mai scurte. Apoi, fiecare grupa e constituita din aceeasi piesa insa fabricata in oglinda fata de cealalta. Daca e sa judecam chipul in care sunt fiecare dintre ele curbate precum si orientarea gurilor de evacuare de pe motor, dupa mine, ordinea lor este urmatoarea: Pe laterale sunt 1 cu 4, iar in interior sunt 2 cu 3. Follow me!" Dar care e 1 si care e 4??? Incepem noi asa si... o p^&@!... Nu ieseau neam..."sa fie 1 cu 3 si 2 cu 4???"...p*!@ din nou... Ne-am chinuit cu alea de ne-a iesit pe nas si nu ieseau nene nicicum. Atata ne-am zapacit incat nici nu mai stiam combinatiile parcurse deja si ni se ridicase sangele in capatani de nervi...de am deschis larg ferestrele ca se facuse insuportabil de cald in atelier... Dan se opreste, scoate tot ce am montat si o ia de la capat insa din partea stanga a motocicletei...dupa o jumatate de ora de joaca cu tevile, EVRIKA...erau 1, 2, 3, 4 (logic), de la stanga spre dreapta, insa a nimerit unghiul in care ele ieseau din galerie multumita unei ramificatii care "prinde intre cracii sai" cricul lateral...acolo o dadeam rasol: la unghiul ramificatiei! Noi o asezam paralel cu solul fara sa tinem cont ca nu montasem inca capacul baii de ulei asa ca normal ca nu ne iesea nimic...Amandoi obositi si amandoi varza cu nervii. Am mozolit cu vaselina toata ceramica aia insa o s-o curat azi dupa ce montez capacul baii de ulei, apoi o s-o strang Dumnezeieste in colierele ei originale si trec s-o infasor in banda aia din fibra...N-ar fi dat rau deloc nici lasata asa, alba...era sexy...

 

...apoi, trec la un capitol intunecat pe care l-am asteptat atata timp cu inima indoita: montatul pedalelor... Fu$@%@$@^*@*^@^&*( de italieni sa va f$# cu piesele voastre figurante dar de tot cacaolu-ul si moronic concepute...Pedalele Tarozzi sunt fix o P#!@. N-au nicio treaba cu comenzile originale ale Hondei...Eu am banuit ceva dupa ce le-am vazut scoase din cutie insa din disperare ca aruncasem o caruta de bani pe ele parca-mi blocasem judecata si undeva in sinea mea tot mai speram la un dram de bafta...bafta, o p#!@... N-are nicio legatura cu bafta...Pur si simplu ele sunt dintr-o alta poveste, un basm cu zmei cu mult gel in par si cu Ray Ban-ii pe mecle, cu camasile mulate pe ei, cu manecile suflecate pana pe la jumatatea antebratului si cu un pulover subtirel aruncat pe umeri care are manecile petrecute la misto in jurul gatului...Din basmul ala au venit comenzile mele de picior. "Tu-fa" rasa-n derrière sa va "tuf" de balerini trogloditi ce sunteti...bai, fratilor, da' nimic de la ei nu e cum trebuie??? Comenzile de mana n-au lacas de switch-uri, pedalele sunt d-am p^7#@ facute, care in buna traditie a casei, nici alea n-au prevazute un mecanism de declansare a luminilor de frana, par example... Nici n-am mai verificat-o pe cea de schimbat vitezele... Nu pot fi montate pentru ca lovesc tobele desi sunt, cica, gandite sa vina pe piesa originala de prindere iar parghiile de franare si de schimbat vitezele sunt dintr-o alta galaxie, far far away, care te obliga la modificari structurale serioase... Back to square one. Am constatat cu soc si groaza ca trebuie sa le reabilitez pe cele vechi si e ceva de munca nu gluma...

 

...ma uit la ceas si e 22:15...mi-aduc aminte ca sunt casatorit si ca am copii asa ca intru-n panica si ma spal repejor pe unde pute si pe un' se vede, alunec ca-n Matrix inspre banc, iau cheile masinii si telefonul caruia brusc i se aprinde ecranul... timpul s-a oprit in loc...Dan a incremenit si eu la fel...mi-e frica sa ma uit sa vad cine ma apeleaza insa trebuie s-o fac...curaj... cerul s-a prabusit in capul meu instantaneu: e sotia mea...timpul nu mai curgea si doar bataile inimii mele se mai auzeau in incapere... "tu ne mai cunosti?"... E bine! Puteau fi alte patru cuvinte, muult mai rele ca astea, ca de exemplu: "nu mai veni acasa!"..."cea mare s-a maritat"..."vecinu' sforaie langa mine"..."semneaza actele cand ajungi"...etc... Dan zice ceva si incepe sa rada isteric iar eu il dojenesc apasat ca sa auda si consoarta mea ca deplang amarnic situatia respectiva... "Puiule, in 30 de minute ai sa-mi simti mangaierile dragastoase"

Ma urc in masina mea nemteasca, pun centura de siguranta si "WARP 5 Commander!...Engage!" ..Starșip Entărprais era o roaba ruginita cu roata belalie pe langa masina mea care rula cu viteza superluminica catre galaxia familiei mele, nene! Fara sa exagerez, cand am ajuns acasa am constatat ca ceasul meu de bord arata 21:45 si ma-ntrebam daca povestea cu calatoria in timp e valabila in situatii extreme insa din pacate era doar o iluzie...nu-l reglasem pe ora de vara, doar atat...si cat mi-as fi dorit sa nu fie asa...

 

Anyfuck, inca sunt casatorit, cea mare inca are 12 ani, vecinul meu sforaia in patul lui de acasa iar de semnat, n-am semnat nimic... What if?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre, cum mai stai cu moralul? Eu deja cred ca ca o sa omor pe cineva...si acel cineva e un mecanic zica-se. Asa mi-a dereglat carbelitoarele de nici nu mai porneste. Nici cu manualul in fata si nu i-am dat de cap. Poate voi aveti mai mult noroc cu mecanicosii pe la buc, dar in C-ta...nici nu stiu la cine sa mai apelez...


Cum zicea, pe 9-12 sunt la buc, poate pe 10-11 (seara candva, nu stiu exact cand scap, revin cu un PM in seara de 9), ne vedem si tragem si noi un suculete alaturi cu ceilalti surubaristi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moshi Moshi Banzay San,

 

Am discutat cu GoodKat si mi-a zis ceva de intalnirea asta. OK, chiar astept sa ne cunoastem si in carne si oase nu numai virtual...O sa-i aduc si pe Dan, prietenul meu de suferinta si, daca vrea si poate, pe Black Wolf. Misto!



Gud evning Ză Cafegii Notorii,

 

Desi nu-mi propusesem asta azi toata ziulica m-am ocupat de strans materiale trebuicioase proiectului meu... rezultat? m-am ales c-o mandrete de nicovala pentru batut tablariile de mi-au si dat lacrimile de bucurie la vederea ei, si cu niste foi de tabla din aluminiu. Urma ca mai tarziu sa ma duc cu un prieten la vestitul "in spate la Obor" insa s-a amanat treaba pentru maine. Wow, sunt in extaz! Ma simt ca Harry Poker in drum spre Hogwarts, nu alta! Tineti minte peronul ala secret, invizibil oamenilor de rand din filmul cu Harry Vrajeala ala? Ei bine, asa tre' sa fie si cazul misteriosului "in spate la Obor"... Trebuie sa fii cu adevarat initiat ca sa ai habar pe unde se intra acolo iar eu m-am asigurat ca voi fi insotit de un veritable connaisseur, un mason adevarat intr-ale cumparaturilor "in spate la Obor" si nu mai pot de bucurie... Un adevarat taram al basmelor tre' sa fie locul ala, Disneyland-ul surubaristilor, cu de toate pentru toti, sau cel putin asa mi-a fost descrisa locatia aia in timp ce eu sorbeam cuvintele amicului cu ochii cat cepele in cap si cu bale la gura! Micrometre, sublere, menghina mare, suruburi de toate dimensiunile pentru prins tabla, clesti old school, lere, ciocanele pentru tinichigii...Doamne, tre' sa ma linistesc pentru ca diseara nu mai dorm!

 

Ma rog, dupa ce m-am intors la atelier m-am decis sa planez nicovala si s-o dichisesc cum se cuvine cu peria din sarma, si asta am si facut pentru ca urmeaza s-o folosesc la confectionarea protectiei de lant. Ideea asta mi-a venit dupa ce am auzit recent de un frate motociclist care si-a prins mana dreapta in pinionul spate. Problema mea e ca incidentul asta vine colac peste pupaza dupa un altul, similar, petrecut prin noiembrie trecut, cand un alt frate si-a prins laba piciorului intre lant si pinion de a ajuns la spital c-o super rana deschisa, infectie si alte alea de contempla deja amputarea. Ambele incidente mi-au dat serios de gandit astfel ca, desi initial planuisem sa renunt total la protectia respectiva, m-am razgandit aproape instantaneu si am si trecut la schitat una noua inspirandu-ma dupa cea montata deja pe Triumph-ul meu... Nu vreau sa-mi asum riscuri inutile, mai ales ca seaua mea e pentru doua persoane...mda...seaua... anyfuck, ideea e ca in acest moment nu mai vreau sa vad un lant liber ca pasarea cerului cum ameninta fara greturi matinale integritatea corporala a oricarei persoane care are ghinionul de a se afla prin preajma...

 

Am primit o instiintare de la TNT ca pachetul meu cu linia de carburatoare e pe drum si ca se estimeaza ca pe data de 8 un curier o sa-mi bata-n geam cu busuioc in par sa mi-l inmaneze...mira-m-as sa fie asa insa ce mai am de pierdut?

 

galeriile...azi trebuia sa le montez insa n-a fost sa fie...mai sunt si astfel de zile, nu? Maine sigur le montez pentru ca totu-i pregatit in sensul asta. Tot maine avem si catwalk session asa ca sigur postez si poze.

 

Cred ca azi sau maine comand componentele electrice asa ca-mi framant palmele in asteptarea momentului. Hau ecsaiting mai dir Uatsăn! Rili luching foruard to zat moment, brozărs! Ai uil chip iu postid.

 

Ta-ta, sii iu leităr! Teicher!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gud evning Ză Cafegii Notorii,

Urma ca mai tarziu sa ma duc cu un prieten la vestitul "in spate la Obor" insa s-a amanat treaba pentru maine. Wow, sunt in extaz! Ma simt ca Harry Poker in drum spre Hogwarts, nu alta! Tineti minte peronul ala secret, invizibil oamenilor de rand din filmul cu Harry Vrajeala ala? Ei bine, asa tre' sa fie si cazul misteriosului "in spate la Obor"... Trebuie sa fii cu adevarat initiat ca sa ai habar pe unde se intra acolo iar eu m-am asigurat ca voi fi insotit de un veritable connaisseur, un mason adevarat intr-ale cumparaturilor "in spate la Obor" si nu mai pot de bucurie... Un adevarat taram al basmelor tre' sa fie locul ala, Disneyland-ul surubaristilor, cu de toate pentru toti, sau cel putin asa mi-a fost descrisa locatia aia in timp ce eu sorbeam cuvintele amicului cu ochii cat cepele in cap si cu bale la gura! Micrometre, sublere, menghina mare, suruburi de toate dimensiunile pentru prins tabla, clesti old school, lere, ciocanele pentru tinichigii...Doamne, tre' sa ma linistesc pentru ca diseara nu mai dorm!

A fost odata, ca-n povesti,

A fost, ca nicodata,

In spate la Obor, „la rusi”,

O preavestita piata.

 

Si era una-n Bucuresti,

Si mandra pentru piese,

Cum e Vitanul pentru blugi,

Si Hanul pentru bere.

 

Zdarova!

Karroce, ultima oara cand am fost pi acolo nu mai era nimic la „rusi”,tipa dovedisera totul. Poate s-au mutat (in Cecenia). Vaabşce, daca afli pi undi s-au pitit patzanii sa ne spui si noua?

 

Hai davai paka!

Misha

 

(P.S. pentru traducere consultati dictionarul )

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...